miehen kanssa yhteistä historiaa 30 vuotta, muutama vuosi sitten 4 vuoden kestänyt ero, tällöin mulla suhde, jossa seksi pelitti, mutta suhde kaatui moneen muuhun juttuun, ajauduttu takaisin yhteen ex.n kanssa, suhde platoninen, itse en halua mitään muuta, en edes kosketusta, mies olisi kyllä valmis, itse pidän meitä lähinnä kämppiksinä, hyvinä ystävinä. En usko, että jaksan loppuelämäni tällaista. Miten muilla pitkän historian omaavilla pareilla? Onko hlöitä, jotka elävät elämäänsä ilman seksiä ja aikovat jatkaa yhteiselämäänsä loppuelämän ajan? Eri asia tietty, jos on joitain sairauksia taustalla.
pitkän parisuhteen seksi/seksittömyys
5
199
Vastaukset
- kitkaa
24 vuotta avoliittoa takana, seksittömyys kestänyt kumppanin kanssa jo yli kaksi vuotta, ei mitään intiimiä toimintaa eli olemme naisen kanssa kaveripohjalla...kummallakin on muutama juttu sinä aikana ollut mutta yhdessä asutaan käytännön syistä.
- Nohehheh
Juu, en kestäisi seksitöntä suhdetta.
Seksiä voi harrastaa myös muilla keinoin, jos esim. sairauden/lääkityksen vuoksi ei kykene. Eikös niin? Mulla ja vaimollani on myös lähes 30 vuoden yhteinen historia.
Meillä ei ollut seksiä, eikä minkäänlaista läheisyyttä 7 vuoteen. Sitten vaimoni epäili, että minulla olisi suhde toiseen, niin seksi ja läheisyys palasi hetkeksi.
Mutta vain hetkeksi.
Nyt tämä kämppäkavereina asuminen on taas jatkunut kohta kaksi vuotta.
En aio jatkaa näin. Ehkä elämän ilman seksiä vielä jotenkin kestäisin, mutta ilman hellyyttä en kestä.
Uskon että avioero tulee koittamaan jossakin vaiheessa.
Elämä tälläisenä ei ole sitä, mitä luulin sen olevan, kun naimisiin menimme.- saa_mitä_tilaa
29 vuotta lasissa ja liittoni on kaikinpuolin tyydyttävä, niin minulle kuin puolisollenikin.
En ikimaailmassa suostuisi elämään suhteessa, joka ei ole todellinen parisuhde kaikilla mitoilla mitattuna. Mitä helvetin järkeä siinä olisi?! Ja mitä järkeä on vieläpä palata takaisinkin suhteeseen, joka ei ole tyydyttävä??!! Etkö sä arvosta itseäsi yhtään vai etkö vain kykene maksamaan yksin vuokraa vai mistä ihmeestä on kyse, kun ajat itsesi tuollaiseen elämäntilanteeseen. Erittäin omituista. En todellakaan ymmärrä tuon tason välinpitämättömyyttä itseä kohtaan. - suhteen_vaikeus
Miehenä puhuin asian suoraan vaimolle...sanoin että jos ei seksi kanssani kiinnosta etsin jonkun jota kiinnostaa, en halua kituuttaa itseäni seksittömässä suhteessa. Vaimon mielestä riittää jos on läheisyyttä ilman seksiä, mulle se ei riitä. Olen käynyt muutamalla yhden yön jutulla ja oli myös yksi seksisuhde eronneen naisen kanssa...vaimo nämä tietää osittain ja hyväksyy. Eroa en vielä ole ajatellut pidemmälle, mielessä on kyllä käynyt mutta vaimo ei taas erolle lämpene...syykin tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019