Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikatre66
profiilit
mikatre66
mikatre66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
320
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhaa+vitsiä+tähän+sovittaen:
"Mies+kysyy:+Mikä+se+sellainen+lepso+on?
Nainen:+Me+lesbot+tykätään+juoda+kaljaa+ja+nuolla+pillua.
Mies:+no+sellanen+se+lepsohan+se+minäkin+sitten."+:)
Niin+kai+minäkin+sitten,++vaikka+en+kaljasta+niin+välitäkään+;)
02.01.2017 16:52
Sinä+ilmeisesti+olet+nainen?
Seuranhaussa+nainen+on+aivan+eri+tilanteessa+kuin+mies.++Naiselle+pääsääntöisesti+riittää,+kun+jollakin+tavalla+osoittaa+hyväksyvänsä+miehen+kiinnostuksen.
Naisen+pitää+vain+valita+kiinnostuneista+sopivin.
Ehkä+joku+filmitähden+näköinen+mies+on+naisen+kanssa+samassa+tilanteessa,++mutta+tälläinen+tavallinen+mies+on+altavastaajana.
Eräs+nainen,+joka+tietää+tilanteeni,+sanoi+mulle,+että+luonteeni+ja+ulkonäköni+puolesta+kelpaan+kenelle+tahansa,++mutta+itse+olen+asiasta+kovasti+eri+mieltä.
Ehkä+vaimoni+vuosia+jatkunut+torjunta+on+romuttanut+itsetuntoani+ja+se+vaikuttaa+mielipiteeseeni.
Mutta+eipä+mua+kovin+moni+ole+iskemäänkään+alkanut.+
Liikun+jonkin+verran+paikoissa,++joissa+on+mahdollisuus+tavata+naisia.
Esim.+koiran+kanssa+lenkkeilen+ja+käyn+koirapuistoissa,+joissa+yleensä+on+helppo+löytää+yhteinen+jutunaihe+naisten+kanssa.
Ehkä+jotkut+baarit+ja+terassit+olisi+helpompia+paikkoja+seuranhakuun,+mutta+itse+en+niissä+viihdy,+kun+en+juurikaan+alkoholia+käytä.
Ehdotuksia+sopivista+paikoista+otetaan+vastaan+:)
01.01.2017 22:18
Ei+sellaisen+seksisuhteen+löytäminen+käy+ihan+noin+vain.
Toisen+osapuolen+pitäisi+ymmärtää+ja+hyväksyä+tilanne,+molempien+pitäisi+pitää+toista+haluttavana,+toisen+tunteminen+ja+luottamus+toiseen+tekisi+suhteesta+antoisan.
Ja+pitäisi+vielä+asua+melko+lähekkäin,++että+suhteen+luominen+onnistuisi.
Helpommin+sanottu,++kuin+tehty.
01.01.2017 19:52
Esitän+yhden+tapauksen+(omasta+elämästäni)+joka+sopii+tähän+aiheeseen.+
Avioliitossa+mies+haluaa+seksiä+joka+päivä,+vaimo+suostuu+vain+kerran+vuodessa.
31.12.2016 17:26
Avioliitossa+ainoa+"kompromissi",+on+vaimon+tahto.
Siihen+on+miehen+mukauduttava.
31.12.2016 11:55
Se+on+helppo+:)
Esim.+moottoripyörällä+ajon+jälkeen+kun+ottaa+kypärän+pois,+niin+ainakin+itselläni+oli+aina+"neljän+tuulen+tukka".
Lyhyenä+se+on+aina+"silittämättä+siisti".
30.12.2016 10:39
Tervetuloa+vastentahtoisessa+selibaatissa+elävien+kerhoon.
Itse+olen+kanssasi+saman+ikäinen+ja+käytännössä+yhtä+kauan+ilman+seksiä+ollut+mies.
Tosin+2,5+vuotta+sitten+sattui+omituinen+poikkeus,+kun+vaimoni+jostain+syystä+suostui+seksiin+muutaman+kerran.++Sitä+ennen+ilman+seksiä+olin+ollut+n.7+vuotta.
Itse+olen+samoin+miettinyt+keinoja,+jolla+saisin+tyydytettyä+seksin+ja+läheisyyden+tarpeen.
Ainakaan+itselläni+itsetyydytys+ei+tuo+sitä+helpotusta,+jota+kaipaan.+
Ilmeisesti+ero+tai+sivusuhde+on+sitten+ne+ainoat+keinot+ratkaisuksi.+
Molemmissa+on+hyviä+ja+huonoja+puolia+
Eroamisessa+mm.+omaisuuden+jakaminen,+ihmissuhteet,+lapset+yms.
Sivusuhteessa+pitää+kestää+omatunto,+valehtelu+omalle+puolisolle,+mahdollinen+rakastuminen,toisen+tunteet+yms.
Vaikeita+asioita.
30.12.2016 06:42
Tuollaista+lukiessa+tunnen+suurta+kateutta.
Oma+vaimoni+ei+ole+koskaan+ottanut+suihin+ja+kädellään+on+kaluuni+koskenut+kaksi+tai+kolme+kertaa.
Mutta+mielellään+hän+oli+suuseksin+vastaanottajana,+silloin+kun+vielä
seksiin+suostui.
Eli+useampi+vuosi+sitten.
28.12.2016 23:10
Sori,+mutta+mulla+ei+ole+kokemusta+tilanteesta,+jossa+nainen+haluaa,++mutta+mies+ei.
Kokemusta+on+vain+naisesta,+joka+ei+halua+koskaan.
28.12.2016 23:03
Eli+joka+tapauksessa+vika+on+miehen.
Jos+mies+ei+halua+tai+kykene,+syy+on+miehen.
Jos+nainen+ei+halua,+syy+on+miehen.
28.12.2016 12:45
Silloinhan+se+on+ihan+OK,+jos+siitä+kerrotaan+etukäteen.
Mutta+jos+se+"ei+vaan+huvita"+ilmeneekin+vasta+sitten,++kun+on+menty+naimisiin,++lapset+on+tehty,+ostettu+oma+talo+yms.
27.12.2016 22:43
Mule+vaimoni+on+sanonut,+ettei+halua+seksiä+missään+muodossa,+ei+vaan+huvita,+on+ollut+hänen+vastauksensa.
Tietenkin+se+on+aiheuttanut+riitoja+ja+kerran+vaimoni+totesi,+että+"jos+sitä+pillua+niin+haluat+niin+he+muualta".
Olen+usein+miettinyt,+että+mitä+tapahtuisi,+jos+sen+todellakin+tekisin.
Mutta+kun+olen+useita+vuosia+ollut+ilman+seksiä+ja+läheisyyttä,+niin+jotenkin"pelkkä+paneminen"+ei+ole+se,+mitä+haluaisin.
En+usko,+että+pelkkä+seksi+antaisi+tyydytyksen+myös+suureen+läheisyydenkaipuuseeni+ja+jotta+se+voisi+toteutua,+sen+pitäisi+olla+oikea+suhde.
Miks+tän+pitää+olla+näin+vaikeeta?
27.12.2016 10:14
Sen+sietämiseen+saattaa+olla+useita+eri+syitä.
Osa+syistä+on+itsekkäitä,+esim.+elintaso,+yhteiset+ystävät,+sukulaiset,++yms.
Osa+epäitsekkäitä,+esim.+lasten+tämänhetkinen+elämä,+mahdollinen+perintö,+sukulaisiin+muodostuneet+"velvoitteet"+yms.
Huonossakin+liitossa+pysymiseen+on+yllättävän+monta+syytä.
27.12.2016 09:34
Uskallatko+kertoa+vähän+yhteisestä+menneisuudestä.
Kauanko+olette+olleet+yhdessä?++Koska+hellyys+loppui?+Mitä+oli+ennen+sitä?+Yms.
Miten+päädyitte+yhteen,+kun+ilmeisesti+haluatte+suhteelta+aivan+eri+asioita?
24.12.2016 19:24
Päteekö+tuo+sama,+samoin+käyttäytyvään+naiseenkin?
23.12.2016 22:20
Ja+minä+kun+olen+kuvitellut+olevani+poikkeuksellisen+hellyydettömässä+avioliitossa.+
Vaimoni+ei+halua+minun+koskevan+häneen+ollenkaan+ja+vasta+suunnilleen+vuoden,+olemme+nukkuneet+eri+huoneissa.
Mutta+ei+meistä+kumpikaan+sentään+ole+öitä+pois+kotoa,+muuten+kuin+jonkun+poikkeuksellisen+syyn+takia.
Tiedän+kyllä,+kuinka+tuo+puolison+kylmyys+pikkuhiljaa+kuihduttaa+halun+yrittää.
Itselläni+se+on+kestänyt+lähes+10+vuotta,+mutta+nyt+se+on+jo+lähes+kokonaan+lakannyt+häiritsemästä.
Tietenkin+tunnen+mitä+ilman+jään,+kun+näen+pareja+jotka+halaavat,+suutelevat+yms.+asioita,+joista+itse+voi+vain+haaveilla.
Kuinka+se+läheisyys+teillä+loppui?
Oliko+siihen+joku+syy,+tapahtuma,+muutos+elämäntilanteessa+tms?
23.12.2016 17:35
Mitäs+jos+on+enemmän?
21.12.2016 23:06
Tykkään+antaa.
On+niin+mahtavaa+nähdä+ja+tuntea+kun+naisen+kiihko+kasvaa+kasvamistaan+ja+lopulta+saavuttaa+orgasmin.
Se+vaan+on+niin+hieno+tunne.+
Enkä+ole+koskaan+kokenut+mitään+huippuhyvää+suihinottoa.
Tosin+edellisestä+suihinotosta+on+kulunut+jo+yli+20+vuotta.
21.12.2016 23:02
Kiitos+:)
Kyllä+vaimoni+tietää+ja+on+jopa+sanonut,+että+olen+paras+mahdollinen+aviomies,++mutta+en+hänelle.
Tuota+loppua+hän+ei+osaa+selittää,+mutta+kertoi+kemian+puuttuvan.
Se+on+kuulemma+asia,++jota+on+tai+ei+ole.+Meillä+ilmeisesti+sitten+ei+ole.
20.12.2016 23:01
Jos+silloin+10+vuotta+sitten+olisin+tiennyt+mitä+tulee+tapahtumaan,+niin+hetkeäkään+epäilemättä+olisin+eronnut.
Mutta+kun+kaikki+tapahtuu+päivä+kerrallaan.+Päivistä+tulee+viikkoja,+viikoista+kuukausia+ja+kuukausista+vuosia.
Aivan+samoin+on+käynyt+seksittömille+ja+vailla+läheisyyttä+oleville+päiville.
Olen+aina+jaksanut+toivoa,+että+huomenna+kaikki.muuttuu.+Vaimoni+palaa+naiseksi,+johon+aikoinaan+rakastuin+ja+jonka+kanssa+rakastelimme.
Mutta+sitä+muutosta+ei+sitten+koskaan+ole+tullut.
On+tullut+vain+pettymyksiä+turhista+toiveista.
Kun+ilta+illan+jälkeen+toivoi+ja+pettyi,+pikuhiljaa+mieli+katkeroitui+ja+lopulta+olen+oikeastaan+lakannut+odottamasta+muutosta.+
Olen+siirtynyt+nukkumaankin+toiseen+huoneeseen,+aivan+eri+puolelle+taloa+(meillä+on+iso+talo),+jossa+mikään+ei+muistuta+vaimostani.
Täällä+vietän+iltaisin,+ennen+kun+alan+nukkumaan,+aikaa+omalla+tavallani.
Kuten+juuri+nyt,+kirjoittamalla+tätä.
Nyt+en+juurikaan+enää+mieti+tulevaa.+Otan+vain+vastaan+sen,+mitä+päivä+tuo+tullessaan.
Tuo+ei+tarkoita,+että+eläisin+jotenkin+ankeata+elämää.
Nyt+nautin+monista+muista+asioista+sen,+mitä+niistä+saan.
Tietenkin+hellyydettömyys+kalvaa+herkeämättä,++mutta+jotenkin+sen+olen+onnistunut+vielä+hallitsemaan.
On+vielä+muitakin+asioita,++jotka+ratlaisuuni+on+vaikuttaneet,+mutta+niitä+en+halua+ihan+näin+yleisesti+kertoilla.
Jos+kiinnostaa,+minulle+voi+kirjoittaa+suoraan+tän+sivuston+sähköpostiin.
Nimimerkkini+ät+suomi24+ja+fi
18.12.2016 23:48
4 / 16