.. Minulle Oli Postia.. ;D

NuuskaJaPalkoKasvinVarsi

.. YlläPidolta.. Profiilin Säpössä.. ;D

.. Kuka Tunnustaa.. Kellä PalkoKasvi Syvällä HenkitysElimessä?.. :D

"Profiilissa 'NuuskaMuikkune' asiatonta sisältöä: Vittuilee kaikille aineiden käytöstä ja kirjoittaa todella negatiivisesti jokaiseen aiheeseen."

.. Kehen Yhdistäisit?.. "Aineiden käyttö".. ;D.. Kelle Kaikille?.. Ja Kuinka Usein?.. Kellä niin Paha ongelma "Aineiden" kanssa, että PalkoKasvi on Juurtunut jostain Satunnaisista VastaPalloista, niin Syvälle HenkitysElimeen ja/tai Kokee Mut.. Syystä tai Toisesta.. "Uhaksi" tjmv., että lähtee tälläiseen Persestelevään Yritykseen, että Sais Mun Profiilin PoisteTuksi tai Vähintäänkin hommattua Banaanit Persuksille joksikin Ajaksi?.. ;D

.. Mulla on EppäiLykseni.. ;D.. Joka Pitänee 99,999% Tarkkudella PaikkansaKin.. ;D

.. Mietin Hetken, että Viittiikö Asiasta Mainita.. HuomioHuomion Takia en Tätä Tee (Ne Uskoo, ketkä Uskoo).. Vuan ihan Vain Siksi, että KysAsia on Tod SurkuHupaisa.. Ja Siksi, koska.. Hyvähän se on Kaikkien Tietää, että Millaista Peliä "jotkut" TäälläKinKin Harrastaa.. VoeElämä Mit Touhuu.. ;D

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi_Wil

Älä välitä Nuuska... :( Tiedetään, se voi olla vaan yksi ja ainoa. On tainnut sattua nyt sille tylsempi elämänjakso. Ja jos se on sulle(kin) mustis jostakin älyttömästä! :(

Hyvä, että toit ilmi. Teit oikein. Pitää olla kyllä alhaista toimintaa!

Nuuska ei ole tehnyt täällä mitään pahaa! Jollakin muulla nyt paha olo...jäljet johtavat ainaiseen samaan.

• .. Jos Tarkoitat Pertsaa.. Niin.. Olen aika Varma, ettei Tämä Keissi johda Sen SylttyTehtaan Portille.. Vuan eräälle Toiselle.. ;P

• anonyymi_Os8
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jos Tarkoitat Pertsaa.. Niin.. Olen aika Varma, ettei Tämä Keissi johda Sen SylttyTehtaan Portille.. Vuan eräälle Toiselle.. ;P

Ai? Kuka sitten, koska sitä tarkoitin ja kyllä yhä luulenkin niin :(

Ei sulla täällä ole vihamiehiä (muita ku sama ukko).

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Jos Tarkoitat Pertsaa.. Niin.. Olen aika Varma, ettei Tämä Keissi johda Sen SylttyTehtaan Portille.. Vuan eräälle Toiselle.. ;P

.. Kukahan Mun.. PalstaViestiIlmoittimen Kelloa Just nyt Kumautti.. Mahtaaks.. ;D

.. Noh.. Käyn Kurkkaa.. ;D

• anonyymi_Os8 kirjoitti:

Ai? Kuka sitten, koska sitä tarkoitin ja kyllä yhä luulenkin niin :(

Ei sulla täällä ole vihamiehiä (muita ku sama ukko).

.. Ai.. Ei Vai.. ;D

• anonyymi_Ct6

.. Kukahan Mun.. PalstaViestiIlmoittimen Kelloa Just nyt Kumautti.. Mahtaaks.. ;D

Pertsa on mustis sulle Pöntöstä. Taas. Pelkää, että olette yhteyksissä. Sä oot nyt sen hampaissa.

• anonyymi_D3v

Sori, mutta ihan selvää pässinlihaa, tai jonkun peen lihaa. Ei oo Dissi, ei tekis niin.

• anonyymi_Ct6 kirjoitti:

Pertsa on mustis sulle Pöntöstä. Taas. Pelkää, että olette yhteyksissä. Sä oot nyt sen hampaissa.

.. Noh.. Mä Voin Luvata Ja Vannoa, Kautta Kiven&Kannon, että Tämä OtsiKossa Kerrottu SäpöViesti on AinoKainen, joka Sinne on Ilmestynyt.. Ja Jos Sanani Valheelliset Ovat, niin MöröKölli MutKin Viekööt Ja Syvimpään&Pimeimpään Rotkoon HeittäKööt.. ;P

.. Eli.. Ei Syytä Kellään MustiinSukkiin.. Ainakaan Sen Asian Puolest.. ;D

• anonyymi_NXN

.. Noh.. Mä Voin Luvata Ja Vannoa, Kautta Kiven&Kannon, että Tämä OtsiKossa Kerrottu SäpöViesti on AinoKainen, joka Sinne on Ilmestynyt.. Ja Jos Sanani Valheelliset Ovat, niin MöröKölli MutKin Viekööt Ja Syvimpään&Pimeimpään Rotkoon HeittäKööt.. ;P

.. Eli.. Ei Syytä Kellään MustiinSukkiin.. Ainakaan Sen Asian Puolest.. ;D

Tuolla saatoit nyt päästä vapaille vesille.

• Exdissi

Tiedoks, että mä en ole susta ylläpidolle ilmoittanut mitään. V.ttuilen muuten, kun kohdalle osut. Siinä on mulle tarpeeks.

• ruokaa_kotimaasta

No en minäkään sinusta sitä usko.

• Exdissijatkaa

Piti vielä laittaa, että ollaan jo pitkään pysytty erillään ja homma on toiminut. Joskus Ellu sai mut miettimään ja jätin sut rauhaan. Pertsaa oon enemmän persiille potkinut...

Nyt tuo Flowerin väliseen keskusteluun (toistamiseen tungit) ja tälläkertaa osoitit suoraan viestin mulle, niin annoin palaa. Minua ei haittaa, vaikka sanoisit mikskä juopoks. Ei haittaa mikään muukaan. Et minusta minua kiusaa.... olet vaan muuten pösilö. 😁

• Miten täällä lähetetään yksityisviesti? Haluaisin kosia Pönttistä.

• anonyymi_vsk

Mene suolle. Täällä ei ole lupa kosia, kysy vaikka ylläpidolta prkl.

• .. Joskus Kuulemma ollut siihen Mahdollisuus, nyt ei ole.. Eli sellainen Ominaisuus on joskus Poistettu.. Syystä tai Toisesta.. ;P

.. Etköhän Sä jo Viestisi Kertonut.. ;D.. Säpöä voi tietenkin laittaa, jos Palvelun Säpö on Otettu käyttöön.. Kaikki ei ole, kun se ei ole Pakollinen.. Ja sitä taitaa pystyä muokkaamaan KäyttöönOttaessa, eli se ei ole Välttis sama, kuin KäyttäjäTunnus, vaikka sen olisi Käyttöön joku Ottanutkin.. ;P

.. Joskus Kuulemma ollut siihen Mahdollisuus, nyt ei ole.. Eli sellainen Ominaisuus on joskus Poistettu.. Syystä tai Toisesta.. ;P

.. Etköhän Sä jo Viestisi Kertonut.. ;D.. Säpöä voi tietenkin laittaa, jos Palvelun Säpö on Otettu käyttöön.. Kaikki ei ole, kun se ei ole Pakollinen.. Ja sitä taitaa pystyä muokkaamaan KäyttöönOttaessa, eli se ei ole Välttis sama, kuin KäyttäjäTunnus, vaikka sen olisi Käyttöön joku Ottanutkin.. ;P

.. Katsotaan mitä Pönttis Sulle Vastaa.. =)

• anonyymi_eVy

.. Katsotaan mitä Pönttis Sulle Vastaa.. =)

Tais vastata jo...

Nuuska herää, sä oot unessa!

• anonyymi_XPK

.. Joskus Kuulemma ollut siihen Mahdollisuus, nyt ei ole.. Eli sellainen Ominaisuus on joskus Poistettu.. Syystä tai Toisesta.. ;P

" Joskus Kuulemma ollut siihen Mahdollisuus, "

Ai kosimiseen? Ei hel..

• Se kuulu vaan soidinmenoihin. Kyllä se vielä lankeaa mun syliin :D

• saanenkysyä

Ihan mielenkiinnosta, mikä ihme siinä pönttiksessä viehättää?

• saanenkysyä

No kyllä joku, kun suunnilleen palstan jokainen mies tuntuu olevan kiinnostunut susta ja muut naiset on ilmaa.

• saanenkysyä kirjoitti:

Tykkään vähän kypsempään ikään ehtineistä leideistä :)

• saanenkysyä
        Saapasnaama kirjoitti:

Palstalla on useampikin "kypsempään ikään ehtinyt". Suurin osa taitaa olla. Miksi juuri pönttis?

• huomaaaja
        saanenkysyä kirjoitti:

Palstalla on useampikin "kypsempään ikään ehtinyt". Suurin osa taitaa olla. Miksi juuri pönttis?

Pönttis on ainoa flirttimimmi.

• huomaaaja kirjoitti:

Pönttis on ainoa flirttimimmi.

Korjaan: mummu.

• ei.mene.perille
        Saapasnaama kirjoitti:

Kypsä sulla on housuissas!

• ei.mene.perille kirjoitti:

Kypsä sulla on housuissas!

Mummulla voi ollakin ;)

• anonyymi_hjm
        Saapasnaama kirjoitti:

Mummulla voi ollakin ;)

En ole mikään mummu! Itelläs on torttu. Esprit hoitaa.

• egyptologi

• anonyymi_hjm kirjoitti:

En ole mikään mummu! Itelläs on torttu. Esprit hoitaa.

Ei siinä ole mitään pahaa. Tykkään vaan. Nuoren miehen ja mummun halut kohtaa :)

• anonyymi_tLz
        Saapasnaama kirjoitti:

Ei siinä ole mitään pahaa. Tykkään vaan. Nuoren miehen ja mummun halut kohtaa :)

Haista nyt home. Olet minuun nähden tosi vanha. Tiedätkö mikä on esim. internet? Sinä sanot ATK. Ei, ei se ole mikroaaltouuni, ei.

Sitä paitsi mä oon selibaatissa (pappojen suhteen).

• anonyymi_tLz kirjoitti:

Haista nyt home. Olet minuun nähden tosi vanha. Tiedätkö mikä on esim. internet? Sinä sanot ATK. Ei, ei se ole mikroaaltouuni, ei.

Sitä paitsi mä oon selibaatissa (pappojen suhteen).

Aivan niin kulta, aivan niin *silittää hellästi*

• kaksoiselämää
        saanenkysyä kirjoitti:

Muut akat on varattuja haahkoja. Silti miesten perässä sinkuissa kun oma äijä maistuu puulta.

• Ei mulla vaan ollu. Tuli tuosta avauksesta mieleen että ois varmaan voinu muakin muistaa trölli muttei näkynyt mitään :) Ei välttämättä oo ilmeisimmän aikaansaannosta, tuo lause varmaan johdattaa sylttytehtaalle:

"Profiilissa 'NuuskaMuikkune' asiatonta sisältöä: Vittuilee kaikille aineiden käytöstä ja kirjoittaa todella negatiivisesti jokaiseen aiheeseen."

eli varmaankin oot jonkun kaa jutellu jolla salliva suhtautuminen pään sekoittamisiin.

• Aineiden käyttö liittyi juuri sillä hetkellä olevan aiheen kontekstiin, joten sitä on ihan turha ottaa irralleen asiayhteydestä ja tehdä omia johtopäätelmiä. Olen itse melko kieltävä kaikkien aineiden suhteen, joten oletuksesi ei valitettavasti pitänyt paikkaansa.

• Nuuskis, se olin minä. Olen jo kauan katsonut pelleilyäsi palstalla ja mitta tuli täyteen muutama kuukausi sitten. Tämä ei ole siis mikään vitsi, eikä minulla ole muita käyttäjiä kuin tämä originaali jolla olen ollut internetissä jo vuodesta 2006.

• .. Arvostan Rehellisyyttäsi ja Rohkeutta Paljastaa Asia.. Saat.. Kymmenen Pistettä ja PapuKaijaMerkin.. Kaupan Piäl.. Vaikkei Se Sulle Mittään Merkkaiskaan.. =)

.. Pahoittelut, myös Epäilykseni Kohteelle (.. Yritän läpsiä itseäni hetken, että näin Myös Oikeasti Tuntisin, kun jostain Syystä se ei nyt Tunnu Tuntuvan Siltä Kunnolla&Syvästi.. Josta tulee Khyl Hieman Syyllinen Olo.. Oikeest..).. =(

.. Kuin Myös Pahoittelut Sulle, jos&kun Mun menot eivät ole jossain kohtaa (.. Tai eivät ole sitä Ikinä Olleetkaan) olleet Sulle SilmäKarkkia.. Sama Juttu Khyl tässä, kuin Aikaisemmassa Pahoittelussa.. Jos&Kun Rehellisiä ollaan.. Ja niinhän Me Ollaan.. ;P

.. Kaikkia Ei voi Aina Miellyttää, joitakin ei voi Oikeastaan Ikinä.. Syystä, jos Toisesta.. Aina Jostain Syystä Kuiteskin.. Ei Edes Vaikka Olisi Kaikille MiäLinKielin&KynnysMatto.. Sitä en Tosin Kellekään Suosittele.. Sellainen Ei Ole ElollisenOsa.. Karu Kohtalo, jos&kun Joku Sellaiseen Lankeaa, Ajautuu, Alistetaan&Alistuu jne.. Sympatiani&Empatiani on Kaikkien Niiden Puolella, jotka Sellaisen Kohtalon ovat Kohdanneet tai Kohtaavat.. Syystä, jos Toisesta.. Paljon Voimia Heille.. Ja EnkeliElollisten.. Tai Vaikka HenkiOlenton Kohtaamisia&Vierelle, jotka heidät Sieltä Kuopasta Pois Auttavat.. ;P

.. Arvostan Rehellisyyttäsi ja Rohkeutta Paljastaa Asia.. Saat.. Kymmenen Pistettä ja PapuKaijaMerkin.. Kaupan Piäl.. Vaikkei Se Sulle Mittään Merkkaiskaan.. =)

.. Pahoittelut, myös Epäilykseni Kohteelle (.. Yritän läpsiä itseäni hetken, että näin Myös Oikeasti Tuntisin, kun jostain Syystä se ei nyt Tunnu Tuntuvan Siltä Kunnolla&Syvästi.. Josta tulee Khyl Hieman Syyllinen Olo.. Oikeest..).. =(

.. Kuin Myös Pahoittelut Sulle, jos&kun Mun menot eivät ole jossain kohtaa (.. Tai eivät ole sitä Ikinä Olleetkaan) olleet Sulle SilmäKarkkia.. Sama Juttu Khyl tässä, kuin Aikaisemmassa Pahoittelussa.. Jos&Kun Rehellisiä ollaan.. Ja niinhän Me Ollaan.. ;P

.. Kaikkia Ei voi Aina Miellyttää, joitakin ei voi Oikeastaan Ikinä.. Syystä, jos Toisesta.. Aina Jostain Syystä Kuiteskin.. Ei Edes Vaikka Olisi Kaikille MiäLinKielin&KynnysMatto.. Sitä en Tosin Kellekään Suosittele.. Sellainen Ei Ole ElollisenOsa.. Karu Kohtalo, jos&kun Joku Sellaiseen Lankeaa, Ajautuu, Alistetaan&Alistuu jne.. Sympatiani&Empatiani on Kaikkien Niiden Puolella, jotka Sellaisen Kohtalon ovat Kohdanneet tai Kohtaavat.. Syystä, jos Toisesta.. Paljon Voimia Heille.. Ja EnkeliElollisten.. Tai Vaikka HenkiOlenton Kohtaamisia&Vierelle, jotka heidät Sieltä Kuopasta Pois Auttavat.. ;P

Hyvä että otat huumorilla, kaikki ei ota ja menettää sen punaisen langan joskus.

• anonyymi_mNf

.. Arvostan Rehellisyyttäsi ja Rohkeutta Paljastaa Asia.. Saat.. Kymmenen Pistettä ja PapuKaijaMerkin.. Kaupan Piäl.. Vaikkei Se Sulle Mittään Merkkaiskaan.. =)

Nuuska on ihan pihalla eikä tajua kenelle puhuu. Älä mene lankaan. Onko sua noin helppo viedä?

• possu kirjoitti:

Hyvä että otat huumorilla, kaikki ei ota ja menettää sen punaisen langan joskus.

.. Jeps.. Mut.. Tottuuden Nimis.. Kaikil Ossuu Huono Päivä Joskus.. Joillakin Usseemmin, kuin Toisil.. Tosin.. Joillakin SellainenKin On Lähes Aina.. Mut.. Silloin Se on Varpisti Geeneis.. Elikkäs Veres.. ;P

.. Btw.. Etkai sä Vedättänyt SiniSilmää TunnusTuksessasi?.. Vai KässäSiks Mä Jottain Viärin?.. ;D

• herää.tyyppi

.. Jeps.. Mut.. Tottuuden Nimis.. Kaikil Ossuu Huono Päivä Joskus.. Joillakin Usseemmin, kuin Toisil.. Tosin.. Joillakin SellainenKin On Lähes Aina.. Mut.. Silloin Se on Varpisti Geeneis.. Elikkäs Veres.. ;P

.. Btw.. Etkai sä Vedättänyt SiniSilmää TunnusTuksessasi?.. Vai KässäSiks Mä Jottain Viärin?.. ;D

Käsitit lähettäjän ihan huithapelikkoon. Älä ole sinisilmäinen!

• anonyymi_zyX

Sua vedätetään taas.

• anonyymi_mNf kirjoitti:

Nuuska on ihan pihalla eikä tajua kenelle puhuu. Älä mene lankaan. Onko sua noin helppo viedä?

.. Mä olen ValaisTuksen Kokenut SiniSilmä.. Elikkäs Silmät on enemmän tai vähemmän Pakottamalla Pakotettu Avautumaan.. Ja sen myötä en ole Khyl Läheskään niin SiniSilmä, kuin Olen ollut Tai tällä Persoonalla/Luonteella Voisin Olla.. SiniSilmä Syndrooma Tulee Varpisti "Vaivamaan" mua Enemmän tai vähemmän Aina.. Mut.. En mä Kovinkaan Pahoihin Kuoppiin&KariKoihin Khyl Varpistikaan enää Jouru.. Sen Verran SiperianKuoppaisia Teitä on Khyl painettu Menemään, että.. Tuntuu.. Kans.. ;D

.. Kato.. Khyl Kovinkin SiniSilmä Oppii, kun Se Oppi Kunnolla Taotaan.. Ja PakottamallaPakotetaan Tajuntaan.. NoHätä.. Siis.. =)

.. Ja olen 99,6% varma, ettei @possu(kaan) ole Pertsa.. Jos Sää Sitä Tarkootit.. ;D

• herää.tyyppi kirjoitti:

Käsitit lähettäjän ihan huithapelikkoon. Älä ole sinisilmäinen!

.. Tarkentaisitko?.. =)

• anonyymi_zyX kirjoitti:

Sua vedätetään taas.

.. AivanSama.. ;D

Turhaan ruoskit itseäsi, kun eihän epäilyksen kohde itse sitä tiedä. Tunsin kuitenkin piston, sillä olen hattuillut sinulle palstalla kirjoitusasustasi ja heittänyt tuon huumekommentikin. Käytän kuitenkin aina omaa nimimerkkiäni, koska silloin toisella on edes mahdollisuus sanoa suoraan vastaan.

.. AivanSama.. ;D

.. Tsori.. Siis.. AivanSeJaSama.. ;D

• Saapasnaama kirjoitti:

Turhaan ruoskit itseäsi, kun eihän epäilyksen kohde itse sitä tiedä. Tunsin kuitenkin piston, sillä olen hattuillut sinulle palstalla kirjoitusasustasi ja heittänyt tuon huumekommentikin. Käytän kuitenkin aina omaa nimimerkkiäni, koska silloin toisella on edes mahdollisuus sanoa suoraan vastaan.

.. MitäPä Tuosta.. RapaTessa joskus Roiskuu.. Ja Roiskeista Voi Lukea Yhtä Sun Toista.. Usein PaljonKinKin.. ;D

.. Mä olen ValaisTuksen Kokenut SiniSilmä.. Elikkäs Silmät on enemmän tai vähemmän Pakottamalla Pakotettu Avautumaan.. Ja sen myötä en ole Khyl Läheskään niin SiniSilmä, kuin Olen ollut Tai tällä Persoonalla/Luonteella Voisin Olla.. SiniSilmä Syndrooma Tulee Varpisti "Vaivamaan" mua Enemmän tai vähemmän Aina.. Mut.. En mä Kovinkaan Pahoihin Kuoppiin&KariKoihin Khyl Varpistikaan enää Jouru.. Sen Verran SiperianKuoppaisia Teitä on Khyl painettu Menemään, että.. Tuntuu.. Kans.. ;D

.. Kato.. Khyl Kovinkin SiniSilmä Oppii, kun Se Oppi Kunnolla Taotaan.. Ja PakottamallaPakotetaan Tajuntaan.. NoHätä.. Siis.. =)

.. Ja olen 99,6% varma, ettei @possu(kaan) ole Pertsa.. Jos Sää Sitä Tarkootit.. ;D

100% Varma että heitin sanatarkan ilmiannon ja 100% varma etten ole tämä Pertsa, josta olen myös heittänyt vihaista postia ylläpidolle.

Opetelkaa ny perkele käyttäytymään. :D

• trollli
        possu kirjoitti:

100% Varma että heitin sanatarkan ilmiannon ja 100% varma etten ole tämä Pertsa, josta olen myös heittänyt vihaista postia ylläpidolle.

Opetelkaa ny perkele käyttäytymään. :D

Mitäs jos se aloittaja olisit sä itse! On sikamaista käydä Muikkusen kimppuun, ei kyllä taatusti ole pahemmin muiden niskavilloissa roikkunut. (syyttömien) Kyllä täältä löytyy noita ihan oikeitakin häiriköitä, joista voisit aloittaa noita valituksia tekeen, jos sulla ei muuta teemistä ole!

Keskinäiset kähinät, kun ainakin minusta aikuisten pitää osata hoitaa keskenään. Pentumaista puuhaa kannella ylläpitoon ... nurkkaan joutaisit häpeemään omaa käytöstäsi!
        Kuulut ilmeisesti samaan klaaniin valtakunnansyyttäjäviraston ladyn kanssa, jos hän jää kakkoseksi niin mode saa hoitaa homman hänelle kotiin -> poistattaa vastapuolen textit. Kokemusta on!

Nuuskan kimpuun käynti on suoranaista porsastelua... ei mulla muuta!

• Saduissakinpuolikastotta
        trollli kirjoitti:

Mitäs jos se aloittaja olisit sä itse! On sikamaista käydä Muikkusen kimppuun, ei kyllä taatusti ole pahemmin muiden niskavilloissa roikkunut. (syyttömien) Kyllä täältä löytyy noita ihan oikeitakin häiriköitä, joista voisit aloittaa noita valituksia tekeen, jos sulla ei muuta teemistä ole!

Keskinäiset kähinät, kun ainakin minusta aikuisten pitää osata hoitaa keskenään. Pentumaista puuhaa kannella ylläpitoon ... nurkkaan joutaisit häpeemään omaa käytöstäsi!
        Kuulut ilmeisesti samaan klaaniin valtakunnansyyttäjäviraston ladyn kanssa, jos hän jää kakkoseksi niin mode saa hoitaa homman hänelle kotiin -> poistattaa vastapuolen textit. Kokemusta on!

Nuuskan kimpuun käynti on suoranaista porsastelua... ei mulla muuta!

No tässähän voi olla kyse ihan v.ttuilusta, mitä eräs tyyppi tekee, kun muut käy päälle. Valutetaan pask.a alemmaks olevinaan...???

Mutta kauheesti ei pysty nuuskan palstakäyttäytymistään kehumaan. Hän nimittelee muita bonobonoiks, narsumarsuiks ja vähättelee muita. Lisäksi jakelee juoponpapereita ja muuta vastaavaa äkäpäissään. Vaan kun joku ei ole hänen mieleensä.

Kyllä kaikessa on hitunen totta. Muista sinäkin se, ennenkuin alat reuhoamaan.

• trollli
        Saduissakinpuolikastotta kirjoitti:

No tässähän voi olla kyse ihan v.ttuilusta, mitä eräs tyyppi tekee, kun muut käy päälle. Valutetaan pask.a alemmaks olevinaan...???

Mutta kauheesti ei pysty nuuskan palstakäyttäytymistään kehumaan. Hän nimittelee muita bonobonoiks, narsumarsuiks ja vähättelee muita. Lisäksi jakelee juoponpapereita ja muuta vastaavaa äkäpäissään. Vaan kun joku ei ole hänen mieleensä.

Kyllä kaikessa on hitunen totta. Muista sinäkin se, ennenkuin alat reuhoamaan.

Voi hirveetä sentään... vai sellainen hän on... ?
        "Hän nimittelee muita bonobonoiks, narsumarsuiks ja vähättelee muita. Lisäksi jakelee juoponpapereita ja muuta vastaavaa äkäpäissään."
        Ilmeisesti se on hänen tapansa ilmaista itseään; ... toisin sanoen; ei ole kaverin kanssa samalla aaltopituudella silloin!

Ilmeisesti huorittelut ja ...kirvellä päähän öljyssä keittämiset, turpaan vetämiset ym. ovat paljon hillitympiä ilmaisuja sinusta kuin bonobonotus... mikä nykyään on ihan villitys, sinkkujen, eronneiden ja karanneidenkin kesken! Ja alkoholilla näyttää läträävän yks sun toinenkin...
        Meikäläinen kun on myös puusta pudonnut... ja vähän säikähtänyt, kun meno tosiaan IRL:ssäkin on kuin viidakossa, mutt mä pidän silti pintani ja mielipiteeni ...kaikesta huolimatta!

Mulla on vielä työvuorolistan teko kesken... joten Hyvät yöt teille palstalaisille!

• wanhaämmä

Jo vuodesta 2004? Oho. Olen bongannut sut muutaman kerran täällä ihan vasta lähiaikoina.

Noihin kylähulluihin pitää vaan tottua täällä.. ;D Kaikkea ei tarvitse lukea. Ohi vaan, jos teksti tai kirjoittaja tympii. Niin helppoa!

• wanhaämmä

Huutonaurua!! :D

Et kai itse vetänyt viivaa nenääsi, kun noin asiasta hermostuit? Tottahan tuo palaute oli, vaikka aika laimean pehmeästi ilmaistu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3394
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2602
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2496
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      81
      1730
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1395
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1070
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      975
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      945
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      26
      751
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      704
    Aihe