Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lihamylly1
profiilit
lihamylly1
lihamylly1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
25
Kommenttia
1102
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle+ei+ole+selvinnyt+millä+ajot+ladata+ladata+tätä+systeemiä+?+Aurinkopaneeli,+moottori,+tai+230+VAC+?+Siis+ihan+oikeasti,+kysymys+tuntuu+hiukan+oudolta.Edellinen+vastaaja+on+oikeassa,+12+V+akkulaturi.
30.06.2017 15:52
Joo,+näin+varmasti+on.Bensa+tuntuu"hienojakoiselta"+.Tällä+menolla+hänen+koneensa+on+kohta+korjattu.Hienoja+vinkkejä.Taidan+mennä+nukkumaan,+jatketaan+huomenna,+hyvää+yötä.
25.06.2017 23:50
Kiitos+tiedoista.Itse+ratkaisin+tuon+tilaamalla+alumiiniset+pakosarjat+ja+mutkat+jenkeistä.Pitäisi+vielä+saada+asennettua+...
Niin+sitten+tule+se+kysymys+että+jos+merivesijäähdytetty+kone+kestää+20+vuotta+niin+kannataako.En+osaa+sanoa.Valurautapakosarjat+on+ostettu+vuonna+2002+(jotka+nyt+on+käytössä),+odotan+että+koska+paukkuu.
Alumiinivehkeet+painaa+noin+1/3+valurautasarjoista.
25.06.2017 22:04
Olet+taitava+käsistäsi.Koetin+katsella+hintoja+mutta+en+löytänyt.Muistaskseni+Volvon+lauhdutin+ei+lähde+tonnilla+tai+kahdella.Itse+tekemällä+säästää+paljon+rahaa.Meillä+se+oli+valmiina,+kun+ostettiin+käytetty+kone.
Oli+kiva+vaihtaa+mielipiteitä+kanssasi.Käsittäkseni+tämä+palsta+on+olemassa+sen+takia+että+autamme+toisiamme.Sinun+tiivistejuttu+voi+jollekin+olla+tarpeen.
Välillä+tuntuu+että+täällä+on+ihmisiä+jotka+haluavat+vain+mollata+kun+joku+haluaa+auttaaa.Kaikkea+hyvää+sinulle+ja+hyvää+kesää+!
Makeavesijäähdytys+on+hyvä+juttu.
25.06.2017 21:10
Tämä+menee+vähän+ohi+aiheen,+toivottavasti+aloittaja+ei+pahastu.
Teitkö+todella+makeavesijäähdytyksen+itse+?+Se+on+hyvä+juttu,+meilläkin+on+sellainen+mutta+Volvon+oma+sarja.
Haluan+kertoa+venekerhon+miehestä+jolla+oli+GM-V8,+merivesijäähdytetty.Se+kesti+20+vuotta+ennenkuin+ruostui+puhki.Tämä+niille+jotka+miettivät+tällaista.
25.06.2017 15:32
Kansitiivisteistä+vielä.
Syy+miksi+sanoin+että+rosterista+perustuu+siihen+että+ostamassani+jäätynessä+V-6++moottorissa+oli+rosteritiivisteet.En+tiedä+asiasta+sen+enempää+js+kone+oli+mallia+1981+.
Tilanne+on+ehkä+muuttunut.
Jos+minä+olisin+aloittajan+asemassa+ja+saisin+toimivan+moottorin+niin+asentaisin+sen+veneeseen,+ja+menoksi.Syksyn+tai+ensi+kevään+päätettväksi+jäisi+sitten++vaihtaako+niitä+tulppia+ja+tiivisteitä+vai+ei.
Sinulla+oli+hyvä+kommentti.
25.06.2017 15:02
Kyllä,+vene+ei+ole+mikään+sijotus+ja+sitä+ylläpidetään+ei+myynnin+takia+vaan+sen+takia+että+kaikki+toimii.
Uuttajuutta,+olen+kanssasi+exact+samaa+mieltä,+joku+saa+provosoinnista+orkkuja.Tätä+on+vain+kestettävä+tai+jäädä+pois.
25.06.2017 14:28
Kun+ketjun+aloittaja+ei+osallistu+keskusteluun+ollenkaan+herää+kysymys+mistä+on+kysymys.Näitä+aloittajia+on+vaikka+kuinka+paljon.Minäkin+luulen+että+nauravat+partaansa.
Välillä+tuntuu+miksi+vastata+yleensä+mihinkään.
25.06.2017 10:36
Näin+olen+kerran+testannut.Mutka+(raiseri)+irti+ja+kumitiiviste+(jossa+reiät+pulteille)+ja+takaisin+pakosarjaan+kiinni.Sen+jälkeen+voi+miettiä+uskaltaako+veden+sisäänmenoputkeen+
syöttää+vesijohtopaine.Itse+syötin+ja+se+kesti.Sitten+sinun+pitäisi+vielä+testata+raiserit.+En+tehnyt+sitä,+en+voi+neuvoa.Saatta+olla+että+ne+voisi+teststa+kaatamalla+niihin+jotakin+nestettä+muutakuin+vettä+(pieni+viskositeetti)+ja+katsomalla+tuleeko+läpi.
Älä+anna+periksi+ja+lycka+till.
25.06.2017 09:33
Pakkastulpat+pitää+olla+rosteriä+samoin+kansitiivisteet,+näin+kakki+sanoo.En+tiedä+päteekö+se+meidän+vähäsuolaisissa+vesissä.Jos+haluat+päästä+nopeasti+vesille+niin+nämä+osat+voi+vaihtaa+myöhemminkin.
25.06.2017 09:09
Olet+oikeassa+Nousuariittää.Aloittajan+pitää+selvittää+mitä+on+oikeasti+tapahtunut.Mutta+aloittaja+pyysi+kommentteja+ja+sai+niitä.Emme+voi+tehdä+muuta.Mutta+kardaaninivel+ei+ole+vetoakseli+mutta+osa+sitä.
24.06.2017 21:07
Koska+vastus+on+suurempi,+kuin+ylämäkeen+ajaisi.Sen+näkee+jo+polttoaineen+kulutuksesta+++joka+on+moninkertainen+autoon+verrattuna.Tässä+yritetään+auttaa+kaveria+joka+on+hädässä+ja+ihmiset+vain+saivartelevat+pikkuasioista,+en+ymmärrä.Ja+kardaaninivelillä+on+todellaa+käyttöikä,+kuluvaa+tavaraa+varsinkin+veneissä.
Koska+kukaan+ei+ota+asiaa+esille+oletan+että+jengi+ei+edes+tiedä+mikä+kardaaninivel+on.
24.06.2017 18:19
Olen+edellisen+kirjoittajan+kanssa+samaa+mieltä.Ei+tuolla+rahalla+saa+muuta+kuin+romua.
24.06.2017 17:12
Tietääkseni+moottoreissä+on+edelelleen+jäätymistulpat+mutta+kysymys+kuuluu+toimivatko+ne.+Itse+olen+nähnyt+yhden+3+l+mercruiserin+joka+kesti+yhden+jäätymisen+mutta+ei+kahta,+jäätiin+Kemiöön.Olen+ostanut+yhden+jäätyneen+OMC+V6+moottorin+jossa+lohko+oli+halki+(olin+tietoinen+asiasta).Tässä+on+kokemukseni+jäätymistulpista+ja+niiden+toimivuudestsa.
24.06.2017 17:01
Olisi+mielenkiintoista+kuulla+mitä++jutun+aloittaja+teki+?
24.06.2017 16:45
Vielä
Mikäli+niitä+kardaaniniveliä+ei+ole+koskaan+vaihdettu+voi+tämä+olla+syy+rikkoon.+vaihtoväliksi+Volvo+suosittaa+muistaakseni+noin+10+vuotta++(Mercruiserissa+luultvasti+samat).Meillä+kävi+niin+että+kun+koneella+oli+ajettu+noin+(karkea+arvio)+500+tuntia+alkoi+perästä+kuulua+sellaista+meteliä+että+se+meni+hinaukseen+ja+pajalle.Siis+mitään+ei+hajonnut.+Osat+maksoivat+37+++37+€.
23.06.2017 19:32
Siis+lohko+halki.
23.06.2017 19:12
Ennenkuin+teet+mitään+muuta+varmista+ensin+että+kone+ei+ole+jäätynyt+!
23.06.2017 18:18
Se+että+sinulla+2+cm+öljyä+pilssissä+tuo+mieleen+että+öljysuodatin+on+irronnut++ja+kone+pumpannut+öljyt+pilssiin.Mutta+eihän+se+selitä+akselin+katkeamisen.+Todella+ihme+juttu.+Ei+tule+mieleen+muuta.Avatkaa+ja+katsokaa,+ei+voi+muuta+sanoa.
Tuli+mieleen,+perässä+on+kaksi+kardaaniristikkoa+(en+ole+varma+sanasta),+jos+toinen+pettää,++silloin+voi+käydä+noin.
23.06.2017 17:32
Kiitos+Mjölö
Muistaakseni+Venemestari+lehti+testasi+tai+tutki+nämä+ohjelmat+huhtikuun+numerossaan+ja+siinä+todettiin+että+Karttaselaimessa+ei+voinut+tehdä+reittejä+tai+ei+voinut+muodostaa+reittejä+kuljetun+matkan+mukaan.Tutki+tämä+juttu+koska+en+voi+itse+koska+olen+Sipoon+saaristossa+ja+Venemestari+kirjoituspöydälläni.Rupeaa+kyllä+näyttämään+siltä+että+Mapitare+se+on+jonka+valitsen.Tämä+on+arvokasta+tiedonvaihtoa,+tabletilla+toimiminen+vaan+on+kömpelöä.Hyvä+Me.
14.06.2017 16:36
41 / 56