Ketä meinaa lopettaa palstailun?

ketäniin

Niin ketä meinaa?

31

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on "kuka meinaa".

      • Porin murteessa se on "ketä meinaa"


      • anonyymi_o1N
        hullu_ukko kirjoitti:

        Porin murteessa se on "ketä meinaa"

        Missään päin maailmaa eikä missään murteessa sanota typerästi "ketä"!

        Se ei ole mitään kieltä.

        Suomenkielessä ainoa virallinen ja oikea on "kuka".

        Sen voisitte koputella kalloihinne. Nuoriso kans.


      • anonyymi_o1N kirjoitti:

        Missään päin maailmaa eikä missään murteessa sanota typerästi "ketä"!

        Se ei ole mitään kieltä.

        Suomenkielessä ainoa virallinen ja oikea on "kuka".

        Sen voisitte koputella kalloihinne. Nuoriso kans.

        Porin murtessa sanotaan ketä.

        T:Porissa syntynyt.


      • olet_nähnyt_unta
        hullu_ukko kirjoitti:

        Porin murtessa sanotaan ketä.

        T:Porissa syntynyt.

        No ei nyt varmasti kyllä sanota. Lopeta inttäminen.


      • anonyymi_o1N kirjoitti:

        Missään päin maailmaa eikä missään murteessa sanota typerästi "ketä"!

        Se ei ole mitään kieltä.

        Suomenkielessä ainoa virallinen ja oikea on "kuka".

        Sen voisitte koputella kalloihinne. Nuoriso kans.

        Kielioppinatsit ovat muuten tutkitusti ikäviä tyyppejä.

        Eräs psykologi väitti joskus kielioppinatsiuden olevan tyypillistä sosiopaateille.


      • selko.suomea
        hullu_ukko kirjoitti:

        Porin murtessa sanotaan ketä.

        T:Porissa syntynyt.

        pihallatipunen voi tietää sanotaanko porissa kuka vai ketä


      • ei_sekoilua_enää
        hullu_ukko kirjoitti:

        Kielioppinatsit ovat muuten tutkitusti ikäviä tyyppejä.

        Eräs psykologi väitti joskus kielioppinatsiuden olevan tyypillistä sosiopaateille.

        Palsta pidetään tästä eteenpäin kieliopillisesti kurissa ja nuhteessa. Et sekoile sinäkään.


      • asia_oikenee
        hullu_ukko kirjoitti:

        Kielioppinatsit ovat muuten tutkitusti ikäviä tyyppejä.

        Eräs psykologi väitti joskus kielioppinatsiuden olevan tyypillistä sosiopaateille.

        Olen tehnyt tärkeästä asiasta avauksen tällä kellonlyömällä.


      • ei_sekoilua_enää kirjoitti:

        Palsta pidetään tästä eteenpäin kieliopillisesti kurissa ja nuhteessa. Et sekoile sinäkään.

        Heil Hit*er sinullekin kielioppinatsi.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Kielioppinatsit ovat muuten tutkitusti ikäviä tyyppejä.

        Eräs psykologi väitti joskus kielioppinatsiuden olevan tyypillistä sosiopaateille.

        .. ItseKin Yritän Parhaani Mukaan Auttaa heitä Ongelmassaan.. ;D

        .. Ymmärrystä&Empatiaa Hyvä Veli.. =)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ItseKin Yritän Parhaani Mukaan Auttaa heitä Ongelmassaan.. ;D

        .. Ymmärrystä&Empatiaa Hyvä Veli.. =)

        .. Kaikkia Ei Voi Varmastikaan Auttaa.. Mut.. Jos Edes Yhtä, niin Onhan sekin jo Jotain.. Alku Ainakin.. =)


      • abc_kissa_kävelee123
        hullu_ukko kirjoitti:

        Heil Hit*er sinullekin kielioppinatsi.

        Virheet eivät ole enää tätä päivää. Opit sinäkin.

        Jos näen lipsumisia, tulen puuttumaan välittömästi.


      • anonyymi_vXw
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. ItseKin Yritän Parhaani Mukaan Auttaa heitä Ongelmassaan.. ;D

        .. Ymmärrystä&Empatiaa Hyvä Veli.. =)

        Se on Pertsa...

        Menit halpaan.


      • anonyymi_Uu1
        hullu_ukko kirjoitti:

        Porin murteessa se on "ketä meinaa"

        Siellä nurkilla ollaan aina temppuiltu.


      • anonyymi_vXw kirjoitti:

        Se on Pertsa...

        Menit halpaan.

        .. En Uso.. Olen 99,6% Varma siitä.. ;P


      • abc_kissa_kävelee123 kirjoitti:

        Virheet eivät ole enää tätä päivää. Opit sinäkin.

        Jos näen lipsumisia, tulen puuttumaan välittömästi.

        Murteet ovat tätä päivää.

        Ainoastaan aspergerit puhuvat kirjakieltä.


      • hullu_ukko kirjoitti:

        Porin murteessa se on "ketä meinaa"

        Porilaiset ja jopa osa Turkulaisista ja Raumalaisistakin puhuu ketä termein, kun muut kysyy kuka.. :)

        Olen länsi-suomessa kuullut usein kysymyksen ketä, kuka sijaan.


      • mazy kirjoitti:

        Porilaiset ja jopa osa Turkulaisista ja Raumalaisistakin puhuu ketä termein, kun muut kysyy kuka.. :)

        Olen länsi-suomessa kuullut usein kysymyksen ketä, kuka sijaan.

        Tai ketä ketkä sijasta.


    • Hyvinkin vois lopettaa, täällä on naisetkin käyneet niin vähiin

      • eiköss

        Ainahan täällä on ollut vähän naisia.


      • Mäkin oon kuulema homopappa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mäkin oon kuulema homopappa.

        No sekin vielä, voitko lähettää minulle kuvatodisteen tuon kumoamiseksi? :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        No sekin vielä, voitko lähettää minulle kuvatodisteen tuon kumoamiseksi? :D

        Älä nyt sinäkin ala, jo riittää Anselmin temput.


    • Öääääk

      Naiset jotka olevinaan ovat naisia ovat karvapersemiehiä.

    • Kakarat

      Ei täällä ketään lopeta Saapastyyppi teki äänekkään lähdön ja nyt oli jo palstalla uudella nimellä.

    • Kun tänään lähden, otan mukaan mitä tarvitsen.

    • En ole edes suunnitellut lopettavan.

      • N.velli

        Sekös sitä helmisikaa vituttaa:)


    • mklbgflrt

      En ole koskaan rekisteröitynyt, enkä aio rekisteröityä. Kun se pakko tulee, poistun takavasemmalle.

      • Mitkään merkit eivät viitaa tulevaan rekkauspakkoon

        Se on pelkkä tornihuhu.

        Äskettäin on rekkautuneille lisätty mahdollisuus kirjoittaa anonyyminä siten, että Suomi24 antaa vielä kirjainyhdistelmän ehdituksena kertakäyttönikiksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe