OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Sinänsä mielenkiintoista.
Että kävin katsomassa Ilta-Sanomien keskustelupalstaa niin siellä miltei yksimielisesti vaadittiin Suomen NATO-jäsenyytt068Aikooko Keskusta ajaa työmarkkinoille.
Suurempia joustoja kuin nyt on suunnitteilla. Odotan vastausta.1968- 2068
Sananvapudesta.
Karkeasti ottaen poliitikosta saa sanoa että tämä on paska pääministeri. Mutta häntä ei saa sanoa paskaksi ihmiseksi. Tä468Mitä te Kepulaiset valitatte?
Puna-YLE:stä ja etelän mediasta. Teillähän on omat kiihkokeskustalaiset medianne. Seuratkaa niitä!268Tulen edelleen jatkamaan
Vuosien 1956-1981 perkaamista. Tästä kansakunnan historian synkkääkin synkemmästä jaksosta on aika tuoda totuus esiin.368Olen arvostellut kovasti
Demareita viime aikoina. Mutta älä luule Maalaisliitto että tulet pääsemään yhtään helpommalla. Oikeistodemari arvostele468Sipilän epäsuosio johtuu
Siitä että hän uskalsi haastaa Ay-liikkeen. Tämähän ei tietenkään ulkoparlamentaarista valtaa mm. masinoimalla poliittis3368Luulenpa että Marinin hallitus
Tulee vielä kepittämään. Maailmanpankki ja IMF ovat vähän niinkuin kannustimena.1568Jotta taloutemme kehittyisi suotuisasti
Tarvitsemme halpatyömarkkinat ja joustavuutta työehtosopimuksiin. Myös poliittinen lakkoilu työajalla tulee kieltää.3267- 2467
- 1167
Keskustan on heitettävä
Alkiolaisuus lopullisesti historian roskatynnyriin ja ankkuroitava itsensä uusliberaaliksi oikeistopuolueeksi.5167Miksi Keskusta on vasemmistolaisen talouspolitiikan
Tukimies. Minä olen luullut Keskustaa porvaripuolueeksi.2867Marin tänään
"Tämä oli viimeinen kerta". Apupuolueen keekoilu ja riidankylväminen loppui taas.967- 167
Vaaliskandaali kepukunta Ähtärissä
Maalaisliitto yrittää tavoittaa hylättyjen ennakkoäänien antajia ETTÄ NÄMÄ SAISIVAT ÄÄNESTÄÄ UUDESTAAN. JOS ÄÄNI ON HYLÄ667- 167
- 2967
Olisiko aika rehabilitoida myös.
Isänmaan asialla olleet asekätkijät. Kuten on rehabilitoitu "sotasyyllisetkin".767