SENSUURI TAAS ISKI

miksi.salataan

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen jo kirjoittanut, että sensuuria on Suomessa. En tiedä onko hallitus käskenyt, mutta yle, hs, mtv kaikki poistavat ja eivät kerron läheskään kaikkia ongelmia mitä maahanmuuttotulva on tehnyt Suomessa. Raiskauksia ei aluksi kerrottu ja nytkin kerrotaan että Suomalainen mies raiskaa useammin, kuitenkin maahanmuuttaja mies raiskaa 17 kertaa todennäköisemmin ja olen aika varma että jos ensi vuonna tulee sama määrä elintasopakolaisia kuin tänä vuonna, myös tilastoissa maahanmuuttajamies (siis % luku), on enemmistönä näissä surullisissa tilastoissa. Mitä sitten äärisuvakki sanoo, että maahanmuuttaja mies raiskaa vain vähän enemmän kuin kantasuomalinen? Sensuuri ei kuulu länsi-eurooppaan, tai ainakin ei ennen kuulunut. Vaikka en ole kaikesta läheskään samaa mieltä kuin mv-lehti, olen huomannut että se on ainoa julkaisu, johon hallituksen sensuuri ei ole vielä iskenyt.
      Eli iltalehti on poistanut uutisen, koska maahanmuutto virkailija tai SPR hlö on soittanut sinne asiasta. Nykyinen hallitus ja viranomaiset eivät halua sellaisia uutisia esille, jotka kertovat mamujen tekemistä rikoksista/ongelmista. Kahvitunti päättyy....

    • tämäkin.juttu.pois
    • Nyt mvssä juttua siitä kuinka hesarikin valehteli poliisin aamutiedotuksen sisältöä.

      VAROKAA: Stubbitauti tarttuu, kaikki ihan omasta päästäni-toimittajat liikkeellä

    • valtamedia

      Valtamediassa on jo kauan ollut sensuuri päällä kieliasioissa. Nyt on lisäksi tullut mamuasiat.

      Myönteistä on se, että vihdoinkin suuri yleisö alkaa tajuta, että valtamedia ei ole puolueeton ja riippumaton. Valtamedia on nimensä mukaan valtaeliitin media!

    • sensuurin.ohitus

      Mutta omituista on, että juttu joka nettisivulta poistettiin, on keskiviikon painetussa lehdessä. Satuttiin ostamaan iltalehti, ja siinä se on. Olisiko lehden toimitus toiminut kuitenkin pikana, että saivat painoon ja jakeluun. Voisiko iltalehdessä viimein olla löytynyt kansalaisrohkeutta ja toimittajarohkeutta. Hyvä ainakin että kyseinen juttu on nyt painettuna. Ehkä määräyksen antaja ei ole huomannut muuta kuin nettisivulla olevan jutun. Hyvä Iltalehti! Heti saitte pisteitä nopeasta toiminnasta. Säilytän lehden että voin näyttää epäuskoisille sukulaisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe