joo-o... ....

jalkasienionvaarallinen

Niinhän se taitaa taas mennä... :-(

44

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkä?

      • jalkasienionvaarallinen

        yksinäisesti...


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        yksinäisesti...

        Miksi ihmeessä?


    • anonyymi_cqS

      Mene baariin parille.

      • anonyymi_T9j

        Ei siellä jaksa yksin istua ja pällistellä.


      • Miulla oli kerran jalkasieni ja aika pitkäänkijn kärsin kutiavista varpaista.

        Sitten kokeilin jalkasienivoidetta ja kutina loppu.

        Sairaalahoitoonkin jouduin mutta Ruusun takia, tiedä liittyykö se jalkasieneen.


      • anonyymi_ebola

        Minulla oli kerran kyrpäsieni ja aika pitkäänkin nautit kutiavasta kyrvästä.


      • anonyymi_ebola kirjoitti:

        Minulla oli kerran kyrpäsieni ja aika pitkäänkin nautit kutiavasta kyrvästä.

        "nautit"

        .. Pitiks Sun kirjoittaa "nautin".. ;D.. Mulla ei ole Tuollaisia Ikinä Ollut.. Eikä muistaakseni Normaalista Poikkeavaa KutiNaaKaan.. ;P

        .. Sellast Se näissäkin Asiois On.. Joillakin On Kaikkee.. Jollakin Jottain.. Ja Joillakin Ei Mittää.. ;(


      • anonyymi_Mk2
        hullu_ukko kirjoitti:

        Miulla oli kerran jalkasieni ja aika pitkäänkijn kärsin kutiavista varpaista.

        Sitten kokeilin jalkasienivoidetta ja kutina loppu.

        Sairaalahoitoonkin jouduin mutta Ruusun takia, tiedä liittyykö se jalkasieneen.

        Liittyy se, hoitamattomasta jalkasienestä voi seurata ruusu. Muista kuivata varpaanvälit suihkun jälkeen.


      • SuomiTakaisin

        Ruusut sulla on perseessäs.


      • SuomiTakaisin kirjoitti:

        Ruusut sulla on perseessäs.

        Onneksio n jo kohta neljä vuotta edellisestä Ruususta.

        Kolme kertaa se hyökkäsi päälle. Kolmannen kerran jälkeen aloitettiin vuoden mittainen penisiliinipistos kuuri. Kerran kuussa piikki perseeseen.

        Ruusu oli muuten joka kerta sääressä, ei kertaakaan perseessä.


      • Rusus

        Rusus


      • Rusus kirjoitti:

        Rusus

        .. Menkääs siit Jo.. ;D


    • anonyymi_jok

      miksi?

      • anonyymi_jok

        miksi?


    • Paikallisessa marketissa on thaityttö töissä :)

      • jalkasienionvaarallinen

        täh, laitoin että thaitytöt ovat ahkeria, ja viesti poistettiin...
        Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli.... ? :-(


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        täh, laitoin että thaitytöt ovat ahkeria, ja viesti poistettiin...
        Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli.... ? :-(

        Koki varmaan rasistisena sen, että jotain rotua kehutaan toisen yli?


      • jalkasienionvaarallinen

        Ehkäpä...
        Nykyäänhän on rasismia sanoa oma mielipide.


      • SuomiSuomalaisille

        Emme tarvitse elätettäviä thaimaasta, tai muustakaan kehitysmaasta!
        Suomi ensin!
        Suomi takaisin!
        Suomi suomalaisille!


      • SuomiEnsin

        Juhlapaikkashoppailijoiden elättäminen maksaa vuosittain yli 100 000 000 0 euroa!


      • SuomiSuomalaisille kirjoitti:

        Emme tarvitse elätettäviä thaimaasta, tai muustakaan kehitysmaasta!
        Suomi ensin!
        Suomi takaisin!
        Suomi suomalaisille!

        Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.


      • jalkasienionvaarallinen
        Saapasnaama kirjoitti:

        Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.

        Thaimaalaiset ovat ahkeria, mutta matut eivät.


      • suosi

        Missä työssä ne on ahkeria ne t-laiset. Tuosta voi olla montaa mieltä.


      • järjettömiä.summia
        SuomiEnsin kirjoitti:

        Juhlapaikkashoppailijoiden elättäminen maksaa vuosittain yli 100 000 000 0 euroa!

        Ei riitä alkuunkaan, kun kaikki kustannukset otetaan huomioon. Tuon luvun saa vähintään kaksinkertaistaa ja sekin kattaa vasta viimeisimmässä matu aallossa tunkeutuneiden kulut.


      • suosi kirjoitti:

        Missä työssä ne on ahkeria ne t-laiset. Tuosta voi olla montaa mieltä.

        Esim. mummoni hoitokodissa on aina thaityttö vuorossa. Pitkiä päiviä tekee.


      • jalkasienionvaarallinen
        Saapasnaama kirjoitti:

        Esim. mummoni hoitokodissa on aina thaityttö vuorossa. Pitkiä päiviä tekee.

        Viestissäni luki "hyvä thaityttöset! 🤗"
        Poistettiin, mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa taas oli?


      • jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

        Viestissäni luki "hyvä thaityttöset! 🤗"
        Poistettiin, mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa taas oli?

        Voi olla yhtä hyvin hyökkäys minua kohtaan. Joku on ennenkin poistanut kiusallaan keskustelukumppanieni viestejä.


      • Loiseeet

        Loiseeet!


      • Loiseeet kirjoitti:

        Loiseeet!

        Kokeile matokuuria.


      • Yhdessä on jo tarpeeksi tekemistä. Tosin jotkut elämämkoululaiset joutuu tekemään kahtakin, jos meinaa selvitä :p


      • popopopopopopopopo
        Saapasnaama kirjoitti:

        Yhdessä on jo tarpeeksi tekemistä. Tosin jotkut elämämkoululaiset joutuu tekemään kahtakin, jos meinaa selvitä :p

        Saapas sulla on perseessäs.


      • popopopopopopopopo kirjoitti:

        Saapas sulla on perseessäs.

        Ihanan sivistynyttä :D


      • plopploplpolpopoop
        Saapasnaama kirjoitti:

        Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.

        Saapasnaama: Ongelmatapaus.
        Älä ruoki, äläkä aiheuta mielipahaa meidän ongelmatapaukselle. Se vaan innostuu siitä lisää. Anna sen nyt olla vaan rauhassa suljetulla osastollamme. Se on kyllä diagnosoitu, ja kyllä, on toivoton tapaus.


      • tomaativuohenjuusotpasta
        plopploplpolpopoop kirjoitti:

        Saapasnaama: Ongelmatapaus.
        Älä ruoki, äläkä aiheuta mielipahaa meidän ongelmatapaukselle. Se vaan innostuu siitä lisää. Anna sen nyt olla vaan rauhassa suljetulla osastollamme. Se on kyllä diagnosoitu, ja kyllä, on toivoton tapaus.

        Oikeassa olet.


    • psilosypiini

      Mulla on tatti jalakojeni välis.

      • Anunyymi_yok

        Hyvä.


    • Donitseja.ilmassa

      Hei ap käytät tuttua samaa nimimerkkiä, jota käytin tässä parisen kk sitten. Nimimerkki ei tosin ole rekisteröity.

    • Subaur

      subaru, laatua, mukavuutta ja luotettavuutta halvalla.

      • SubarunRomu

        Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.


      • plopploplpolpopoop
        SubarunRomu kirjoitti:

        Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.

        Kateellisen persaukisen ininää.


      • KöyhätKyykkyyn
        SubarunRomu kirjoitti:

        Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.

        Sinunlaiselle persaukisella subarukin on kallis,


      • TyöttömienLoistenPalsta

        meneppäs töihin netissä häiriköinnin sijasta, niin on varaa ostaa kunnon auto, eikä mitään riisikippoa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe