Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

320

1. Sinä+ilmeisesti+olet+nainen?Seuranhaussa+nainen+on+aivan+eri+tilanteessa+kuin+mies.++Naiselle+pääsääntöisesti+riittää,+kun+jollakin+tavalla+osoittaa+hyväksyvänsä+miehen+kiinnostuksen.Naisen+pitää+vain+valita+kiinnostuneista+sopivin.Ehkä+joku+filmitähden+näköinen+mies+on+naisen+kanssa+samassa+tilanteessa,++mutta+tälläinen+tavallinen+mies+on+altavastaajana.Eräs+nainen,+joka+tietää+tilanteeni,+sanoi+mulle,+että+luonteeni+ja+ulkonäköni+puolesta+kelpaan+kenelle+tahansa,++mutta+itse+olen+asiasta+kovasti+eri+mieltä.Ehkä+vaimoni+vuosia+jatkunut+torjunta+on+romuttanut+itsetuntoani+ja+se+vaikuttaa+mielipiteeseeni.Mutta+eipä+mua+kovin+moni+ole+iskemäänkään+alkanut.+Liikun+jonkin+verran+paikoissa,++joissa+on+mahdollisuus+tavata+naisia.Esim.+koiran+kanssa+lenkkeilen+ja+käyn+koirapuistoissa,+joissa+yleensä+on+helppo+löytää+yhteinen+jutunaihe+naisten+kanssa.Ehkä+jotkut+baarit+ja+terassit+olisi+helpompia+paikkoja+seuranhakuun,+mutta+itse+en+niissä+viihdy,+kun+en+juurikaan+alkoholia+käytä.Ehdotuksia+sopivista+paikoista+otetaan+vastaan+:)
  2. Mitäs+jos+on+enemmän?