Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+pyytänyt+aivopierujasi+vaan+faktaa,+kiitos!
30.08.2016 12:49
No+niin+ja+sitten+vain+sitä+faktaa+pöytään,+kiitos!
Miksi+muuten+sinä+kutsut+islaminuskoista+joka+väkisinmakaa+jonkun+tai+ihmistä+joka+käyttää+lasta+hyväkseen++:=)+?
30.08.2016 12:42
Sas+muuta+ja+sinäkin+siinä+vaan+jaksat+vuosikymmenestä+toiseen+aukoa+päätäs+:=)
30.08.2016 12:14
No+kerro+sitten+mitä+tarkoitat+kun+sanot,+ettet+tiedä+onko+Koraanin+ja+Raamatun+Jumala+sama.
30.08.2016 11:30
Jokainen+joka+etsii+löytää!+Mistä+sinä+olet+etsinyt+Jumalaa+jos+olet+päätynyt+siihen+tulokseen,+että+Koraanin+ja+Raamatun+Jumala+on+sama?
Hyvä,+että+kapitalsiminkammosi+vihdoin+helpotti+ja+ymmärsit,+että+Jumalan+voi+omistaa+vain+sydämessään+:=)+Kaikilla+on+suhde+siihen+mitä+omistaa+muutenhan+he+eivät+sitä+omistaisikaan+-+ainakaan+tiettensä.
Muslimit+tulevat+Eurooppaan+ilman+asianmukaisia+asiakirjoja+laittomasti+ja+suurina+massoina+jopa+väkivaltaa+käyttäen.+Minusta+se+juuri+on+invaasiota.
Syy+jättää+kotinsa+on+islamin+levittäminen+ja+Euroopan+valloittaminen.+Toki+oma+elintason+parantaminen+on+myös+syynä.+Täällähän+on+sosialiturva+jota+ei+tunneta+muualla.
Jos+et+sulje+silmiäsi+islamin+uskonnon+edustajien++raakuuksilta+niin+sehän+on+hyvä.+Vielä+kun+lopettaisit+niiden+ja+sen+u+s+k+o+n+n+o+n++puolustelun.
"Ehkä+siksi+kaikki+rauhaan+tähtäävä+toiminta+on+erittäin+tärkeässä+asemassa?+Minä+voin+omalla+asenteellani+yrittää+vaikuttaa+siten,+ettei+vihamielisyyksiä+lisätä+vaan+pyritän+vähentämään."
Mitä+olet+tehnyt,+että+muslimit+eivät+tappaisi+toisiaan+ja+varsinkaan+kristittyjä?
"Jokainen+kristitty+voi+kertoa+omasta+uskonnostaan+jotain"
Jeesus+ei+käskenyt+omiaan+kertomaan+uskonnostaan+vaan+julistamaan+evankeliumia,+opettamaan+kirjoituksia+ja+kastamaan.
Mitä+sinä+olet+kertonut+Jeesuksesta+muslimeille?+Oletko+kertonut,+että+kukaan+ei+pelastu+muuten+kuin+uskomalla+Jeesukseen?
30.08.2016 11:27
Jeesus+ON+Jumala!
30.08.2016 10:36
Kyllä+aina+kun+on+oikeaa+rahaa+on+myös+väärää.
Jeesu+ON+Jumala!
30.08.2016 10:35
Juutalaiset+ovat+keksimäärin+kauniimpia+ja+älykkäämpiä+kuin+muut+joten+heitä+on+joidenkin+vaikea+sitää+sen+lisäksi,+että+ovat+Jumalan+omaisuuskansa.
30.08.2016 10:00
Ja+varmaan+tiedät,+että+nuo+"omansa"+olivat+juutalaisia?
30.08.2016 08:57
Mietin+ja+totesin,+että+sinä+keksit+omiasi+päästäksesi+minua+syyttämään+perusteettomasti.
30.08.2016 07:58
Mistä+sinä+olet+saanut+päähäsi,+että++minä+ylistän+juutalaista+uskoa?
Se,+että+juutalsaiset+ovat+Jumalan+valittu+kansa+on+ihan+fakta-asia.+Enkä+ole+puhunut+mitään+juutalaisten+uskosta+tai+uskonnosta.+Raamatusta+voit+lukea+Jumalan+tekemistä+liitoista+juutalaisten+kanssa.
Olisi+myös+mielenkiintoista+nähdä+missä+olen+tuominnut+liberaalit+alimpaan+helvettiin.+Laitako+tästä+todisteen,+kiitos?!
Miksi+syytät++minua+asioista+joita+en+ole+sanonut?
30.08.2016 07:43
Kun+tutkit+itseäsi+mihin+tulkokseen+tulit?
30.08.2016 05:55
Miten+sinä+mummo+itse+nimität+oppiasi+joka+tunnustaa+sekä+Raamatun+Jumalan+JHVH:n++Jumalaksi+ja+Jeesuksen+Kristuksen+Hänen+Pojakseen+ja+Koraanin+Allahin+Jumalaksi.
30.08.2016 05:54
"Ja+sinä+olet+nähnyt.+Se+oikeuttaa+sitten+omistamiseen?+Ja+koska+Jumala+on+sinun+omaisuuttasi,+saat+määrätä+Häntä+tekemään+kuten+tahdot"
Voi+sinua+mummo,+oletko+mustasukkainen+kun+minulla+on+henkilökohtainen+suhde+Jeesuksen+kautta+Herraan+Jumalaamme.
Minulla+siis+ole+uskontoa+vaan+usko+Jeesukeen.
Islaminuskoon+ei+kuulu+demokratia.+Islam+ja+Koraani+hyvöksyy+vain+islamistisen+politiikan.
Koraani+ja+islam+käskee+tappamaan+kaikki+jotka+eivät+alistu+Allahille+mutta+Jeesus+käskee+rakastamaan+lähimmäistään+ja+kieltää+tappamisen.+Etkö+näe+tässä+selvää+eroa?
Kyllä+islam+on+tappanut+myös+Euroopassa+paljon+ihmisiä+sen+hallitsemissa+maissa.+Onneksi+muslimit+niistä+maista+karkotettiin.+Valitettavasti+islam+on+taas+alkanut+entisille+mailleen+vyörymään+ja+ovat+terrorismin+kautta+jo+vääräuskoisten+ja+Muhamedin+pilkkaajien+murhaamisen.
Jos+yli+miljoonan+ihmisen+kerralla+liikkeelle+lähtö+ja+Euroopan+rajojen+ylitys+ei+ole+invaasio+niin+mikä+se+sitten+on.+Monta+miljoonaa+ihmistä+on+lähtenyt+liikeelle+ja+odottavat+salakuljettajia+kuljettamaan+heidät+laittomasti+Eurooppaan.+Mitä+tuo+on,+kerrohan.
+Jos+et+sulje+silmisäsi+islamin+väkivaltaisuuksilta+niin+miten+kristityynä+olet+ajatellut+taistella+sitä+vastaan?
30.08.2016 05:47
Kummallinen+käsitys+sinulla+on+puolella+olosta+jos+se+on+sitä,+että+kiellät+Jumalan+lupauksen+ja+liiton+juutalaisten+kanssa+ja+laitat+juutalaiste+tilalle+luterilaisen+kirkon.
30.08.2016 05:33
https://m.youtube.com/watch?v=SU3RMOF0Ojo
https://m.youtube.com/watch?v=LtVf43TND9s
Eiköhän+näistä+pääse+vähän+tuntumaan+mitä+tarkoitat.
28.08.2016 22:08
Lähimmäisen+rakkautesi+teki+minuun+syvän+vaikutuksen.+Tämä+on+kesksutelupalsta+eikä+mikään+kirkkotupa+joten+voisit+varmaan+kertoa+minulle+onko+tällä+palstalla+montakin+kirjoittajaa+jotka+täyttävät+vaatimuksesi?
28.08.2016 21:43
Sano+mitä+lauluja+suosittelet+niin+kuunnellaan.
28.08.2016 21:38
Tällä+hetkellä+tämä
https://m.youtube.com/watch?v=V1Yk30YNOtk
28.08.2016 20:45
Niistä+nenäs,+nosta+housus+ja+oo+kuin+muutkin+miehet!
28.08.2016 20:20
29 / 60