Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Seatmies
profiilit
Seatmies
Seatmies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
8
Kommenttia
112
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt+tuli+tieto+että+Jihad+taistelijat+on+ampuneet+Venäjän+Suurlähettilästä+Ankarassa...
Alkaa+tuntua+että+ainoastaan+Putin+tietää+miten+Islamin+kanssa+pitää+tehdä.+Kyllähän+se+Isis+lopulta++ALeppostakin+lähti.+Ehkä+Suomen+hallituksen+pitäisi+kysyä+neuvoa+islamisoituun+estoon+Venäjältä?
19.12.2016 18:30
Yksikään+noista+"rikoksista",+ei+ole+niin+suuri,+että+voisi+kenenkään+muun+kohdalla+aiheuttaa+syytteen,+jossa+vankeus+on++mahdollinen.+Kyllä+se+on+selvä+että+Ilja+on+Suomen+ensimmäinen+mielipide+vanki,+sitten+vuoden+1918,+kunhan+hänet+Suomeen+joskus+tuodaan.+Tämä+koko+vaino+häntä+kohtaan,+on+valtaapitävän+eliitin+tahto,+koska+he+haluavat+SIpilän+johdolla,+kaventaa+sananvapautta.+MV-lehden+perustajasta+halutaan+tehdä+esimerkki;+"näin+käy+kun+vittuilee+Suomen+poliittiselle+eliitille".
19.12.2016 18:15
He+ovat+laittomia+maassa+olioita.+Toivottaa+että+pakkanen+saa+ne+järkiinsä+ja+poistumaan+maastamme.
16.12.2016 23:05
Olen+joskus+aikaisemmin+kertonut+kun+olin+ATT;n+saneeraus+työmaalla.+Otimme+kerrostalon+vastaan,+kun+vuokralaiset+muuttivat+muualle.+ATT+maksoi+muuton+ja+laatikot.+Tosin+lainalaatikot+piti+tietysti+palauttaa.+kaikki+muut+palauttivat+paitsi+somalit.+Minun+tehtäväni+oli+tarkistaa+joka+asunto,+isännöitsijän+kanssa+(eli+mitä+oli+rikki+ym)+Kun+avasimme+somali+kämpän,+se+haju+oli+siis...juoksin+ulos+kun+oli+lähellä+oksennus.+Isännöitsijä+sanoi;+Nää+on+näitä+somali+kämppiä.+Se+oli+likainen+ja+kaikki+ikkunat+oli+peitetty+jollain+lakanalla.+Tarkistin+muistaakseni+26+kämppää,+joista+kaksi+oli+helvetin+pahan+hajuisia,+Ei+siellä+montaa+suomalaista+sukunimeä+ovissa+ollut,+mutta+ei+muiden+kuin+somalien+kämpät+haisut.+Lisäksi+molemmissa+somali+kämpissä+oli+liedet+ihan+paskana.+olivat+paistaneet+lihaa+liedellä+ilman+pannua...ja+kyse+ei+ollut+etteivät+tietäneet.+Isännöitsijä+sanoi+että+90+luvulla+somalit+pisti+kämpän+ihan+paskaksi+ja+ATT+hommasi+niille+aina+2+v+välein+uuden+kämpän,+nykyään+niin+ei+enää+tehdä,+vaikka+se+kämppä+oli+ulostetta+täynnä,+somalit+vaan+asuu+samassa+kämpässä...
16.12.2016 22:58
sitä+saat+kyllä+odottaa...
16.12.2016 22:45
En+usko+että+mikään+uusi+puolue+on+ratkaisu+ongelmaan.+Kyllä+Suurmoskeijan+pystyy+vielä+estämään.+Olen+aika+varma+että+ensi+eduskunta+vaaleissa,+tuo+on+yksi+tärkeä+teema.+Islam+on+uhka,+joka+täytyy+nyt+torvia.+Kyllähän+nyt+muutkin+kuin+natsit,+ovat+tästä+samaa+mieltä.+Nyt+on+todella+tärkeää+että+Suurmoskeija+hanke+ei+etene,+jos+ne+sen+saa+rakentaa,+niin+sitten+se+on+tämän+itsenäisen+maan+loppu.+Puhun+nyt+siis+muista+uskonnoista+ja+se+tarkoittaa+myös+suvakkia,+joka+on++monikulttuurin+helvetti.+Islam+ei+salli+muita+uskontoja.+Islam+ei+salli+homoja.+Islam+alistaa+naisen.
Miten+paljon+olen+joutunut+antamaan+periksi,+islamisoituneen+Etelä-Suomen+vuoksi?Joudun+jo+muuttamaan+pois,+alueesta+josta+olisi+kohta+varmaan++alettu+käyttämään+sharia+lakia.+Minä+kuitenkin+kunnioitan+ja+tottelen+vain+Suomen+lakia.+Toivon+nykyiselle+Pääministerille+johdatusta+ja+viisautta.+Älä+SIpilä+enää+kutsu+lisää+jihad+taistelijoita+Suomeen,+niin+ehkä+me+vielä+nousemme+:)
12.12.2016 18:53
Olen+huomannut+tämän+kehityksen+alkavan+jo+lastentarhassa.+Minun+3v+poika+laitettiin+uuteen+paikaan+päiväkodissa,+hän+kun+oli+kuulemma+niin+edellä+muita+että+voi+olla+esimerkkinä+hitaammille.+Noh+kun+menin+hakemaan+kerran+poikiani+ja+kävin+paikassa+missä+kuopus+on,+niin+järkytys+oli+suuri,+siellä+on+muutama+liikuntarajoitteinen+,+minun+poika+ja+muut+pelkkiä+maahanmuuttajia.+Olisi+ollut+päiväkodilta+reilua+ilmoittaa+että+poikani+menee+ryhmään,+jossa+on+noin+paljon+maahanmuuttajia+(somaleja+ym.)O,+sehän+vääristää+hänen+maailmankuvan+jo+lapsuudessa.+Tietenkin+minä+yritän+kertoa+totuuden+lapsilleni+ja+esim.+karkkipäivänä+sanon+että+karkkia+tulee+vain+nämä+pienet+askit,+koska+pakolaiset+ovat+vieneet+veroina+liian+ison+osan+isin+rahoista.
21.11.2016 13:33
Minun+veroprosenttini+on+nyt+30%.+Paljonko+siitä+on+mamutulvan+aiheuttamaa?
18.11.2016 14:36
Ei+Suur+moskeijaa+Suomeen,+ikinä!!!!+Pelkään+että+se+olisi+viimeistään+loppu+rauhalle.+Vaikka+maahame+on+tullut+viime+vuonna+n.+300+terroristia,+onneksi+he+eivät+ole+iskeneet+Suomessa.+Suur+moskeija+on+vain+uusien+terroristi+solujen+pesä,+joka+tuhoaisin+koko+Suomen.
12.10.2016 17:19
Minä+en+lue+enää+hesaria,+iltalehteä+ym,+myös+mtv+ja+ylen+uutiset+ovat+boikotissa.+Toivon+että+rahalla+on+valta.+En+enää+osta+yhtään+numeroa+iltalehteä+tai+iltasanomaa,+enne+ostin+sen+aina+kauppareissulla.+Hesarin+tilauksen+lopetin+jo+viime+syksyllä,+kun+alkoi+tuntua+että+sen+lehden+jutut+olivat+aivan+eri+todellisuudessa,+kuin+mitä+näin+omin+silmin.
11.10.2016 17:49
Pahinta+tässä+on+että+nykyinen+hallitus+on+porvarihallitus.+Minä+kun+luulin+että+kun+tämä+hallitus+valittiin+niin+edes+se+maahanmuutto+asia+on+kunnosta,+mutta+ei....En+vaan+tiedä+kuka+politiikko+saisi+rajat+kiinni,+Suomen+politiikka+kentältä+puuttuvat+vaihtoehdot.++Se+on+totta:++kuten+eurokansalainen+toteaa,+nykyinen+politiikka+on+nauttii+kansalisten+enemmistön+luottamusta.++Meillä+on+4+vuoden+välein+vapaat+vaalit.+Toivon+totisesti+että+ensi+vaaleissa+nämä+maahanmuutto+asiat+nousevat+tapetille+ja+varsinkin+tämän+mamutulvan+kustannukset.
21.09.2016 18:31
Hoplop meni sitten boikottiin
18.12.2015 10:36
Meillä kävi vähän samoin. Muutamme pois tämän kuun lopussa VVO:n kerrostalossa. Tänä vuonna siihen jo muuttanut 5 mamu taloutta ja joka kerta kun joku muuttaa sen tilanne tulee mamu. En ole rasisti mutta en halua asua kuitenkaan talossa, jossa Suomalainen on vähemmistössä.
18.12.2015 10:25
Olen samaa mieltä. Suomessa ei ole enää puoluetta tavalliselle kansalaiselle. Maahanmuutto tulva vain jatkaa Suomen lamaa, joka olisi voinut kääntää ensi vuonna nousuun. 5 mrd on paljon rahaa, mitä tämä sirkus maksaa. Meidän perheen 2 palkansaajaa ei saa kuin vähän yli puolet tuosta 1000e rajasta/kk.
En vaan voi ymmärtää että vasemmiston pitää olla suvakkeja? Ei kukaan aja enää palkansaajan asiaa.
18.12.2015 10:21
Minä en ole rasisti vaan realisti. Minusta on niin väärin, että Suomessa maanmuutto keskustelussa on vain natsi tai kommari vuoli. Ei minulla ole mitään vastaan maahanmuuttajia, jotka tulevat tänne töihin, kuten Virolaiset. Olen rakennusinsinööri ja voin todeta että ilman ulkomaalais-syntyisiä työmiehiä, ei valmista tulisi (kehärata). Yhtään somalia en ole koskaan töissä nähnyt. Vaimoni on nähnyt yhden naisen, eli jotkut heistä käyvät töissä. Silti voidaan todeta että varsiinkin somaleiden kanssa on epäonnistuttu ja olisi parempi ettei heitä enää tänne otettaisi. Elämme velkarahalle, eikä miellä ole rahaa edes nykyiseen elintasoon. Emme siis voi ottaa lisää elätettäviä. Omassa mielestäni en ole rasisti, minun arvoni ovat kaika tavalliset. Se että osa poliitikosta ei edes tiedä paljonko duunari saa palkkaa ja siellä istuu useita kansaedustajia, jotka eivät ole koskaan tehneet päivääkään töitä. He eivät voi tajuta, että työläinen se tätä Suomea elättää. Siellä on sitten helppoa vaan keksiä lisää kuluja...
09.12.2015 10:40
Jos sensuuri iskee myös suomi24 sivuun. Alan äänestää natseja. Piste.
Sensuuri ei kuulu länsi-eurooppaan. Tosin täytyy sanoa ettei yhtään minun kirjoitusta ole täältä poistettu, vaikka olen kirjoittanut esim. maahanmuuton kustannuksista eli jos kirjoitus on faktaa eikä solvaa ketään, se pysyy tällä sivulla. Netissä on esim. iltasanomien sivuista poistettu kommentit. Sillä poistettiin pari vuotta sinne kirjoitukseni, jossa vain ilmoitin että somalit eivät työllistys Suomessa. Se on fakta, ei sitä voi kiistää.
08.12.2015 08:51
Minä en ole rasisti vaan olen realisti. Meidän maahan vaan ei voi noin paljon elintasopakolaisia ottaa. Ei riitä rahat!. Silti en koskaan äärioikeistoa tai porvalia äänestä, kun tulot on vain 3200e/kk. Tosin jos joskus ylenet ja palkka olisi esim. 6000E/kk, niin silloin voisi jo porvaria äänestää. Kokoomushan ei tiennyt että 2600e pakkaan voi edes joku saada. Suomen vasemmistokin ei enää oikein meitä työläisen asiaa aja. Nykyinen porvari hallitus leikkaan lomarahoja n. 30%. Tulen tämän muistamaan ja sen ettei hallitus saanut rajoja kiinni! Se että esim. vihreät haluaa vaan lisää mamuja tänne, muistetaan myös. Kyllä seuraavat vaalit tulevat olemaan vaikeat...ei todellakaan tiedä ketä äänestää. Tähän asti olen aina valinnut liiton miehen, mutta nyt kyllä tämä maahanmuuttotulva ja sitä seurannut sisäisen turvalisuuden puutos, aiheuttaa että maahanmuutto on varmaan 1 aihe joka vaikuttaa minun äänestykseen.
Pitäisi olla myös vasemmistolainen puolue joka ajaisi palkan saajan asiaa ja laittasi maahanmuuttoasiat kuntoon. Ei tänne kannata ottaa pakolaisia kuin kiintiöiden kautta. Nämä pakolaiset aiheuttavat että Suomen taantuma jatkuu, se on kylmä fakta.
07.12.2015 12:41
Olen jo kirjoittanut, että sensuuria on Suomessa. En tiedä onko hallitus käskenyt, mutta yle, hs, mtv kaikki poistavat ja eivät kerron läheskään kaikkia ongelmia mitä maahanmuuttotulva on tehnyt Suomessa. Raiskauksia ei aluksi kerrottu ja nytkin kerrotaan että Suomalainen mies raiskaa useammin, kuitenkin maahanmuuttaja mies raiskaa 17 kertaa todennäköisemmin ja olen aika varma että jos ensi vuonna tulee sama määrä elintasopakolaisia kuin tänä vuonna, myös tilastoissa maahanmuuttajamies (siis % luku), on enemmistönä näissä surullisissa tilastoissa. Mitä sitten äärisuvakki sanoo, että maahanmuuttaja mies raiskaa vain vähän enemmän kuin kantasuomalinen? Sensuuri ei kuulu länsi-eurooppaan, tai ainakin ei ennen kuulunut. Vaikka en ole kaikesta läheskään samaa mieltä kuin mv-lehti, olen huomannut että se on ainoa julkaisu, johon hallituksen sensuuri ei ole vielä iskenyt.
Eli iltalehti on poistanut uutisen, koska maahanmuutto virkailija tai SPR hlö on soittanut sinne asiasta. Nykyinen hallitus ja viranomaiset eivät halua sellaisia uutisia esille, jotka kertovat mamujen tekemistä rikoksista/ongelmista. Kahvitunti päättyy....
02.12.2015 13:35
Sitä Maahanmuuttoveroa maksaa kaikki. Turha tässä on yleistää kuka maksaa veroa. En siis ole suvakki, mutta olen realisti. Kyllä noita vihreitä on myös töissä, tunnen esim. yhden naisen joka on vihreä ja töissä. Molemmissa leirissä on niitä jotka maksaa veroja ja niitä jotka ei.
Pelkkä verojen lisäys ei riitä millään kattamaan maahanmuuttotulvan kustannuksia, koska ei voi tietää paljonko ensi vuonna tulee lisää elintasopakolaisia. Parempi olisi leikata kustannuksia, eli turvapaikanhakijoiden vastaanottoraha pitäisi korvata pelkällä ylöspidolla niinhän on muullakin Euroopassa. Lisäksi on leikattava lisää kehitysyhteistyöstä, koska meidän on saatava Suomen velkaantuminen loppumaan.
01.12.2015 13:58
Minusta sensuuri ei kuulu yhteiskuntaamme. Nyt Yle, HS ja MTV eivät voi kertoa esim. että maahanmuuttaja raiskaa 17 kertaa toden näköisemmin kuin kantasuomalainen, vaan kerrotaan että enemmän raiskauksia tekee Suomalainen mies. (lähde:OIKEUSPOLIITTISEN TUTKIMUSLAITOKSEN TUTKIMUKSIA
265). Miksi edes tilastoja ei voi uutisoida? Miksi nämä 10 raiskausta yritettiin salata?
Miksi maahanmuuttajien rikoksia ei yleensä uutisoida?
Olemmeko kohta kuin Neuvostoliitto?
Eikö halittua ymmärrä ettei sensuuri lopea huhuja?
Miten on mahdollista että MV lehti, uutisoi esim. maahan tulleet terroristit monta viikkona ennen kuin Yle?
Onko niin että minun pitää lukea äärioikeistolaista nettilehteä, että tiedän missä mennään?
Se sotarikoksestakin epäilyt mies (Irak), hänen kuvansa oli irtopään kanssa melkein kuukausi ennen mv-lehdessä, ennekuin siitä uutisoi yle.
Pelkään ettei meillä enää ole tiedotusvälineiden vapautta.
30.11.2015 12:08
3 / 6