Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juusokarhu
profiilit
juusokarhu
juusokarhu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lähdin pois takaisin varuskuntaan ja tunsin miten kivekset olivat antaneet kaikkensa naidessa. Kullini oli hetken aikaa kipeä kovasta pakotuksesta, mutta päivien kuluessa se alkoi toimia ja miltei kaikkina vapaahkoinani kävin panemassa kylän kolmea homomiestä. Erityisesti Jari ja Batmanini halusivat pienillä lahjoilla lahjoa minua, että tuntisin olevani tyytyväinen. Jari oli miehistä se ulkomuodoltaan kaikkein mieluisin, koska pidin paljon karvaisista miehistä. Välillä miehen vahva tupakka inhosi suorastaan yököttämällä. Joskus oli pakko polttaa Jarin piippua, että suussa oleva maku ei olisi niin voimakas. Vahva nikotiinimäärä myös teki aivoissa mielihyvän tunnetta ja miehen haluttavuutta.
Isoa varustustani arvosti ennen kaikkea Batman. Olin joskus tuon miehen yövieraana eräällä metsäkämpällä. Tein temput ja hän olisi tehnyt kaikkensa että olisin pannut häntä vieläkin enemmän. Pientä kateutta Batmanin ja Robinin välillä esiintyi, koska Robin oli vaan yksiönkertaisesti niin nuori ja suloinen kundi. Mies ei varmasti koskaan ollut saanut niin paljon kullia kuin sinä kesänä kuin olin paikkakunnalla.
Komennukseni päättyi vuoden lopussa ja minun piti lähteä paikkakunnalta. Kaikki kolme kundi jäi asumaan koteihinsa ja minä lähdin uusiin seikkailuihin.
Vuosien päästä poikkesin erällä työkeikalla katsastamaan kylää. Batman oli joutunut dementiakotiin. Jari oli saanut seurakseen Kallen. Komean pitkän vaalean kundin, joka mielestäni oli Jarille unelmien täyttymys. Robin asui kotitaloaan ja akoittunut. Miehellä oli usea lapsi. Robin oli vieläkin sellainen kultainen rakastettava mies. Robin esitteli minut tilapäiseksi apulaiseksi emännälleen. Mahdollisesti bisse sai jostakin myös munaa. Ajattelin olisiko Kallesta tullut miesten yhteinen siementäjä.
17.07.2015 21:10
Otin porsaan syliini ja asetin sen salvupenkkiin. Robin otti kiveksistä toisella kädellään ja terävä kirurgin veitsi leikasi kivespussiin viillon. Mies keräsi porsaan kivekset sormiinsa ja leikkasi kivekset pois. Pieni verenpurkaus tuli haavasta. Toimituksen jälkeen otin porsaan pois pukista ja Robin pyyhkäisi porsaan selkään väriliitua. Taas kurkotin karsinaan ja katsoin porsaan sukupuolta. Se oli imisä ja siten säätyi kastaaratioilta. Hiukan pidin työtä epäinhimilliseltä, mutta sikalan pitäjälle tuo oli arkipäivää.
Robinilla oli iso sikala ja emakoita kymmeniä. Tuo suloinen poikanen oli taitava porsaiden kasvattaja. Mies hellien käsitteli emakoitaan ja pikkuisia porsaitaan. Vielä porsas oli imemässä emänsä nisää, mutta hetken päästä sen koti oli toisella tilalla kasvatussikalassa. Robin keinosiemensi itse emakkonsa ja apunaan oli harvoin miehen isä. Tavallisemmin apuna oli Jari, tuo edellisessä tarinassani oleva partainen mies.
Miehet olivat mielissään, että paikkakunnalle oli tullut isomunainen top-mies. Robin usein kävi vierailulla Batmanin luona, mutta noinkin nuorelle suloiselle miehelle oli vanha homohuoran tyydyttäminen aivan liikaa. Kun huomasin, että Robinille topin tehtävät olivat vastenmielistä, niin topsonnilla oli kysyntää. Panin kaikkia kolmea ja miehillä oli kova tarve saada jatkuvasti munaa. Robinin nussiminen olikin kaikkein mieluisinta toiminataani.
Joskus Robin oli sikalassaan siementämässä emakkoaan ja tehtävän päätyttyä siemensin Robinin. Tunsin aina miten kiihotuin juuri saadessani Robinia. Kullini oli täydessä seisokissa ja aloin kaivamaan Robinin housuja alas esiliinan alta. Vielä pikkuhousut alas ja hipaisu kondomilla peittämällä kullillani persvakoa. Avasin esiliinan nyörit ja heitin sen pois. Samassa työnsi kaluani varovasti Robiniin. Mies oli hiestä märkä, koska keli ulkona oli lämmin ja siat lisäsivät lämpöä lisää. Vahva sikalan tuoksu ympäröi kaikkialla. Ei aikaakaan kun kaluni oli tiukasti Robinin sisässä. Mies nautti suureammoisesti yllätyksestäni ja voihkaisi onnellisesti. Tartuin miehen kulliin ja puristin siitä lujaa ja samalla työnsin edes takaisin kulliani mieheen. Purin siemeneni miehessä olevaan kondomin ja samassa miehen kullista tuli siemensyöksy. Nyt oli sekä miehen tuotantoelimet että isäntäkin siemennetty. Lähdimme paikalta yhdessä yhteiseen suihkuun ja vesihanan valuessa vielä suutelimme intohimoisesti. Peseydyimme ja kuivasimme toinen toisiaan. Pukeuduimme kevyisiin kesävaatteisiimme.
17.07.2015 21:08
:D Pankaahan miehet mielikuvitukset lentämään, jotta saamme uusia tarinoita tänne.
09.07.2015 05:27
Miehen silmistä valuivat kyyneleet ja parta värisi kasvolihasten jännityksen mukaan. Kuuma ilmanala lisäsi meidän kummankin hikoilua ja välillä tulvahti voimakas hienhaju johon oli sekoittunut voimakkaan tupakan haju. Hetken päästä sain orgasmin ja kullini valutti spermaa kortsuni sisään. Vedin kaluni kevyesti pois miehestä ja vielä painauduimme yhteiseen suuteluun.
Nuussimishetkemme lopuksi istuuduimme vierekkäin ja vasta sitten esittäydyimme. Mies sanoi nimekseen Jari ja minä kättelemällä sanoin olevani Jussi. Jari kertoi kuulleensa minusta Batmanilta ja välttämättömästä halusta tavata minut. Sovimme treffit seuraavaksi lauantai-illaksi samaan paikkaan. Pientä metsäpolkua sitten kävelimme ja tupakoimme yhdessä. Miehellä oli komea piippu ja muistan vieläkin viime aikoina nenääni tulvahtaneen piipun väkevän tuoksun tuoneen mieleeni yhteisen hetkemme Jarin kanssa.
Viivyin vielä paikkakunnalla useita kuukausia ja vierailin joskus miehen sivutilalla yhteisissä puuhissamme. Seuraavalla kerralla Batmanilla käydessäni kiittelin parturiani hyvin järjestetystä seurasta.
08.07.2015 12:03
Ehkä tämä tarina oli hyvä päättää tähän. Ehkä voisin paremminkin kertoa jutun tuon ea-päivystäjän näkökulmasta. Jotakin muuta juttua on kehitteillä. On kiva kun joku vaan yksinkertaisesti suuttuu jutusta, jossa on yli puolet fiktiota-
05.07.2015 14:40
:}
04.07.2015 17:37
Vähän meni sähläämiseksi tää kirjottaminen. Tarinaa voin jatkaa...
02.07.2015 06:49
Moi Henry. En edes huomannut, että juttu ei ollut kokonaan kopioitunut.
Olisiko ukkosella syy...
niihin kuin ne olisivat tehty minua varten. Hetken päästä Mikko vei vaatteeni pesukoneeseen. Jopa alushousuni vaihtui Mikon lyhytpunttisiin silkkialkkareihin. Tuntui aivan kuin hänellä olisi ollut vaatetus hankittuna aivan kuin tilauksesta.
Kahvinkeitin olikin jo porisemassa keittäen tervetuliaiskahvit. Mikko kattasi kummallekin samantyyliset kahvimukit ja kastamiseksi muutaman kanelikorpun. Kerroin ammatistani sotilaana ja samoin Mikko ertoi olevansa erään puutavarafirman edustajana. Meiltä juttu kävi ja huomasin miten Mikko lähestyi minua aina välillä hipaisten. Tunsin aivan kuin väristyksiä itsessäni ja kuulin miten Mikon hengitys välillä väreili. Meillä ei ollut mitään kiirettä palata juhlapaikalle, vaan Mikon EA-ryhmän ensiapuvastaava oli antanut lomaa aamuyöstä jatkuneesta päivystysvuorosta. Mikko kertoi miten tämä kotipaikkansa oli toisen kunnan alueella kuin varsinainen juhlakenttä. Hän oli toiminut paikallisessa SPR:n osastossa nuoresta pitäen. Hän kuuluin osastonsa hallitukseen ja osallistui säännöllisesti ensiapuharjoituksiin.
Kahvin jälkeen päätin mennä pitkälleni tuvan peräsänkyyn. Oli tapahtunut jo pienessä ajassa paljon ja minua alkoi hiukan ramaista. Mikko tuli viereeni ja takertui käteeni kuin pieni lapsi. Kuulin miehen hengityksen ja kohonneen etumuksen. Hän oli tarkkaillut samoin minun seisovaa kaluani joka ei seisoessaan ainakaan kellekään jäänyt huomaamatta. Mikko avasi isännän vakaudella minun päälläni olevien omistamiensa farkkujen vetoketjun ja työnsi kätensä sinne. Huomasin miten kullini valutti limaa jo voimakkaasti. Mikko avasi jälleen omistamiensa alushousujen sepaluksen ja kaivoi kaluni esiin. Kaluni seisoi voimakkaasti ja Mikko alkoi leukaparrallaan härnätä esinahkasta paljastanutta terskaani. Mikko välillä hipaisi kaluani terävällä parransängellään ja alkoi varovasti liikuttaa heppini vartta. Hetken päästä sain siemensyöksyn ja lämmintä spermaa alkoi valua pitkin farkkujen etumusta. Nyt olin tahrinut toisetkin farkut saman päivän aikana. Mikko nuoli farkut siemennesteestä huolellisesti ja hetken päästä kaivoin Mikon varustuksen esille ja aloin kiihkeästi imemään miehen penistä. Ensi tapaamisen jälkeen olikin jo tapahtunut paljon ja lepäsimme pienen hetken vieri vieressä.
Vaatteeni olikin jo valmiina ripustettavaksi kuivumaan pyykkinarulle. Hetken juttelimme illan ohjelmasta. Lähdemmekö kuuntelemaan sanaa vai pitääkö lähteä majapaikkaani. Illan suussa lähdimme yhdessä iltaseuroihin ja samalla nauttimaan keittoa suviseura alueelle. Mikon seuraava ensiapupäivystysvuoro alkoi keskiyöllä jatkuen aamukuuteen. Iltaseurojen jälkeen vielä poikkesimme kahville ja syömään muurinpohjaletut. Minä palailin majapaikkaani ja Mikko alkoi tehdä palvelustehtäväänsä. Aamulla olinkin jo valmiina tullut Ladallani kohtaan yön yli valvoneen Mikon. Mikon tarkkaavainen koira seurasi jälleen puuhiamme ja sisälle tullessamme painauduimme yhteen Mikon sänkyyn. Vaikka olin nukkunut yöni melko rauhattomasti kiihtyneessä mielentilassa, sain Mikon hellässä syleilyssä nukkua kuin pieni avuton lapsi.
Toisen päivän iltana sitten lämmitin meille talon kertalämmitteisen saunan. Olimme alasti kumpikin. Mikko kehui minua komeaksi kundiksi, koska sotilaana piti olla hyvä kunto jo ammatinkin puolesta. Saunan jälkeen jälleen hyväilimme toisiamme, suutelimme ja hipelöimme toistemme sukuelimiä. Se oli laatuaikaa ja enemmänkin kuin unelmien täyttymys. Sunnuntaina sitten palasimme juhlapaikalle jumalanpalvelukseen ja polvistuimme yhdessä ottamaan Herran pyhä ehtoollista. Käsivartemme olivat toistemme kosketuksessa aivan kuin aviopari alttarilla. Olin saanut parhaan ystävän ja se oli mielestäni Jumalan johdatusta.
Maanantaina sitten palasin takaisin varuskuntaan ja heti illalla soittelimme pitkän puhelun ja siunasimme toisemme ja annoimme synnit anteeksi toinen toisillemme.
02.07.2015 06:45
Nuoruuden raikas tarina. Kiitos Henry!
https://www.youtube.com/watch?v=0daQjk6yuAk
07.03.2015 08:53
Lähetin sinulle viestin. Onhan niitä Koodissa Juuso nimimerkillä. Useimmista tarinasta ei tullut mitään viestiä. Joistakin useita. Sitten nämä kielen oikeinkirjoittajat :( kommentoivat joistakin yhdyssana ym. virheistä. Silloin oli vielä puhelinmodeemi ja yhteyden saaminen koodiin oli mitä oli.
17.01.2015 15:36
3 / 3