Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Chaizzer
Chaizzer
Chaizzer
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siinä yksi syy, miksi Perussuomalaiset eivät aja aktiivisesti EU eroa, sen lisäksi ettei enemmistö kansalaisista tunnu sitä vielä haluavan, ja hyvä niin.
Meillähän ei tällä velkataakalla ja vastuilla mitä meillä on EU;n pönkkäämisestä, olisi taloudellistakaan mahdollisuutta erota EU;sta, mutta kuten Purra asian mielestäni ilmaisi. On aika alkaa laittamaan hanttiin EU;n vallalle ja ottaa päätäntävalta omista asioistamme suomeen ja suomalaisille, meidän etujemme mennessä EU;n edelle, meitä koskevissa päätöksissä. Siis otamme vallan takaisin itsellemme. Yhteistyötä teemme toki, mutta emme itseämme tuhoten ja heikentäen.
30.01.2023 11:25
Aika outo ja sekava kommentti, tämäkin.
30.01.2023 11:13
En unohtanut, tarpeetonta täällä.
29.01.2023 16:46
Se on äänestäjän oikeus, päättää kenelle äänensä antaa, on myös äänestäjiä, jotka eivät ole riittävää kokemuspohjaa vielä rakentaneet vaalilupauksista ja niiden pitävyydestä.
Mikä rahan saa pois vuoriveuvoksilta, joilla on tuollainen eläke. Liksi, he ovat maksaneet laissa säädetyn osansa tuosta eläke-edustaan, palkassaan ja se ei ole pieni summa.
29.01.2023 16:14
Ei kiistaton, eikä totuus.
Pelkkä toistuva väite, perustelematon sellainen. Siis perustelematon mielipide, joka on tietysti oikeis esittää. Fiksu ymmärtäisi olla sitä jatkuvasti huutelematta.
29.01.2023 15:59
Siihen miinaan ei toivottavasti kukaan mene, tuollaiseen yksinkertaistettuun kysymykseen, ja vastaa siihen. Kyse on usemmasta kokonaisuudesta, joista riippuen asia selventyy vasta hallitusneuvottelujen myötä. Nyt ei ole varaa olla montaa kiveen hakattua ehtoa maan pelastukseen osallistumiselle, kokonaisuus ratkaisee.
29.01.2023 15:56
Niin kuin Purra kertoi, Halla-ahokin asiasta mainitsi useseampaan kertaan toimittajien kysellessä vuosein varrella, kun koittivat asiaa tikusta tehdä.
Asia ei ole ajankohtainen, koska enemmistö kansalaisista ei ole ilmaissut halukuuttaan erota EU;sta. Saman on toistanut Purra.
Siitä on niin paljon ollut taas muutamia päivä meteliä, että olisit kuunnellut ja lukenut Purran kommentteja. Ei tarvitsisi täällä moneen kertaan aloituksia tehdä turhasta asiasta.
29.01.2023 15:52
Eivät riitä selitykseksi tähän lainarahan ruiskimiseen, ainakin 10-14 miljardia yli Korona ja aiheutetun "energiaktiisi" tarpeen. Kaikenlaista huuhaa rahoitusta velaksi, noiden varjolla. selvitty olisi siis huomattavasti pienemmällä velkamäärällä, siis poysytty hengissä.
Lisäksi Koronan varjolla hätäpäissään syydettiin rahaa sellaisiin yrityksiin, joiden olisi kuulunutkin kaatua, ne kaatuvat nyt, muutaman vuoden sisällä ja ne rahat ovat menneet.
29.01.2023 15:47
Ei taida jäädä paljoakaan temppuilun varaa, seuraavilla hallitus kausilla. Kaikilta ja kaikesta pitää leikata ja säästää. Tämän nykyhallituksen toimet eivät todellakaan ole parantaneet tilannetta, mahdollisuuksia helpottaa suomelaisten tulevaisuutta.
Sitä ei kyllä tule tekemään odotettavissa oleva Kokoomusvetoinen hallituskaan, johon toivottavasti Perussuomalaiset eivät lähde "persettään myyden". Se tie on jo nähty. Parempi ulkona kuin tulessa olevassa mökissä.
29.01.2023 14:55
Kysehän ei ole siitä, mitä kerrotaan vaan miten kerrotaan. Normaaliin Demari tapaan velkarahalla jaetaan näennäisesti hyvää, tukia ja eläkeitä nostetaan - kuitenkin se on saajan omaa velkarahaa joka jää hänen ja hänen jälkelaistensä maksettavaksi, siis kaikkien maksettavaksi. Hintojen nousu, vuokrien nousu, kaikkinainen elämisen kustannusten nousu, ylittää huomattavasti nämä "etujen" nousut. Niin kuin nousevat palvelumaksut, ja palvelut heikkenevät. Sellainen myy vain tietämättömälle kansalaislle. Mikäli ei ole rahaa, ei huomaa sitä menojen kasvua konkreettisesti. Silloin menee SDP;n myymään miinaan.
Siinä häviäjänä on aina alle keskitulojen oleva veronmaksaja.
29.01.2023 14:44
Et siis ymmärtänyt Purran kertomaa, Purran aikaisemmin kertomaa aiheesta, ja Purran myöhemmin keromaan. Perussuomalaiset eivät ajaa EU-eroa, ennen kuin kansan enemmistö sitä haluaa. Sitä kutsutaan demokratiaksi. Purra myös on useasti kertonut, kun aihetta on muutaman vuoden ajan, esiin nostettu, millaisilla kriteereillä ja perusteilla asia tulisi ajankohtaiseksi. Siis tuo kansan enemmistön vaikutus, EU;n toimintakysyttömyys ja sen aiheuttama haitta Suomelle. Jälkimmaiseenhän Purra on sanonutkin, sanoi taas tämän turhan kohun myötä, että persussuomalaiset tulevat olemaan kriittisiä EU;n suomelle aiheuttamiin ongelmiin, ja pitävänsä niistä meteliä, jarruttavansa suomalaisten rahan vientiä muualle, pois suomalaisten ongelmien ratkaisemisesta, meidän lisää velkaannuttamisesta EU;n vuoksi jne. jne. Sanoi että eivät he tule hiljenemään, vaan pitävät EU;n epäkohtia ja virheitä esillä, meteliä niistä niin kuin pitääkin.
Mutta ero EU;sta ei ole ajankohtainen, koska vaikuttaa että kansan enemmistä haluaa maksella ja ylläpitää EU;n hallintaa. Kun se muuttuu, aktivoituu EU-eron ajaminen.
29.01.2023 11:38
Kannattaako keskustelupalstalla roikkua, jos ei saa aikaiseksi aloituksiin kuin linkkejä.
Eikä ainakiin linkin nimen perusteella, kuulu edes palstan aihepiiriin.
29.01.2023 11:29
Eivät Perussuomalaiset haaveile mistään EU-erosta. Etkö kuunnellut, etkö ole lukenut Purran kommenttia puolueohjelmassa olevaan EU;sta irtaantumispyrkimyksestä. Et nähtävästi. Mutta lue ja kuuntele, sitä tulee aika monesta paikasta.
28.01.2023 23:04
Mutta kai sinä minulle pystyt kertomaan, mitä katteettomia lupauksia Purra tarjoilee ? Jostain syystä "Naamakirjaton" ei niistä kysele.
26.01.2023 18:54
Mitä lupauksia tarjoilee ja missä ?
26.01.2023 17:54
Mitä katteettomia lupauksia Purra tarjoaa ?
26.01.2023 17:51
Venäjämielisyys pakkomielteestä kärsivällä, on aivan omat käsityksensä faktoista.
Hänelle faktan muodostavat omat toistot. Paikkaansa pitävyyttä hän ei ole pystynyt osoittamaan, siksi tulee lisää toistoja, eli hänen omaa faktaansa.
26.01.2023 14:10
Sitähän tämä on. Jäljellä oleva osa palstan käyttäjistä, kopioi heikkotasoisten iltapäivälehtien toimittajien mielipiteitä ja juttuja niitä edes ymmärtämättä.
Ne jotka kykenevät itse muodostamaan mielipiteitä ja jopa kertomaan niistä, ovat vetäytyneet tästä häiriköintipalstasta taka-alalle. Sitä seurataan, mutta harvoin on sellaisia kommentteja joihin vastata viitsii.
Niiden kirjoittajat yleensä hoitavat asian itse, ja vastailevat niihin.
26.01.2023 14:01
Olet sinä jotain todella luokatonta. Asiallista ritiikkiä et kestä yhtään.
Mitä tulee nikkeihin, tuossa yllä on listaus osasta käyttämiäsi häirikkönikkejä.
25.01.2023 22:24
Luulisi että tuolla vaivalla jonka käyttää nikkien rekisteröimiseen ja solvaamiseen, voisi kommentoida ihan niitä asioitakin joita kommenteissa on, eikä hyökkäillä kommentoijien kimppuun.
25.01.2023 22:13
6 / 58