Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Arvostan+Rehellisyyttäsi+ja+Rohkeutta+Paljastaa+Asia..+Saat..+Kymmenen+Pistettä+ja+PapuKaijaMerkin..+Kaupan+Piäl..+Vaikkei+Se+Sulle+Mittään+Merkkaiskaan..+=)
..+Pahoittelut,+myös+Epäilykseni+Kohteelle+(..+Yritän+läpsiä+itseäni+hetken,+että+näin+Myös+Oikeasti+Tuntisin,+kun+jostain+Syystä+se+ei+nyt+Tunnu+Tuntuvan+Siltä+Kunnolla&Syvästi..+Josta+tulee+Khyl+Hieman+Syyllinen+Olo..+Oikeest..)..+=(
..+Kuin+Myös+Pahoittelut+Sulle,+jos&kun+Mun+menot+eivät+ole+jossain+kohtaa+(..+Tai+eivät+ole+sitä+Ikinä+Olleetkaan)+olleet+Sulle+SilmäKarkkia..+Sama+Juttu+Khyl+tässä,+kuin+Aikaisemmassa+Pahoittelussa..+Jos&Kun+Rehellisiä+ollaan..+Ja+niinhän+Me+Ollaan..+;P
..+Kaikkia+Ei+voi+Aina+Miellyttää,+joitakin+ei+voi+Oikeastaan+Ikinä..+Syystä,+jos+Toisesta..+Aina+Jostain+Syystä+Kuiteskin..+Ei+Edes+Vaikka+Olisi+Kaikille+MiäLinKielin&KynnysMatto..+Sitä+en+Tosin+Kellekään+Suosittele..+Sellainen+Ei+Ole+ElollisenOsa..+Karu+Kohtalo,+jos&kun+Joku+Sellaiseen+Lankeaa,+Ajautuu,+Alistetaan&Alistuu+jne..+Sympatiani&Empatiani+on+Kaikkien+Niiden+Puolella,+jotka+Sellaisen+Kohtalon+ovat+Kohdanneet+tai+Kohtaavat..+Syystä,+jos+Toisesta..+Paljon+Voimia+Heille..+Ja+EnkeliElollisten..+Tai+Vaikka+HenkiOlenton+Kohtaamisia&Vierelle,+jotka+heidät+Sieltä+Kuopasta+Pois+Auttavat..+;P
31.01.2019 18:37
..+Katsotaan+mitä+Pönttis+Sulle+Vastaa..+=)
31.01.2019 15:46
..+Joskus+Kuulemma+ollut+siihen+Mahdollisuus,+nyt+ei+ole..+Eli+sellainen+Ominaisuus+on+joskus+Poistettu..+Syystä+tai+Toisesta..+;P
..+Etköhän+Sä+jo+Viestisi+Kertonut..+;D..+Säpöä+voi+tietenkin+laittaa,+jos+Palvelun+Säpö+on+Otettu+käyttöön..+Kaikki+ei+ole,+kun+se+ei+ole+Pakollinen..+Ja+sitä+taitaa+pystyä+muokkaamaan+KäyttöönOttaessa,+eli+se+ei+ole+Välttis+sama,+kuin+KäyttäjäTunnus,+vaikka+sen+olisi+Käyttöön+joku+Ottanutkin..+;P
31.01.2019 15:46
..+En+Uso..+Olen+99,6%+Varma+siitä..+;P
31.01.2019 15:33
..+Noh..+Mä+Voin+Luvata+Ja+Vannoa,+Kautta+Kiven&Kannon,+että+Tämä+OtsiKossa+Kerrottu+SäpöViesti+on+AinoKainen,+joka+Sinne+on+Ilmestynyt..+Ja+Jos+Sanani+Valheelliset+Ovat,+niin+MöröKölli+MutKin+Viekööt+Ja+Syvimpään&Pimeimpään+Rotkoon+HeittäKööt..+;P
..+Eli..+Ei+Syytä+Kellään+MustiinSukkiin..+Ainakaan+Sen+Asian+Puolest..+;D
31.01.2019 15:32
"mutta+varoitin+jo+tuolla+ylempänä.."
..+Älä+Ikinä+Edes+Haaveissas+Kuvittele,+että+Jostain+Tuollaisesta+Syystä+Jättäisin+Mitään+"väliin"+tjmv..+SurkuHupaisaa+Jo+Ajatuksenakin..+"Joku"+luulee+Taas+itsestään+"hieman"+Liikoja..+Kuuluu+Khyl+Just+Tuohon+VeriRyhmään..+Ja+se+Mikä+on+Veres,+niin..+;D
31.01.2019 15:27
..+Kaikkia+Ei+Voi+Varmastikaan+Auttaa..+Mut..+Jos+Edes+Yhtä,+niin+Onhan+sekin+jo+Jotain..+Alku+Ainakin..+=)
31.01.2019 15:24
..+ItseKin+Yritän+Parhaani+Mukaan+Auttaa+heitä+Ongelmassaan..+;D
..+Ymmärrystä&Empatiaa+Hyvä+Veli..+=)
31.01.2019 15:23
"Noi+sun+verihöpinät+ja+perintöhömpötykset+on+sellaista+huttua,+mille+ei+ole+tässä+maailmassa+osoitettu+mitään+todisteita."
..+Taidat+olla+Joku+LahkoLainen+ja/tai+Jämähtänyt+KiviKaudelle..+Muuta+Selitystä+tuollaiselle+Kommentille+ei+voi+olla..+RautLankaa+Mä+en+Ala+tälläisistäKään+ItsestäänSelvistä&YksinKertaisista+Asioista+Taivuttelemaan..+Varsinkaan+Turhaan..+Ja+Turhaahan+Se+on,+jos&kun+ottaa+Nämä+Todistetut+LappionPuuMaiset+LähtöKohdat+Huomioon,+joka+Tuostakin+Kommentista+Paistaa..+;D
..+Ja+ProjiSoitto+Jatkuu..+;D..+Noh..+Se+mikä+on..+Niin+Se+Kans+On..+Ei+Yllätä..+;D
31.01.2019 15:09
..+Ai..+Ei+Vai..+;D
31.01.2019 15:05
..+Kukahan+Mun..+PalstaViestiIlmoittimen+Kelloa+Just+nyt+Kumautti..+Mahtaaks..+;D
..+Noh..+Käyn+Kurkkaa..+;D
31.01.2019 15:04
..+Jos+Tarkoitat+Pertsaa..+Niin..+Olen+aika+Varma,+ettei+Tämä+Keissi+johda+Sen+SylttyTehtaan+Portille..+Vuan+eräälle+Toiselle..+;P
31.01.2019 15:01
..+En+Halunnut+nostaa+Eilen+Ketjua+EtuSivulle,+kun+oli+jo+Hautautunut..+Syystä,+jos+Toisesta..+;P
..+Mut..+Nyt+kun+se+Kerran+on+Taas+EtuSivulle+jostain+Syystä+nostettu..+Niin..+Sanon+Sulle+Taas+Kerran,+että..+Mitä+Sulle+on+Sanottu+tuosta+Itsesi+ProjiSoinnista..+Ja+se+Mikä+on+Veres,+niin+Se+On..+Sen+huomaa+hyvin+(Taas,+niin+kuin+Aina)+tuostakin+Kommentista..+Vereesi+Kuuluu+SelvääKin+Selvemmin+Myös+Sokeus+Omia+Toimiasi+(Persestelyjä)+Kohtaan..+Vieläpä+Tod+SurkuHupaisalla&LappionPuuMaisella+Tavalla..+;D
31.01.2019 14:27
..+Kauniit..+;P
Todelliset+Värit..+=)
https://www.youtube.com/watch?v=LPn0KFlbqX8
https://www.youtube.com/watch?v=XdsV_rg9pPY
https://www.youtube.com/watch?v=la0-5QFLr14
..+Muutama+Versio..+AikaJärjestyksestä..+Jokaisella+varmaan+Suosikkinsa..+NäissäKin+VäriTyksissä..+=)
31.01.2019 13:26
..+Persestelyä+Se+on+SukuPuolesta+RiippuMati..+Ja+Persestelijälle+Soppii,+kuin+Nenu+Piähän+Toinen+SamanMoinen..+;P
..+SurkuHupaisinta+Asiassa+On+Se,+kun+nämä+Persestelijät+Yleensä&PääSääntöisesti+sitten+Nillittävät+Sen+toisen+OsaPuolen+Saman-+ja/tai+VastaaVanKaltaisesta+Persestelystä..+Siel+Sun+Tiäl..+;D
31.01.2019 13:17
..+"Meniks"+Taas+PalkoKasvi+HenkitysElimeen..+;D
..+Ja+juuh..+Ei+mulla+ole+Mitään+Tarvetta+IkiVänkäillä+Sun+kanssa,+eikä+Mulla+ole+myöskään+Halua,+eikä+Tarvetta+Käyttää+ÄärettöMän+Paljon+RautLankaa+Ihan+Huvikseen&Hukkaan..+SiksipäSiksi+olen+AikaLailla+Ohittanut+Sun(kin)+Kommentit..+;D
..+Mut+joo..+Jotkut+jutut+on+joskus+(Syystä,+jos+Toisesta)+sellaisia,+ettei+niitä+voi+Vain+Ohittaa+PuuttuMati+Asiaan..+Syystä,+jos+Toisesta..+;P
30.01.2019 20:35
"En+oikeastaan+edes+usko"
..+Viittaa+YksilöKohtaiseen+(+En=Hän)+YksiLölliseen+Omaan+ja+Itselle+OikeanLaiseen+Versioon+jostain+Asiasta..+;P
"Ei+rakkaussuhteessa+tarvitse/pidä+pelätä+mitään."
..+NarsuMarsuMaista+PäsMäRöintiä,+eli+Oman,+Itselle+Sopivan,+sekä+OikeanLaisen+Version+Tuputtaminen+Kaikille+Ainoaksi+Oikeaksi+Versioksi+Jostain+Asiasta..+;P
..+Saman+KateGorian+Juttuja+siis,+kuin+EsMes..+Mies/Nainen+on+(Pitää+Olla)+Tälläinen+jne..+;P
30.01.2019 20:14
..+SeliSelittelyn+Makua..+Nyt+Khyl..+;D
..+Kuulostaa&Tuntuu+"hieman"+Saman+KateGorian+jutuilta,+kuin+VitsiVitsiiJutska..+;P
30.01.2019 19:35
#HurmaavaJoukkoLopetus..+;D
30.01.2019 19:33
..+Tein+Guuggeloinnin..+;P
https://www.studio55.fi/terveys/article/jalkasieni-voi-johtaa-sairaalahoitoon-osaatko-ehkaista-ja-hoitaa/5544452
..+On+se+Mennyt+Varmasti+Aina+Niin..+;P
30.01.2019 19:31
3 / 651