Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Vanhaa+vitsiä+tähän+sovittaen:"Mies+kysyy:+Mikä+se+sellainen+lepso+on?Nainen:+Me+lesbot+tykätään+juoda+kaljaa+ja+nuolla+pillua.Mies:+no+sellanen+se+lepsohan+se+minäkin+sitten."+:)Niin+kai+minäkin+sitten,++vaikka+en+kaljasta+niin+välitäkään+;)
  2. Mitäs+jos+on+enemmän?
  3. Jos+silloin+10+vuotta+sitten+olisin+tiennyt+mitä+tulee+tapahtumaan,+niin+hetkeäkään+epäilemättä+olisin+eronnut.Mutta+kun+kaikki+tapahtuu+päivä+kerrallaan.+Päivistä+tulee+viikkoja,+viikoista+kuukausia+ja+kuukausista+vuosia.Aivan+samoin+on+käynyt+seksittömille+ja+vailla+läheisyyttä+oleville+päiville.Olen+aina+jaksanut+toivoa,+että+huomenna+kaikki.muuttuu.+Vaimoni+palaa+naiseksi,+johon+aikoinaan+rakastuin+ja+jonka+kanssa+rakastelimme.Mutta+sitä+muutosta+ei+sitten+koskaan+ole+tullut.On+tullut+vain+pettymyksiä+turhista+toiveista.Kun+ilta+illan+jälkeen+toivoi+ja+pettyi,+pikuhiljaa+mieli+katkeroitui+ja+lopulta+olen+oikeastaan+lakannut+odottamasta+muutosta.+Olen+siirtynyt+nukkumaankin+toiseen+huoneeseen,+aivan+eri+puolelle+taloa+(meillä+on+iso+talo),+jossa+mikään+ei+muistuta+vaimostani.Täällä+vietän+iltaisin,+ennen+kun+alan+nukkumaan,+aikaa+omalla+tavallani.Kuten+juuri+nyt,+kirjoittamalla+tätä.Nyt+en+juurikaan+enää+mieti+tulevaa.+Otan+vain+vastaan+sen,+mitä+päivä+tuo+tullessaan.Tuo+ei+tarkoita,+että+eläisin+jotenkin+ankeata+elämää.Nyt+nautin+monista+muista+asioista+sen,+mitä+niistä+saan.Tietenkin+hellyydettömyys+kalvaa+herkeämättä,++mutta+jotenkin+sen+olen+onnistunut+vielä+hallitsemaan.On+vielä+muitakin+asioita,++jotka+ratlaisuuni+on+vaikuttaneet,+mutta+niitä+en+halua+ihan+näin+yleisesti+kertoilla.Jos+kiinnostaa,+minulle+voi+kirjoittaa+suoraan+tän+sivuston+sähköpostiin.Nimimerkkini+ät+suomi24+ja+fi