Miellyttävä huomata että

Tällä palstalla ilmapiiri NATO-jäsenyydelle on muuttunut huomattavasti myönteisemmäksi. Kannattaisi aina uskoa Oikeistodemaria.

20

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kana-aulis

      NATO-jäsenyys olisi hirvittävän kallis lisätaakka veronmaksajille.

      Vanhuksilta, sairailta, lapsiperheiltä ja opiskelijoilta leikattaisiin surutta NATOn tarpeisiin.

      • Kyllä tässä maassa olisi rikkailla rahaa josta olisi varaa verottaa. Tästä asiasta olen eri mieltä hallituksen kanssa.


    • turvallinen_Suomi

      Näyttää siltä, että puolustautumisharjoittelu jenkkien kanssa tuo jo läntistä yritystoimintaa Suomeen - kännykkäteollisuutta Saloon.
      Jotkut yrittävät. Tapana näyttää olevan vain osinkojen jakaminen.

      • Ei.lupaavaa

        Saapa nähdä Jollan perustalle rakentuva kannykkä ?
        Taitaa yrittää valtion tuille vain. Hetken on ja häippäsee.
        Vuosituotaoao sanoi olevan 300 000 kännykkää.
        Aikanaan tekivät Salossa saman määrän 2-päivässä.


    • Niinpä.näkyy
    • Suomen on syytä hakea NATO:n jäsenyyttä jo tänä vuonna. Venäjällä on arvaamaton tyyppi (Vladimir Putin) presidenttinä ja Venäjä on päivä päivältä yhä suurempi uhka Suomelle.

      • Miksi.natoon

        Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
        Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
        Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.

        Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
        Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.

        Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika.


      • Huvittunut
        Miksi.natoon kirjoitti:

        Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
        Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
        Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.

        Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
        Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.

        Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika.

        Kas. Pankkopojan oksennus pääsi tähänkin ketjuun.

        :) :) :)


      • höpötihöpö
        Miksi.natoon kirjoitti:

        Ei Venäjää voi edes kuvitella, kuten meilläkin oli halos kukkahatut vallassa. Ei se siellä toimi. Ei pienimaa voi edes olla maailmanparanataja, vaikka kukkahatut niin kuvittelikin.
        Kansallisuuksia jo liikaa, oliko peräti yli sata, vai oliko enemmänkin.
        Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen.

        Meillä monet pelkää armeijaa, oma armeijaa, jossa ei nyt ole mitään pelättävää.
        Siksi monet vasuritkin huutaa NATOn perään, ettei tarvitsisi armeijaan.

        Reserviarmeija kasvattaa nuoria miehiä, armeija aika.

        "Pitää olla jämäkkä johto, muuten hyppivät silmille, homoista alkaen".

        Ei ne homot hypi Niinistön silmille. Ei hyppineet Halosenaan silmille. Kapun Rossiin on ihan kiltti homo.


    • jenkeissä_toinen_tyyli

      On ne valtion yritystuet suomalaistenkin käytettävissä. Jotenkin vain maassa on ankea tunnelma. Mitä me pelkäämme? Maailmantalouskin kasvaa yli 3 prosentin vuosivauhtia. Varsinkin suuret pörssiyhtiöt tekevät suuria liikevoittoja. Invastoida ei vain uskalleta - ja markkinointikin on aivan lapsenkengissä, osin valtionkin syytä.

    • yhtenäinen_länsi

      Eipä ihme, että maassa on ankea tunnelma, kun taas tuo Väyrynenkin kiertää maanmiesseurojentaloja jakamassa lännenvastaisuuttaan.

      • Kun ilmapiiri on näin muuttumassa länsimyönteisemmäksi olisikohan aika avata tuo "Timon" tapaus?


    • kallismoka

      Vajakkinatotollot nyt liekeissä.. Usa tuli itse kutsumana uhoo Suomeen Venäjälle?

    • Oikeistodemarit ovat itseasiassa yksi syy Suomen alennustilaan, ja lisääntyy tämän Natottamisen myötä vain ongelmat.

      • Perusteluja?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Perusteluja?

        Miksi ihmeessä tarvitsisi enää sen kummallisempia perusteluja - Urpilainen, takuutukset, leikkaukset . . . maan nykyinen tila . . . Ei todellakaan jaksa jonkun pikkulapsenomaisesti jänkkäävän oikeistodemarin typeryyttä alkaa oikomaan.


      • Rottara kirjoitti:

        Miksi ihmeessä tarvitsisi enää sen kummallisempia perusteluja - Urpilainen, takuutukset, leikkaukset . . . maan nykyinen tila . . . Ei todellakaan jaksa jonkun pikkulapsenomaisesti jänkkäävän oikeistodemarin typeryyttä alkaa oikomaan.

        Eli et pysty mitään perusteluja esittämään.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Eli et pysty mitään perusteluja esittämään.

        Ei ole tarpeen, juurihan Rottara sen sulle selitti !


      • ulrich kirjoitti:

        Ei ole tarpeen, juurihan Rottara sen sulle selitti !

        ...


      • rotvailer

        olen ihan samaamieltä.eikä naapurisuhteet ainakaan parane kun rajalla on nato


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe