Ujo nainen

kllllkkkll

Millaiset miehet tyypillisesti kiinnostuvat ujosta naisesta?

25

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujot miehet?

    • Ujostahan ei ikinä tiedä minkälainen hirmu loppujen lopuksi on.

    • Tarkennus

      Riippuu, oletko seksikäs ja isolla perseellä.

    • Lehmänhermot

      Utrliaat miehet!

      Minä olin kerran niin utelias. Koitin tutustua tosi ujoon naiseen, mutta vaikka olen itse tälläinen vähemmän ujo, minusta tuli sairaan varovainen ja vähän ujo itsestäkin. Ehkä listaan pitää lisätä myös äärimmäinen kärsivällisys... sitä mulla ei ollut. Ois pitänyt varmaan käyttää vuosi aikaa, että se ois kysynyt minulta jotain. 😂

      Kävi kyllä sääliksikin... mukava nainen, mutta niin helkatin ujo. Ei ollut minusta siihen naiseen tutustujaksi, vaikka monenlaisiin olen tutustunut. 😊

    • .. Miten ja Missä Tarkoituksessa.. Jne.?.. ;P

      .. Mut joo.. Ei ainaskaan Mulle Ujous Itsessään ole Mikään Peikko, eikä TurnOff.. ;P

    • toivoryynänen

      Psykopaatit.

      He saavat kohteen mihin voi soveltaa psykiatrien psykopaateille opetettuja ihmisen sielun hajoittavia sanallisia ja tunteista johtuvia vasteita sekä vaistonvaraista toimintaa. Vau, topi sai taas älykkyyskohtauksen.

      Psykoterapiassa ihminen tarkoituksellisesti rikotaan ja tällöin aikaansaadaan hetkellisesti terapiankohteelle suuri itsemurhariski. Psykologisessa analyysissa taas psykologi / psykiatri noudattaa lääkärinvalaansa auttaa potilastansa. Psykologinen analyysi vahvistaa ihmistä oman minäkäsityksen vahvistamisessa sekä huomaamaan muiden ihmisten omaavan myös tämän minän.

      Psykoterapia ei sovellu psykopaateille. Heiltä puuttuu tämä tuntemus omaan sieluunsa ja täten he saavat vain entistä parempia-psykologien kehittämiä-toimintatapoja, kuten Hannu Lauerma on useasti muistuttanut.

    • Mietin.vaan

      Kaikenlaiset miehet. Naisen ujous harvemmin on ehdoton turn-off, useimmiten päinvastoin.

    • viisvee

      ujo nainen tai iljainen on monesti luotettava ja empaattinen,

    • Pillujen--asiantuntija

      Narsistit ja jännämiehet. Nainen on sellaiselle helppo kohde.

      • .. Ei tässä Pitänyt Itsestä Asioita Kertoa vaan Vastata KyMySykseen.. ;(

        .. Ethän Sä Kertonut Tässä muuta kuin olevasi Narsistinen Yksilö, jolle Tuttavuuden ja Aloitteen Teko on Syystä tahi Toisesta Vaikeaa.. ;P


      • .. En Mä ole Mistään Tuollaisista Jutuista ole Edes Puhunut.. Ja SiksToiseks.. Tuo(kin) termi on ihan Katsojan Silmisä.. Sen on Huomannut&Nähnyt Kaikkein PuuSilmäisemmätKin Tapaukset.. ;P

        .. NarsistiSimmat Tapauksethan Leimaa Kaikki Muut JännäMiehiksi Paitsi Just Täysin Itsensä Kaltaiset.. Yksikin Tapaus Leimasi esim. ne JännäMiehiksi, jotka eivät Aina Lajittele Roskiaan JokaPaikassa jne.. ;D


    • Aina voi tekeytyä ujoksi. Miehet pitävät siitä.

      • .. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D

        Niin niin sovittaessa : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin niin sovittaessa : )

        .. Jeps.. Ei Välttis edes Sanoin.. TelePatiakin Riittää.. ;D.. Kuhan Molemmat Tietävät (ainakin AliTajunTaisesti), että Missä Mennään jne.. ;P


      • mklbgflrt
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Joksikin Muuksi Tekeytyminen, kuin Oikeesti On.. On Tuhmaa.. Ainoastaan Toisen Kanssa Yhdessä Sovittaessa saa Niin Tehrä.. EsMes.. Vaiks RooliLeikeissä.. Että TietäKääkin Kaikki Se.. ;D

        Joksikin muuksi tekeytyminen on useille miehille ainoa keino päästä ylipäätään tutustumaan naisiin. Hyvin harva on kiinnostava omana itsenään.


      • mklbgflrt kirjoitti:

        Joksikin muuksi tekeytyminen on useille miehille ainoa keino päästä ylipäätään tutustumaan naisiin. Hyvin harva on kiinnostava omana itsenään.

        .. Persestelyä Se on SukuPuolesta RiippuMati.. Ja Persestelijälle Soppii, kuin Nenu Piähän Toinen SamanMoinen.. ;P

        .. SurkuHupaisinta Asiassa On Se, kun nämä Persestelijät Yleensä&PääSääntöisesti sitten Nillittävät Sen toisen OsaPuolen Saman- ja/tai VastaaVanKaltaisesta Persestelystä.. Siel Sun Tiäl.. ;D


      • hauskamies

        Niinhän ne jännänaiset luulee, vaan ei mene kauppatavara läpi.


    • hjfghgfhfgh

      Minä ainakin ujona ja herkkänä miehenä haluaisin mieluiten ujon naisen.
      Tapailin viime kesänä poliisinaista ja en tykännyt siitä miten kovan itsevarma hän oli.
      Ujous ja herkkyys on viehättäviä piirteitä.
      Harmi vain että naiset eivät ole samaa mieltä mitä tulee miehiin..

      • HerkkäNainen

        Mä haluan ujon ja herkän miehen, sellainen olen itsekin...


      • Miten ajattelit sellaisen löytää, jos kumpikaan ei tee aloitetta?


    • N.velli

      Kaikki miehet voivat tykätä ujosta typykästä. Ketkään naiset eivät kuitenkaan tykkää ujoista miehistä eivät edes ujot naiset.

    • ajattelinvaan

      Ujot naiset tosi ihania. Yritin yhtä ujoo naista iskee varmaan 3 kuukautta yritin kaikenlaisia kikkoja ja lopulta vein sen suosikki bändinsä keikalle.

    • Niin, ei kai ujous voi olla mikään ainoa piirre ihmisessä mikä saisis edes teoriassa jonkun ihmisen kiinostumaan toisesta. Ujous on vain yksi pala kokonaisuutta.
      Itse en kiinostu yhdestä luonteenpiirteestä, vaan kokonaisesta ihmisestä.

    • Ujouskin on kovin häilyvä käsite.. Monet näyttelijät/ esiintyjätkin sanovat olevansa ujoja.
      Minulla on siitä hieman erilainen näkemys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe