Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

12

  1. Kevyt tuotteet

    Tässä muutamia aikoja sitten puhuttiin, miksei lapset liiku niin paljon. kun ennen. Vastaus oli. kun yhdestä suusta, ett
    Ruoka ja juoma
    1
    41
  2. Pakko-Ruotsi

    Viittaan erään lehden artikkeliin. Minä olen täysin samaa mieltä siitä, että Suomessa pitää tai täytyy saada suomenkieli
    Yhteiskunta
    0
    31
  3. Mannekiinit

    Jos mannekiinit esittelevät iloisia kesävaatteita. Heidän pitäisi olla myös hymyileviä ihmisiä. Minkä takia he tulevat s
    Muoti ja kauneus
    0
    39
  4. Ruokailun muuttuminen

    Minä väitän, että 60-luku oli viimeinen vuosikymmen, jolloin syötiin terveellisesti. Maito oli maitoa. Voi oli voita. Ei
    Ruoka ja juoma
    4
    79
  5. Windows10 viat

    Asensin puolivuotta sitten Windows 10 kannettavaan, kun sai ilmaiseksi. Neljä kuukautta se pelas hyvin. Sitten tuli joki
    Tiede ja teknologia
    0
    48
  6. Kulkuneuvot

    Jos minä jätän polkupyörän paikkaa, missä on pysäköinti kielletty. Se saa olla siinä hamaan tulevaisuuteen. Poliisi ei p
    Ajoneuvot ja liikenne
    0
    52
  7. Sairasta touhua

    Meilläpäin puhutaan, että metsästäjät ovat henkisesti sairaita. Ajatelkaa nyt 50 ajomiestä aja hirven määrättyyn paikkaa
    Metsästys ja kalastus
    15
    308
  8. Hallitus vaihtoon!

    Ei näytä tältä hallitukselta tulevan yhtään mitään. Minä ehdotan seuraavaa. Ostetaan hallitukselle ja EK :lle kippiautot
    Yhteiskunta
    0
    54
  9. Norjalaisten hiihto

    Minun mielestäni ei norjalaisten hiihto ole rehellistä Ei pelkällä treenaamalla tule tommoista kuntoa. Kaikki muut matki
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    45
  10. Suojtiesäännöt

    Minä en ymmärrä, miksi autoilija on aina syyllinen suojatieonnettomuudessa. Kyllä jalankulkija on monesti syypää. Lapsil
    Kevytliikenne
    59
    136
  11. Kasvislevitteet

    Kasveista erotetaan öljy Heksaani nimisellä aineella, mikä on öljynjalostuksen sivutuote. Sikiövaurioita Sitten lisätään
    Ruoka ja juoma
    0
    47
  12. Vitamiinit

    Minkähän takia ihmiset popsii vitamiinitabletteja. Niistä ei ole mitään hyötyä. Ihmisen keho hylkii tekovitamiinejä Kysy
    Ruoka ja juoma
    0
    23
  13. Pyöräilykulttuuri

    Hervannassa mummut ja papat rollaattorien kanssa , pienet päiväkotilapset, sekä muut jalankulkija hyppivät nurmikolle, k
    Kevytliikenne
    3
    71