Saitteko pillua tänä vuonna. Meikä ei tietenkään saanut. Kova oli yritys mutta kokemattomuus on huono valtti kun yrittää naista saada.
Vuosi ilman pillua
47
535
Vastaukset
- k-u-l-l-i
Valtavasta pillujen invaasiosta huolimatta, harvat ja valitut pillut saivat sisäfilettä.
Tämmöisiä laatu fileitä kumminkin on vain yksi. Ihanteellinen ja yhteensopiva mäntä kaikkiin moottori malleihin =P - Pilluton
Ai oli kova yritys. Miten yritit ?.
En saanut, kuten en saanut edellis vuonnakaan.
Aloittajalla on syynä kokemattomuus, mulla avioliitto ja se naisen halut pilaava myrkky, jota hääkakuksi kutsutaan.- fuckedupeitherway
exex-atn kirjoitti:
Sulla on ollut varmasti syysi jäädä tuollaiseen avioliittoon, joten ei pidä valittaman.
Luultavasti syy on se että nainen veisi erossa puolet omaisuudesta joten valittamiselle on tuplasti syytä.
fuckedupeitherway kirjoitti:
Luultavasti syy on se että nainen veisi erossa puolet omaisuudesta joten valittamiselle on tuplasti syytä.
Joka siis kuuluu hänelle. Ei ole mitään aihetta valittaa, omista valinnoista on kyse.
- rahat-piiloon-vaan
Olet ihan oikeassa, miehen omaisuus kuuluu miehelle itselleen.
exex-atn kirjoitti:
Joka siis kuuluu hänelle. Ei ole mitään aihetta valittaa, omista valinnoista on kyse.
En minä valittanut, vastasin vain kysymykseen. Ja tietenkin valinnoilleni on joku syy. Eräs syy on, että olen elämääni rakentanut jollain tavalla päämäärätietoisesti. Sen rikkominen ei ole kovin houkutteleva vaihtoehto.
Mutta ainahan asioita punnitaan jollain tavalla.
Tällä hetkellä vaa'an toisella puolella on seksi ja läheisyys, toisella puolella turvallinen , omaksi rakennettu elämä, johon kuuluu elämäntapa, ystävät, omaisuus yms.- Kakkuunloppuu
Hääkakku pitäisi lailla kieltää!
- 86anniM
mikatre66 kirjoitti:
En minä valittanut, vastasin vain kysymykseen. Ja tietenkin valinnoilleni on joku syy. Eräs syy on, että olen elämääni rakentanut jollain tavalla päämäärätietoisesti. Sen rikkominen ei ole kovin houkutteleva vaihtoehto.
Mutta ainahan asioita punnitaan jollain tavalla.
Tällä hetkellä vaa'an toisella puolella on seksi ja läheisyys, toisella puolella turvallinen , omaksi rakennettu elämä, johon kuuluu elämäntapa, ystävät, omaisuus yms.Väitätkö ettet ole käynyt vieraissa ton parin vuoden aikana?
86anniM kirjoitti:
Väitätkö ettet ole käynyt vieraissa ton parin vuoden aikana?
En ole koskaan pettänyt vaimoani. Eikä tämä nyt n. 2,5 vuotta jatkunut "selibaatti", ole edes pisin yhtäjaksoisesti jatkunut ilman seksiä oleminen.
Ja tässä vuosien aikana olen huomannut, läheisyydenpuutteen olevan loukkaavampaa ja enemmän itsetuntoa tuhoavaa, kuin "pelkkä" seksinpuute.- Ujoatm27v
exex-atn kirjoitti:
No ei todellakaan kuulu! Siis mikäli on avioehto tehty. Silloin on kyse totaalisesta tyhmyydestä mikäli näin ei ole toimittu.
- nainen_66
mikatre66 kirjoitti:
En ole koskaan pettänyt vaimoani. Eikä tämä nyt n. 2,5 vuotta jatkunut "selibaatti", ole edes pisin yhtäjaksoisesti jatkunut ilman seksiä oleminen.
Ja tässä vuosien aikana olen huomannut, läheisyydenpuutteen olevan loukkaavampaa ja enemmän itsetuntoa tuhoavaa, kuin "pelkkä" seksinpuute.Minä en silti tajua miksi olet jäänyt tuollaiseen avioliittoon. Minä olisin häipynyt ajat sitten. Ei se omaisuus niin tärkeää ole.
- 787878
exex-atn kirjoitti:
Sulla on ollut varmasti syysi jäädä tuollaiseen avioliittoon, joten ei pidä valittaman.
Näppärästi sinä kyllä tämänkin käänsit miehen syyksi.
Ujoatm27v kirjoitti:
No ei todellakaan kuulu! Siis mikäli on avioehto tehty. Silloin on kyse totaalisesta tyhmyydestä mikäli näin ei ole toimittu.
Niinpä, paitsi jos on ajatellut, että haluaa antaa omaisuudestaan puolet toiselle erossa. Niin tynnyrissä kasvanutta ihmistä ei nykypäivänä olekaan, joka ei tietäisi omaisuuden menevän jakoon ilman avioehtoa. Siitä on ihan turha itkeä. Voi olla niinkin, ettei mies halua erota naisen omaisuuden vuoksi, jos avioehto on. Tiedän näitäkin.
787878 kirjoitti:
Miten niin? Luitko edes mikatre66:n vastauksen?
- Joopajoo222
exex-atn kirjoitti:
Joka taas riippuu siitä että kuka on maksanut ja mitä. Eihän sellaisella ole valittamista joka ei ole maksanut itse mitään. Ainakaan pitäisi olla
Joopajoo222 kirjoitti:
Joka taas riippuu siitä että kuka on maksanut ja mitä. Eihän sellaisella ole valittamista joka ei ole maksanut itse mitään. Ainakaan pitäisi olla
Näköjään tynnyrissä kasvaneita nykypäivänäkin vielä löytyy.
nainen_66 kirjoitti:
Minä en silti tajua miksi olet jäänyt tuollaiseen avioliittoon. Minä olisin häipynyt ajat sitten. Ei se omaisuus niin tärkeää ole.
Jos silloin 10 vuotta sitten olisin tiennyt mitä tulee tapahtumaan, niin hetkeäkään epäilemättä olisin eronnut.
Mutta kun kaikki tapahtuu päivä kerrallaan. Päivistä tulee viikkoja, viikoista kuukausia ja kuukausista vuosia.
Aivan samoin on käynyt seksittömille ja vailla läheisyyttä oleville päiville.
Olen aina jaksanut toivoa, että huomenna kaikki.muuttuu. Vaimoni palaa naiseksi, johon aikoinaan rakastuin ja jonka kanssa rakastelimme.
Mutta sitä muutosta ei sitten koskaan ole tullut.
On tullut vain pettymyksiä turhista toiveista.
Kun ilta illan jälkeen toivoi ja pettyi, pikuhiljaa mieli katkeroitui ja lopulta olen oikeastaan lakannut odottamasta muutosta.
Olen siirtynyt nukkumaankin toiseen huoneeseen, aivan eri puolelle taloa (meillä on iso talo), jossa mikään ei muistuta vaimostani.
Täällä vietän iltaisin, ennen kun alan nukkumaan, aikaa omalla tavallani.
Kuten juuri nyt, kirjoittamalla tätä.
Nyt en juurikaan enää mieti tulevaa. Otan vain vastaan sen, mitä päivä tuo tullessaan.
Tuo ei tarkoita, että eläisin jotenkin ankeata elämää.
Nyt nautin monista muista asioista sen, mitä niistä saan.
Tietenkin hellyydettömyys kalvaa herkeämättä, mutta jotenkin sen olen onnistunut vielä hallitsemaan.
On vielä muitakin asioita, jotka ratlaisuuni on vaikuttaneet, mutta niitä en halua ihan näin yleisesti kertoilla.
Jos kiinnostaa, minulle voi kirjoittaa suoraan tän sivuston sähköpostiin.
Nimimerkkini ät suomi24 ja fi- 69nainen
mikatre66 kirjoitti:
Jos silloin 10 vuotta sitten olisin tiennyt mitä tulee tapahtumaan, niin hetkeäkään epäilemättä olisin eronnut.
Mutta kun kaikki tapahtuu päivä kerrallaan. Päivistä tulee viikkoja, viikoista kuukausia ja kuukausista vuosia.
Aivan samoin on käynyt seksittömille ja vailla läheisyyttä oleville päiville.
Olen aina jaksanut toivoa, että huomenna kaikki.muuttuu. Vaimoni palaa naiseksi, johon aikoinaan rakastuin ja jonka kanssa rakastelimme.
Mutta sitä muutosta ei sitten koskaan ole tullut.
On tullut vain pettymyksiä turhista toiveista.
Kun ilta illan jälkeen toivoi ja pettyi, pikuhiljaa mieli katkeroitui ja lopulta olen oikeastaan lakannut odottamasta muutosta.
Olen siirtynyt nukkumaankin toiseen huoneeseen, aivan eri puolelle taloa (meillä on iso talo), jossa mikään ei muistuta vaimostani.
Täällä vietän iltaisin, ennen kun alan nukkumaan, aikaa omalla tavallani.
Kuten juuri nyt, kirjoittamalla tätä.
Nyt en juurikaan enää mieti tulevaa. Otan vain vastaan sen, mitä päivä tuo tullessaan.
Tuo ei tarkoita, että eläisin jotenkin ankeata elämää.
Nyt nautin monista muista asioista sen, mitä niistä saan.
Tietenkin hellyydettömyys kalvaa herkeämättä, mutta jotenkin sen olen onnistunut vielä hallitsemaan.
On vielä muitakin asioita, jotka ratlaisuuni on vaikuttaneet, mutta niitä en halua ihan näin yleisesti kertoilla.
Jos kiinnostaa, minulle voi kirjoittaa suoraan tän sivuston sähköpostiin.
Nimimerkkini ät suomi24 ja fiVoi kun tekee pahaa lukea tuollaista. Ei taida vaimosi ymmärtää kuinka harvinainen mies olet.
Eikä ymmärrä kuinka onnekas on.
Vaimosi ei ansaitse sinua.
Eroa, löydät varmasti naisen joka sinua arvostaa ja antaa sitä mitä et vaimoltasi saa.
Kirjoituksesi on hämmentävä. Samaan aikaan surullinen mutta kuitenkin elämänhalu tuntuu siitä.
Jätä nykyinen ja ala elämään. 69nainen kirjoitti:
Voi kun tekee pahaa lukea tuollaista. Ei taida vaimosi ymmärtää kuinka harvinainen mies olet.
Eikä ymmärrä kuinka onnekas on.
Vaimosi ei ansaitse sinua.
Eroa, löydät varmasti naisen joka sinua arvostaa ja antaa sitä mitä et vaimoltasi saa.
Kirjoituksesi on hämmentävä. Samaan aikaan surullinen mutta kuitenkin elämänhalu tuntuu siitä.
Jätä nykyinen ja ala elämään.Kiitos :)
Kyllä vaimoni tietää ja on jopa sanonut, että olen paras mahdollinen aviomies, mutta en hänelle.
Tuota loppua hän ei osaa selittää, mutta kertoi kemian puuttuvan.
Se on kuulemma asia, jota on tai ei ole. Meillä ilmeisesti sitten ei ole.- Täydellinen.nainen
787878 kirjoitti:
Tietenkin se on miehen syy.
Nainen on aina täydellinen.
- onnellisestisuhteessa
Helmikuussa aloin saada ja sen jälkeen oon saanut 3-4 kertaa viikossa
- ätminki
Maksulliselta naiselta sain
- kfdkldfkldf
En tietenkään saanut...kakkosta vaan....
- Kiltti-ja-kunnollinen
En saanut koska olen kiltti ja kunnollinen
- Kiltti-ja-kunnollinen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005006350.html?ref=rss
Tuollainen jännämies sai varmaan pillua En enkä viitsinyt edes yrittää koska ei ole mahdollisuuksia.
- Äädämi111111
On tässä vielä pari viikkoa jäljellä tätä vuotta. Ei sitä tiedä, jos vaikka lopussa kiitos seisoo.
Jotku on ollu monta kymmentä vuotta ilman pimpsan pimpsaa..
- itsetuntoylös
Mitä te saamisesta puhutte. Kyllä se niin on että minä annan ja nainen saa. Ja se on oikein!
- pege31
Kokemattoman kannattaa mennä sellaiseen baariin, missä on vanhempaa naista liikkeellä. Eikös tikkurilassa ole se "puumakellari". Siellä kun käy nuorimies kaljan tilaamassa, niin ei kerkeä montaa hörppyä ottaa, kun on jo puuma tekemässä tuttavuutta. Itse sain kerran 25-vuotiaana, 45-vuotiasta kokenutta naista, koko yön hotellihuoneessa. Voin sanoa, että olin itsekin tuolloin varsin kokematon, mutta kyllä sen yön jälkeen monta kokemusta rikkaampi. Sen ikäinen nainen osaa jo kaikki temput, eikä kitise pienistä niinkuin pikkutytöt.
- Puumatesiin
Ai että puumakellari. Voiko enää parempaa nimeä keksiä.
Puumat on hieno laji ne on jäänyt kehityksessä jälkeen. Yläpää ei ole kehittynyt niin nopeasti kuin se alapää. Kaikki tieto mitä oli heillä nuorempana yläpäässä on nyt alapäässä. Ja se on tietenkin etu monille.
- wfwfwf
Oletko miettinyt, mikä on syy siihen, ettet saa läheisyyttä ???
Olen miettinyt ja olen myös sitä kysynyt.
Ei vaan huvita, on aina vastaus.
Välillä vaimoni muotoilee sen eri sanoin, mutta sisältö on sama.mikatre66 kirjoitti:
Välillä vaimoni muotoilee sen eri sanoin, mutta sisältö on sama.Komenna akka polvilleen eteesi ja rusauta anaaliin, se tarvii nyt alistamista.
- Teepätämävaikka
mikatre66 kirjoitti:
Välillä vaimoni muotoilee sen eri sanoin, mutta sisältö on sama.Minä miettisin sinuna nyt vakavasti että onko oikeasti mitään syytä jatkaa suhdetta joka on platoninen. Suhteeseen kuuluu intohimo, seksi ja läheisyys, ja rakkaus myös.
Nyt ei ole mitään näistä. Jos on jku ongelma ja vaimo ei suostu sitä avaamaan sitä sinulle, niin ratkaisu löytyy silloin oven takaa, kumpi lähtee se on vain päätettävä.
Eropapereita saa helposti. Kumpi hakee?
Jos olettet naimisissa kerran eikä avioehtoa ole niin 50/50. Lapset elatusapu, kumpi vai molemmat huoltajaksi. Sitten vain baariin ja panemaan jokainen vastaantulija.
En uskoisi sen olevan ongelma. Unohdat menneet älä jää tuleen makaamaan.
Aloita uusi ja sinulle parempi elämä.
Älä odota että ongelmat ratkeaa itsestään, mikään ei ratkea itsestään ei edes housujen saumat.
Tee jotain sano vaikka että tämä poika lähtee baariin nyt ja nussii ensimmäiseltä naiselta aivot pellolle.
Sano se sille vaimollesi, jospa siellä alkaisi jonkinlaista kutinaa tulla johonkin päin.
Toista sama niin monta kertaa että liikettä alkaa tulla.
- eräjorma45
Enpä saanut, kuten en aiempana 45-vuonnakaan. En ole edes suudellut naista koskaan. Palautan vehkeet kuoleman jälkeen luojalle ja kiitän lainasta.
- Tosiystävyyskö
Hyvä ystävä tulee ensin ja pillu sitten toisena.
- ergrt
Kokemattomuus on huono valtti vain jos koettaa saada jotain muuta ko aviovaimoksi kelpaavan.
- NormaaliKundi
Mä söin tänään puuroa!!!!!!!!
- KajKunnasOnIhana
Siksi kun sä olet niin vammainen:D
- Ramires
En oo saanut minäkään, vaan onhan tätä vuotta viel jäljelle monta päivää, no ensi vuonna sitten.
- Positiivisuus.On.pers
Mä oon saanu melkein joka päivä.
Eilenkin melkein sain. - tukekaatoisianne
Aloittajan aloitus " Saatteko pi.... tänä vuonna" on sinänsä surullinen kuvaus miesten / naisten kieroutuneesta suhtautumisesta toiseen sukupuoleen.
Olkaa avoimia ja keskustelkaa rehelliseti haluistanne ja tarpeistanne .
Kaikissa parisuhteissa asenne tulisi olla ensisijaisesti toisen kumppanin tyytyväisyyden / hyvinvoinnin tukemisesta, jossa läheisyys, lämpö ja seksi ovat erittäin merkittaviä asioita.
Joten saaminen / antaminen / pihtaaminen eivät voi / saa olla manipulointivälineitä missään parisuhteessa, sillä näin ei ainakaan sitä yhteishenkeä, luottamusta, hyvinvointia ja onnea luoda."Kaikissa parisuhteissa asenne tulisi olla ensisijaisesti toisen kumppanin"
Jeps, VastaVuoroisesti tientenkin tai sitten suhde on EpäTasapainoinen.. Niin kuin monet suhteet ovat.. Noh, toisaalta monessa suhteessa molemmat outoilee ja persestelee enemmän tai vähemmän, jolloin nämäkin suhteet voivat olla tästä syystä "TasaPainossa".. ;P
Eli SamanKaltaisuus näissäkin asioissa on parempi, koska muuten toinen on enemmän tai vähemmän huonommassa asemassa suhteessa toiseen, vaikka se toinen taas sitten onkin lähes poikkeuksetta paremmassa asemassa itse vrt. siihen jos olisi itsensä kaltaisen tai "pahemman" kanssa suhteessa.. ;P
- Pillujen-asiantuntija
Pillua saa vain rahalla. Paljonko olette valmiita maksamaan, se on ihan itsestä kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 112915
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830