Niin vastenmieliseksi henkilökohtaisuuksiin menevineen törkyineen että Oikeistodemari poistuu palstalta. Palsta häviää mutta pohjalainen veri ei siedä sitä että vanhemmat vedetään mukaan. Hävetkää surkeat raukat!
Palsta on muuttunut.
22
83
Vastaukset
- TervemenoaTaas
Vihdoinkin järkevä kommentti ja toimenpide sinulta.
- NoNytOnkinJännää
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten sanoin. Palstan tappio.
No ei todellakaan, jos jää nämä typerät vänkäämiset ja "vuoropuhelut" asian vierestä pois.
- LupaanOllaLähtemättä
Et sitten lähtenytkään ? No, ei se mitään. Eipä se "majurikaan " ole lukuisista lupauksistaan huolimatta lähtenyt.
- mielipide78
Oli kenen tahansa tappio, on erittäin hyvä, että poistut.
mielipide78 kirjoitti:
Oli kenen tahansa tappio, on erittäin hyvä, että poistut.
Älä unta näe.
- Huppana.kerho
Et ole ainoa huppana täällä.
Nykyisin hyvät lääkkeet kun läikkyy yli. - MunaKarvaAuJombenJOHTO
Rietiäkö tarkoitat?
- kai.sitä.tarkoittaa
Rieti sanoi olevansa majuri, ainakin melkein.
- hgdgxfhgdf
Onko oikeisto "NatoTiltu" demarin porttikielto Juttutupaan päättynyt? Ei hätää yksi käynti tuo sen takaisin jos tuo tyyppi avaa suunsa
- PalstanSelaaja
Olen pahoillani jos olet loukkaantunut siitä, että havaitsin selkeän yhtymäkohdan siinä kun kerroit suvussasi esiintyvän kehitysvammaisuutta ja sen tosiasian, että kirjoittelusi tänne paljasti alhaisen älykkyytesi.
Epäilin aivan syystä, että sukusi tähän piirteeseen liittyy sukurutsaa ja tiedustelin josko vanhempasi olisivat verisukulaisia, sehän on varsinkin lestadiolaisilla siellä Pohjanmaalla ollut yleinen tapa. Myös mielenterveysongelmat ovat yleisiä ns. suvustaan naineilla ihmisillä.
Ai neuvottelet lakimiehen kanssa. Sehän on hauskaa. Katso nyt kuitenkin poikaseni, että et maksa turhasta. Myös rikosilmoitus kannattaa tehdä, senhän voi tehdä netissä. Uskon, että poliisissa ollaan innokkaita tutkimaan kunnianloukkausta joka kohdistuu nimimerkkiin.- Fulahuta
Et sitten ymmärrä lopettaa.
Mitä väliä sinulla sillä on, sinähän uhosit lähteväsi, mutta vittu, täällähän sinä roikut !
Et sitten ymmärrä lopettaa.
Tai mitäpä minä kaltaisestasi piittaisin. Minulla, Vaimollani ja Äidilläni on asiat kunnossa ja maallistaa mammonaakin löytyy. Myös niinsanotussa älypelissä pesemme sinut mennen tullen. Ymmärtäähän sen toisaalta jos on elämän valttikortit hukannut johonkin se katkeruus pitää purkaa. Tai sitten olet pelkkä surkea trolli. Äläkä vastaa tähän. Me olemme keskustelumme käyneet.
- Kapi_Korhonen_on
ollut saitin ylivoimaisesti ahkerin lähtijä, kymmenin lähtöviestein hän on testannut kaipaako häntä kukaan. Jos ketään ei ole ilmaantunut, hän on itse kirjoittanut kaipaavansa itseään. Se onkin varmasti totta.
Tämä sama tympeä tapa on sittemmin levinnyt saittilaisten laajempaan käyttöön. Aivan aikuisen oikeasti voi kysää, ketä vittu kiinnostaa jonkun nimimerkillä esiintyvän ääliön sijainti saitin suhteen ??
Vastaan itse: Kovin harvoja, jos ketään.- MunaKarvaAuJombenJOHTO
Kova poika on MunakarvaVeljeni ollut lähtemään. Korkeintaan puskaan on lähtenyt ja ei millään malttaisi olla turpaansakin näyttämättä.
Ei taida MkV kovin Keskustaa rakastaa, mutta viihtyy kuitenkin täällä hyvin??? Eiköhän muualle huolita? Kyllä me Jombesta täällä huoli pidetään!
- IhmettelenIsosti
Onko Oikeistodemari lähtenyt kuten lupasi?
- SopiiIhmetellä
Koska oikeistodemari muka olisi:
a)pitänyt lupaustaan?
b)kirjoittanut mitään järkevää?
- oletmelkopelle
Onhan se vähän niinkin, että palatakseen täytyy joskus poistuakin:)))
Kepulaiset kaivavat puolitoista kuukautta vanhoja ketjuja esiin Sipilän tekosia peitelläkseen.
Kepulaiset kaivavat puolitoista kuukautta vanhoja ketjuja esiin Sipilän tekosia peitelläkseen.
Sellainen tämä palsta on. Eikä nähtävästi muutosta suvaita.
- lopetasemankuminen
Munaa suuhun ja eteenpäin. Hoida nyt se talous kuntoon ni saadaan taas ruokaa. Kaikki kärsii. Kansa kuolee nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671