Vapaa kuvaus

Aloituksia

1930

Kommenttia

24816

1. Miellyttävä huomata että

Tällä palstalla ilmapiiri NATO-jäsenyydelle on muuttunut huomattavasti myönteisemmäksi. Kannattaisi aina uskoa Oikeistod
    Puolueet
    20
    84
  2. Mitäs jos keskityttäisiin

Oppositiossa toistemme nokittelun sijaan ainakin hetkeksi oleelliseen. Nimittäin siihen että Sipilän hallituksen lähtöla
    Suomen Keskusta
    29
    84
  3. Läntiset ja Itäiset puolueet.

Läntisiä puolueita ovat SDP ja Kokoomus. Maalaisliitto-Keskusta on Itäinen puolue.
    Suomen Keskusta
    44
    84
  4. Koska olemme

Läntinen maa ja länsidemokratia paikkamme on ilman epäilystäkään NATO:ssa. Hallituksen on otettava pää pensaasta ja alet
    Suomen Keskusta
    3
    84
  5. 15.2. 1956

Suomen Kansa haukkoo epäuskoisena henkeään radioiden ääressä. Mieli ei tahdo uskoa sitä mitä juuri on tapahtunut. Urho K
    Suomen Keskusta
    19
    83
  6. Vuodet 1956-1981

Ovat Kansallinen Tragedia. Joka heijastuu vieläkin mm. Venäjänkiimana.
    Puolueet
    5
    83
  7. Palsta on muuttunut.

Niin vastenmieliseksi henkilökohtaisuuksiin menevineen törkyineen että Oikeistodemari poistuu palstalta. Palsta häviää m
    Suomen Keskusta
    22
    83
  8. Otan nyt kantaa

Palstalla hämmennystä herättäneeseen seikkaan että olen puolustanut "Majuria". Minua ei kiinnosta kuka "Majuri" on vaan
    Suomen Keskusta
    7
    83
  9. Kansakunnalta riistettiin oikeus

Päättää omasta valtionpäämiehestään syksyllä 1961. Totuus on että Kekkonen pelästyi Honka-liiton poliittista voimaa. Kek
    Suomen Keskusta
    21
    83
  10. Kiitos Johannes Virolainen

Kun pitkällä tähtäimellä aloitit Suomen NATO-prosessin kesäkuussa 1979. Nuoren miehen mieleen olivat jääneet mestari Tan
    Suomen Keskusta
    10
    83
  11. Tulevaan NATO tukikohtaan

Tulee ydinaseiden lisäksi tuoda maailman toiseksi parhaan maan Amerikan Yhdysvaltain joukkoja. Tämä toisi aivan uutta te
    Suomen Keskusta
    10
    83
  12. Tottakai Bush ja Blair

Tiesivät ettei Irakilla ollut mitään joukkotuhoaseita. Eli so what. Voi kun Lipponen olisi joulukuussa 2002 vienyt meidä
    Suomen Keskusta
    27
    83
  13. Breaking news

Venäjän joukoilta ovat ammukset ja ruoka loppumassa kolmen päivän sisällä. Eli Putin häviää sotansa ja me palstan harvat
    Suomen Keskusta
    31
    82
  14. Pankkomajuri viittasi kunnon kepulaisiin

Uhriutuessaan. Ylilutin kompatessa. Minä luulen että kunnon kepulsiset ei halua olla missään tekemisissä näiden kahden
    Suomen Keskusta
    13
    82
  15. Aika kerrata mallini kansalaistilistä

Eli itsekustannetusta sosiaaliturvasta. Työtön menee esim. risusavottaan missä peruspäivärahan lisäksi saa tietyn summan
    Suomen Keskusta
    12
    82
  16. Olen pukeutunut pilkkihaalareihin

Keskustan palstalla ja se on surullista. Pilkkihaalareissamme me etsimme Marcel Proustin kadonnutta aikaa Esson baarissa
    Suomen Keskusta
    1
    82
  17. Huumoria Perjantai-iltaan

Tällainen helmi. Harmi että olen hävittänyt C-kasetit. Lääkkeitä Neuvostovastaisuuteen. http://yle.fi/aihe/artikkeli/200
    Suomen Keskusta
    26
    82
  18. Palstan Russofiilit.

En tiedä uskaltaisinko lähteä teidän kanssa tosipaikkaan. Reservin Upseerina maanpuolustustahto on minulle kunnia-asia.
    Suomen Keskusta
    18
    82
  19. Urho Kekkonen.

Kävi 1948 keskusteluja Ryssän ja Kommunistien kanssa K.A.Fagerholmin hallituksen kaatamiseksi. Isänmaan mies tuo Kekki a
    Suomen Keskusta
    4
    82
  20. Kaikki markkinataloutta

Ja vapaata kilpailua vääristävät yritystuet on poistettava. Tämä koskee myös maataloustukia.
    Suomen Keskusta
    2
    82