OikeistoSosDem

![]()
Aloituksia
1930
Kommenttia
24816
Avoin kirje Suomen valtiojohdolle.
Ottakaa pää pois pensaasta ja tunnustakaa tosiasiat. Pistäkää Suomen NATO-jäsenyys viipymättä vireille. Lopettakaa epämä1364Pian on Maalaisliitto-Keskusta.
Pääministereineen köysissä! Saadan hajoitusvaalit ja Sinipunahallitus.1264Yhdysvallat on hieno maa.
Se on niin talouden, tieteen kuin taiteenkin suhteen täysin ylivoimainen Pahan Valtakuntaan verrattuna.364- 963
Työpaikka ei ole hollitupa
Siellä ei ole tarkoitus osoittaa mieltään vaan tehdä töitä.163Hallituksen on tehtävä
Enemmän tuloeroja kasvattavaa politiikkaa. On yleinen harhaluulo että suuret tuloerot ovat kaikista köyhimmille vahingol263EU:ta on ajettava
Liittovaltioksi ja meidän on oltava sen ytimissä. Globalisaatio etenee huolimatta ymmärtämättömien Brexit-päätöksistä. K163- 263
Kommunistihallitus ja sen pikku apupuolue
Keskusta apteekkarien kimpussa. Maallikoille en jaksa taas alkaa selittämään apteekkarin tulonmuodostusta ja verotusta.8563Hyvä Veli Vihassa
Viimeinen tunti meneillään kärsimyksen katedraalissa jäljellä vielä 17 mukulakivisektoria. Tätä ennen on "pyöräretkeilty1263Vanha tuttu Maalaisliiton taktiikka
Keväältä 1981 eli tehdään toisarvoisesta asiasta hallituskysymys. Mauno Suuri ja myöskin Marin pyyhkivät tosin riitapuka763Suomalaisen Oikeiston isänmaallisuus
Korostui syksyllä 1981 kun Punaiset Vuorineuvokset ja K-linja puuhasivat Moskovan tuella mustaa hevosta tasavallan presi063Honkaliitto rehabilitoitiin
30.4.1987 kun Koivisto pani kassakaappi sopimukset silppuriin.062Marin paalutti historiaa Ykkösaamussa.
Olemme puoleemme valinneet ja se puoli ei ole Ryssä. Eläköön Tanner, Asevelisosialismi, Asekätkijät ja Honkaliitto. Ryss1462Nyt loppui leikinlasku
Vapaudet voidaan jakaa positiiviseen ja negatiivisiin vapauksiin. Ns. hyvinvointiliberalistit jotka puolustavat hyvinvoi262Siitä on nostettu kauhea poru
Että työttömän tulisi tulevaisuudessa lähettää viikottain yksi työhakemus! Olen käsittänyt että työttömän työnhakijan en462Minä ihmettelen
Mihin yleissitovia työehtosopimuksia tarvitaan. Miksi vapaat yksilöt eivät saa itse päättää mitä sopivat?5562Tulojen verovapaus
1500 euroon asti ja tämän jälkeen tasavero 25 prosenttia. Rahat otetaan vähentyneestä sosiaaliturvan tarpeesta ja sitä2062- 5962
Kannatan Saarikkoa puheenjohtajaksi
Vasemmistolaisen Kulmunin tilalle vaikken kepulainen olekaan.6662