Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+myös+sellaisia+naisia,+jotka+eivät+KOSKAAN+tule+kainaloon,+eikä+muutenkaan+lähelle.
Itse+olen+sellaisen+kanssa+naimisissa.
03.06.2016 17:27
Itsetyydytys+ei+korvaa,+eikä+helpota+läheisyydenpuutetta.
02.06.2016 19:51
Muista en tiedä, mutta itseäni rassaa enemmän avioliittoni hellyydettömyys, kuin "pelkkä" seksittömyys.
Jos olisin helposti heittänyt pyyhkeen kehään, niin olisin sen tehnyt jo vuosia sitten.
Mutta itse olen halunnut yrittää loppuun asti, ettei mahdollisen eron jälkeen tule katumusta; miksen yrittänyt kaikkeani.
Vaimoani ei kiinnosta seksi, ei halaaminen, ei sylikkäin oleminen, ei vierekkäin oleminen, ei suutelu, ei siis minkäänlainen koskettaminen.
Ei halua koskea, eikä tahdo mun koskevan.
Tätä on jatkunut jo vuosia.
Mitään varsinaista syytä hän ei ole siihen kertonut, vain että ei kiinnosta.
Kuinka kauan mielestäsi pitää odottaa, ettei eroa liian helposti?
31.05.2016 20:24
Minä olen myös ollut vaimoni kanssa yhdessä n. 30 vuotta, mutta lapset on jo omillaan, joten heistä ei enää tarvitse huolta kantaa.
Koska sinun vaimosi laittoi jalat ristiin ja mistä syystä?
30.05.2016 19:33
Tiedät tunteen?
Olet ilmeisesti ollut samassa tilanteessa, minkälaiseen ratkaisuun päädyit?
29.05.2016 19:16
Hienoa että tuollaiset ihmiset on löytäneet toisensa.
Uskon että osaatte arvostaa suhdettanne ja toisianne.
Pysykää onnellisina :)
29.05.2016 13:43
Ehkä tämä vaikuttaisi vieläkin järjettömämmältä, jos tietäisit enemmän avioliitostani.
Pientä käsitystä saa, kun kerron että on ollut useiden vuosien aikoja, jolloin emme ole kertaakaan koskettaneet toisiamme (vaimo ei ole halunnut) ollenkaan, vaikka silloin vielä nukuimme samassa sängyssä, nythän nukumme eri huoneissa.
Miksen eroa?
Syitä on monia, mutta ehkä tottumus, jonkinlainen rakkaus ja omaisuuden mukanaan tuoneet mahdollisuudet itseäni miellyttäviin harrastuksiin, on tähän saakka pitänyt yhdessä.
Mukana on ollut myös toivo, että vaimoni heräisi huomaamaan tämän tilanteen ja haluaisi olla mukana korjaamassa tämän.
Toivonko turhaan?
25.05.2016 22:28
Tietenkin molempien pitäisi tehdä kaikkensa, jotta molemmilla olisi hyvä olla yhdessä.
Mutta jos huomaa olevansa ainoa, joka yrittää tehdä hyvää oloa toiselle ja toinen keskittyy vain haukkumaan, alkaa jossain vaiheessa mielenkiinto loppumaan.
En erotakaan haluaisi, mutta sen välttäminen alkaa vaikuttaa mahdottomalta.
23.05.2016 16:34
Naiset niitä tunteettomia,halaamattomia on.
Sen jälkeen kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty, on naiselta turha odottaa mitään mielenkiintoa miestään kohtaan.
Ei kiinnosta halailu, lähellä oleminen, suutelu, seksi, hyväilyt, ei mikään.
Ainoa mihin mielenkiinto riittää, on miehen vikojen etsiminen ja niistä huomauttelu sopivin väliajoin.
22.05.2016 22:33
Mulla ja vaimollani on myös lähes 30 vuoden yhteinen historia.
Meillä ei ollut seksiä, eikä minkäänlaista läheisyyttä 7 vuoteen. Sitten vaimoni epäili, että minulla olisi suhde toiseen, niin seksi ja läheisyys palasi hetkeksi.
Mutta vain hetkeksi.
Nyt tämä kämppäkavereina asuminen on taas jatkunut kohta kaksi vuotta.
En aio jatkaa näin. Ehkä elämän ilman seksiä vielä jotenkin kestäisin, mutta ilman hellyyttä en kestä.
Uskon että avioero tulee koittamaan jossakin vaiheessa.
Elämä tälläisenä ei ole sitä, mitä luulin sen olevan, kun naimisiin menimme.
19.05.2016 21:17
Elokuussa tulee 2 vuotta, ellei toi meillä asuva, vaimo niminen nainen, herää haluttomuudestaan.
Olen mies, 50 v.
19.05.2016 17:04
Eipä se aina noinkaan ole.
Silloin nuorempana kun tyttöystävät vaihtui melko usein, niin ainakin kaksi tyttöystävää vein suurikaluisena tunnetulta kaverilta.
Molemmat sanoivat, ettei seksi ollut nautittavaa, kun koko ajan joutui varomaan ettei satu.
Mun keskikokoinen sen sijaan kelpasi oikein hyvin.
Varmasti naisissakin on poikkeuksia, mutta ehkä fyysinen yhteensopivuus on se ratkaiseva tekijä.
Toinen näistä tyttöystävistä on jäänyt oikein hyvin mieleen, kun hänen pimpsa oli niin "matala", että oma kaluni otti pohjaan, kun hiukankin painoi voimakkaammin ja se tuntui tuottavan hänelle nopeasti orgasmin.
Toisaalta muutama muu on kertonut, että se sattuu aina kun olen pohjaan osunut.
Naiset on niin erilaisia mieltymyksiltään
12.05.2016 12:20
Jos hyväilyjen, läheisyyden ja seksin loppumista pitää hyvänä asiana, niin sittenhän avioliitto on hyvä asia.
Itse avioituessani kuvittelin ihan muuta.
29.04.2016 09:09
En usko että dildo mitenkään voisi helpottaa hellyyden ja hyväilyjen kaipuuta. Uskon aloittajan kaipaavan myös niitä, vaikka seksinpuutteesta kirjoittaakin.
Aivan samoin itse joskus puhun seksistä, vaikka kaipaan hellyyttä, hyväilyjä ja tunnetta, että olen hyväksytty ja haluttu.
Siihen ei mikään tekopimpero anna minkäänlaista helpotusta
20.04.2016 06:01
Sinulla on sentään selvä syy, miksi ei ole seksiä.
Itselläni vaimoni vain totesi, että ei vaan kiinnosta.
Ei siis kertonut miksi ei kiinnosta tms.
Ja useaan vuoteen, hän ei ole antanut millään tavalla edes koskettaa. Ei saa halata, ei suudella, ei pitää kiinni, ei siis mitään kosketusta, koska häntä ei vaan kiinnosta.
Asiasta puhuminen aiheuttaa aina riidan, eikä asia etene mitenkään.
Joskus hän totesi, että jos sitä pillua haluat, niin hae muualta
En kuitenkaan ole hakenut, koska uskon että tuntisin pettäväni häntä, vaikka siihen lupa onkin.
Ja toinen pelko on, etten pystyisi pitämään sitä pelkästään seksinä, jos usean vuoden selibaatin jälkeen saisin tuntea naisen lämmön ja kiihkon.
Et ole yksin ongelmiesi kanssa.
19.04.2016 17:10
Luin hiljattain tutkimuksen, jonka mukaan mies tuntee syvemmin kuin nainen.
Mies ei ehkä tuo tunteitaan niin selvästi esille, mutta aivan varmasti tunteet on syviä.
Ja omalta osaltani voin vahvistaa tutkimuksen pitävän paikkansa.
16.04.2016 21:58
Kyllä tässä vuosien kuluessa olen mielestäni kaikkea yrittänyt.
Olen istunut lähellä, halannut, yms., mutta mitään vastakaikua en ole saanut. Vaimo vaikuttaa lähinnä kiusaantuneelta ja on vetäytynyt pois.
Sängyssä kääntää selkänsä, eikä anna koskea ollenkaan, ei edes halata.
Keskustellakin olen yrittänyt, mutta mitään selvää syytä hän ei ole kertonut.
16.04.2016 21:53
Olen kyllä huomannut sen käyvän naisessakin ( tarkoituksella yksikkömuodossa).
Minulla asuu kämppäkaverina vaimo niminen nainen, joka joskus seurusteluaikoina, halusi antaa ja saada läheisyyttä, hellyyttä ja rakasteluakin.
Se kaikki loppui joitain vuosia sitten. Nyt sitten elämme kämppäkavereina ja minä voin vain haikeana muistella, miltä tuntui hellyys ja läheisyys.
En tiedä onko kyse peitellystä todellisesta luonteesta, vai onko vaimoni vain muuttunut.
Mutta yhtä kaikki, ei tämä ainakaan ole sitä, mitä avioliiton luulin ja toivoin olevan.
16.04.2016 13:02
Anteeksi, oletin väärin miehesi omat menot.
Kuvittelin ettei noin kaunis nainen jää toiseksi millekään muulle, kuin baari-illoille.
Omasta tuttavapiiristäni olen nähnyt pari tapausta, joissa unelmanainen on jätetty yksin hoitamaan kotia, kun mies on jatkanut baarielämää, siksi kuvittelin saman syyn sinunkin elämääsi.
Mutta nyt alkoi kiinnostamaan, että minne exäsi lähti?
Mikä voi viedä voiton tuollaisesta kaunottaresta?
16.04.2016 09:42
Kuinka naiset onnistuukin löytämään tuollaisia miehiä?
Suomessa on paljon miehiä, joille oma vaimo, perhe ja koti on kaiken muun edelle menevä asia, omat kaverit ja baarit jää selvästi kakkoseksi.
Mutta ongelmana on nainen, joka mieluummin valitsee sen hauskaa baariseuraa tarjoavan menevän miehen.
Sitten nainen ihmettelee, kun mies ei jääkään kotiin viettämään perhe-elämää, vaan jatkaa elämistä kuten ennenkin.
Samaan aikaan mies, jolle perhe on tärkein jää huomiotta, koska ei ole niin jännittävä.
Itselläni on tästä kokemusta. Vaikka nuorena olin melko kova menemään ja naisia vaihtui, niin silti parisuhde meni tärkeimmäksi asiaksi.
Mutta nyt se onkin jo mun suurin vikani.
Olen tylsä, ennalta-arvattava, kiltti, puolisoni huomioiva, kotona viihtyvä, aina menoistani kertova yms, eli täysin kelvoton aviomies.
Siksi vaimoni ei tunne minuun enää minkäänlaista kiinnostusta, eikä ole vuosiin halunnut läheisyyttäni.
En ole "jännä".
Kukapa haluaisi tavallisen perhekeskeisen miehen?
Ei kukaan sellainen, jolla sellainen on ja kaikki ne, joilla sellaista ei ole.
15.04.2016 06:34
16 / 16