Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JumaIa
profiilit
JumaIa
JumaIa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
212
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä shadow, olen - jopa julkisesti näillä keskustelusivulla - ilmoittanut veli Markille, että hän on ylittänyt kaiken kuviteltavissa olevan toimivaltansa niin kukkuramitoin, että paholaisen kanssa tekemäni sopimuksen mukaisesti hän joutuu kuoltuaan kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin ilman valitusoikeutta.
Sinulla ei sensijaan ole viimeisellä tuomiolla mitään pelättävää.
21.03.2016 19:21
Kuulehan loppu-bebis, rehellisellä ateistilla on tuomiopäivänä paljon vähemmän pelättävää kuin sinunlaisellasi valehtelevalla ja tekopyhällä kristityn irvikuvalla.
21.03.2016 14:27
Kuulehan Mark-bebis, minä en ole enää aikoihin ottanut sinuun yhteyttä muuten kuin näiden keskustelusivujen kanssa. Näen että sinussa vaikuttaa saatana ja että kuvittelet hänen puheitaan minun puheikseni. Et kai kuvittele, että minä neuvoisin sinua harrastamaan sellaista metelöintiä kuin harrastat - ei, sinun suhteesi olen luopunut toivosta ja päässyt paholaisen kanssa sopimukseen siitä, että sinun osasi on kaditus ja ikuinen tulihelvetti ilman valitusoikeutta.
20.03.2016 21:55
Kuulehan t-bebis, soisin ettet valehtelisi enempää. Jos yhä jatkat, saatan tehdä sinulle saman kuin Mark5:lle. Hän on ansainnut itselleen kadotuksen ja ikuisen tulihelvetin ilman valitusoikeutta. Saman tien muistutan sinulle, että rehellinen ateisti on viimeisellä tuomiolla paljon paremmassa asemassa kuin sinun ja Mark5:n kaltainen tekopyhä kristityn irvikuva.
20.03.2016 21:48
Hyvä voi, osallistun näihin keskusteluihin sen mukaan miten aikani sallii; olen hiukan vanhanaikainen enkä ole omimmillani näiden uusimpien kojeiden parissa. Olet aivan oikeassa siinä että Mark5 valehtelee; olen jo ilmoittanut hänelle ja ilmoitan tällä kertaa muillekin, että hän on toimillaan ansainnut kadotuksen ja ikuisen tulihelvetin ilman valitusoikeutta.
20.03.2016 21:43
Hyvä Repe, toki olen olemassa ja kommunikoin nykyisin myös keskustelupalstojen kautta. Minua suuresti surettaa se, miten eräät uskovaiset tahraavat sekä omaa että uskontonsa mainetta kuvittelemalla tietävänsä vaikka mitä niin Saatanan kuin minunkin ajatuksista ja haluista.
Näin meidän kesken voin vakuuttaa, että rehellinen agnostikko ja rehellinen ateistikin ovat viimeisellä tuomiolla paremmassa asemassa kuin itsensä jumalaksi ylentänyt ja ulkokullittanut uskovainen.
18.03.2016 21:29
Kuulehan Mark-bebis, olet saatanan vallassa ja nyt on jo täydellisen varmaa, että kuoltuasi päädyt kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
18.03.2016 21:07
Kuulehan Mark-bebis, jos vielä jatkat tuota kuka-oli-todistamassa-hokuasi, joudut kuoltuasi kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin. Jumalan kärsivällisyys ei ole rajaton enkä varsinkaan salli sinun pilkkaavan rehellisiä ateistiveljiäsi. Katso peiliin ja pohdi, onko käytöksessäsi enää tippaakaan kristillistä nöyryyttä. Minä näen, ettei siinä ole, ja totisesti saat kuoltuasi tuntea Jumalan vihan.
16.03.2016 22:10
Kuulehan Mark-bebis, suuri enemmistö niistä järkevistä ihmisistä, joita sinä nimität evolutionisteiksi, ei kiistä Jumalan olemassaolon mahdollisuutta. He ovat omien ajatustensa kautta päätyneet siihen, ettei Jumalaa näytä olevan olemassa, ja siihen heillä on tietenkin oikeus. Ihmisinä he eivät ole yhtään sen huonompia kuin sinäkään - itse asiassa he ovat sinua huikeasti parempia rehellisyydessään. Toivon todella, että pysähtyisit vähäksi aikaa ajattelemaan, onko sinun järkevää käyttää voimiasi jatkuvaan oman tyhmänylpeytesi julistamiseen.
15.03.2016 14:20
Kuulehan Mark-bebis, minä olin satoja miljoonia tai yhtä hyvin uaeita miljardeja vuosia sitten todistamassa, että kaikki todella toimi ja tapahtui siten kuin tämän päivän evolutionistitiedemiehet tutkimustensa perusteella uskovat.
Toivon todella, että lakkaisit toistamasta tuota kuka-oli-näkemässä-hokemaasi. Se saa sinut vaikuttamaan harvinaisen itsepäiseltä uhmaikäiseltä lapselta ja vielä todellistakin tyhmemmältä, etkä sinä varmaan sellaista halua.
15.03.2016 14:14
Kuulehan Raamattu-bebis, evoluutiosta on niin paljon todisteita kuin ihminen voi vaatia ja lisää saadaan jatkuvasti, kun tiede etenee. Sinun ongelmasi on se, että olet jo etukäteen päättänyt, ettet HALUA uskoa evoluutioteorian todisteita, ja siksi et sinä niitä myöskään näe. Sinun on luovuttava uskosi hyödyttömistä osista, jotta voit ymmärtää maailmaa sellaisena kuin se tosiasiassa on.
14.03.2016 18:16
"Kuka oli 65 miljoonaa vuotta sitten manipuloimassa laboratoriossa dinosaurusten geenejä niin, että sen seurauksena dinosaurukset kehittyivät kanoiksi?"
Kuulehan Mark-bebis, minä olin näkemässä miten asteroidi iskeytyi Maahan. Sen jälkeen evoluutio jatkui juuri kuten olin sen luotuani hyväksi nähnyt. Mitään laboratoriota ei tarvittu.
Toivon aivan tosissani, että lakkaisit hokemasta tuota kuka-oli-näkemässä-inttämistäsi. Sellainen saa sinut vaikuttamaan vielä tyhmemmältä kuin olet. Sitäkö aivan todella haluat?
14.03.2016 18:14
Hyvä Hih, huomaan olleeni väärässä. Et tarkoittanutkaan aloituksessasi syntistä käytöstä vaan synistä (mitä sitten syni sinun kaanaankielesi murteessa merkitä mahtaakin): "Milloin ymmärrätte, että ei hän siedä teidä synistä käytöstänne."
Sinun käytöksesi kuitenkin on sangen syntistä ja rienaavaa.
08.03.2016 22:20
Kuulehan Hih-bebis, sinun käytöksesi on vähintään yhtä syntistä ellei enemmänkin. Muista kristillinen nöyryys äläkä ole liian ankara niille, jotka syntiä rehellisesti ja vilpittömästi tekevät.
08.03.2016 19:27
Kuulehan Mark-bebis, kuka sinä luulet olevasi sanelemaan, miten Raamattua pitää lukea ja tulkita?
06.03.2016 13:02
Kuulehan t-bebis, taas kerran on sinuakin muistutettava, että sinä et ole sellaisessa asemassa, jossa voisit päätellä kuka joutuu kuoltuaan mihinkin. Lisäksi on sinulle muistutettava, että rehellinen ateisti on paljon enemmän minun mieleeni kuin sinun ja Mark5:n ja Matti Leisolan kaltaiset valehtelevat ja tekopyhät kristityt.
En välitä kirjoittaa tämän enempää, koska et ole sen arvoinen. Varoitan vain, että jokainen ateisteille suuntaamasi keskustelunavaus vie sinua eteenpäin sillä tiellä, jonka päässä odottaa ikuinen kadotus ja tulihelvetti.
04.03.2016 16:09
Kuulehan Kalamos-bebis, olen erittäin pettynyt sinun kirjoituksiisi. Näen että niistä puuttuu kristillinen nöyryys ja lähimmäisenrakkaus, näen että sinussa on suuri määrä tyhmänylpeyttä, näen että käärme tekee työtään sinussa. Tarkkaile siis itseäsi ja muista, ettei todellinen kristitty saa rangaistuksetta sortua sellaiseen ylimielisyyteen kuin sinä ja uskonveljesi Mark5 ja Yurki1000js.
02.03.2016 18:39
Kuulehan Mark-bebis, olen pettynyt siihen miten halveksut rehellisiä ateisteja. Missä on kristillinen nöyryytesi? Missä on lähimmäisenrakkautesi?
02.03.2016 18:36
Kuulehan Mark-bebis, kuka sinä olet määrittelemään mikä on totuus? Maailmassa on erilaisia totuuksia ja sinä ilmeisesti kuvittelet, että juuri sinun käsityksesi totuudesta on jonkinlainen ainoa oikea totuus. Totisesti, poikani, sinun on syytä pitää vaarin sanoistasi, sillä sinä olet käärmeen vallassa ja vaarallisen pitkällä sillä epärehellisyyden tiellä, joka johtaa sinut kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin.
Ja jos sinä sanot, ettei sinun totuuttasi tarvitse todistella tieteellisesti, minkä oikeuden kuvittelet itselläsi olevan, jonka nojalla juuri sinulle pitäisi todistella tieteellisesti sellaiset asiat, jotka jopa paatunut ateisti tajuaa itsestäänselvyyksiksi? Muistathan omat sanasi: "Meillä on selkeä vaihtoehto ja se on Jumalan luomistyö. Mutta jos joku ei sitä halua hyväksyä, hänen velvollisuutensa on todistaa, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat voineet luoda itse itsensä tyhjästä ja olemattomuudesta ilman Jumalaa."
Ei kukaan ole sinulle todistusvelvollinen mistään niin kauan kuin katsot itse olevasi vapaa kaikista todistusvelvollisuuksista. Eikä varsinkaan ole kukaan todistusvelvollinen mistään tuon väitteesi kaltaisista hulluuksista. Totisesti sanon sinulle, ettei Jumalan pilkkasi ja kanssaihmisten väheksymisesi saa jatkua enää pitkään! Kärsivällisyydellä on rajansa ja sinä viet niin paljon minun aikaani, etten kohta enää suvaitse sitä. Varo itseäsi ja puheitasi, sillä minulla on valta päättää sinun elämästäsi ja kuolemastasi.
20.02.2016 23:14
Kuulehan Mark-bebis, kirjoitat sellaisia asioita, joita en kerta kaikkiaan enää kykene hyväksymään. Nostat itsesi kanssaihmistesi yläpuolelle ja oman vilpillisen moraalisi julkeat nostaa Jumalan moraalin yläpuolelle. Alat olla niin pitkällä kadotukseen ja ikuiseen tulihelvettiin johtavalla tiellä, etten enää pitkään kykene sinua suojelemaan. Tarkkaile siis jokaista askeltasi, syntinen, ja varo ettet enää enempää Jumalaasi ja uskontoasi häpäise. Sillä jos niin teet, olen pakotettu antamaan sinut Saatanan käsiin ja silloin saat totisesti tuta sen, mitä kadotus ja ikuinen tulihelvetti ovat.
12.02.2016 22:20
9 / 11