Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SporttiEmmi
profiilit
SporttiEmmi
SporttiEmmi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+toi+menee.+Omaan+makuun+sais+olla+vähän+enemmän+karvaa
02.01.2019 15:15
Jos+pelkkiin+pikkareihin+niin+onnistuisi+paremmin+kuin+esim.+farkkuihin.+tulee+liikaa+sotkua
13.01.2018 14:47
Meillä+harrastetaan+säännöllisesti.+Viimeksi+eilen+oltiin+suihkussa+kun+mies+yhtäkkiä+istui+lattialle+ja+alkoi+nuolemaan+pimppiäni.+Olin+jo+ennen+suihkuun+menemistä+valitellut+pissahätääni,+joten+ajattelin+miehen+olevan+leikissä+mukana.+Kuiskasin+miehelle+että+pissattaa,+hän+vain+nyökkäsi+ja+jatkoi+nuolemista.+Rentouduin+ja+peräännyin+hiukan+ja+annoin+pissan+tulla.+Ensin+pienellä+norolla+ja+lopulta+kovalla+paineella+pissasin+ensin+miehen+vatsalle+ja+lopulta+jo+rinnalle+josta+osa+taisi+roiskuta+naamallekin.+Pissan+tulon+loputtua,+mies+jatkoi+nuolemista+ja+otti+lopulta+takaapäin.
27.12.2017 12:28
Mulla+oli+nuorempana+samaa+ongelmaa.+Ujopissa+iski+lähes+kaikissa+muissa+paikoissa+kuin+kotivessassa.+Pääsin+vähitellen+siitä+eroon+kun+aloin+pidättelee+niin+pitkään+kunnes+oli+pakko+mennä.+Toinen+mikä+auttoi,+oli+kun+kyykistyinkin+pöntön+päälle+siten+että+jalat+oli+pöntön+reunoilla.+Eli+sellainen+kunnon+syväkyykky.+Siinä+asennossa+on+kuulemma+virtsaputki+juuri+optimiasennossa+eli+ei+vaadi+kovinkaan+paljon+ponnisteluja+saada+pissaa+tulemaan.+Tätä+ei+vaan+viitsinyt+tehdä+kuin+julkisissa+vessoissa,+sillä+pissaa+roiskui+aina+vähän+lattiallekin.
27.12.2017 12:07
Yläasteella+usein+ja+joskus+lukiossakin+vielä+tuli+pissattua+useasti+hameen+alta+pikkareihin.+Ei+kukaan+koskaan+tietenkään+huomannut+kun+ainoat+mitä+kastui+oli+pikkarit+ja+nekin+jäi+hameen+alle.+Oli+vaan+kiva+fiilis+aina+olla+sit+tunnilla+märissä+pikkareissa+ja+ootella+niiden+kuivumista.+Eli+välkillä+meillä+oli+pihalla+sellaiset+puuportaat.+Istuin+aina+niiden+yläpäässä+ja+sit+opin+nostaa+hametta+silleen+varovasti+ettei+se+kastuisi.+Sit+päästin+pissan+tulee+varovasti.+Ei+kukaan+koskaan+huomannut+eikä+se+penkkikään+kastunut+pahemmin.
27.12.2017 11:48
Hih+:)+24+oon.+Suosittelen+vaan+kokeilee+kepillä+jäätä.+Ei+se+siitä+rikki+mee+vaikkei+tykkäiskään+ajatuksesta
23.04.2017 18:30
Joo+ei+näistä+ihan+kaikkien+kanssa+tulisi+mieleen+edes+puhua.+Luulen+että+aika+moni+tykkää,+harva+uskaltaa+vaan+sitä+ääneen+sanoa.+Leikitään+miehen+kanssa+joskus+mutta+usein+myös+itekseni.+suihkukäyntien+yhteydessä+varsinkin+aika+useinkin+jotain+pientä+pisuttelua
21.04.2017 18:09
Aina+silloin+tällöin+tulee+leikittyä
18.04.2017 15:37
ÄÄh,+myöhästyin!+:/+Sattuiko+kuvia+matkaan?
16.04.2017 15:34
pissfun.org+siellä+välillä+hyviä+juttuja+pissailukokemuksista
16.04.2017 15:34
Mä+saan+hyvät+fiilikset+kun+käy+jossain+julkisella+paikalla+kyykkypissalla.+Kun+tietää+että+joku+saattaa+nähdä.+Yleensä+en+viitti+paljoa+ees+alkaa+peittelee+tai+ettii+suojaista+paikkaa.+Usein+baarista+lähtiestä+meen+jonkun+puiston+laitaan+ja+kyykistyn+siihen.+Kattelen+eteenpäin+ja+hymyilen+ohikulkijoille.+Ei+oo+kukaan+koskaan+uskaltautunut+lähemmäs+tulee+mutta+ois+mielenkiintoista+tietää+miten+homma+kehittyis+jos+joku+tulis+siinä+pissalla+ollessa+flirttailee
01.12.2016 20:04
Tänään+menossa+kaverin+kanssa+leffaan.+Se+ei+vielä+tiedä+mun+vaippaharrastuksesta+mutta+aattelin+ottaa+riskin+ja+mennä+silti+vaipat+jalassassa+sinne.+Sit+jos+jostain+syystä+jäisinkin+kiinni+niin+ei+välttämättä+haittais+paljastaa+tälle+kaverille+että+mulla+on+välillä+pissanpidätys"ongelmia"
13.10.2016 16:48
Sori+ei+oo+kikkii.+Mut+yritän+täällä+kertoilla+kuulumisia+silloin+tällöin
13.10.2016 16:46
Tänään kun on kuuma päivä tulossa niin ajattelin laittaa vaipat shortsien alle ja lähteä rannalle ottaa aurinkoa. Kiva olla vaipoissa kun ei tarvii miettiä yhtään vessareissuja. Sillä rannalla missä käyn ei edes ole vessoja. Antaa tulla rennosti vaippaan vaan niin ei tarvii missään pusikoissa kykkiä tai mennä veteen pissalle.
05.05.2016 10:57
Näin naisenkin silmään tosi nätti
25.04.2016 17:23
Täällä kanssa yksi vaippailua huvikseen harrastava tyttö (tai varmaan nainen jo :) ) säännöllisesti tulee vaippaa käytettyä tilanteissa, joissa ei muuten pääse vessaan tai se olisi hankalaa. Festarit, keikat, ulkotyöt, välillä lenkilläkin
25.04.2016 17:21
En kyllä ymmärrä miksi pitäisi väkisin odottaa jonkun tietyn ikäiseksi. Ja kuka on oikea ihminen määrittelemään sen maagisen oikean iän?? Meneekö niin että sinä päivänä kun täytät vaikka 18 niin peppuseksistä tulee jotenkin enemmän nautinnollisempaa tms kuin päivää ennen kun olit vasta 17.
Eiköhän jokainen, joka harrastaa tavallista seksiä, ole valmis myös peppuseksiin. Tai jos ei ole niin sitten ei ole. Ei sitä voi kukaan toisen puolesta tietää. Jos tunnet olevasi siihen valmis ja haluavasi sitä itsekin niin anna mennä. Jos ekan kerran jälkeen tuntuu siltä, ettei ollut oma juttu niin sittenhän sen vasta kunnolla tietää, eikä tarvitse enää harrastaa. Mutta jos koskaan ei mitään edes kokeile niin voi jäädä joskus harmittamaan.
Mulla on sellainen periaate että kaikki mikä tuntuu edes vähän siltä, että voisi kokeilla, niin kokeilen ja siitä sitten senjälkeisten fiilisten mukaan eteenpäin. Netti.saapas voi jakaa moraaliohjeita jossakin muualla!
09.04.2016 11:28
Meillä nuollaan pyllyä molemmin päin. Myös pissaleikkejä silloin tällöin
31.03.2016 15:00
Kyllä täytyy ehdottomasti olla karvaton, molemmilla. Tai ei nyt jää panematta jos karvaa löytyykin, mutta kyllä se jättää vähän erilaisen kuvan illasta kuin jos olisi ollut posliini.
31.03.2016 14:53
Ihanaa kevät tulee! Tänään pääsee laittamaan pihaa kevätkuntoon. Otan ison vesipullon mukaan ja laitan Molicare teippivaipat jalkaan. Just hyvä kun ei tarvii tulla sisällä käymään vessassa ollenkaan :)
31.03.2016 14:47
1 / 3