läheisyys loppunut

yksinkö_hyvä

Suhteemme alussa kaipasin kovin mieheni läheisyyttä. Surin jos hän nukkui toisessa huoneessa tai käänsi minulle selkänsä kuten hän poikkeuksetta teki. Soittelin hänen peräänsä että koska tulee kotiin. Hän vihasi soittojani ja syytti minua "seuraamisesta" ja nimitteli. Hän tykkäsi nukkua erillään. Aika kului ja kului ja vähitellen soittoni loppuivat. Hän vaikuttaa tyytyväiseltä asiaan. Iltaisin minusta on nykyisin helpottavaa jos hän menee nukkumaan toiseen huoneeseen enkä kovin paljon välitä vaikka olisikin öitä poissa. Mutta samalla on kuihtunut kaipuuni läheisyyteen. Emme enää koskaan koske toisiamme. Jos hän koskee niin tiedän, että hänellä on yksi mielessä. Sekään ei enää innosta minua. Olen alkanut kieltäytyä jos ei muun niin väsymyksen takia. Siitä hän suuttuu mutta itse tunnen helpotusta. Hän itse ajoi minut tähän tilanteeseen, ettei minua kiinnosta enää läheisyys. Tai kiinnostaa kyllä, mutta vain haaveissa. Nimittelyt joita hän on minusta käyttänyt, ovat jääneet sydämeeni nakertamaan.

16

1569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaelämäsisinäpäätät

teidän pitää puhua keskenänne jos haluat suhteen pelastaa. tuommonen koston kierre ei tee muuta kuin pahan olon. jotkut asiat pitää myös antaa anteeksi.

kuulostaa siltä että miehesi ei välitä niin paljon läheisyydestä kuin sinä. joko hyväksyt hänet semmoisena tai sitten etsit uuden joka tykkää läheisyydestä.

• Ja minä kun olen kuvitellut olevani poikkeuksellisen hellyydettömässä avioliitossa.
      Vaimoni ei halua minun koskevan häneen ollenkaan ja vasta suunnilleen vuoden, olemme nukkuneet eri huoneissa.
      Mutta ei meistä kumpikaan sentään ole öitä pois kotoa, muuten kuin jonkun poikkeuksellisen syyn takia.

Tiedän kyllä, kuinka tuo puolison kylmyys pikkuhiljaa kuihduttaa halun yrittää.
      Itselläni se on kestänyt lähes 10 vuotta, mutta nyt se on jo lähes kokonaan lakannyt häiritsemästä.
      Tietenkin tunnen mitä ilman jään, kun näen pareja jotka halaavat, suutelevat yms. asioita, joista itse voi vain haaveilla.

Kuinka se läheisyys teillä loppui?
      Oliko siihen joku syy, tapahtuma, muutos elämäntilanteessa tms?

• lopuukoaikanaan

Sama tilanne, avovaimo ei kosketteluja halua seksistä puhumattakaan, ei ole enää aikoihin halunut mutta yhteinen koti tuntuu kelpaavan ja myös rahat. En tiedä mihin on naisen halut ja himo kadonnut, mitään pahaa en ole tehnyt eikä muutakaan elämän mullistavaa tapahtunut.

• yksinkö_hyvä

Rakkaus, luottamus ja läheisyys taisi loppua raskauteen, kun nyt ajattelen menneitä. Ei meillä oikeastaan taida olla enää mitään jäljellä parisuhteestamme. Joskus vielä tuntuu, että toivonpilkahdus käy sydämessä, mutta se sammuu kyllä yhtä äkisti, kun hetken olen hänen seurassaan. Mietin tässä, jos laittaisin avioeropaperit menemään. Uskoisin hänen ilahtuvan sisimmässään.

• yksinkö_hyvä kirjoitti:

Rakkaus, luottamus ja läheisyys taisi loppua raskauteen, kun nyt ajattelen menneitä. Ei meillä oikeastaan taida olla enää mitään jäljellä parisuhteestamme. Joskus vielä tuntuu, että toivonpilkahdus käy sydämessä, mutta se sammuu kyllä yhtä äkisti, kun hetken olen hänen seurassaan. Mietin tässä, jos laittaisin avioeropaperit menemään. Uskoisin hänen ilahtuvan sisimmässään.

Uskallatko kertoa vähän yhteisestä menneisuudestä.
        Kauanko olette olleet yhdessä? Koska hellyys loppui? Mitä oli ennen sitä? Yms.
        Miten päädyitte yhteen, kun ilmeisesti haluatte suhteelta aivan eri asioita?

• Tahvo52

Hei, ei ole mitään syytä olla kylmässä suhteessa. Se on paskinta mitä ns. parisuhteessa voi kokea ja oman mielenterveyden takia pois ja äkkiä. Jokaisella on oikeus läheisyyteen parisuhteessa ja jos totuus on jotain muuta niin kyseessä on jotain aivan muuta kuin parisuhde.

• totuus.komissio

Tyypillistä toimintaa mieheltä joka on pettänyt naistaan. Syyttelee ja haukkuu ja kääntää selkänsä. Se ei rakasta sinua enää. Naiset ei vaan uskalla itse myöntää tosiasioita vaan vänkkäävät ja etsivät jotain muuta syytä miksi mies kääntää selkänsä. Syy on että se on pettäminen, turha täältä palstalta on etsiä vastausta

• Päteekö tuo sama, samoin käyttäytyvään naiseenkin?

• vastaustavailla

Tyypillistä tosiaan, mutta miksi suomalainen mies tuon tekee? Ns. pissii omaan liittoonsa ja naapurissa käy sitten vehjettään heiluttelemassa? Lopuksi syy tuollaisen miehen mielestä on yksin sen naisen, jonka näivetti rinnallaan, kun tämä ei jaksanut enää yrittää yksipuolisia hellyydenosoituksia. Mikä em. kaltaisen käytöksen saa aikaiseksi? Miehen oman lapsuuden kodin malli, jossa oli täysin kylmä avioliitto vai jonkin mielenterveydellinen syy?

• Juonvainteeni

Tyypillistä toimintaa mieheltä joka on pettänyt naistaan. Syyttelee ja haukkuu ja kääntää selkänsä. Se ei rakasta sinua enää. Naiset ei vaan uskalla itse myöntää tosiasioita vaan vänkkäävät ja etsivät jotain muuta syytä miksi mies kääntää selkänsä. Syy on että se on pettäminen, turha täältä palstalta on etsiä vastausta

Tämä on niin totta! Monta vuotta yritin etsiä syitä miehen käytökseen itsestäni...koko ajan ja jatkuvasti. Se etten enää ollut rakastettu, oli minulle kova kolaus. Jossain vaiheessa tajusin, että mies petti, suljin silmäni ja yritin kovemmin olla korvaamaton, ja etsin syitä itsestäni. Tuo paskahousu pääsi monta vuotta venkoilemalla eteenpäin kanssani elämässään. Tämän vuoden Itsenäisyyspäivä oli viimeinen yhteinen päivä...yhtäkkiä tajusin, etten rakastanut enää tuota hyväksikäyttäjää...kaverini menneisyydestä laittoi viestin, jossa kertoi mieheni olleen baarissa naisseurueessa, johon kuului myös tuo nainen, jonka kanssa hän oli minua pettänyt. Olin itse tehnyt kaksi viikkoa putkeen töitä, myös sen la/su, että saataisiin koiran nisäleikkaus maksettua, ja tämä sankari olikin ottanut sen ajan rennommin.

• vaihtoon-

Exäni vihasi lähes suhteen alkumetreiltä saakka liikoja hellyydenosoituksia, kädestä kiinni pitämistä, sylissä istumista, liikaa halailua jne. Nykyinen mies jota tapailen taas on täysin vastakohta ja myös paljon kokeilunhaluisempi sängyssä. Myöskään suuseksin anto naiselle ei ällötä häntä toisin kuin exääni.

• O911

No, ei se suhde pihtaamalla parane. Ota ohjat käsiisi ja komenna miehesi palvelemaan sinua sängyssä. Toteuta kaikki ne mielihalut jotka sinä haluat kkea seksissä. Älä alistu miehesi mieltymyksille. Osoita että jos hän haluaa seksiä niin hän joutuu alistumaan.

Siitä se läheisyyskin paranee kun ei aina saa haluamaansa.

• vaihevuosissa

Hommattiin isompi asunto,ja ukko muutti kissan takia sohvalle nukkumaan.Valittaa että 120cm sänky on liian pieni meille..no nukun siinä yksin.Ukko vonkaa vain silloin kun on puutteessa,minua ei huvita sitten yhtään enää mikään...aivan sama vaikka lähtis veke.

• uiuoiu

Tuohon pisteeseen tullaan vääjäämättä silloin, kun vastavuoroisuus on loppunut. Sinuna miettisin onko teillä sellaista koskaan ollutkaan. Olet suhteen alusta lähtien kaivannut läheisyyttä, jota et ole saanut. Läheisyyden sijaan mies nimittelee sinua ikävästi. Miten voit sietää tuollaista miestä? Minä en sietäisi hetkeäkään.

• Sen sietämiseen saattaa olla useita eri syitä.
        Osa syistä on itsekkäitä, esim. elintaso, yhteiset ystävät, sukulaiset, yms.
        Osa epäitsekkäitä, esim. lasten tämänhetkinen elämä, mahdollinen perintö, sukulaisiin muodostuneet "velvoitteet" yms.

Huonossakin liitossa pysymiseen on yllättävän monta syytä.

• jlkyu

Niin. Sinun täytyi jo suhteen alussa kaivata läheisyyttä, koska et sitä saanut. Nyt vielä vähemmän. Sehän on ihan normaalia ja ymmärrettävää, ettet enää mieheltä läheisyyttä kaipaakaan, koska tähän päivään mennessä et ole sitä saanut. Olisi myös väärin itseäsi kohtaan suostua vastentahtoisena seksiin. Miksi olet suhteessa, josta saat vain pahan mielen? Teet väärin itseäsi kohtaan, kun olet jäänyt kuuntelemaan nimittelyä, se on henkistä väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      918
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe