Ingnostikot ovat kaikista fundisuskovaisista oksettavimpia

Anonyymi

Väistelevät yksinkertaista kysymystä onko Jumalaa olemasta (johon vastaus on ei) ja esittävät tyhmää joka ei muka tiedä mitä jumalat ovat. Voisivat edes vastata tai takoa järkeä siihen pieneen päähänsä.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
      Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin.

• "Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.
        Jos Jumala olisi olemassa, kaikki olisi hyvin."

Kaikilla ihmisillä on jumala ja uskonto - jos ei oikea, niin väärä.

• Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

"Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.

Valehtelet.

• Mark5 kirjoitti:

"Kaikki johtuu Jumalan olemattomuudesta.

Sinulla on se väärä. Siintä sen tietää kerta minä olen oikeammassa kuin sinä.

• Anonyymi

Monta kertaa olen kirjoittanut, että Jumala kuoli kirottuna ristillä. Hänet peri joukko Jumalan poikia. Paavali peri sovituksen viran. Aadami peri enkelit, mutta enkelit meni kapinaan. Jeesus peri vallan jne. Ei ole Jumalaa enää, mutta enkeleitä ja Jumalan poikia on. Kristityt viettävät ehtoollisen muistoateriaa , Jumalan ruumiin ja veren muistoksi.

• Anonyymi

Kirjoitat moneen kertaan siksi kunnet ymmärrä ettei kenelläkään ole mitään syytä uskoa merkityksetöntä paapatustasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat moneen kertaan siksi kunnet ymmärrä ettei kenelläkään ole mitään syytä uskoa merkityksetöntä paapatustasi.

Palliväli Tai ostaa alumiinilla suojattu korttikotelo. Eivät ole kalliita.

• "Monta kertaa olen kirjoittanut, että Jumala kuoli kirottuna ristillä. Hänet peri joukko Jumalan poikia. Paavali peri sovituksen viran. Aadami peri enkelit, mutta enkelit meni kapinaan. Jeesus peri vallan jne. Ei ole Jumalaa enää, mutta enkeleitä ja Jumalan poikia on. Kristityt viettävät ehtoollisen muistoateriaa , Jumalan ruumiin ja veren muistoksi."

Raamattu ei opeta noin! Jumala herätti Kristuksen kuolleista.

"Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä, eikä ihmisten kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on Hänet kuolleista herättänyt." (Gal.1:1)

• Anonyymi

Ignostismi on ainoa järkevä positio.

• Anonyymi

On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että maailmanlaajuinen trendi panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta erilaisissa laitoksissa tapahtuvaa valmistusta.

• Anonyymi

Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää.

• "Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää."

Ehkä eti löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.

• Anonyymi
        Mark5 kirjoitti:

"Lupasin tappaa jumalan jo vuosia sitten, missä jumala lymyää."

Ehkä eti löydä Jumalaa samasta syystä kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.

Kerrohan neropatti miksi hiiren pitäisi löytää kissa?
        Mitä hiirelle tapahtuu jos se löytää kissan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrohan neropatti miksi hiiren pitäisi löytää kissa?
        Mitä hiirelle tapahtuu jos se löytää kissan?

Markluuvitonen on löytänyt vain pissan. Se löytyi hänen päästään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6515
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      460
      4617
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      125
      2585
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2359
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2111
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      30
      1129
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1030
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1000
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      101
      959
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      72