Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivottavasti tämä on vain palstalle tyypillinen fiktiivinen tarina, eikä niitä tosi elämän juttuja....
Jos on ihan tosi tarina, niin nämä on näitä hetkiä, kun ei oikein tiedä mitä pitäisi sanoa.... :`(
Surullista niin uhrille, kuin sinullekin.....itseä jäisi tosin enemmän kaivamaan uhrin kohtalo, kuin oma...vaikka vahinko olisikin....liikenteessä pitäisi aina pyrkiä olemaan todella varovainen ja ennakoida myös ennakoimattomia tilanteita, mutta eihän kaikkeen aina pysty vaikka mitä tekisi......huono tuuri voi käydä aina missä asiassa tahansa.... :(
Mites sinuun on vaikuttanut tuo yliajo?...
29.05.2016 01:14
"Ei huolta, saat kyllä lapsellisen viimeisen sanasi, mutta olen täysin juttujesi yläpuolella, ei tunnu, eikä tule tuntumaan missään."
Uuh....olet niin helppo....tiesin ettet voi itsellesi mitään..... =DDD
Taitaa tuntua.....Varo PalkoKasvien Vyöryä... =DDD
https://www.youtube.com/watch?v=YRKhTvUUYMI
29.05.2016 00:41
Tarina on sen verran OudollaTavalla mielenkiintoinen, kun tarinan tarkoitus on hieman epäselvä....niin kysäsempäs ihan huvikseen, että miksi jouduit sinne vankilaan vai oliko se vain joku VertausKuva?... ;P
29.05.2016 00:39
Uhhh....HyväYrkkä....mutta todella surkea.... ;P
29.05.2016 00:29
No joo... Oudoksun sitten vastaavalla tyylillä PanoJaanoja&Pettereitä....siis aivan tavattoman outoa ja käsittämättömän Eläimellistä touhua...ihmetyttää mikä niissä on oikein vialla....taitaa olla jotain PääPipiä niillä....hmmmm......mahtaako olla joku VesiKauhua vastaava sairaus monella KiimaOhjautuvalla Yksiköllä???...syitä on varmasti monia, mutta todella outoa on....eikös olekin??? =DDD
29.05.2016 00:28
Eipäs Kiroilla Siellä....Suatana... ;P
28.05.2016 23:46
Huh....ymmärsitkö tuon kommentin oikeasti väärin vai näytteletkö vain?... ;P
28.05.2016 23:33
Minä vastaan juuri niin, kuin metsään huudetaan.... ;P
"Kummallinen ajatus. Jotkut ovat mummoja tuon ikäisenä. Toki, uskonnollinen vakaumus... siitä en ymmärrä yhtään mitään. Oudoksun kyllä tuon ikäistä neitsyttä, oli se sitten mies tai nainen."
Persestelyä sanon minä.....turhaa siinä alkaa mitään Häpäisemään tai Diagnisoimaan, jos joku tai jotkut ovat erillaisia kuin sinä..... ;P
Voisin minäkin heittää vastaavaa Jargonia jatkuvasti PanoJaanoista&Janneista.....se olisi ihan vastaavaa, kuin tuo sinunkin heittosi...eikä poikkea siitä mitenkään... ;P
Anna heidän olla mitä ovat, koska ovat täysin yhtä normaaleja, kuin heistä poikkeavatkin ja niin, kuin sanoin he varmaan myös ovat sopivampia toisilleen.....eikä sinulla luultavasti ole huolen häivääkään löytää joskus itsesi kaltainen mies kumppaniksi........Olisi Hyvin Outoa, jos valitsisi tai etsisi eri tavalla käyttäytyvän kumppanin, kuin itse käyttäytyy....koskien myös näitä asioita.... ;P
28.05.2016 23:31
Noh....et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää Mun ekaa kommenttiani....enkä ainakaan nyt jaksa avata sitä enempää.... ;P
Ehkä sä oivallat sen vielä joskus tai sitten et... ;D
28.05.2016 23:20
Ai niin palataampa takaisin edelliseen kommenttiisi.....meinasin siihen puuttua, mutta jätin väliin.... ;P
"Ei olemassa mitään hyviksiä ja pahiksia, vain ihmisiä."
Kyllä on....on lämpimiä (hyviä) ja kylmiä (pahoja)....ja sinä kuulut selvästi noihin kylmiin.... ;P
"Mutta jos mitenkään saat, nautit ja käytät spedejen tuotoksia tai olet niihin osallisena olet vain tekopyhä. Mikäli on käsi ojossa yhteen suuntaan, olet alistunut, muu on vain itsensä sumuttamista."
Voithan sinä kitistä ja selittää....sekä yrittää laatia sääntöjä, että pelattaisiin KusPäiden Pussiin....mutta mitään et sille voi, jos pelikaveri ei sinun Perseilyihisi lähde......Persestelevillä säännöillä ei saa reilua peliä aikaiseksi, joten otan vapauden rikkoa niitä ja soveltaa niitä juuri niin, kuin haluan....ja sekös RiistoPorvaria ja sen Kätyreitä päähän ottaakin.....ja se on myös yksi tarkoitus.... ;P
Systeemi tuhoutuu ja/tai se pakotetaan muutokseen, jos/kun tarpeeksi moni näyttää RiistoPorvareille ja sen Kätyreille Persusta..... ;P
Hieman tähän malliin.... ;D
Peliä ei voi voittaa heidän säännöillä, joten silloin pitää pelata mukautetuilla säännöillä, niin että sillä on jotain vaikutustakin.....ja mikä sen mukavampaa antaa hieman takaisin niille, jotka sen ansaitsevatkin....ja sekös sinuakin ärsyttää, mutta minkäs teet?...kitiset kiukusta ja rutiset ympäriinsä, kun persestelivillä säännöillä ei PeliKaverit suostu pelaamaan....ja se on ainoa mitä voit tehdä, koska ei voisi vähempää kiinnostaa sinun persestelysi... ;P
=DDD.... Ja Sitten Oottelemaan SatiKutia......Anna tulla jotain hyvää Settiä, niin saa HyvätNaurut.... ;P
28.05.2016 23:13
=D.....no on myös hyvää outoilua.....ja sitten sitä pahaa outoilua.....hyvä outoilu on vain hyväksi ja paha tietenkin pahaksi... ;D
OmituistenOutoilijoidenKerhoon kyllä aina mahtuu lisää Kaveruksia noiden TuittuPäiden ja PahanTekijöiden kiusaksi.... ;P
28.05.2016 21:23
Vai että Kukkiskin on hairahtunut Ismiläisyyteen......paranemisia.... ;P
Noh, on se ainakin Muodikasta....mutta en onneksi niin välitä noista MuotiPelleilyistä.....muutenhan sitä pitäisi itsekin käänty Ismiläiseksi.... ;P
Feminismi näyttää vahvasti olevan Sovinismin Sisko.....mutta kukin tyylillään...ja tyyli on vapaa... ;(
28.05.2016 21:17
Joo aika kuralta näyttää ja maistuu myös....siis kommenttisi.... ;P
Vai, että KAIKKI miehet pelkäävät.....jooh.....ei jaksa edes nauraa.... ;P
28.05.2016 21:09
Se on Notta Nii, että ei ole pakko lähteä siihen.....kyllä minä tiedän miten Kuspäistä porukkaa on liikenteessä ja paljon....siitä voi aina irrottautua....mulle on aivan sama mitä NE tekee toisilleen ja itsensä kaltaisille....ei siinä silloin mitään väärää ole, jos itseä kohdellaan niin, kuin itsekin kohtelisi vastaavassa asemassa muita tai toista.... ;P
Alistajat alistaa ja alistujat alistuu.....mutta minä valitsen toisin....minun ei tarvitse ketään alistaa, eikä minun tarvitse kenellekään alistua ja sille ei yksikään SpeDe voi yhtään mitään.... ;P
Ja niin kuin sanoin, jos ihmiset ovat mitä ovat, niin olkoot....Se ei ole minulta pois, eikä tule ikinä olemaan.....minä en halua, enkä voi ketään muuttaa......jokainen olkoot juuri sitä mitä ovat ja yksikään ei ole yhtään enempää tai vähempää, kuin juuri sitä mitä oikeasti ovat... ;P
Että Sellasta..... ;D
28.05.2016 21:07
Mikä SemmoNe O?... ;P
28.05.2016 20:32
Juuri niin kauan asiat menee noin, kunnes tapahtuu muutos ja KusPäitä ei päästetä valtaan.... ;P
Toisten Kuspäiden korvaaminen toisilla KusPäillä ei auta mitään....se on sanomattakin selvä.... ;P
Täytyy toivoa parasta....ja pelätä pahinta.......pahalla on aina yleensä etumatka, koska pystyvät toimimaan kylmemmin, kuin hyvikset......hyvisten pitäisi pystyä löytämään keino tämän EtuMatkan kuromiseksi..... ;P
Toki voipi olla, että ihmisillä on vielä pitkä matka kehityksessä, että suurin osa olisi tietynlaisia.....ja kehitys voi kulkea myös päinvastaiseen suuntaan.......suurin kysymys varmaan on se, että mikä on ihmisen puhtain "LuonTo".......ja voiko ihmiset tai ainakin osa yhteiskunnista perustaa paremmin toimivan järjestelmän.....tämä järjestelmä tulee tuhoutumaan....mutta koska, niin se on ihan toinen juttu.... ;P
Pahemmaksi on kokoajan mennyt ja pahemmaksi menee.....jossain vaiheessa tulee raja vastaan......tai sitten syystä tai toisesta tajuavat ennen kuin on jo liian myöhäistä... ;P
28.05.2016 20:19
No joo....mikä minä olen puhumaan....en itsekään niin välitä....paitsi jos jollain tavalla sopii omaan silmään....harvemmin näin on.... tai sitten se on tottumis KyMySys....YksiVärisillä Pääsääntöisesti mennään ja vieläpä pääsääntöisesti juuri yhden värisillä......About 99% varmuudella....ainakin tällä hetkellä... ;P
28.05.2016 18:11
Hmmm....sä taidat olla liian ovela tai sitten mulla on taas aivot eri taajuudella....EpäLeiruu.... ;P
Vai tarkoititko, että Nuuskis ei kaipaisi rahaa, jolla rakentaisi oman PikkuKuplan, joka helpottaisi ToivonTappamista?.... ;P
No onnistuu se toki ilman sitäkin....olet ihan oikeassa....se vaatii vain hieman enemmän vaivaa ja mielikuvitusta....ei sen enempää... ;P
Kyllä se siitä.....näin ainakin uskon....ja toivon.. ;D
28.05.2016 18:05
En usko....Eppäilen et oot Oikkeest Vallattoman Fiksu tapaus....toki tämä on aina katsojan silmässä.... ;P
Se on Mun Kuva Susta....Ja sille Sää et Pal Mittää Maha....Ettäs Tiiät... ;P
Ei mulla ole ketään mitään vastaan....paitsi oikeasti huonompia persoonia vastaan on - Varsinkin jos kohdistavat jotain Sontaa erillaisia vastaan....sekä outoilua....ja jotain vastaavia juttuja.... ;P
Kysy mitä kysyt.....vastaan jos osaan tai pystyn...ei haittaa yhtään....KysyväEiTieltäEksy.... ;P
28.05.2016 17:57
"Täällä pilkataan meitä kaljuuntuneita, väsyneitä, mahakkaita..... joiden takamus roikkuu maassa asti."
Nuo ovat sitten varmaan jo Aikast Vanhoja.....jos kerran jo tuossa kunnossa on... ;P
28.05.2016 17:47
604 / 651