Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. On+myös+sellaisia+naisia,+jotka+eivät+KOSKAAN+tule+kainaloon,+eikä+muutenkaan+lähelle.Itse+olen+sellaisen+kanssa+naimisissa.
  2. Kuinka naiset onnistuukin löytämään tuollaisia miehiä?
    Suomessa on paljon miehiä, joille oma vaimo, perhe ja koti on kaiken muun edelle menevä asia, omat kaverit ja baarit jää selvästi kakkoseksi.
    Mutta ongelmana on nainen, joka mieluummin valitsee sen hauskaa baariseuraa tarjoavan menevän miehen.
    Sitten nainen ihmettelee, kun mies ei jääkään kotiin viettämään perhe-elämää, vaan jatkaa elämistä kuten ennenkin.
    Samaan aikaan mies, jolle perhe on tärkein jää huomiotta, koska ei ole niin jännittävä.

Itselläni on tästä kokemusta. Vaikka nuorena olin melko kova menemään ja naisia vaihtui, niin silti parisuhde meni tärkeimmäksi asiaksi.
    Mutta nyt se onkin jo mun suurin vikani.
    Olen tylsä, ennalta-arvattava, kiltti, puolisoni huomioiva, kotona viihtyvä, aina menoistani kertova yms, eli täysin kelvoton aviomies.
    Siksi vaimoni ei tunne minuun enää minkäänlaista kiinnostusta, eikä ole vuosiin halunnut läheisyyttäni.
    En ole "jännä".

Kukapa haluaisi tavallisen perhekeskeisen miehen?
    Ei kukaan sellainen, jolla sellainen on ja kaikki ne, joilla sellaista ei ole.