Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

112

1. Nyt+tuli+tieto+että+Jihad+taistelijat+on+ampuneet+Venäjän+Suurlähettilästä+Ankarassa...Alkaa+tuntua+että+ainoastaan+Putin+tietää+miten+Islamin+kanssa+pitää+tehdä.+Kyllähän+se+Isis+lopulta++ALeppostakin+lähti.+Ehkä+Suomen+hallituksen+pitäisi+kysyä+neuvoa+islamisoituun+estoon+Venäjältä?
  2. Olen jo kirjoittanut, että sensuuria on Suomessa. En tiedä onko hallitus käskenyt, mutta yle, hs, mtv kaikki poistavat ja eivät kerron läheskään kaikkia ongelmia mitä maahanmuuttotulva on tehnyt Suomessa. Raiskauksia ei aluksi kerrottu ja nytkin kerrotaan että Suomalainen mies raiskaa useammin, kuitenkin maahanmuuttaja mies raiskaa 17 kertaa todennäköisemmin ja olen aika varma että jos ensi vuonna tulee sama määrä elintasopakolaisia kuin tänä vuonna, myös tilastoissa maahanmuuttajamies (siis % luku), on enemmistönä näissä surullisissa tilastoissa. Mitä sitten äärisuvakki sanoo, että maahanmuuttaja mies raiskaa vain vähän enemmän kuin kantasuomalinen? Sensuuri ei kuulu länsi-eurooppaan, tai ainakin ei ennen kuulunut. Vaikka en ole kaikesta läheskään samaa mieltä kuin mv-lehti, olen huomannut että se on ainoa julkaisu, johon hallituksen sensuuri ei ole vielä iskenyt.
    Eli iltalehti on poistanut uutisen, koska maahanmuutto virkailija tai SPR hlö on soittanut sinne asiasta. Nykyinen hallitus ja viranomaiset eivät halua sellaisia uutisia esille, jotka kertovat mamujen tekemistä rikoksista/ongelmista. Kahvitunti päättyy....