Niin+ihan+melkein+samoilla+sanoilla+olet+täällä+vuositolkulla+kertonut+kuinka+naiset+pitäisi+vapauttaa+talouselämän+ikeestä+suoraan+hellan+ja+nyrkin+väliin.+Äärikristillisyys+on+ihan+samanlaista+kuin+ääri-islam.+Itse+asiassa,+eri+kristilliset+suuntaukset+on+paljon+kauempana+toisistaan+kuin+kristinusko+ja+islamin+kirjaimelliset+tulkinnat,+joihin+abortinvastustustusta+ja+naisten+syrjintääkin+perustellaan.+Uskonnolla+ja+uskonnolla+ei+ole+mitään+eroa,+kun+se+sisältää+samat+syrjivät+rakenteet.Sinäkin+olet+oikea+palsta-talebaani+kun+kerrot+naisten+puolesta+mitä+naisten+tulee+ajatella+ilman+että+sinua+vähääkään+kiinnostaa+mitä+naiset+itse+asioista+ajattelee.+Pahinta+sananvapauden+ja+osallistumisen+tukahduttamista.
Jos+alkiosta+olisi+lakiesityksen+mukaan+tehty+oikeussubjekti,+olisi+tietenkin+lain+mukaan+jokainen+keskenmeno+tutkittava+rikoksen+varalta.+Ihan+kuin+oikeuslääketiede+nytkin+tekee.+Esim+jos+joku+on+kuollut+kotona,+automaattisesti+poliisi+tulee+mukaan.+Jos+alkio+kuolee,+olisi+samalla+tavalla+järjestettävä+oikeustieteellinen+selvitys+kerran+alkio+olisi+oikeussubjekti+kuten+nainen+jonka+sisuksissa+alkio+on.++Vielä+erityishauskaa+olisi+kun+pitäisi+miettiä+mitä+niille+alkioille+typpisäilytyksessä+oikein+tehtäsiin,+kun+alkion+hävittäminen+katsottaisiin+tapoksi.++Entäpä+kierukka?+Siitä+tehtäisiin+laiton+ja+ilmeisesti+pilleritkin+koska+oikeuselämään.orgin+mukaan+e-pilleri+on+myös+abortoiva.+Sairaalassa+jokainen+nainen+joutuisi+rikostutkintaan+keskenmenon+jälkeen.+Voisi+olla+aika+traumaattista+sen+päälle,+että+menettää+toivotun+lapsen.+Meno+olisi+kuin+Ceausescun+Romaniassa.++Silti+on+hämmästyttävää,+että+vuonna+2020+niinkin+moni+on+niin+uskomattoman+yksinkertainen+ja+fanaattinen,+että+menee+kannattamaan+moista+esitystä.++Mutta+kuten+itse+Pää-Räyhä+arvelikin,+se+taisi+olla+vain+joku+vastareaktio+OmaTahto+2020+-aloitteelle,+joka+on+edennyt+nyt+eduskuntaan+ja+on+parhaillaan+sosiaali-+ja+terveysvaliokunnan+käsittelyssä.