Vapaa kuvaus

Aloituksia

56

Kommenttia

769

1. Tämä+kannattaa+kuunnella+salaliittoteorioista.+++MIksi+uskovat++takertuvat+ihmisiin+ja++lempijulistajiin.++++Toisille+Mauno+Mattila+on+melkein+Kristuksen+sijainen+maan+päällä+ja+toisille+Petri+Paavola.+En+mene+sanomaan+etteikö+nämä+olisi+uskossa+ja+puhuisi+asiaakin,+mutta++ei+hekään+erehtymättömiä+ole.+Jokaisella+julistajalla+on+oma++nimikkopainotuksensa+ja+armoituksensa.++Usko+alkaa+ohjautua+oppisän+tai++-äidin++mukaan+ja+kokonaisuus+on+kapea-alaista,+jos++vain+yhtä+ja+samaa+kuuntelee.++Ja+ikävimmässä+tapauksessa+syntyy+jopa+oma+oma+uskonsuunta+tai+lahko.+Tätä+on+kirkkohistoria+täynnä.++https://youtu.be/DDSbTgN2Vg4
  2. Sosiaaliset+kontaktit+oat+vähentyneet,+mutta+tapaan+muutamaa+seurakunnan+jäsentä+pari+kertaa+vikkossa+kun+haemme+marketista+elintarvikkeet+ruokajakelua+varten.++Kirpparilla+on+yksi+työharjoittelija+jolle+käyn+antamassa+neuvoja+ja+ohjeita+kun+lajittelee,+silittelee+ja+tekee+sesonkivaihtohommia.+Siellä+käy+joskus+muitakin.+Tapaan+yhtä+ystävää,+jolle+käyn+kaupassa.++Kaksi+kolme+kertaa+käyn+avustamassa+iäkästä+paria++työn+merkeissä+vaikka+olen+jo+eläkkeellä.+Ja+lenkillä+tapaa+usein+tuttuja+ja+voi+jutustella++metrienkin+päästä.++Kaupassa+tulee+käytyä.+Tietenkin+vaihdetaan+kuulumisa+taloyhtiön+asukasten+kanssa+ulkona,+ym.++Ja+puhelimessa+voi+jutella.+En+ihan+erakkona++olen+vaikka+varovainen+olen+itseni+ja++toisten+suhteen!