Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
inkkukinkku1
profiilit
inkkukinkku1
inkkukinkku1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Perjantaina+meen+parturiin+eli+noin+viikon+päästä+leikataan+hiuksii+lyhyemmäksi+ja+siinä+samallaha+pystyy+kyselee+värjäys+vinkkejä+tai+ehkäpä+jopa+värjäys+aikaa+;)+parturilta+jos+keltä+kannattaa+kysyä+ja+etenkin+muilta+kiitti+kuitenkin.
07.08.2016 18:06
Riippuu+et+mikä+xbox+ja+netti+on+;)
23.06.2016 19:56
Hän+ei+ole+yrittäjä+hän+on+yhessä+yrityksessä+töissä+ja+hän+leikkaa+hiuksia+kotonaan.+Eli+hän+käyttää+kokemustaan+ja+koulutustaan+miten+nyt+itse+haluaa+tietääkseni+se+ei+ole+laitonta+esim:+jos+hitsari+hitsaa+muualla+kuin+töissä+nii+se+ei+ole+rikos.
11.06.2016 17:57
Munki+pikkusisko+kiusaa+mua+ja+vanhempien+silmissä+hän+on+se+pikku+enkeli+j+mä+oon+se+paha+kiusaaja+isosiskoni+on+pikkusiskoni+puolella+mäkin+tykkään+olla+sikana+yksin+huoneessani+ja+vanhempani+aluksi+huolestuivat+ja+yrittivät+olla+mun+kaa+jne+mut+pikkuhiljaa+ne+tottu+et+mä+tykkään+olla+yksin+huoneessani+aina+lohdutukseksi+sanon+tyylii:+ei+hätää+mulla+on+hamsterini+huoneessani+eli+en+oo+yksin+tai+jotai+et+mä+viestittelen+tai+skypetan+kaverin+kaa.+Tohon+pikkusisko+kiusaamis+juttuun+mä+neuvon+että+hanki+todisteita+mä+aina+laitan+mun+tietokoneen+kameran+päälle+jos+mun+sisko+on+pahalla+päälä+ja+epäilen+et+se+tulee+mun+huoneeseen+tekemään+ilkeyksiä.+Pidä+vaikka+kännykkä+taskussa+äänittämässä+sun+ja+sun++pikkusiskon+keskustelua+jne.+Vanhempasi+ei+voi+suuttua+siitä+sulle+jos+siinä+näkyy/kuuluu+et+siskos+kiusaa+sua+ne+keskittyy+vaa+siihe+siskosi+rankaisemiseen+ja+puhutteluun.+Toivottavasti+autto+:)
11.06.2016 15:53
Miten? Äiti ragee aina mulle jos mä meen kertoo et mitä pikkusisko on tehny jne äidin silmis mä oon se piru vaikka mä oon perheen lapsista aina ollu kiltein ja siistein. Iskä ainaki uskoo ja pitää pikkusiskon kaukana musta kun se yrittää kiusata/kiusaa...
16.05.2016 15:03
Ois kyll kiva muuttaaiskälle mutta mä sain vihdoinkik aitoja kavereita eikä sellasia jotka kusettaa koko ajan tai samalla on kavereita ja samalla kiusaajia ja yks tyyppi josta mä tykkään sillä tavalla tykkää musta samoin ja haluun olla sen kaa enemmän mut me kumpikin ollaan aika ujoja eikä olla tehty sen kummempaa ku juteltu, pelattu toisten kännyköillä, oltu ihan vierekkäin ja se on nojaillu muhun. Enkä oikee haluu et se loppuis ja menisisin yhteen huonoon kouluun jossa mun yks ainoa kamu siitä kylästä on joka kiusasi mua yhellä isolla jutulla ja sain vasta puolen vuoden jälkeen selville että se kusetti eikä se oo vieläkkää tunnustanu. Oon oikee kiusaajien ja kusettajien mangeetti iskääkin on kiusattu äitii ei se ymmärtää. Ehkä jos mä oon paljon kesällä iskän luona ja päätän sit enne kun 8-luokka alkaa?
03.05.2016 23:26
Yks mun tuttu on parturi ja leikkaa hiukset hyvin puoli ilmaiseksi ku olin ala-astelainen nykyään käyn pörröpäässä ja yhessä salon hehkussa hyvin on mennyt käynnit paitsi kerran yks harjoittelia leikkas mun hiukset väärin ja vieläpä tosi lyhyeksi otti 5cm liikaa pois nii sit se ammattilainen leikkas vielä lisää jotta se näyttäis järkevältä (se oli se eka ja vika kerta kun kävin muualla kuin pörröpäässä ja salonhehkussa)
01.05.2016 19:47
Moi oon 13 vuotias ja mulla o sikana turhii lelui ynnä muuta ja kuulin et koulussa on vappuna pihakirppis et 10 saa pöyän ja aloin kiinostuu olen aina ollut hyvä hinnoittelee juttujani ja olen siisti ihminen mut entä jo joutuu tuomaan oman pöyän sinne pihalle ja ainoa pöytä meillä joka o semmone et pystyy/kehtaa käyttää pihalla on pieni ja enä jos sataa. Aatelin myös leipoo sinne tuotteita hyvä leipuri ku oon ;) mut silti vähä oon hämilläni ja sillee noi vinkit oli iha mahtavii ja rentoutti mieltäni yleensä ajattelen sillee et kuinka paljon kehtaisisin ite makstaa tallasesta jne
05.04.2016 16:35
1 / 1