Eli mä haluaisisin shokkivärjäyksen mut mulla on ruskeet hiukset ja ne kasvaa nopeesti niin ajattelin et jos mä liukuvärjäisisin mun hiukset silleen ruskeesta johonkin shokki väriin. Ei pinkkii värii missään tapauksessa ehkä sininen? Oisko ideoita ja ehdotuksii oon vähä hiphop tyylinen ja mulla on melkeen aina mukana/päälä jotain pinkkii...
Shokkivärjäys?
2
194
Vastaukset
- hdhfdhfdhdfh
Miksei. Kannattaa kokeilla omaa hiustenväriä vasten, miltä shokkiväri sen rinnalla näyttää. Nimittäin voi olla, että oma väri latistaa shokkivärin tehoa. Joudut joka tapauksessa poistamaan värin värjättävältä alueelta, oman värin päällä shokkiväri ei pääse kunniaansa. Hyvä puoli suunnitelmassasi on, että juurikasvu pysyy terveenä eikä haurastu hapettavista käsittelyistä.
Itse en voi enkä halua värjätä hiuksia voimakkailla väreillä. Halusin metsänvihreitä raitoja. Olen letittänyt vihreää kuituhiusta omieni sekaan. Lopputulos oli, että oma värini (hennalla sävytetty maantien harmaa) jotenkin "nieli" koko vihreän. Eli tulos oli tunkkainen, tehoton. Mutta tulipa kokeiltua. Perjantaina meen parturiin eli noin viikon päästä leikataan hiuksii lyhyemmäksi ja siinä samallaha pystyy kyselee värjäys vinkkejä tai ehkäpä jopa värjäys aikaa ;) parturilta jos keltä kannattaa kysyä ja etenkin muilta kiitti kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368