Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SporttiEmmi
profiilit
SporttiEmmi
SporttiEmmi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla ei oikein rakko kestä lenkkeilyä, joten aina kun käyn juoksemassa tulee jossakin vaiheessa lenkkiä pissahätä. Yleensä vaihdan siinä vaiheessa maastojuoksuun ja juoksen metsään, välillä kauaskin tiestä. Eli melkein pari kertaa viikossa tulee pissattua ulos.
16.06.2015 16:24
Ei todellakaan haista jos et oo niihin viikko sit pissannut. Ei tuore pissa haise farkuissa
15.06.2015 18:02
Miten meni? Onnistuiko työnteko paremmin ja nopeemmin? Mitkä vaipat laitoit?
07.06.2015 16:54
Mun pikkusisko aloitti muutama päivä sitten ekan kesätyönsä jätskikiskalla. Se on jo aiemmin käyttänyt vaippaa tiukoissa paikoissa jos on tiennyt ettei pääse vessaan. Ekana päivänä ei ollut vielä kehdannut mennä töihin vaipoissa mut nyt se on ollut siinä pari päivää yksin eikä oo voinut lähteä vessareissuille niin oli käynyt ostaa taas pussillisen yövaippoja. Kestää sillä kuulemma just ja just koko päivän pissat. Sitä se harmitteli kun joutuu sit sulkemisajan jälkeen aina ottaa siinä kiskassa vaipan pois, ettei se puristu satulaa vasten ja alkais vuotaa kotimatkalla. Toivottavasti ei unohda viedä roskia, vaikka kyllä ihan varmasti muutkin kiskatyöntekijät käyttää samaa kikkaa :)
04.06.2015 17:11
Meillä tykätään ihan molemmin päin
13.05.2015 18:31
Mun eksä kanssa tykkäs kun dildotin sitä peppuun. Parhaimmillaan oltiin kuusysissä ja molemmilla liikkui dildot tai tapit pepuissa.
13.05.2015 18:31
Minkälainen vaippa sulla oli tansseissa? Tuliko tarpeeseen? Laitatko samanlaisen häihin?
07.05.2015 18:15
Mun pikkusiskolla oli vaippa tanssien aikana. Oon ite muutaman vuoden käyttänyt satunnaisesti ja kerran humalassa puhuttiin tanssien aiheuttamasta vessaanpääsystressistä. Ehdotin sille sit puolitosissaan vaipan käyttöä. Ajatus oli tainnut jäädä hautumaan sille kun tanssien väliajalla se veti mut syrjään ja kiitti vinkistä. Oli kuulemma ollut vaippa päällä vielä illallakin ollessaan kavereidensa kanssa juhlimassa.
29.03.2015 20:51
15 ja kundi 18
26.03.2015 21:08
Kolme miestä ja kolme naista. Oli vähän villimpi mökkireissu kahden kaveripariskunnan kanssa. Yhdyntää emme harrastaneet muiden kuin omien kummpaneiden kanssa mutta suuhoidot taphtuivat joka suuntaan.
26.03.2015 21:06
3 / 3