Ingnostikot ovat kaikista fundisuskovaisista oksettavimpia

Anonyymi

Väistelevät yksinkertaista kysymystä onko Jumalaa olemasta (johon vastaus on ei) ja esittävät tyhmää joka ei muka tiedä mitä jumalat ovat. Voisivat edes vastata tai takoa järkeä siihen pieneen päähänsä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
      Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin.

      • "Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
        Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin."

        Kaikilla ihmisillä on jumala ja uskonto - jos ei oikea, niin väärä.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
        Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin."

        Kaikilla ihmisillä on jumala ja uskonto - jos ei oikea, niin väärä.

        Valehtelet.


      • Mark5 kirjoitti:

        "Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
        Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin."

        Kaikilla ihmisillä on jumala ja uskonto - jos ei oikea, niin väärä.

        Sinulla on se väärä. Siintä sen tietää kerta minä olen oikeammassa kuin sinä.


    • Anonyymi

      Monta kertaa olen kirjoittanut, että Jumala kuoli kirottuna ristillä. Hänet peri joukko Jumalan poikia. Paavali peri sovituksen viran. Aadami peri enkelit, mutta enkelit meni kapinaan. Jeesus peri vallan jne. Ei ole Jumalaa enää, mutta enkeleitä ja Jumalan poikia on. Kristityt viettävät ehtoollisen muistoateriaa , Jumalan ruumiin ja veren muistoksi.

      • Anonyymi

        Kirjoitat moneen kertaan siksi kunnet ymmärrä ettei kenelläkään ole mitään syytä uskoa merkityksetöntä paapatustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat moneen kertaan siksi kunnet ymmärrä ettei kenelläkään ole mitään syytä uskoa merkityksetöntä paapatustasi.

        Palliväli Tai ostaa alumiinilla suojattu korttikotelo. Eivät ole kalliita.


      • "Monta kertaa olen kirjoittanut, että Jumala kuoli kirottuna ristillä. Hänet peri joukko Jumalan poikia. Paavali peri sovituksen viran. Aadami peri enkelit, mutta enkelit meni kapinaan. Jeesus peri vallan jne. Ei ole Jumalaa enää, mutta enkeleitä ja Jumalan poikia on. Kristityt viettävät ehtoollisen muistoateriaa , Jumalan ruumiin ja veren muistoksi."

        Raamattu ei opeta noin! Jumala herätti Kristuksen kuolleista.

        "Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä, eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on Hänet kuolleista herättänyt." (Gal.1:1)


    • Anonyymi

      Ignostismi on ainoa järkevä positio.

      • Anonyymi

        On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että maailmanlaajuinen trendi panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta erilaisissa laitoksissa tapahtuvaa valmistusta.


    • Anonyymi

      Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää.

      • "Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää."

        Ehkä eti löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.


      • Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

        "Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää."

        Ehkä eti löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.

        Kerrohan neropatti miksi hiiren pitäisi löytää kissa?
        Mitä hiirelle tapahtuu jos se löytää kissan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan neropatti miksi hiiren pitäisi löytää kissa?
        Mitä hiirelle tapahtuu jos se löytää kissan?

        Markluuvitonen on löytänyt vain pissan. Se löytyi hänen päästään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe