Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidintähti
profiilit
Daavidintähti
Daavidintähti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1193
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+sinä+pelastettu+vai+kadotettu?
19.08.2016 14:07
Luulen,+mutta+en+esittämääni+kysymykseen+:D
19.08.2016 13:40
Mikä+s+i+n+u+n++näkemyksesi+sitten+on+siitä,+että+miten+pohja+voi+olla+sama+jos+toisessa+se+on+Jumalan+sana+ja+toisessa+saatanan+sana?!
Kysyn+siis+s+i+n+u+n++o+m+a+a+näkemystäsi.+Vastaa+omin+sanoin+omia+ajatuksiasi+äläkä+mitään+postauksia+ja+linkityksiä+muiden+ajatuksista,+kiitos!
19.08.2016 06:44
Iran+julistaa+jatkuvasti+johtajiensa+suulla+Isralein+tuhoamista.+Miksi+YK+ja+EU+eivät+tähän+reagoi?
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/minuuteissa-50846
18.08.2016 09:37
Miten+pohja+voi+olla+sama+jos+toisessa+se+on+Jumalan+sana+ja+toisessa+saatanan+sana?!
Kristinusko+on+juutalaisuuden+jatkoa.+Ne+eottaa+vain+se,+että+juutalsiet+vielä+odottavat+Messiastaan+meille+Hän+on+jo+totta.
Ensimmäiset+kristityt+ja+Jeesus+itse+on+juutalainen+eikä+Hän+koskaan+kieltänyt+juutalaista+uskoaan+vaan+eli+sen+mukaan.
Kirkko+erotti+juutalaiset+kristinuskosta+ja+alkoi+vainomaan+heitä.
18.08.2016 08:42
Jos+luet+Raamattua+huomaat,+että+joitakin+lakeja+vahvistetaan+myös+uudessaliitossa.++Jumalalla+on+siis+lakeja+jotka+koskevat+sekä+juutalaisia,+että+uudenliiton+kristittyjä.++Jos+sinulle+on+epäselvää+mitkä+lait++kristityille+näyttävät+synnin+mitä+tulee+karttaa++sinun+on+parasta+tukeutua+Jeesuksen+ja++Paavalin+opetuksiin.
18.08.2016 08:38
Viimeislleä+tuomiolla+ei+kysytä+mitä+olemme+tehneet+lähimmäisllenne+vaan+mitä+olemme+tehneet+Jeesuksen+kärsiville+veljille+eli+toisille+uskoville.
Matteus+25
40.+Niin+Kuningas+(+Jeesus+)+vastaa+ja+sanoo+heille:+'Totisesti+minä+sanon+teille:+kaikki,+mitä+olette+tehneet+yhdelle+näistä+minun+vähimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+minulle'.
Jeesus+siis+puhuu+vain+omistaan+omileen+tässä+kohtaa.
15.08.2016 19:58
Mooseksen+laki+ei+koskaan+ole+koskenut+kristittyjä+vaan+juutalaisia.
Sinun+olisi+syytä+ymmärtää+mitä+Raamatusta+lukee+niin+ei+tee+noin+törkeitä+"tukintoja".
15.08.2016 15:42
Sinä+puhut+aina+tällä+palstalla+olevista+fundamentalisteista.+Olisi+siis+asiallista,+että+kerrot+miten+määrittelet+ja+mitkä+nikit+ovat+sinun+mielestäsi+noita+palstan+fundamentalisteja+ja+miten+perustelet+tämän+väitteesi.
15.08.2016 15:39
Ei+hän+kertonut+mitä+h+ä+n++noilla+käsitteittä+tarkoittaa.+
Haluatko+sinä+kertoa+vai+miksi+siihen+tulit?
14.08.2016 13:01
Raha+ja+valta+on+kirkon+motiivit!
14.08.2016 12:17
Kirkkohan+juuri+erotti+juutalaiset+krisrinuskosta+kun++itse+määrittelivät+sen+uudelleen.
Mutta+Raamattuhan+sanoo,+että+kaikki+tulevat+hylkäämään+Israelin+lopunaikoina.+Minä+näen+tämän+vain+merkkinä+Jeesuksen+paluun+läheisyydestä.
14.08.2016 10:52
Mitäs+pahaa+on+siinä,+että+kannattaa+Jumalan+lupaamaa+maata+juutalaisille?+Kiitos+Herralle,+että+Hön+sen+heille+on+lupauksensa+nukaan+antanut+takaisin+2000vuoden+hajaannuksen+jälkeen.+Öljypuun+ihme+on+yksi+suurimpia+Raamatun+profetioiden+toteutumisia.
Sinä+kannatat+Israelin+maata+"palestiinalaisille"+jotka+eivät+edes+olla+mikään+kansa+vaan+ryhmä+jordanialaisia+ja+syyrialaisia+arabeja.+Millä+perusteella+olet+jakamassa+Jumalan+maata+ja+kaupunkia+epäjumalanpalvelijoille?
14.08.2016 10:47
Missä+kohtaan+Raamatussa+Jeesus+käskee+surmaamaan+vammaiset+ja+"+omituiset"+.
Sinulla+ei+tunnu+olevan+mitään+käsitystä+mikä+on+usko+ja+mikä+uskonto.
14.08.2016 10:37
Miten+sinä+muka+voit+puhua+noiden+fundamentalisteiksi++nimitteliesi+palstalaiten+puolesta+minkälaiset+näkemykset+heillä+on?
Sinähän+vain+määrittelt+omasta+lähtökohdastasi+findamentalisteiksi+ihmiset+joiden++mielipiteet+eivät+sinuna+miellytä,+eikös+niin?
Nyt+tulit+jo+ihan+itse+määritellekisi+itsellesi+mieleisen+perinteisen+kristinuskonkin+:D+ilman+mitään+peristeluita.
Huvittavaa+on+se,+että+sinä+moitit+itse+muita+syyttelystä+kun+oma+leimakirveesi+heiluu+täällä+kovin+ahkerasti+ihan+ihmiset+nimeämälläkin.
Edellenkin+odotan+sinulta+toisenlaista+otetta,+että+myös+perustelisit+ja+väitteesi+ja+leimakirveen+heiluttelusi+niin+asianomasiet+saisivat+itse+kertoa+mitkä+heidän+näkemykset+heillä+on+etkä+sinä+heitä+täällä+aiheetta+leimailisi,+sehän+ei+ole+ollenkaan+fiksua+vaan+kyvyttömyyttä+avoimeen+keskusteluun.
14.08.2016 10:19
Voisitko+hieman+perustella+mitä+olen+kääntänyt+ylösalaisin+tai+valehdellut?
13.08.2016 21:03
Papit+eivät+ole+tavallisia+ihmisiä+kirkossa++vaan+paimenia+jotka+vastaavat+kirkon+opista.+Heillä+on+hengellinen+vastuu+ja+pappisvala+heitä+velvoittaa.+Jos+kirkko+ei+kestä+pappiensa+uskon+tilaa+tutkimukset+tulee+lopettaa+tai+ainakin+tulokset+salata.+Vai+mikä+sinun+ratkaisusi+olisi+pappien+tilan+salaamiseen?
Kyllä+jokainen+ihminen+-+myös+sinä+ja+minä+-+teemme+syntiä+vaikka+enme+sitä+tahtoisikaan+joten+älä+julista+synnittömyyttäsi+ja+oikeassa+olemistasi+koska+se+on+Jumalan+sanan+vastaista.
13.08.2016 20:36
Miksi+kirkko+tekee+tutkimuksia+jos+niiden+lukeminen+on+heidän+malkojensa+kaivelua?!
Etköhän+sinä+nyt+yritä+kääntää+huomiosi+minuun+kirkon+pappien+ongelmasta?
13.08.2016 20:15
Tämän+olen+huomannut+myös.++Tuollaiset+eivät+täällä+haluakaan++keskustella+vaan+solvata+uskovia.
13.08.2016 14:40
Samoilla+linjoilla+olet+siis+"+asiallista.asiaa"+nikin+kanssa.
13.08.2016 14:07
42 / 60