OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Miellyttävä huomata että
Tällä palstalla ilmapiiri NATO-jäsenyydelle on muuttunut huomattavasti myönteisemmäksi. Kannattaisi aina uskoa Oikeistod2084Mitäs jos keskityttäisiin
Oppositiossa toistemme nokittelun sijaan ainakin hetkeksi oleelliseen. Nimittäin siihen että Sipilän hallituksen lähtöla2984Läntiset ja Itäiset puolueet.
Läntisiä puolueita ovat SDP ja Kokoomus. Maalaisliitto-Keskusta on Itäinen puolue.4484Koska olemme
Läntinen maa ja länsidemokratia paikkamme on ilman epäilystäkään NATO:ssa. Hallituksen on otettava pää pensaasta ja alet38415.2. 1956
Suomen Kansa haukkoo epäuskoisena henkeään radioiden ääressä. Mieli ei tahdo uskoa sitä mitä juuri on tapahtunut. Urho K1983- 583
Palsta on muuttunut.
Niin vastenmieliseksi henkilökohtaisuuksiin menevineen törkyineen että Oikeistodemari poistuu palstalta. Palsta häviää m2283Otan nyt kantaa
Palstalla hämmennystä herättäneeseen seikkaan että olen puolustanut "Majuria". Minua ei kiinnosta kuka "Majuri" on vaan783Kansakunnalta riistettiin oikeus
Päättää omasta valtionpäämiehestään syksyllä 1961. Totuus on että Kekkonen pelästyi Honka-liiton poliittista voimaa. Kek2183Kiitos Johannes Virolainen
Kun pitkällä tähtäimellä aloitit Suomen NATO-prosessin kesäkuussa 1979. Nuoren miehen mieleen olivat jääneet mestari Tan1083Tulevaan NATO tukikohtaan
Tulee ydinaseiden lisäksi tuoda maailman toiseksi parhaan maan Amerikan Yhdysvaltain joukkoja. Tämä toisi aivan uutta te1083Tottakai Bush ja Blair
Tiesivät ettei Irakilla ollut mitään joukkotuhoaseita. Eli so what. Voi kun Lipponen olisi joulukuussa 2002 vienyt meidä2783Breaking news
Venäjän joukoilta ovat ammukset ja ruoka loppumassa kolmen päivän sisällä. Eli Putin häviää sotansa ja me palstan harvat3182Pankkomajuri viittasi kunnon kepulaisiin
Uhriutuessaan. Ylilutin kompatessa. Minä luulen että kunnon kepulsiset ei halua olla missään tekemisissä näiden kahden1382Aika kerrata mallini kansalaistilistä
Eli itsekustannetusta sosiaaliturvasta. Työtön menee esim. risusavottaan missä peruspäivärahan lisäksi saa tietyn summan1282Olen pukeutunut pilkkihaalareihin
Keskustan palstalla ja se on surullista. Pilkkihaalareissamme me etsimme Marcel Proustin kadonnutta aikaa Esson baarissa182Huumoria Perjantai-iltaan
Tällainen helmi. Harmi että olen hävittänyt C-kasetit. Lääkkeitä Neuvostovastaisuuteen. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2002682Palstan Russofiilit.
En tiedä uskaltaisinko lähteä teidän kanssa tosipaikkaan. Reservin Upseerina maanpuolustustahto on minulle kunnia-asia.1882Urho Kekkonen.
Kävi 1948 keskusteluja Ryssän ja Kommunistien kanssa K.A.Fagerholmin hallituksen kaatamiseksi. Isänmaan mies tuo Kekki a482Kaikki markkinataloutta
Ja vapaata kilpailua vääristävät yritystuet on poistettava. Tämä koskee myös maataloustukia.282