Vapaa kuvaus

Aloituksia

8

Kommenttia

112

1. Minä en muista tiedä. Olen kahden pienen lapsen isä ja käyn joka arkipäivä töissä. Olen siis insinööri. Täällähän maahanmuuttokriittisiä yleensä haukutaan amis tai ei mitään koulutusta saaneiksi alkoholisteiksi. Sehän ei pidä paikkaansa, tunnen jo useita insinööriliiton jäsentä, jotka ovat aivan samaa mieltä kuin maahanmuuttoasioissa ja sen vyöryn aiheuttamaan turvallisuus uhkaan. senhän näkee paljain silmin. Lentokentällä on enemmän poliiseja ja järjestysmiehiä kuin koskaan! Minusta on vaan alkanut tuntua, että valtamedia on maksettu etteivät ne uutisoi mitään, mikä voisi kuulostaa suvakilta pahalta.
  2. Minun oudoin treffi sattui kauan sitten, kun oli vielä poikamies. Tapasin siis yh-naisen, joka oli minua nuorimpi, ilmoituksessa hän sanoin ikänsä 26 mutta tunnusti sitten kun näemme että on 23v. Se ei minua nyt haitanut, koska hänellä oli todella hyvät muodot(olin silloin 30v) ym. Joimme kahvit ja hän sanoi että haluaa näyttää asuntonsa minulle nyt. Minähän oli että vau...pääsee jo eka treffeillä asunnolle. Siellä sitten jopa suudeltiin, mutta sitten hän alkoi pyytämään että painisin hänen kanssaan. Luulin että jotenkin liittyisi seksiin, mutta ei siinä sitten painittiin ja hän käski nostelemaan ja heittämään sohvalle. Minulla nyt ei ollut silloin kovin hyvä kunto, joten hikihän siinä tuli. kun ehdotin että otan paidan pois (ajattelin tottakai että häntä kiinnostaisi vähän muukin). Hän tuli lähelle ja alkoi haistelemaan kainaloitani ja sanoi että pitäisi vielä enemmän olla hiki. Sitten hän pyysi haistelemaan kainaloaan. en kehdannut kieltäytyä, mutta ei se kyllä minua innostanut. Sitten hänen pitikin lähteä hakemaan poikaansa hoidosta. Minä päätin että tämä oli tässä. Hänellä oli sellainen fetismi ettei se sytyttänyt minua, vaan vähän inhotti. Tästä on tietysti paljon aikaa ja nyt varmaan toimisin ehkä erilailla ja puhuisin asiasta. Nyt olen kuitenkin ollut jo pitkään ukkomies.
    Tuli mieleen että eräillä treffeillä nuorena, eräs tyttö alkoi loppuillasta ehdottamaan suuseksiä, sehän minulle sopi. Olemme aika juovuksissa. Kesken oraalisession hän sitten oksensi housuilleni. Hitto että oli kauheaa kävellä pakkasella kotiin kun oli koko sepaluksen kohta ja lahkeet yrjössä.
    ehkä kaikkein oudoin oli sokkotreffi, jossa en tietänyt treffiseurasta oikein mitään. Hän olikin tumma maahanmuuttaja, eikä puhunut paljoa suomea. Puhuimme englanniksi ja kahvin jälkeen, sanoin kohteliaasti, etten treffaa kuin valkoisia naisia.
  3. Pitää muistaa että Ranskalaisilla on suru aika. Voidaan todeta että he tekevät nyt oikein. Ei riitä että EU:n ulkorajat suljetaan vaan myös valtioiden väliset rajat on suljettava, jotta päästään hallittuun palautukseen. Eli kaikki tänä vuonna tulleet elintasopakolaiset joita on n. 30000 palautetaan takasin lähtömaahan. Aloitetaan kaiken vaaralisemmasta pakolaismaahantulijoista, joten Somalit ensimmäiseen lentokokeeseen ja niitä on monta....On turha tutkia heidän papereitaan enempää, se on hukkaan heitettyä rahaa, kuten Eva Biuadet sanoisi, tosin eri asian yhteydessä. on kuitenkin fakta että nyt ränä vuonna maahantulleiden elintasopakolaisten joukossa on 1% terroristeja. Tiedämme kuinka Somalit ovat juhlineet äänekkäästi eri puolella Suomea Pariisin iskua. He ovat uhka Suomen turvallisuudelle.

Parisiin uhreille : Rauha heidän sielulleen.
  4. Olen töissä lentokentän työmaalla ( en sano mikä näistä). Täällä on ainakin tänä aamuna enemmän poliiseja kuin ennen Parisiin iskua. Toivotaan että rajat menevät nyt kiinni, pelottaa lasteni puolesta. Katsoin jo netistä paljonko luotiliivi maksaa, mutta eihän se paljon auta jos tänne hyökkää pommiliivi mamu....Yhteys on siis selvä ja täytyy sanoa että se herätti minut tavallaan unesta. Tiesin kyllä että nämä elintasopakolaiset eivät mitään oikeita pakolaisia ole, mutta ajattelin että kyllä ne käännytetään sitten pois, mutta kun niitä vaan tulee ja tulee. Nyt jo 300 terrosristeja Suomessa. Miettikää tuollaisiin Pariisin iskuihin tarvittiin alle 10 terroristia ja niitä on Suomessa jo 300. Huvittaa muuten kun täällä selitetään että ne on niin kauheista paikoista tulleita. ainakin nämä Irakin pojat jotka tulevat Helsinki-Vantaan lentokentälle kyselemään lennon jälkeen missä on Pasilan poliisiasema, ovat paljon paremmin puettuja kuin suurinosa suomalaisista, hienompi puhelun (minulla vanha nokia 5150i), eli kaista näkee että ei ne ole mitään muta kuin lomalla täällä ja me veronmaksajat maksamme sen. En kuitenkaan yleistä, voihan joku Irakista tullut oikeasti olla turvapaikanhakija, nämä 20 nuorta miestä jotka olen täällä nähnyt, eivät niitä ole. He olivat kuitenkin länsimaalisesti puettuja, toisin kuin nämä kaapusomalit, joten pommiliiviä ei voi niin helposti piilottaa vaatteisiin. Jos sinä vielä epäröit kantaasi, herää jo unesta!!! Maailmamme on nyt muuttunut. Kansallinen turvalisuutemme on nyt tärkein asia. tehkäämme kaikkemme että saamme takaisin sen turvalisuustason joka oli ennen mamutulvaa. Pikakäännytykset ja rajat kiinni äkkiä!!!! Käykää allekirjoittamassa kansalaisaloite.