Kun näitä viestejä vähän pidempään lukee, nin nopeasti huomaa miten kaukana yksinäisten miesten ajatusmaailma ovat omastani, ihan perusasioita myöten. Varsinkin mitä ihmissuhteisiin tulee. Aluksi vähän ahdistaa, mutta sitten tajuaa, että eihän kaikkien tarvitse toisiaan tajutakaan. Voin mennä onnellisena takaisin kuplaani, jossa on riittävästi samanmielisiä ihmisiä, joilta saan kaiken tarvitsemani. En tarvitse katkeria, vihaisia, toisia syyllistäviä miehiä mihinkään. Voin lähteä. Ja siitä olen iloinen.
Eihän miesten ole pakko tajuta
57
831
Vastaukset
- hyvästitsinulletoivotan
Tervemenoa kuplaasi. Mutta totuus ei pala tulessakaan.
- Ryssänmorsian
Kannattaa joskus yrittää ymmärtää myös sitä toista puolta. Ei se oma totuus kuitenkaan ole loppujen lopuksi ole mikään absoluuttinen totuus. Tämä palsta on täynnä aivan järkyttävää tekstiä, mutta toisaalta, mitä minä tiedän näiden "ätmien" tuskasta. Ehkä heitä oikeasti sattuu ja paljon tilanteesta, eivätkä oikeasti pysty tehdä sen eteen mitään. Minä olen saanut paljon rakkautta (en tarkoita seksiä tällä, kyllä tiedän että saisin seksiä mieheltä ihan koska vain, kun vain astun ovesta ulos, mutta en halua seksiä ihmisen kanssa, jota en rakasta) elämässäni, niin mikä minä olen arvostelemaan ihmisiä, jotka eivät ole saaneet. En tiedä millaista olisi olla heidän tilanteessa niin tavallaan tunnen jonkinlaista myötätuntoa. Luultavasti tuntisin vielä enemmän myötätuntoa, jos he eivät huorittelisi ja kutsuisi spermaviemäreiksi muita ihmisiä.
Kyllä minäkin tästä vielä pakenen omaan kuplaani, jossa ihmiset ovat pääasiassa mukavia, elämänmyönteisiä j hyväntahtoisia. Ryssänmorsian kirjoitti:
Kannattaa joskus yrittää ymmärtää myös sitä toista puolta. Ei se oma totuus kuitenkaan ole loppujen lopuksi ole mikään absoluuttinen totuus. Tämä palsta on täynnä aivan järkyttävää tekstiä, mutta toisaalta, mitä minä tiedän näiden "ätmien" tuskasta. Ehkä heitä oikeasti sattuu ja paljon tilanteesta, eivätkä oikeasti pysty tehdä sen eteen mitään. Minä olen saanut paljon rakkautta (en tarkoita seksiä tällä, kyllä tiedän että saisin seksiä mieheltä ihan koska vain, kun vain astun ovesta ulos, mutta en halua seksiä ihmisen kanssa, jota en rakasta) elämässäni, niin mikä minä olen arvostelemaan ihmisiä, jotka eivät ole saaneet. En tiedä millaista olisi olla heidän tilanteessa niin tavallaan tunnen jonkinlaista myötätuntoa. Luultavasti tuntisin vielä enemmän myötätuntoa, jos he eivät huorittelisi ja kutsuisi spermaviemäreiksi muita ihmisiä.
Kyllä minäkin tästä vielä pakenen omaan kuplaani, jossa ihmiset ovat pääasiassa mukavia, elämänmyönteisiä j hyväntahtoisia.No sullapa sitten on oikeasti ihana "kupla" tai sitten sekin kupla on vain valheellinen, niin kuin moni muukin "kupla"... ;P
- atännä
Ryssänmorsian kirjoitti:
Kyllä minäkin tästä vielä pakenen omaan kuplaani, jossa ihmiset ovat pääasiassa mukavia, elämänmyönteisiä j hyväntahtoisia.Mullakin on mukavia ja hyviä ihmisiä ympärillä. Voi olla joku vähän ikävämpikin joskus, mutta miksi pitäisi pelkästään sellaisiin keskittyä. Kun itse saa valita seuransa ja muut samoin, niin eiköhän sitä ole suurinpiirtein samanlaisessa seurassa kuin mitä on itsekin. Jokaisella on hyviä ja huonoja puolia tilanteesta riippuen, ei täydellistä olekaan. Ne viat tekevät meistä ihmisiä ja luulen että myös rakastettavia.
Minä en näe tuota rakastamista ensisijaisesti minuun kohdistuvana tarpeena, vaan olen onnellinen että minä saan rakastaa. Vaikka minuakin rakastetaan.
Voisin jäädä junnaamaan kaikkiin elämäni pahoihin tapahtumiin ja kaivaa niistä vain huonoja puolia ja vetää niistä omia negatiivisia johtopäätöksiäni muista ihmisistä, mutta se mitä siitä saan itselleni ei ole sitä mitä haluan tai tarvitsen. Siitä ei ole minulle mitään hyötyä. Eikä kenellekään muullekaan. Minustakin on siis ennemmän hyötyä ja iloa lähipiirilleni, kun näen asiat valoisammin. Positiivisuus tarttuu, samoin kuin varauteuneisuus ja negatiivisuus.
Hienoa lässytystä, eikä elämä mene aina noin omienkaan ajatusten mukaan, mutta itseään tutkiskelemalla ja omat vikansa tunnistamalla pääsee helpommin takaisin hyviin hetkiin.
"Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
Tuo on minusta julmetun viisas lause. atännä kirjoitti:
Mullakin on mukavia ja hyviä ihmisiä ympärillä. Voi olla joku vähän ikävämpikin joskus, mutta miksi pitäisi pelkästään sellaisiin keskittyä. Kun itse saa valita seuransa ja muut samoin, niin eiköhän sitä ole suurinpiirtein samanlaisessa seurassa kuin mitä on itsekin. Jokaisella on hyviä ja huonoja puolia tilanteesta riippuen, ei täydellistä olekaan. Ne viat tekevät meistä ihmisiä ja luulen että myös rakastettavia.
Minä en näe tuota rakastamista ensisijaisesti minuun kohdistuvana tarpeena, vaan olen onnellinen että minä saan rakastaa. Vaikka minuakin rakastetaan.
Voisin jäädä junnaamaan kaikkiin elämäni pahoihin tapahtumiin ja kaivaa niistä vain huonoja puolia ja vetää niistä omia negatiivisia johtopäätöksiäni muista ihmisistä, mutta se mitä siitä saan itselleni ei ole sitä mitä haluan tai tarvitsen. Siitä ei ole minulle mitään hyötyä. Eikä kenellekään muullekaan. Minustakin on siis ennemmän hyötyä ja iloa lähipiirilleni, kun näen asiat valoisammin. Positiivisuus tarttuu, samoin kuin varauteuneisuus ja negatiivisuus.
Hienoa lässytystä, eikä elämä mene aina noin omienkaan ajatusten mukaan, mutta itseään tutkiskelemalla ja omat vikansa tunnistamalla pääsee helpommin takaisin hyviin hetkiin.
"Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
Tuo on minusta julmetun viisas lause.Ai, että mä tykkään sun tavastasi ajatella ja ilmaista ajatuksiasi. Nimenomaan itsestä se kaikki lähtee, asenteesta, kyvystä tutkia itseään rehellisesti ja kohdata omat vajavaisuutensa jne. Muita ei voi muuttaa, kuin itseään. :)
Hyväksymistä ja nöyrtymistä tarvitaan, kuin myös tervettä itsekkyyttäkin.
- Mehukatri
Näinpä... Täältä saa lukea varsin raadollista tekstiä. Ja samat tyypit, jotka ovat kirjoitelleet joukkomurhista, lutkista ja naisvihastaan viikon pääksytysten, ovat yhtäkkiä hunajaa ja vaniljaa, kun luulevat olevansa naisten kanssa tekemisissä. Tiettyyn pisteeseen asti ymmärrän, että turhautuminen vaikuttaa mielentilaan ja käytökseen. Olen käynyt varsin karseita keskusteluja miehen kanssa esimerkiksi one man one horse -episodista, eikä moinen minun kokonaiskuvaani miehestä pilaa (nautin huumorini yhtä mustana kuin kahvini, enkä muutenkaan hetkahda vähästä). Mutta että naisen läsnäolon erotuksella voidaan olla sekä joukkomurhaa suunnittelevia pillunkipeitä haaremistahaaveilijoita että kohteliaita järkimiehiä.
Niin kumpi näistä sitten onkaan se totuus ja omalla riskilläkö sitä pitäisi lähteä selvittämään?Pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä ja yksinkertainen vai näytteletkö vain?... ;P
Toivottavasti näyttelet.....äläkä yleistä ja niputa kaikkia samaan joukkoon...yksikin yksilö voi trollata kymmenillä nimimerkeillä....eli paha mennä sanomaan, kuinka moni noita sairaimpia juttuja oikeasti heittää....ja kuinka moni on kuinka tosissaan....jonkun osan voi joskus ottaa "mustana huumorina", mutta sitten kun ampuu yli, niin sitten on jo jotain oikeita ongelmia ja persoonassa/luonteessa enemmän tai vähemmän vikaa.... ;P"Ja samat tyypit, jotka ovat kirjoitelleet joukkomurhista, lutkista ja naisvihastaan viikon pääksytysten, ovat yhtäkkiä hunajaa ja vaniljaa, kun luulevat olevansa naisten kanssa tekemisissä."
Ja höpöhöpö. Mitä jos pitäisit mielikuvituksesi tuotteet omassa päässäsi?- Mehukatri
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä ja yksinkertainen vai näytteletkö vain?... ;P
Toivottavasti näyttelet.....äläkä yleistä ja niputa kaikkia samaan joukkoon...yksikin yksilö voi trollata kymmenillä nimimerkeillä....eli paha mennä sanomaan, kuinka moni noita sairaimpia juttuja oikeasti heittää....ja kuinka moni on kuinka tosissaan....jonkun osan voi joskus ottaa "mustana huumorina", mutta sitten kun ampuu yli, niin sitten on jo jotain oikeita ongelmia ja persoonassa/luonteessa enemmän tai vähemmän vikaa.... ;P"paha mennä sanomaan, kuinka moni noita sairaimpia juttuja oikeasti heittää"
- Ei minua kiinnosta, että kuinka moni. Vaan se, kuinka petollisesti näkemykset muuttuvat sen mukaan, keitä on kuulemassa (tai keiden luullaan olevan).
>> samat tyypit, jotka ovat kirjoitelleet joukkomurhista, lutkista ja naisvihastaan viikon pääksytysten, ovat yhtäkkiä hunajaa ja vaniljaa, kun luulevat olevansa naisten kanssa tekemisissä <<
Puhuin yksilöistä, jotka tällaista tuuliviireilyä harrastavat. En missään vaiheessa puhunut "kaikista palstalaisista" tai "kaikista nettimiehistä" tmv. Pahoittelut, jos otit nokkiisi ;P Mehukatri kirjoitti:
"paha mennä sanomaan, kuinka moni noita sairaimpia juttuja oikeasti heittää"
- Ei minua kiinnosta, että kuinka moni. Vaan se, kuinka petollisesti näkemykset muuttuvat sen mukaan, keitä on kuulemassa (tai keiden luullaan olevan).
>> samat tyypit, jotka ovat kirjoitelleet joukkomurhista, lutkista ja naisvihastaan viikon pääksytysten, ovat yhtäkkiä hunajaa ja vaniljaa, kun luulevat olevansa naisten kanssa tekemisissä <<
Puhuin yksilöistä, jotka tällaista tuuliviireilyä harrastavat. En missään vaiheessa puhunut "kaikista palstalaisista" tai "kaikista nettimiehistä" tmv. Pahoittelut, jos otit nokkiisi ;PKyllä melkoinen kasa PalkoKasveja oli vyörymässä kohti TuulenHalkojaani....AijaiJai.. ;P
No ei vaiskaan.....mutta hyvä, että korjasit kommentiasi..... ;P- Mehukatri
Kyllä melkoinen kasa PalkoKasveja oli vyörymässä kohti TuulenHalkojaani....AijaiJai.. ;P
No ei vaiskaan.....mutta hyvä, että korjasit kommentiasi..... ;PNo problemo :)
- atännä
Pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä ja yksinkertainen vai näytteletkö vain?... ;P
Toivottavasti näyttelet.....äläkä yleistä ja niputa kaikkia samaan joukkoon...yksikin yksilö voi trollata kymmenillä nimimerkeillä....eli paha mennä sanomaan, kuinka moni noita sairaimpia juttuja oikeasti heittää....ja kuinka moni on kuinka tosissaan....jonkun osan voi joskus ottaa "mustana huumorina", mutta sitten kun ampuu yli, niin sitten on jo jotain oikeita ongelmia ja persoonassa/luonteessa enemmän tai vähemmän vikaa.... ;P"Pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä ja yksinkertainen vai näytteletkö vain?... ;P"
Taas täällä haukkumassa muita. >:( atännä kirjoitti:
"Pakko kysyä, että oletko oikeasti noin tyhmä ja yksinkertainen vai näytteletkö vain?... ;P"
Taas täällä haukkumassa muita. >:(Se oli kysymys, jos et huomannut?.... ;P
Eikä hän ollut vaan oli syystä tai toisesta oikonut hieman.....tai sitten halusi hieman provota tai trollata.... ;D- Mehukatri
Se oli kysymys, jos et huomannut?.... ;P
Eikä hän ollut vaan oli syystä tai toisesta oikonut hieman.....tai sitten halusi hieman provota tai trollata.... ;DTsk, tunnustan vain kirjoitusasun huonon muotoilun. Tulkinnat teit itse ;(
Mehukatri kirjoitti:
Tsk, tunnustan vain kirjoitusasun huonon muotoilun. Tulkinnat teit itse ;(
Olet aivan oikeassa......yritin vain heikkouttani sivuuttaa tämän asian....huomasin sen kyllä, kun ajatuksella luin tekstisi....huomautuksesi jälkeen.... ;D
Ei saisi sortua vastaamaan mitä sattuu, eikä varsinkaan silloin jos hätäisesti lukaisee toisen kommentin ilman, että on kunnolla ajatus mukana.... ;P
Pahoittelut...MyBad.... =)
- crux
Kaikkien ei tosiaan tarvitse ymmärtää kaikkia, mutta usein on niin että yksinäiset miehet ymmärtävät kaikkia vaikka heitä ei ymmärretäkään. Sitä kun on aikaa ja aihetta ajatteluun...
- 1418
Missä ne yksinäiset miehet, jotka "ymmärtävät kaikkia vaikka heitä ei ymmäretäkään" oikein luuraavat? Tällä palstalla heitä ei ainakaan ole.
- crux
1418 kirjoitti:
Missä ne yksinäiset miehet, jotka "ymmärtävät kaikkia vaikka heitä ei ymmäretäkään" oikein luuraavat? Tällä palstalla heitä ei ainakaan ole.
On täälläkin tekstien perusteella joitakin, minä ainakin yhtenä. Monet asiat vaan ovat naisille niin helppoja että silloin ei tule ajatelleeksi koko asiaa. Sitten kun joku toinen ajattelee sen asian, niin hän onkin outo.
Ymmärrän oikein hyvin että naisten ajatusmaailma ja elämä muutenkin on hyvin kaukana rumien sinkkumiesten elämästä. Naiset saavat kaiken ilmaiseksi ja tekemättä mitään kun kyse on seksin ja parisuhteen saamisesta.
Onhan se toki järkyttävää lukea jos joku kertoo ettei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista, kuten naisilla.
Sulkekaa korvanne, silmänne ja pysykää omassa kuplassanne. Älkää havaitko mitään miehiin kohdistuvaa vääryyttä omasta täydellisestä maailmastanne.
p.s. ei tämän palstan juttuja ole pakko lukea jos noin ahdistaa- Mehukatri
Hunajaiset puheet ja lämmin vastaanotto sekseineen ja parisuhteineen (jonka saa ilmaiseksi ja tekemättä mitään) eivät lämmitä, jos se on pelkkä valhe pillunkantotelineen käyttämiseksi ja parisuhde vaihtuu, kun uusi erikoistarjousleimainen pillunkantoteline sattuu silmiin. Ja että pillunkantotelineen kanssa pysytään vain koskei parempaa ole tarjolla.
Tämän näkemyksen korostuminen (valehtelemalla pahaa-aavistamattoman naisen pöksyihin), eli riski joutua hyväksikäytetyksi jos kiinnostuu palstalaisesta, on se joka hiertää.
Ei se tarkoita, etteikö täällä voisi avata sydäntään ja keskustella pillereistä sun muista kuten entiseen tapaan.
Mutta noiden tiettyjen järjenjättiläisten aikaansaannos on ihan hyvä tiedostaa, eli ettei tämä ole sinkuille naisille kovin houkutteleva treffikanava ja että he eivät täällä viihdy. Ap:kin päätti lätkiä menemään. - ryssänmorsian
No eipä super-atm:n viestissä tännekään ole kovin kummoista sisältöä. Ei se tarkoita, että elämä on ruusuilla tanssimista, jos saa helposti seksiä tai jopa parisuhteen. Hyvin harva taitaa helposti löytää ihmistä, jota rakastaa ja kun löytää niin se ei ole jatkuvaa ruusuilla tanssimista. Seksin saanti itselleni on ainakin ihan sivuseikka, miksi siitä pitäisi tuntea olonsa imarrelluksi, jos joku mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tulee ehdottamaan seksiä. Itselläni oli suuri rakkaus elämässäni, mutta valitettavasti sairaus tuli ja vei sen pois, eikä häntä enää ole. Ei paljoa lohduta tieto, että joo kyllä löytyisi joku ihaneiyhtäänkukaan tilalle. Miksi teidän ätmien on niin vaikea tätä ymmärtää?
Kyllä minä ainakin pystyn helposti tuntemaan myötätuntoa niitä miehiä kohtaan, jotka eivät saa parisuhdetta vaikka haluaisivat. Mehukatri kirjoitti:
Hunajaiset puheet ja lämmin vastaanotto sekseineen ja parisuhteineen (jonka saa ilmaiseksi ja tekemättä mitään) eivät lämmitä, jos se on pelkkä valhe pillunkantotelineen käyttämiseksi ja parisuhde vaihtuu, kun uusi erikoistarjousleimainen pillunkantoteline sattuu silmiin. Ja että pillunkantotelineen kanssa pysytään vain koskei parempaa ole tarjolla.
Tämän näkemyksen korostuminen (valehtelemalla pahaa-aavistamattoman naisen pöksyihin), eli riski joutua hyväksikäytetyksi jos kiinnostuu palstalaisesta, on se joka hiertää.
Ei se tarkoita, etteikö täällä voisi avata sydäntään ja keskustella pillereistä sun muista kuten entiseen tapaan.
Mutta noiden tiettyjen järjenjättiläisten aikaansaannos on ihan hyvä tiedostaa, eli ettei tämä ole sinkuille naisille kovin houkutteleva treffikanava ja että he eivät täällä viihdy. Ap:kin päätti lätkiä menemään.Et ilmesestikään ymmärrä että naisten markkina-arvo parisuhteeseen pääsemiseen on huomattavasti huonompi kuin markkina-arvo seksin saamiseen. Kun sen asian ensin ymmärrät, niin kannattaa miettiä miehiä, joille suostut pillua antamaan. Ne ovat komeita ylemmän tason miehiä, joille et kelpaa kuin panoksi. Jos lopettaisit hypergamian ja sinulle kelpaisi oman tasoinen mies, niin varmasti kelpaisit enemmän myös parisuhteeseen.
Koska ylemmän tason pelimiehet ovat käyttäneet sinua ainoastaan panopatjana, niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä.
Mutta voin arvata, ettei sinulle oman tasoisesi mies edes kelpaa parisuhteeseen, koska "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa".Mehukatri kirjoitti:
Mutta noiden tiettyjen järjenjättiläisten aikaansaannos on ihan hyvä tiedostaa, eli ettei tämä ole sinkuille naisille kovin houkutteleva treffikanava ja että he eivät täällä viihdy. Ap:kin päätti lätkiä menemään.Ymmärrätkö, että ihan vastaavia naisia on lukematon määrä, jotka toimivat samalla tavalla, kuin kuvailemasi miehet....tietenkin joitakin eroavaisuuksia on yleensä siinä, mitä ollaan hakemassa ja himoitsemassa, sekä miten aiotaan miestä hyväksi käyttää.... ;P
On tärkeää tiedostaa ja myöntää tämä, että vastinparit löytyvät molemmista sukupuolista...... ;Pryssänmorsian kirjoitti:
No eipä super-atm:n viestissä tännekään ole kovin kummoista sisältöä. Ei se tarkoita, että elämä on ruusuilla tanssimista, jos saa helposti seksiä tai jopa parisuhteen. Hyvin harva taitaa helposti löytää ihmistä, jota rakastaa ja kun löytää niin se ei ole jatkuvaa ruusuilla tanssimista. Seksin saanti itselleni on ainakin ihan sivuseikka, miksi siitä pitäisi tuntea olonsa imarrelluksi, jos joku mies, joka panee kaikkea liikkuvaa tulee ehdottamaan seksiä. Itselläni oli suuri rakkaus elämässäni, mutta valitettavasti sairaus tuli ja vei sen pois, eikä häntä enää ole. Ei paljoa lohduta tieto, että joo kyllä löytyisi joku ihaneiyhtäänkukaan tilalle. Miksi teidän ätmien on niin vaikea tätä ymmärtää?
Kyllä minä ainakin pystyn helposti tuntemaan myötätuntoa niitä miehiä kohtaan, jotka eivät saa parisuhdetta vaikka haluaisivat."Ei se tarkoita, että elämä on ruusuilla tanssimista, jos saa helposti seksiä tai jopa parisuhteen."
Kyllä tarkoittaa verrattuna monen miehen elämään. Muilta osin naisten elämä on lähes yhtä hankalaa tai helppoa, lukuunottamatta prinsessakohtelua ja muita naisten etuoikeuksia.
Otetaan sinulta seksin ja parisuhteen saamisen helppous sitten pois, jos et osaa niitä asioita edes arvostaa. Kyllä sitten menee tytöllä suu mutruun ja kyynel tulee silmään.- Mehukatri
super-atm kirjoitti:
Et ilmesestikään ymmärrä että naisten markkina-arvo parisuhteeseen pääsemiseen on huomattavasti huonompi kuin markkina-arvo seksin saamiseen. Kun sen asian ensin ymmärrät, niin kannattaa miettiä miehiä, joille suostut pillua antamaan. Ne ovat komeita ylemmän tason miehiä, joille et kelpaa kuin panoksi. Jos lopettaisit hypergamian ja sinulle kelpaisi oman tasoinen mies, niin varmasti kelpaisit enemmän myös parisuhteeseen.
Koska ylemmän tason pelimiehet ovat käyttäneet sinua ainoastaan panopatjana, niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä.
Mutta voin arvata, ettei sinulle oman tasoisesi mies edes kelpaa parisuhteeseen, koska "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa"."naisten markkina-arvo parisuhteeseen pääsemiseen on huomattavasti huonompi kuin markkina-arvo seksin saamiseen"
- Mitäpä jos lukisit tekstini uudelleen? Olen sanonut nimenomaan, että leimallinen "seksi-hyväksikäyttösuhde" ei kiinnosta minua. Ja että täällä hyväksikäyttönäkökulma, laskelmointi jne. on hel-vet-in ylikorostunut, vaikka täällä ei pitäisi olla ylemmän tasoisia jätkiä ollenkaan.
"sinulle kelpaisi oman tasoinen mies, niin varmasti kelpaisit enemmän myös parisuhteeseen"
- Parisuhteella ei ole mitään itseisarvoa, jos olen miehelle pelkkä pillunkantoteline. Olkoon kuinka riippuvainen minusta ja pillustani hyvänsä ja vaikka kehtaisi väittää sitä uskollisuudeksi.
"Koska ylemmän tason pelimiehet ovat käyttäneet sinua ainoastaan panopatjana, niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä."
- Kukaan ei ole käyttänyt minua panopatjana, enkä jatkossakaan halua olla kenenkään panopatja.
- En ole yleistänyt, vaan totesin muutaman järjenjättiläisen häätävän naiset puheillaan. Härskit sattumat pilaavat koko sopan.
"niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä"
- En yleistä. Totesin vain, että tämän nimenomaisen sivuston ilmapiiri on surkea, mikäli ajatuksena on saada edes yksi nainen kerrallaan pyörimään täällä.
- Et ilmeisesti lue kaikki palstan aloituksia, minä tulokkaana luin.
- Parisuhdearvosta ei ylipäätään puhuta mitään palstalla. Vain seksiMAsitä, seksiMAtätä, näin saat pillua, mistä saan pillua, näytä pillu. Onko mitenkään yllätys, että ne, jotka eivät pelkästä seksistä ole kiinnostuneet, katoavat hyvin nopeasti palstalta, jossa suuri osa kirjoituksista pyörii nimenomaan seksin saamisen ympärillä? (/edelleenkään yleistämättä; näitä tekstejä on jumalattoman paljon, oli kirjoittajia sitten yksi tai sata)
"sinulle oman tasoisesi mies edes kelpaa parisuhteeseen"
- Parisuhteella ei ole mitään itseisarvoa, jos olen miehelle pelkkä pillunkantoteline.
- Täältä on ikävä lähteä etsimään miestä, jos tietää mielipiteiden muuttuvan tuuliviirin lailla ihan vain siksi, että joku voisi ehkä joskus saada pillua.
- Miten minun tasoni liittyy ollenkaan palstan yhden/useamman jäsenen kaksinaamaisuuteen? - Mehukatri
Ymmärrätkö, että ihan vastaavia naisia on lukematon määrä, jotka toimivat samalla tavalla, kuin kuvailemasi miehet....tietenkin joitakin eroavaisuuksia on yleensä siinä, mitä ollaan hakemassa ja himoitsemassa, sekä miten aiotaan miestä hyväksi käyttää.... ;P
On tärkeää tiedostaa ja myöntää tämä, että vastinparit löytyvät molemmista sukupuolista...... ;PMutta en etsi naista parisuhteeseen, siksen puhu sinkkupalstalla paskamaisista naisista. Hyväksikäyttäjät saakoon sapiskaa motiiveista ja värkistä riippumatta :D
- seems-legit
Ihanaa kun joku keskinkertainen tuplastandardi on kovin mustavalkoinen.
Kun miehistä puhutaan = kyllä naisetkin, vaikka kaikki muut sen kyllä tajuaa ilman että sitä oijotaan. Kun naisista puhutaan = juuri sellaisia naisia on.
Ei ole tasan mennyt inkkarit ja nallekarkit. - RumaMiesPerustelee
Mehukatri kirjoitti:
"naisten markkina-arvo parisuhteeseen pääsemiseen on huomattavasti huonompi kuin markkina-arvo seksin saamiseen"
- Mitäpä jos lukisit tekstini uudelleen? Olen sanonut nimenomaan, että leimallinen "seksi-hyväksikäyttösuhde" ei kiinnosta minua. Ja että täällä hyväksikäyttönäkökulma, laskelmointi jne. on hel-vet-in ylikorostunut, vaikka täällä ei pitäisi olla ylemmän tasoisia jätkiä ollenkaan.
"sinulle kelpaisi oman tasoinen mies, niin varmasti kelpaisit enemmän myös parisuhteeseen"
- Parisuhteella ei ole mitään itseisarvoa, jos olen miehelle pelkkä pillunkantoteline. Olkoon kuinka riippuvainen minusta ja pillustani hyvänsä ja vaikka kehtaisi väittää sitä uskollisuudeksi.
"Koska ylemmän tason pelimiehet ovat käyttäneet sinua ainoastaan panopatjana, niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä."
- Kukaan ei ole käyttänyt minua panopatjana, enkä jatkossakaan halua olla kenenkään panopatja.
- En ole yleistänyt, vaan totesin muutaman järjenjättiläisen häätävän naiset puheillaan. Härskit sattumat pilaavat koko sopan.
"niin yleistät että kaikki miehet on sikoja ja haluavat ainoastaan seksiä"
- En yleistä. Totesin vain, että tämän nimenomaisen sivuston ilmapiiri on surkea, mikäli ajatuksena on saada edes yksi nainen kerrallaan pyörimään täällä.
- Et ilmeisesti lue kaikki palstan aloituksia, minä tulokkaana luin.
- Parisuhdearvosta ei ylipäätään puhuta mitään palstalla. Vain seksiMAsitä, seksiMAtätä, näin saat pillua, mistä saan pillua, näytä pillu. Onko mitenkään yllätys, että ne, jotka eivät pelkästä seksistä ole kiinnostuneet, katoavat hyvin nopeasti palstalta, jossa suuri osa kirjoituksista pyörii nimenomaan seksin saamisen ympärillä? (/edelleenkään yleistämättä; näitä tekstejä on jumalattoman paljon, oli kirjoittajia sitten yksi tai sata)
"sinulle oman tasoisesi mies edes kelpaa parisuhteeseen"
- Parisuhteella ei ole mitään itseisarvoa, jos olen miehelle pelkkä pillunkantoteline.
- Täältä on ikävä lähteä etsimään miestä, jos tietää mielipiteiden muuttuvan tuuliviirin lailla ihan vain siksi, että joku voisi ehkä joskus saada pillua.
- Miten minun tasoni liittyy ollenkaan palstan yhden/useamman jäsenen kaksinaamaisuuteen?Tiäkkö kuule mitä. Pillusta puhuu ne ja minä siksi koska emme sitä saa tai sen saaminen on helvetin vaikeaa. Siitä puhe mistä puute sanonta ei ole tuulesta temmottu. Koska me siitä täällä jauhetaan se ei kelpaa sinulle ja näet meidät rumat alemmantasonmiehet näinollen aliarvoisina. Niiden joille pillun saanti ei ole mahdottomuus ja se on jopa helppoa ulkonäkönsä takia ei sitä ja sen saamista tarvi juuri kenenkään kanssa pohtia koska se on itsestäänselvyys. Silti se atm ja ytm ovat täysin samanlaisia ajatuksiltaan. Kumpikin haluaa pillua ja näkee tasan varmasti sen naisen myös pillunkantotelineenä mutta komea ytmi saa ajatuksensa anteeksi olemalla komea. Hän saa ajatella sikamaisesti atm ei. Tässä se logiikka piilee miksi täälläkin asiasta aina väännetään. Ajattele asiaa vaikka toisella vastaavalla kaavalla. Rikas ihminen katsoo ylimielisesti ja halveksivasti köyhää ja ihmettelee että miksi tämä ruikuttaa ja valittaa rahattomuuttaan ja kuinka vaikeaa elämä on köyhänä kun rahaahan on tilillä loppuelämäksi. Niin sillä rikkaalla on joka on tullut näinollen sokeaksi köyhän elämään. Saman kun saisit ajatusmaailmaasi että meillä rumilla miehillä ensisijainen tie parisuhteeseen pääsyyn on saada nainen. Ja kun sitä kautta saat pillua on sulla silloin biologinen mahdollisuus perheen perustamiseen. Tämä hyvin yksinkertainen asia kun on lapsellisen helppoa ytmeille ja naisille niin koettakaa nyt jumalauta ymmärtää että se ei ole helppoa saati mahdollista ikinä kaikille.
- Mehukatri
RumaMiesPerustelee kirjoitti:
Tiäkkö kuule mitä. Pillusta puhuu ne ja minä siksi koska emme sitä saa tai sen saaminen on helvetin vaikeaa. Siitä puhe mistä puute sanonta ei ole tuulesta temmottu. Koska me siitä täällä jauhetaan se ei kelpaa sinulle ja näet meidät rumat alemmantasonmiehet näinollen aliarvoisina. Niiden joille pillun saanti ei ole mahdottomuus ja se on jopa helppoa ulkonäkönsä takia ei sitä ja sen saamista tarvi juuri kenenkään kanssa pohtia koska se on itsestäänselvyys. Silti se atm ja ytm ovat täysin samanlaisia ajatuksiltaan. Kumpikin haluaa pillua ja näkee tasan varmasti sen naisen myös pillunkantotelineenä mutta komea ytmi saa ajatuksensa anteeksi olemalla komea. Hän saa ajatella sikamaisesti atm ei. Tässä se logiikka piilee miksi täälläkin asiasta aina väännetään. Ajattele asiaa vaikka toisella vastaavalla kaavalla. Rikas ihminen katsoo ylimielisesti ja halveksivasti köyhää ja ihmettelee että miksi tämä ruikuttaa ja valittaa rahattomuuttaan ja kuinka vaikeaa elämä on köyhänä kun rahaahan on tilillä loppuelämäksi. Niin sillä rikkaalla on joka on tullut näinollen sokeaksi köyhän elämään. Saman kun saisit ajatusmaailmaasi että meillä rumilla miehillä ensisijainen tie parisuhteeseen pääsyyn on saada nainen. Ja kun sitä kautta saat pillua on sulla silloin biologinen mahdollisuus perheen perustamiseen. Tämä hyvin yksinkertainen asia kun on lapsellisen helppoa ytmeille ja naisille niin koettakaa nyt jumalauta ymmärtää että se ei ole helppoa saati mahdollista ikinä kaikille.
"Silti se atm ja ytm ovat täysin samanlaisia ajatuksiltaan. Kumpikin haluaa pillua ja näkee tasan varmasti sen naisen myös pillunkantotelineenä --"
- Sitten kaiketi ymmärrät naista, joka ei halua "mulkunkantotelineiden" häiritsevän aseksuaalisuuttaan ja jonka näkökulmasta mulkunkantotelineet tuovat elämään vain suurta ahdistusta, surua ja eväävät mahdollisuuden rakkaudelliseen parisuhteeseen?
"ihmettelee että miksi tämä ruikuttaa ja valittaa rahattomuuttaan ja kuinka vaikeaa elämä on köyhänä"
- Seksi on yhdentekevää, koska en himoitse sellaisia ihmisiä joita en rakasta. Vastaavasti sinun tulisi sääliä minua, joka joudun etsimään rakastavaa miestä tunnekylmien ja laskelmoivien "mulkunkantotelineiden" joukosta.
Sorry kaveri, ihan yhtä köyhiä ollaan molemmat. - RumaMiesPerustelee
Mehukatri kirjoitti:
"Silti se atm ja ytm ovat täysin samanlaisia ajatuksiltaan. Kumpikin haluaa pillua ja näkee tasan varmasti sen naisen myös pillunkantotelineenä --"
- Sitten kaiketi ymmärrät naista, joka ei halua "mulkunkantotelineiden" häiritsevän aseksuaalisuuttaan ja jonka näkökulmasta mulkunkantotelineet tuovat elämään vain suurta ahdistusta, surua ja eväävät mahdollisuuden rakkaudelliseen parisuhteeseen?
"ihmettelee että miksi tämä ruikuttaa ja valittaa rahattomuuttaan ja kuinka vaikeaa elämä on köyhänä"
- Seksi on yhdentekevää, koska en himoitse sellaisia ihmisiä joita en rakasta. Vastaavasti sinun tulisi sääliä minua, joka joudun etsimään rakastavaa miestä tunnekylmien ja laskelmoivien "mulkunkantotelineiden" joukosta.
Sorry kaveri, ihan yhtä köyhiä ollaan molemmat.Aseksuaalisena sun lienee sitten ylipäätään turha ottaa puheeksi seksi saati edes parisuhteet. Sulle suhde on silloin yhtäkuin kaveruutta. Miksi valitat asiasta mitä itse et edes ymmärrä? Sama kun menisit ummikkona puhumaan autopalstalle mitä vitun väliä niillä tehoilla on jos et itse tajua asiasta hevonvittua.
- Mehukatri
RumaMiesPerustelee kirjoitti:
Aseksuaalisena sun lienee sitten ylipäätään turha ottaa puheeksi seksi saati edes parisuhteet. Sulle suhde on silloin yhtäkuin kaveruutta. Miksi valitat asiasta mitä itse et edes ymmärrä? Sama kun menisit ummikkona puhumaan autopalstalle mitä vitun väliä niillä tehoilla on jos et itse tajua asiasta hevonvittua.
"Aseksuaalisena sun lienee sitten ylipäätään turha ottaa puheeksi"
>>en himoitse sellaisia ihmisiä joita en rakasta<<
"Sulle suhde on silloin yhtäkuin kaveruutta. "
>>en himoitse sellaisia ihmisiä joita en rakasta<<
"Miksi valitat asiasta mitä itse et edes ymmärrä?"
- Ymmärränhän. Mulkunkantotelineet, joilla ei ole minulle muuta tarjottavaa kuin näytelmä ja valheet, ovat näkökulmastani täsmälleen yhtä turhauttavia, epämiellyttäviä ja ahdistavia kuin pillunkantotelineen virasta kieltäytyvät naiset sinun silmissäsi :)
- Puhkes
Plop.
- palstailija
Nainen ei ymmärrä ätmiä, eikä rikas köyhää ja toisinpäin. Jokainen elää omassa kuplassaan :). Raha menee rahan luo ja nainen naistenmiehelle. Jos ei osaa asettua toisen asemaan, paljon jää tajuamatta.
- Mehukatri
Mitä asettumista siinä on, jos kerran tulevaisuus on kaikilla ennalta määrätty ja oma asema yhdentekevä?
- palstailija
Tarkoitan yleisellä tasolla irl, sinä ajattelit kai palstatotuuksia.
- kklkklkkklk
palstailija kirjoitti:
Tarkoitan yleisellä tasolla irl, sinä ajattelit kai palstatotuuksia.
IRL:ssä on ihan samat asiat. Siellä vain harvemmin puhutaan asioista suoraan.
Näinhän se menee. Kamunainen oli juuri syntymäpäivillä ja tunsi olevansa hyvin ulkopuolinen, kun ryhmä korkeakoulutettuja, naimisissa olevia naisia keskusteli omassa kuplassaan mihin kaikki rahansa sijoittaisivat.
Tuollaiset kuplat ovat vaarallisia varsinkin poliitikoilla, jotka unohtavat millaista on tavallisen kansan elämä. No ne luovat sitten tilaa ääriliikkeille. Ns länsimaissa on käymässä juuri niin. Itävallassa oli aivan hilkulla, ettei saatu äärioikeistolaista presidenttiä, Trump on suuressa suosiossa USAssa jne."Tuollaiset kuplat ovat vaarallisia varsinkin poliitikoilla, jotka unohtavat millaista on tavallisen kansan elämä."
Jeps....ja kaikella eliitillä ja "etuoikeutetuilla" ryhmillä.... ;P
Mitäs jos ei pysyttäisikään niissä omissa kuplissa vaan yritettäisi vaan ymmärtää vähän kaikkia mutta menettämättä niitä omia arvoja? Omat arvot on hyvä pitää kuplassa niin ettei selkäranka katkea.
Oon itsekin elänyt niin pitkään sitä parisuhde-elämää niin ei sekään mitään herkkua ole. Ei mitään täydellistä tilannetta olekaan.
Lapsettomuudesta en enää osaa sanoa nykyisiä mietteitä, kun se on menneen talven lumia, mutta kyllähän ne fiilikset silti muistaa edelleen, miltä tuntuu haluta kun ei saa.- flowersreally
Marttyyrius ja itsensäkorottaminen onkin paljon jalompaa kuin katkeruus ja viha.
- flowersreally
Tuskin....Toki jotkut siihen luuloon voivat sortua ja sortuvatkin.... ;P
Mitä tarkoittaa hymiö ;P ?
flowersreally kirjoitti:
Mitä tarkoittaa hymiö ;P ?
Kai siitä on useita eri tulkintoja.....Ja riippuu hieman asian yhteydestä.... ;P
Siitä on tullut nyt hieman TavaraMerkki mulle täällä....eli älä välitä siitä.....joitakin tosikoita yms. ne myös ärsyttävät ja sekin on ihan hyvä syy heitellä niitä tekstin joukkoon.....toki toivon, että fiksuille ja hyviksille ei tulisi niistä mitään Traumoja&Oksetuksen tunteita.....muista ei niin väliksi, kun ei nekään muista välitä, kuin vain pääsääntöisesti itsestään.... ;P
Pyydettäessä jätän kyllä rauhaan ja annan sitä, jos pahalta alkaa tuntua......osaan myös huomioida nämä asiat ilman pyytämättäkin, mutta joskus voi mennä pieni hetki tajuta se.....varsinkin täällä, kun ei näe ja aisti toisen MikroIlmeitä ja TunneTiloja, niin kuin IRL.... ;P
Täällä tosin sen verran poikkeuksia tuohon sääntöön, että otan vapauden Kiusia ja antaa helpommin samalla mitalla takaisin, kuin IRL....varsinkin tutuille KiusanHengille... ;D- flowersreally
Kai siitä on useita eri tulkintoja.....Ja riippuu hieman asian yhteydestä.... ;P
Siitä on tullut nyt hieman TavaraMerkki mulle täällä....eli älä välitä siitä.....joitakin tosikoita yms. ne myös ärsyttävät ja sekin on ihan hyvä syy heitellä niitä tekstin joukkoon.....toki toivon, että fiksuille ja hyviksille ei tulisi niistä mitään Traumoja&Oksetuksen tunteita.....muista ei niin väliksi, kun ei nekään muista välitä, kuin vain pääsääntöisesti itsestään.... ;P
Pyydettäessä jätän kyllä rauhaan ja annan sitä, jos pahalta alkaa tuntua......osaan myös huomioida nämä asiat ilman pyytämättäkin, mutta joskus voi mennä pieni hetki tajuta se.....varsinkin täällä, kun ei näe ja aisti toisen MikroIlmeitä ja TunneTiloja, niin kuin IRL.... ;P
Täällä tosin sen verran poikkeuksia tuohon sääntöön, että otan vapauden Kiusia ja antaa helpommin samalla mitalla takaisin, kuin IRL....varsinkin tutuille KiusanHengille... ;DSiks just kysyin, kun se sun tavaramerkki näyttää olevan. Ei tuota oksetuksen tunteita tai traumoja, tulkintaa vain ehkä joskus hämärtää, mutta ehkä just siksi sitä käytätkin. Mä olen vähän yksinkertaisempi tapaus, niin kyselen välillä tyhmiä.
flowersreally kirjoitti:
Siks just kysyin, kun se sun tavaramerkki näyttää olevan. Ei tuota oksetuksen tunteita tai traumoja, tulkintaa vain ehkä joskus hämärtää, mutta ehkä just siksi sitä käytätkin. Mä olen vähän yksinkertaisempi tapaus, niin kyselen välillä tyhmiä.
En usko....Eppäilen et oot Oikkeest Vallattoman Fiksu tapaus....toki tämä on aina katsojan silmässä.... ;P
Se on Mun Kuva Susta....Ja sille Sää et Pal Mittää Maha....Ettäs Tiiät... ;P
Ei mulla ole ketään mitään vastaan....paitsi oikeasti huonompia persoonia vastaan on - Varsinkin jos kohdistavat jotain Sontaa erillaisia vastaan....sekä outoilua....ja jotain vastaavia juttuja.... ;P
Kysy mitä kysyt.....vastaan jos osaan tai pystyn...ei haittaa yhtään....KysyväEiTieltäEksy.... ;P- flowersreally
En usko....Eppäilen et oot Oikkeest Vallattoman Fiksu tapaus....toki tämä on aina katsojan silmässä.... ;P
Se on Mun Kuva Susta....Ja sille Sää et Pal Mittää Maha....Ettäs Tiiät... ;P
Ei mulla ole ketään mitään vastaan....paitsi oikeasti huonompia persoonia vastaan on - Varsinkin jos kohdistavat jotain Sontaa erillaisia vastaan....sekä outoilua....ja jotain vastaavia juttuja.... ;P
Kysy mitä kysyt.....vastaan jos osaan tai pystyn...ei haittaa yhtään....KysyväEiTieltäEksy.... ;PNo en maha mittään. Mutten myöskään sille, että välillä ehkä outoilen. Se kun olen minä.
Kysytään ja vastataan siis vaan jatkossakin ;P flowersreally kirjoitti:
No en maha mittään. Mutten myöskään sille, että välillä ehkä outoilen. Se kun olen minä.
Kysytään ja vastataan siis vaan jatkossakin ;P=D.....no on myös hyvää outoilua.....ja sitten sitä pahaa outoilua.....hyvä outoilu on vain hyväksi ja paha tietenkin pahaksi... ;D
OmituistenOutoilijoidenKerhoon kyllä aina mahtuu lisää Kaveruksia noiden TuittuPäiden ja PahanTekijöiden kiusaksi.... ;P- Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
No en maha mittään. Mutten myöskään sille, että välillä ehkä outoilen. Se kun olen minä.
Kysytään ja vastataan siis vaan jatkossakin ;POmaperäisiä ja hauskoja juttujahan sinulla on.
Ole oma itsesi vain, äläkä turhaan stressaa siitä mitä muut ajattelevat. Livenäkään. - flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
Omaperäisiä ja hauskoja juttujahan sinulla on.
Ole oma itsesi vain, äläkä turhaan stressaa siitä mitä muut ajattelevat. Livenäkään.Hmph!
Ja sinä voisit tehdä aloitteen jollekin kamutytöistäsi. - Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
Hmph!
Ja sinä voisit tehdä aloitteen jollekin kamutytöistäsi.Tässä iässä suuri osa kamutytöistä on varattuja, ja suurin osa vapaista sellaisia joilla kysyntää riittää.
Olen myös huomannut että vaikka tykkään suuresti kamutytöistä, en osaisi kuvitella seurustelevani yhdenkään kanssa. Olisin luultavasti kiinnostunut sellaisista naisista joita ei ole kamutyttöinä. Tämä ei ole "tasokysymys", vaan minulla on aika erikoinen luonne :)
Mitenkäs flowersreallyn seurusteluasiat? - flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
Tässä iässä suuri osa kamutytöistä on varattuja, ja suurin osa vapaista sellaisia joilla kysyntää riittää.
Olen myös huomannut että vaikka tykkään suuresti kamutytöistä, en osaisi kuvitella seurustelevani yhdenkään kanssa. Olisin luultavasti kiinnostunut sellaisista naisista joita ei ole kamutyttöinä. Tämä ei ole "tasokysymys", vaan minulla on aika erikoinen luonne :)
Mitenkäs flowersreallyn seurusteluasiat?Millainen on erikoinen luonne?
Minun CV:tä ei ole ollut tarpeen päivittää. - Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
Millainen on erikoinen luonne?
Minun CV:tä ei ole ollut tarpeen päivittää.Miten tämän selittäisi :/ Tykkäisin kivasta introverttinaisesta, mutta kamutytöt ovat lähes kaiki hyvin sosiaalisia. Ei ole huono asia, mutta emme varmaankaan sopisi yhteen 24/7 kun paljastuisi että pätevältä vaikuttava seuramies haluaisikin suurimman osan ajasta istua kannonnokassa :D
Minähän olen menetetty tapaus, joten keskittykäämme millä saisimme sinun CV:si täyteen mukavia hetkiä sinulle oikean miehen kanssa. Onko lähipiirissä kivoja kamupoikia joille voisit tehdä aloitteen? - flowersreally
Neitsytsetä kirjoitti:
Miten tämän selittäisi :/ Tykkäisin kivasta introverttinaisesta, mutta kamutytöt ovat lähes kaiki hyvin sosiaalisia. Ei ole huono asia, mutta emme varmaankaan sopisi yhteen 24/7 kun paljastuisi että pätevältä vaikuttava seuramies haluaisikin suurimman osan ajasta istua kannonnokassa :D
Minähän olen menetetty tapaus, joten keskittykäämme millä saisimme sinun CV:si täyteen mukavia hetkiä sinulle oikean miehen kanssa. Onko lähipiirissä kivoja kamupoikia joille voisit tehdä aloitteen?En usko alkuunkaan sinun olevan menetetty tapaus.
Minä taas olen liian tyytyväinen nykytilanteeseeni tehdäkseni mitään. - Neitsytsetä
flowersreally kirjoitti:
En usko alkuunkaan sinun olevan menetetty tapaus.
Minä taas olen liian tyytyväinen nykytilanteeseeni tehdäkseni mitään.Tuo voi tarkoittaa montaakin asiaa.
Sitä että nykytilanne on täydellinen eikä siksi ole halua etsiä kumppania.
Tai että kumppanin löytäminen olisi parasta, mutta vaiva ja mahdolliset negatiiviset asiat kuten torjunnan pelko aiheuttavat sen että jätetään toimimatta.
Itse olen useinkin miettinyt olenko rehellinen itselleni, ja kun totta puhutaan niin en ole alkuunkaan ollut. Sitä haluaisi uskoa ettei pelkää mitään kun selviää yksinkin, mutta eihän se niin ole. Kyllä se uskonloikka on vähäsen pelottava ajatus, mutta joskus se pitää tehdä.
...siis minun, sinusta en tiedä :)
- Käyttäjätutkimus
Monenko miehen nussima olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5611923- 93950
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2767Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69718
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553