Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ak2017
ak2017
ak2017
Liittynyt 10v sitten
13
aloitusta ·
12
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+Suomenkieli+on+pääkieli+,+Ruotsin+kieli+tulee+siinä+perässä..+Suomen-+Ruotsalaiset+pitäisi+oppia++Suomen+kieltä,+jotta+me+suomalaisetkin+saataisiin+palveluita+Ruotsin+kieliseltä+alueilta.
09.06.2017 20:36
Onko+sinun+mielestä+makeutusaine+Aspartaami+e951+sinun+mielestä+terveellistä.+Se+on+hermomyrkkyä.
Entä+tehdasvalmisteiset+tekolevitteet.Öljy+liuotetaan+kasveista+Heksaani+nimisellä+liuotinaineella.
,Heksaanii+on+öljynjalostuksen+sivutuote,+mikä+aiheuttaa+sikiövaurioita.
Valmistusprosessi+hävittää+vitamiineja.+Tilalle+laitetaan+synteettisiä+vitamiineja+ja+hivenaineita+,joita+ihmiskeho+hylkii.
Valmistuksessa+käytetään+myös+fosvorihappoa+mikä+neutralisoidaan+lipeällä.
Älä+lue+lähdelinkkejäsi+vaan+valmistusprosessseja.
07.01.2017 21:40
Lue+sinä+vain+lähdelinkkejäsi.+Täällä+puhuu+kokemuksen+syvä+rintaääni.
07.01.2017 21:24
Ei+petoeläimet+ole+vaarallisia,+jos+lahtaajat+jättäisivä+riistaeläimet+rauhaan.+En+ole+kuullut,+että+petoeläin+olisi+käynyt+ihmise+kimppuun.
Olen+yli+kuusikymmentä+vuotta+kulkenut+pikin+metsiä+ympäri+Suomen.+En+ole+kertaakaan+nähnyt+petoeläintä+metsässä.+Elikkä+ei+niitä+nyt+niin+hirveästi+ole,+että+täytyy+lähteä+lahtaamaan.+Minä+luulen+,että+se+on+vain+metsästäjien+puheita,+koska+liipasinsormi+sormi+syhyää.
01.01.2017 18:53
Ei+saa+nykyisin,+mutta+kesällä+sai.+Minulle+ja+monelle+muulle+tuli+mahdollisuus+asentaa+windows10+ilmaiseksi.+Ei+minulta+ainakaan+kukaan+rahaa+ole+pyytänyt.+Minulla+oli+ennen+windows7
31.12.2016 13:33
Ei+se+ole+sairas,+joka+yrittää+pelastaa+avuttomat+metsän+eläimet.
Vaan+ne+ovat+sairaita,+jotka+menevät+jä+murhaavat+ne.
29.12.2016 16:19
Ilmeisesti+olet+murhanhimoja+tyydyttävä+metsästäjä.
Kyllä+petoeläimet+pitää+huolta+metsän+tasapainosta.+On+tehnyt+jo+satoja+vuosia.+Minkätakia+ihmisten+pitää+seota+luonnon+kulkuun.
Mennään+suurin+porukoin+ja+viedään+petoeläimiltä+sapuskat.
Sitten+ihmetellään+miksi+petoeläimiä+näkyy+asuinalueiden+läheisyydessä.
Minä+voin+kertoa.+Niillä+on+nälkä,+ne+tulevat+hakemaan+ruokaa.
Sitten+taas+kiväärit+käteen+ja+murhaamaan.
29.12.2016 16:10
Jalkakäytävällä+tarkoitetaan+jalankulkijoille+tarkoitettua+ajoradasta+rakenteellisesti+erotettua+tien+osaa.
Sitä+ei+tarvitse+liikennemerkein+erikseen+ilmoittaa.
Jopa+hulluksi+tietää,+missä+kulkee+jalkakäytävä,.
29.12.2016 07:10
On+varmaan+todella+hienoa,+kun+saa+murhata+metsän+eläimiä,+jotka+eivät+pysty+mitenkään+puolustautumaan.
On+aina+sanottu,+että+metsästys+on+murhanhimojen+tyydyttämistä.
Aivan+sairasta+porukkaa.
28.12.2016 18:26
Minun+mielestä+ei+pitäisi+maksaa+mitään+petokorvauksia.
Jos+jollakin+paliskunnalla+on+5000+yksilön+tokka.+Jos+susi+tappaa+pari+kolme+yksilöä+jäähän+heille+vielä+4997+yksilöä.+Poro+on+riistaeläin+sudet+saa+niitä+tappaa+ruokansa+tähden.+Eikä+sudet+ampumalla+lopu,+kyllä+niitä+aina+rajantakaa+tulee+lisää.77
27.12.2016 23:21
Sinä+et+saa+pyöräillä+suojatiellä.+Suojatiellä+pitää+pyörää+taluttaa.
27.08.2016 18:49
On meinaan poliisi sanonut, että jalkakäytävällä ei tarvitse väistellä polkupyöriä. Pyöräilijät ovat täysin omalla vastuulla ajelemassa jalkakäytävällä. Jos siellä jotakin sattuu, niin pyöräilijä on aina syyllinen ja korvausvelvollinen.
16.10.2015 17:29
1 / 1