Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chaizzer
Chaizzer
Chaizzer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ilmastonmuutosta taitaa enää aika harva kieltää, ainoastaan niitä ratkaisumalleja joita siihen on tarjottu. On toki tutkimuksia, monenlaisia, on oikeita, vähemmän oikeita ja vääriä tutkimuksia. Lisäksi ilmastonmuutosta on maapallolla aina ollut, on ja tulee olemaan. Kysehän on siis ihmisen aiheuttamista lisästä ilmastonmuutokseen. Kiistatta sitäkin on, mutta ilmasto muuttuisi myös ilman ihmistä, niin kuin maapallon historia osoittaa. Me emme voi ilmastonmuutosta pysäyttää.
Joitain vuosia sitten, oli todellinen tulivuorenpurkausten suma, joka kertoi jotain jostain, siihen ei kukaan puuttunut sen enempää, eli maapallo päästeli hiilidioksiidia runsaasti ilmakehään, miksiköhän ?
Kaasu- ja öljy-yhtiöthän ovat niitä, jotka pitäisi pakottaa sulkemaan avoneiset lähteensä, jotka päästelevät hiilidioksiidi- ja metaanikaasuja ilmakehään, sellaisina määrinä, että kalliin ja turhan rahastuksen aiheuttamat päästöpienennykset ovat naurettavia, mutta nehän ovatkin vain rahastukseen.
Kyse on siis toimista, minne ja minkälaisina ne teholtaan suunnataan, se että paskominen ja päästöt siirretään kehitysmaihin, ja päästöistä laskutetaan sellaisista paikoista joissa energian käyttö on pakollista, elinolosuhteiden vuoksi, on väärälinja, ja se aiheuttaa vastustusta.
Eivätkä Perussuomalaiset kiistä tuloksia sinäänsä, vaan niiden tarkoitukset, motivaatian ja niiden mukaan kohdennettujen toimien liiallisen nopeuden, joka aiheuttaa suuremmat ongelmat kuin hyödyt ovat.
Koska vaikka me tappaisimme itsemme, sillä ei olisi mitään vaikutusta maailman ilmastoon. Toki, meidän on tehtävä oma osamme, mutta järkevästi ja hyödyllisesti, ei itseämme vahingoittaen - siitä pitäisi kaikilla puolueilla olla yksimielisyys, mutta eipä olekaan. Osa puolueista haluaa olla maailman parhaita, edellä käviöijoitä, heikentäen meidän omaa hyvinvointiamme ja kilpailukykyä, aivan tarpeettomasti.
04.02.2023 14:08
Yllättävän laajasti ilmoittautuu yhteiskunnan eri kerroksista ihmisiä sisälukutaidottomaksi, ja myös kuullun ymmärtämisen suhteen erittäin heikotasoisiksi.
03.02.2023 16:09
Ennenkin täällä todettuna, jokainen ymmärryksensä mukaan osallistuu keskusteluun .
03.02.2023 12:32
On mielenkiintoista havaita, kuinka momella tasolla, aivan ylös asti löytyy henkilöitä, jotka eivät ymmärrä kuulemaansa, eikä lukemaansa. Yllättävintä on sellainen havainto, että mitä korkeammalla on pyramidissa, sen hölmömpiä juttuja voi julkisuuteen tuupata, ja saa sille typeryydelleen vielä kannatusta.
03.02.2023 12:26
Korjaus; henkilökohtainen ehkä väärä sana, yksilöllinen on kuvaavampi.
03.02.2023 12:17
Eiköhän se ole sellainen henkilökohtainen asia, joka riippuu monesta tekijästä.
03.02.2023 12:16
Kannattaisi, ennen kuin laukoo älyttömyyksiä palstalla joka kommentissaan.
02.02.2023 18:37
Pohdipa hetki, kuka arvosteli, ja mitä ??
02.02.2023 18:27
Miksi eivät laskisi, mutta ensin on oltava tieto, kuka täällä luuraa. Vasta sitten voidaan uloskirjata.
01.02.2023 20:46
Aivan, mutta siksi alustukset on oltava riittävän hyviä, joista selviää onko edes aihetta avata koko linkkiä. Asia pitää siis pääpiirteittäin olla keskustelupalstalla, alustuksessa.
Muiden mielipiteitä ja satuja on turha linkittää. Pitää olla jotain sanottavaa, tai muuten ei ole aihetta keskustelupalstalla roikkua.
01.02.2023 20:44
Millä tavalla pettymys, miksi ?
01.02.2023 13:38
Mieti sinä. Ei Peerussuomalaiset aja EU-eroa. Aika simppeli juttu, eikö vaan olekin.
01.02.2023 12:02
Arveluja, arvauksia, oletuksia ja arvioita, odotuksia. Ei siis faktaa, vaan sellaista materiaalia, joka tukee tätä velkakuplan kasvattamista. Olisiko Britannialla mennyt paremmin EU;ssa, kuin millään muulla EU-maalla, eli eivät olisi velkaantuneet, taantuneet niin kuin koko EU ?
01.02.2023 12:00
Mahdollisesti tietävät, mutta eivät voi kertoa. Heidän etupiirinsä tarvitsee nyt jaetunlaista tietoa. Nuo Bloombergin ja muoiden "kekkeruusien" toimistot ovat juuri niitä varkaiden pesäkkeitä tukevia laitoksia. Taas kerran tulee olemaan "suuri yllätys", kun pörssit kaatuvat ja iskee se "lama", jossa 30-luvun lama on pieni ongelma. Ei kuplaa voi kasvattaa vettoonsa enempää.
Nyt keplotellaan hetki täysmyllerryksessä tämän "vihreän maailman" åarannuksen kanssa, jossa kaikki pyritään pistämään aivan liian nopeasti ja turhaan uusiksi, ei toimivilla ratkaisuilla. Se on vain hetkellinen temppu, ei pysyvä ratkaisu. Rahat kuitenkin kerätään veronmaksajilta, kuluttajilta pois, parempiin taskuihin.
01.02.2023 11:49
Tuohon höpöhöpöösi, jota muuten on sitten, oikeastaan oli, aiemmin kaikilla palstoilla EU-myönteisten selityksinä EU;n ihanuudesta. Onko tuo kirjasta "EU;n ihanuuden perustelut nettiin", vai oma mukaelmasi kirjan aiheesta.
Tällä EU-maiden ja nykyisin jopa EU;n oman velkataakan kasvaessa, puhumattaan eri EU-maiden takauksista ja vakuuksista, vastuista EU;n kautta. Se on määrältään sellainen, josta ei saada mitenkään väännettyä positiivista asiaa, ei viennin tai muunkaan kehityksen suuntaan. EU ja sitä kautta myös EU;n jäsenvaltiot ovat helvetillinen velkapesäke, eikä muutosta ole näkyvissä. Siksi nyt ollaan rakentamassa, toteuttamassa kolmatta maailmansotaa. Maailmansotahan on aina ollut se, jolla korjataan politiikkojen töpeksintä ja "markkinavoimien" ahneuden jäljet. Niin tulee käymään myös nyt. Sääli että olemme sijainniltamme tällaisessa paikassa - meillä menee yhteiskunta alta. Mutta se ei tunnu ketään häiritsevän.
01.02.2023 11:43
Miksi toistella, arvioida ja arvailla, kertoilla mita Brexit maksoi Britannialle, maksaa ?
Eihän Suomi ole eroamassa EU;sta, eli me makselemme EU;lle niitä maksuja, tukia ja takauksia.
Edelleenkin huomioitavaa on, että puhumme kustannusten arvioista, arvailuista joita jokainen insatanssi tekee omien näkemystensä ja tarpeidensa pohjalta. Ei siis faktan pohjalta, edes Brexitin kustannuksista ja hyödyistä ei puhuta faktapohjalta, se on aivan liian aikaista. Lisäksi, EU;n kehititys liittovaltioksi on sellaista, joka pitäisi pistää ajattelemaan kustannuksia, arvioida niitä realistisesti. Laskut ovat vasta kerrytysvaiheessa.
01.02.2023 11:28
Kaikilta osin ei ole mennyt kuin stömssössä, ja siksi sääntöjä on muutettava, ilmoitettava kun tulee asioita jotka eivät sovi meille. Maailman muuttuessa, ne kerhon säännöt ovat auttamattoman vanhentuneita.
01.02.2023 00:06
Niin, ja se rajat kiinni, tarkoittaa että meidän on valvottava rajojamme, me päätämme kuka tänne tulee ja millä ehdoin - niinhän se kuuluisi itsenäisessä maassa olla. Meidän pitäisi myös pystyä päättämään koska ja miksi täältä lähtee joku.
01.02.2023 00:04
Eihän kukaan ole EU;sta toistaiseksi eroamassa, eikä ole tarviskaan jos saadaan porukka heräämään, siis suomalaiset siihen, että me emme voi kaikkeen EU hullutujaseen maksajiksi mennä. Meidän on siis alettava puolustamaan oikeuksiamme itsenäisenä maana, ja alkaa taa tekemääm itse omat päätöksemme.
31.01.2023 23:56
Ei mitään vaikutusta, jos ei kykene kuin linkkejä palstalle laittamaan, ja kyslemaan what´s up. Ei sellainen herätä kuin ihmetystä. Miksi keskustelupalstalla, jos ei osaa ilmaista itseään kirjoittamalla. Kertoa mikä mättää omasta mielestä. Eikä toistella muiden mielipiteitä linkittämällä ja kopioimalla.
31.01.2023 23:53
5 / 58