Vapaa kuvaus

Aloituksia

236

Kommenttia

1666

1. Tätäkään+Raamatun+satukirjan+lupausta+ei+ole+vielä+lunastettu:"Anokaa+mitä+ikinä+tahdotte+ja+te+saatte+sen."Raamatun+höpökirja+sisältää+vain+katteettomia+lupauksia.+Yhtä+katteettomia+ovat+lahkojen+valtaapitävien+suusta+ulostautuvat+lupaukset+siitä,+että+rahaa+ja+mammonaa+vastaan+taivaan+portit+aukeavat+lahkon+jäsenelle+huomattavasti+helpommin.+Portit+taas+pysyvät+kiinni,+ellei+kukkaro+aukea+lahkon+bisneksen+edistämiseksi.Rukoileminen+on+samaa+kuin+itsesuggestio.+Kun+tarpeeksi+kauan+jankkaa+samaa+mantraa,+niin+alkaa+tuntua+siltä,+että+se+mantran+sisältö+alkaa+toteutua.+Esimerkiksi+väri+aivoissa+saattaa+muuttua+toiseksi,+kun+hokee+esimerkiksi,+että+sininen+onkin+punainen.+Harhainen+mieli+tekee+kepposen.Lumelääkkeet+on+yksi+esimerkki+siitä,+miten+ihmisen+psyyke+toimii.+Perunajauhotableteilla+kun+paranee+kaikki+sairaudet.
  2. Olen+joka+puolella+samanlainen,+eli+rehellinen+suomalainen+mies.Turhaa+sitä+on+kaunistella+ja+luoda+joku+kaunis+illuusio+näistä+USA:sta+tuoduista+kusetuslahkoista.Uskonnot+ovat+kaikki+ihmisten+keksimiä+aivopieruja+ja+suurin+osa+uskonnoista+on+perustettu+vain+yhtä+tarkoitusta+varten,+eli+keräämään+pölvästeiltä+rahat+pois.+On+sitä+vaimon+ja+lastenkin+kanssa+keskusteltu+kotona+uskontojen+touhuista+ja+kuinka+uskonnon+nimissä+alistetaan+ja+nöyryytetään+herkkäuskoisia+ihmisiä.Työpaikalla+lähinnä+naureskellaan+uskonnoille,+jos+niistä+tulee+joskus+puhetta.Yrityksessäni+ei+ole+yhtään+uskovaista+töissä+ja+se+vain+siksi,+että+niihin+ketkuihin+ei+voi+luottaa+puolen+puusentin+vertaa+ja+ne+ketkuleet+ovat+aina+mankumassa+erivapauksia+Jeesuksen+nimessä+ja+veressä,+joten+voivat+minun+puolestani+ollakin+siellä+mielikuvitusolentonsa+mekon+helmoissa.Olen+jo+palstalla+kirjoittanutkin+tapauksesta,+jossa+omien+sanojensa+mukaan+adventisti+haki+yritykseeni+töihin+ja+kertoi+työhaastattelussa,+että+ei+sitten+lauantaina+tulisi+töihin,+jos+joku+projekti+olisi+niin+kiireellinen+ja+talvisaikaankin+hän+lähtisi+perjantaina+pois+töistä+hyvissä+ajoin+ennen+työajan+päättymistä.+Sanoin+selkeästi+hänelle,+että+yrityksemme+ei+ole+hänen+tuleva+työpaikkansa.Oikeastaan+tuon+työhaastattelun+jälkeen+otin+vähän+selvää+lahkoista+yleensäkin+ja+olen+yhä+vain+vakuuttuneempi+siitä,+että+ne+on+perustettu+ihmisten+hyväksikäyttöä+silmällä+pitäen.Profiilini+tunnuksen+löysin+verkosta+ja+kopioin,+koska+se+hyvin+ilmentää,+mihin+tarkoitukseen+lahkot+on+perustettu.+Siipeilyyn,+toisten+siivellä+matkustamiseen.'Adventtiairut'+oli+käsittääkseni+aikaisempi+adventtikirkon+äänenkannattaja+ja+viikkojulkaisu+Suomessa,+joka+sitten+julkaisuna+kuopattiin,+koska+edes+adventistit+eivät+halunneet+ko.+julkaisua+kotiinsa?
  3. "Olet+siis+materialismin+aivo-orja."Päinvastoin.+Olen+vapaa+tekemään+mitä+mieleen+tulee.+Ei+tarvitse+olla+minkään+orjana,+vaan+vapaa+ajattelemaan+omilla+avoilla+ja+tekemään+muista+riippumattomia+päätöksiä.Koskaan+en+osta+mitään+mielijohteesta+tai+jonkun+mainosten+perusteella.+Mietin+ja+harkitsen+tarkkaan+onko+hankinnalle+tarvetta+ja+ostan+silloinkin+vain+parasta+laadullisesti.En+myöskään+ajattele+materialisesti,+vaan+realistisesti.+Kun+kaikki+on+kunnossa,+niin+voin+keskittyä+rauhassa+elämiseen+ja+siitä+nauttimiseen.+Tälläkin+hetkellä+istun+takkahuoneessani+saunomisen+jälkeen+juoden+tummaa+olutta+ja+samalla+katson+U20-nuorten+jääkiekko-ottelua+Ruotsi+vs.+Venäjä.+Toisin+on+uskovaisien+laita,+jotka+ovat+aivo-orjina+lahkoissaan+ja+heidän+pitää+tehdä+juuri+kuten+lahkon+päättäjät+ovat+heille+kertoneet.+Lahkon+valtaapitävät+alistavat+ja+käyttävät+surutta+hyväksi+aivo-orjiaan.+Se+on+todellista+aivo-orjuutta.