Niinhän se taitaa taas mennä... :-(
joo-o... ....
44
171
Vastaukset
Mitenkä?
- jalkasienionvaarallinen
yksinäisesti...
- anonyymi_cqS
Mene baariin parille.
- anonyymi_T9j
Ei siellä jaksa yksin istua ja pällistellä.
.. Tein Guuggeloinnin.. ;P
https://www.studio55.fi/terveys/article/jalkasieni-voi-johtaa-sairaalahoitoon-osaatko-ehkaista-ja-hoitaa/5544452
.. On se Mennyt Varmasti Aina Niin.. ;PMiulla oli kerran jalkasieni ja aika pitkäänkijn kärsin kutiavista varpaista.
Sitten kokeilin jalkasienivoidetta ja kutina loppu.
Sairaalahoitoonkin jouduin mutta Ruusun takia, tiedä liittyykö se jalkasieneen.- anonyymi_ebola
Minulla oli kerran kyrpäsieni ja aika pitkäänkin nautit kutiavasta kyrvästä.
anonyymi_ebola kirjoitti:
Minulla oli kerran kyrpäsieni ja aika pitkäänkin nautit kutiavasta kyrvästä.
"nautit"
.. Pitiks Sun kirjoittaa "nautin".. ;D.. Mulla ei ole Tuollaisia Ikinä Ollut.. Eikä muistaakseni Normaalista Poikkeavaa KutiNaaKaan.. ;P
.. Sellast Se näissäkin Asiois On.. Joillakin On Kaikkee.. Jollakin Jottain.. Ja Joillakin Ei Mittää.. ;(- anonyymi_Mk2
hullu_ukko kirjoitti:
Miulla oli kerran jalkasieni ja aika pitkäänkijn kärsin kutiavista varpaista.
Sitten kokeilin jalkasienivoidetta ja kutina loppu.
Sairaalahoitoonkin jouduin mutta Ruusun takia, tiedä liittyykö se jalkasieneen.Liittyy se, hoitamattomasta jalkasienestä voi seurata ruusu. Muista kuivata varpaanvälit suihkun jälkeen.
- SuomiTakaisin
Ruusut sulla on perseessäs.
SuomiTakaisin kirjoitti:
Ruusut sulla on perseessäs.
Onneksio n jo kohta neljä vuotta edellisestä Ruususta.
Kolme kertaa se hyökkäsi päälle. Kolmannen kerran jälkeen aloitettiin vuoden mittainen penisiliinipistos kuuri. Kerran kuussa piikki perseeseen.
Ruusu oli muuten joka kerta sääressä, ei kertaakaan perseessä.- Rusus
Rusus
- anonyymi_jok
miksi?
- anonyymi_jok
miksi?
Paikallisessa marketissa on thaityttö töissä :)
- jalkasienionvaarallinen
täh, laitoin että thaitytöt ovat ahkeria, ja viesti poistettiin...
Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli.... ? :-( jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
täh, laitoin että thaitytöt ovat ahkeria, ja viesti poistettiin...
Mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa oli.... ? :-(Koki varmaan rasistisena sen, että jotain rotua kehutaan toisen yli?
- jalkasienionvaarallinen
Ehkäpä...
Nykyäänhän on rasismia sanoa oma mielipide. - SuomiSuomalaisille
Emme tarvitse elätettäviä thaimaasta, tai muustakaan kehitysmaasta!
Suomi ensin!
Suomi takaisin!
Suomi suomalaisille! - SuomiEnsin
Juhlapaikkashoppailijoiden elättäminen maksaa vuosittain yli 100 000 000 0 euroa!
SuomiSuomalaisille kirjoitti:
Emme tarvitse elätettäviä thaimaasta, tai muustakaan kehitysmaasta!
Suomi ensin!
Suomi takaisin!
Suomi suomalaisille!Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.
- jalkasienionvaarallinen
Saapasnaama kirjoitti:
Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.
Thaimaalaiset ovat ahkeria, mutta matut eivät.
- suosi
Missä työssä ne on ahkeria ne t-laiset. Tuosta voi olla montaa mieltä.
- järjettömiä.summia
SuomiEnsin kirjoitti:
Juhlapaikkashoppailijoiden elättäminen maksaa vuosittain yli 100 000 000 0 euroa!
Ei riitä alkuunkaan, kun kaikki kustannukset otetaan huomioon. Tuon luvun saa vähintään kaksinkertaistaa ja sekin kattaa vasta viimeisimmässä matu aallossa tunkeutuneiden kulut.
suosi kirjoitti:
Missä työssä ne on ahkeria ne t-laiset. Tuosta voi olla montaa mieltä.
Esim. mummoni hoitokodissa on aina thaityttö vuorossa. Pitkiä päiviä tekee.
- jalkasienionvaarallinen
Saapasnaama kirjoitti:
Esim. mummoni hoitokodissa on aina thaityttö vuorossa. Pitkiä päiviä tekee.
Viestissäni luki "hyvä thaityttöset! 🤗"
Poistettiin, mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa taas oli? jalkasienionvaarallinen kirjoitti:
Viestissäni luki "hyvä thaityttöset! 🤗"
Poistettiin, mitäköhän sääntöjen vastaista tuossa taas oli?Voi olla yhtä hyvin hyökkäys minua kohtaan. Joku on ennenkin poistanut kiusallaan keskustelukumppanieni viestejä.
- Loiseeet
Loiseeet!
Yhdessä on jo tarpeeksi tekemistä. Tosin jotkut elämämkoululaiset joutuu tekemään kahtakin, jos meinaa selvitä :p
- popopopopopopopopo
Saapasnaama kirjoitti:
Yhdessä on jo tarpeeksi tekemistä. Tosin jotkut elämämkoululaiset joutuu tekemään kahtakin, jos meinaa selvitä :p
Saapas sulla on perseessäs.
- plopploplpolpopoop
Saapasnaama kirjoitti:
Thaimaalaiset ovat ahkerampia kuin suomalaiset.
Saapasnaama: Ongelmatapaus.
Älä ruoki, äläkä aiheuta mielipahaa meidän ongelmatapaukselle. Se vaan innostuu siitä lisää. Anna sen nyt olla vaan rauhassa suljetulla osastollamme. Se on kyllä diagnosoitu, ja kyllä, on toivoton tapaus. - tomaativuohenjuusotpasta
plopploplpolpopoop kirjoitti:
Saapasnaama: Ongelmatapaus.
Älä ruoki, äläkä aiheuta mielipahaa meidän ongelmatapaukselle. Se vaan innostuu siitä lisää. Anna sen nyt olla vaan rauhassa suljetulla osastollamme. Se on kyllä diagnosoitu, ja kyllä, on toivoton tapaus.Oikeassa olet.
- psilosypiini
Mulla on tatti jalakojeni välis.
- Anunyymi_yok
Hyvä.
- Donitseja.ilmassa
Hei ap käytät tuttua samaa nimimerkkiä, jota käytin tässä parisen kk sitten. Nimimerkki ei tosin ole rekisteröity.
- Subaur
subaru, laatua, mukavuutta ja luotettavuutta halvalla.
- SubarunRomu
Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.
- plopploplpolpopoop
SubarunRomu kirjoitti:
Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.
Kateellisen persaukisen ininää.
- KöyhätKyykkyyn
SubarunRomu kirjoitti:
Halvalla ei saa hyvää vaan pelkkää harmia.
Sinunlaiselle persaukisella subarukin on kallis,
- TyöttömienLoistenPalsta
meneppäs töihin netissä häiriköinnin sijasta, niin on varaa ostaa kunnon auto, eikä mitään riisikippoa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602