Voisitko pitää "Suvakkihuora"-t-paitaa?
69
1001
Vastaukset
- Loistava.Idea
Aivan mahtava idea. Toivottavasti kaikki naiset, jotka ovat tuollaisia pitävät sellaista aina päällänsä, niin tietää ettei sotkeennu heihin ainakaan pahemmin ja osaa vältellä heitä.
- Eräkettu
Ei oikein mene yhteen nuo naisten/homojen ja muslimien oikeuksien puolustamiset...
Suvakit voi alkaa maksaa omasta pörssistä maailmanpelastamiset...
Ite tienattua rahaa sitte eikä veronmaksajien tuki-pennejä.
Kyllä maailmassa pelastettavaa riittää.. Jotku taisteluikäset, ylipainoset muslimi karvaranteet ei pitäs olla tärkeysjärjestys ykkönen..
Kyllä tuolla aasiassaki on porukkaa taivasalla... Oikeita lapsia eikä mitään koukkunokkasia parikymppisiä sällejä..
Ja aasialaisilla ei ole mitään vittumaista khylttyrelliä helmeä niinkuin Islam.. - Luolasukeltaja
No big deal
Oikeastaan paidan tekstistä saisi mun päällä hyvin selvää, koska fiktiiviset tissini ovat niin pienet.
Eli teksti ei hyppäisi silmille.
( Reps )- Luolasukeltaja
Eikä tuo ole edes paha. Mullakin on kaapissa "Pirihuora" t-paita.
( Hihitystä ) - Luolasukeltaja
Luolasukeltaja kirjoitti:
Eikä tuo ole edes paha. Mullakin on kaapissa "Pirihuora" t-paita.
( Hihitystä )Mun mielestä tekstin ainoa huono puoli on se että se on kirjoitettu kaunokirjoituksella, jolloin siitä on tullut liian sievistelevä ja feminiini.
Siitä puuttuu potku (kick).
( Naurua )
En oikein tykkää siitä sanasta, joten en.
- tarralenkkari161
En. Ihan kuten n-sanaakin saavat käyttää vain tummaihoiset ihmiset.
En, koska en ole itse suvakki tai huora, enkä halua muitakaan sellaisiksi kutsua.
Lisäksi en ylipäätäänkään käytä t-paitoja, missä lukee jotain älyttömiä "huumori"lauseita tai mainostetaan vaatemerkkiä. Minusta sellaiset kamppeet eivät kuulu tyylitietoisen naisen garderoobiin.NuuskaMuikkune kirjoitti:
Oikkee TyyliLyyli.... ;P
Täytyy sitä nyt edes jotain yrittää itsensä kohentamiseksi tehdä.. ;)
(Bändipaidat voin poikkeuksena hyväksyä, tosin en itse niitäkään käytä, musiikki kun on kaunis asia.)PikkuLikka kirjoitti:
Täytyy sitä nyt edes jotain yrittää itsensä kohentamiseksi tehdä.. ;)
(Bändipaidat voin poikkeuksena hyväksyä, tosin en itse niitäkään käytä, musiikki kun on kaunis asia.)No joo....mikä minä olen puhumaan....en itsekään niin välitä....paitsi jos jollain tavalla sopii omaan silmään....harvemmin näin on.... tai sitten se on tottumis KyMySys....YksiVärisillä Pääsääntöisesti mennään ja vieläpä pääsääntöisesti juuri yhden värisillä......About 99% varmuudella....ainakin tällä hetkellä... ;P
- Hämärän_rajoilta
Mieluummin tilaan Tapanilan Erän t-paidan ja tuen siten urheiluseuraa, jonka toimintaa roskaväki on kevään mittaan toistuvasti häirinnyt.
Kai sitä voisi joukkina pitää. Ainoa paita, jota en kehtaa pitää ulkona, on kirpparilta hankittu suomileijonapaita. Se ymmärrettäisiin väärin.
- scheissesser
Marrrnie kirjoitti:
Niinpä, tyhmät överinationalisti-urpot ovat senkin symbolin pilanneet.
"Överinationalisti-urpo" = suomalainen, joka ei halua, että Suomesta tehdään islamilainen kalifaatti ja kehitysmaa, ja että suomalaiset korvataan muslimeilla ja afrikkalaisilla meidän omassa maassa?
Ts. miksi haluat tuhota Suomen? Vai etkö haluakaan, mutta olet vain niin saatanan yksinkertainen hyödyllinen idiootti? Vai joku kolmas jokerivaihtoehto? scheissesser kirjoitti:
"Överinationalisti-urpo" = suomalainen, joka ei halua, että Suomesta tehdään islamilainen kalifaatti ja kehitysmaa, ja että suomalaiset korvataan muslimeilla ja afrikkalaisilla meidän omassa maassa?
Ts. miksi haluat tuhota Suomen? Vai etkö haluakaan, mutta olet vain niin saatanan yksinkertainen hyödyllinen idiootti? Vai joku kolmas jokerivaihtoehto?Se tarkoitti varmaan juuri samanlaisia höyrypäitä kuin sinä.
- scheissesser
outsider1 kirjoitti:
Se tarkoitti varmaan juuri samanlaisia höyrypäitä kuin sinä.
Miksi haluat tuhota Suomen?
- suvakki-mädättäjä
Ensinnäkään, ei ole mitään valkoista rotua eikä yhtään mitään ihmisrotua. Toiseksi ihmiset ovat geneettisesti niin lähellä toisiaan että en näy mahdollisena, että biologiset erot selittävät kansakuntien väliset erot vaan pääsyy on ympäristö. Täten kehitysmaasta tuotu ihminen ei muuta Suomea kehitysmaaksi jos hänet kotoutetaan tarpeeksi hyvin. Musta ei ole tärkeää minkä värisiä ihnisiä täällä tulevaisuudessa asuu vaan miten ne käyttäytyvät toisiaan ja luontoa kohtaan. Tietysti valkoihoisten häviäminen maailmankartalta olisi eräänlaista biodiversiteetin köyhtymistä ja sinänsä huono asia.
Islamia pidän kyllä huonona ideologiana enkä toivoisi sen lisääntyvän yhtään Euroopassa niin kuin en muidenkaan uskontojen. - Mies3210
suvakki-mädättäjä kirjoitti:
Ensinnäkään, ei ole mitään valkoista rotua eikä yhtään mitään ihmisrotua. Toiseksi ihmiset ovat geneettisesti niin lähellä toisiaan että en näy mahdollisena, että biologiset erot selittävät kansakuntien väliset erot vaan pääsyy on ympäristö. Täten kehitysmaasta tuotu ihminen ei muuta Suomea kehitysmaaksi jos hänet kotoutetaan tarpeeksi hyvin. Musta ei ole tärkeää minkä värisiä ihnisiä täällä tulevaisuudessa asuu vaan miten ne käyttäytyvät toisiaan ja luontoa kohtaan. Tietysti valkoihoisten häviäminen maailmankartalta olisi eräänlaista biodiversiteetin köyhtymistä ja sinänsä huono asia.
Islamia pidän kyllä huonona ideologiana enkä toivoisi sen lisääntyvän yhtään Euroopassa niin kuin en muidenkaan uskontojen.Hahhaa! Hyvin vedetty suvakkiparodia! Ajatteles, jotkut ihan oikeasti uskovat tuohon, ettei ole mitään rotuja, vaikka ihan KAIKKI mahdollinen omista silmistä ja korvista lähtien todistaa muuta.
- Bi-nainen
Mä oon niin suvaitsematon, että en pitäis, mut sen sijaan feminatsi-paitaa voisin kyl pitää. Tai sit joku "miehet hiljaa" -paitakin menis ihan läpällä lähibaarissa.
Juuri tuollaisia paitoja naisilla aina on.
En voisi. Kiroileva siili on parempi, jos jotain tekstillä varustettua ylipäänsä laittaisin. :)
- ryppis
En mutta haluaisin rasistifasistinatsi-paidan.
- Ikis__M
”Ei se ole mikään vitsi. Minulle t-paita on tuon haukkumasanan haltuunottoa ja mitätöimistä.”
Hieno homma, nyt kun on mitätöity ei voi kukaan nainen loukkaantua jos häntä kutsutaan suvakkihuoraksi
”Itselleni suvakkiudessa tai huoruudessa ei mitään pahaa, jos ja kun huoruus liittyy naisen seksuaalisuuteen.”
Niin eipä tietenkään 2000-luvun ylpeä nainen näe huoraamisessa mitään pahaa. - flowersreally
Joo. Paita olisi hyvä koti/yöasu jo näiden aiemmin hankkimieni pöksyjen kanssa:
https://shopcatalog.files.wordpress.com/2015/05/meandyoufeministundies1.jpg?quality=90&strip=all&resize=768,402- Ikis__M
Voisit hommata tuollaisetkin tehdäksesi itsestäsi mahdollisimman luotaantyöntävän:
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0048/5062/products/pikkarit_syvatty_valmis_grande.jpg?v=1281543843 Vai että Kukkiskin on hairahtunut Ismiläisyyteen......paranemisia.... ;P
Noh, on se ainakin Muodikasta....mutta en onneksi niin välitä noista MuotiPelleilyistä.....muutenhan sitä pitäisi itsekin käänty Ismiläiseksi.... ;P
Feminismi näyttää vahvasti olevan Sovinismin Sisko.....mutta kukin tyylillään...ja tyyli on vapaa... ;(- flowersreally
Aika pieni.
- kaisanoasaa
flowersreally kirjoitti:
Aika pieni.
Ja väärän värinen.
Voisin pitää
Minä en voisi. Huumori on huumoria, mutta tuo on liian rankkaa. Yksi tuttu meni naimisiin somalimiehen kanssa. Sai lapsen. Se somalimies oli parhaimman näköinen somali - miehet ja naiset mukaan lukien - eli ymmärrän hänen valintaansa. En sanoisi tätä tuttavaani enkä ketään muuta törkeällä nimellä ja pidän vähän huumoria asian tiimoilta arveluttavana. Ei hyvää makua.
Miksi voisit pitää sellaista paitaa?- Mehukatri
SININEN.ENKELI kirjoitti:
Minä en voisi. Huumori on huumoria, mutta tuo on liian rankkaa. Yksi tuttu meni naimisiin somalimiehen kanssa. Sai lapsen. Se somalimies oli parhaimman näköinen somali - miehet ja naiset mukaan lukien - eli ymmärrän hänen valintaansa. En sanoisi tätä tuttavaani enkä ketään muuta törkeällä nimellä ja pidän vähän huumoria asian tiimoilta arveluttavana. Ei hyvää makua.
Miksi voisit pitää sellaista paitaa?Paidan ja pitäjänsä välisen kontrastin luoma järisyttävä, paheellinen huumoriarvo :'D
Mehukatri kirjoitti:
Paidan ja pitäjänsä välisen kontrastin luoma järisyttävä, paheellinen huumoriarvo :'D
Minäkin voisin pitää samasta syystä jotakin muuta, mutta en jostain syystä tätä aiheeseen liittyvää paitaa. Minulla on ollut paljon ulkomaalaisia tuttavia niin naisissa kuin miehissä. En ole seurustellut varsinaisesti silleesti ulkomaalaisen kanssa kuin ystävänä, mutta syystä olen erittäin suvaitsevainen, suvakki. Olen suvakki, miksi en haluaisi liittää itseeni edes vitsinä horoa suvakin lisäksi.
Minäkin voisin pitää samasta syystä jotakin muuta, mutta en jostain syystä tätä aiheeseen liittyvää paitaa. Minulla on ollut paljon ulkomaalaisia tuttavia niin naisissa kuin miehissä. En ole seurustellut varsinaisesti silleesti ulkomaalaisen kanssa kuin ystävänä, mutta syystä olen erittäin suvaitsevainen, suvakki. Olen suvakki, miksi en haluaisi liittää itseeni edes vitsinä horoa suvakin lisäksi.
Sitten vielä jos pitäisi yrittää selittää tuota paidan "läppää" vaikka englanninkieliselle tutulle. Voi sitä iloa. XD
Nainen_28v kirjoitti:
Sitten vielä jos pitäisi yrittää selittää tuota paidan "läppää" vaikka englanninkieliselle tutulle. Voi sitä iloa. XD
Kiitos kommentoinnista "Nainen_28v" ! :)
Minulla oli ystävänä ulkomaalaisia perheitä. Yksi namibialainen mies meni naimisiin suomalaisen naisen kanssa. Heillä vierailulla tälläinen paita päällä olisi ollut lievästi sanottuna noloa. Englanninkielellä en olisi missään nimessä halunnut selittää tekstiä. Sitä paitsi suomalainen ystävä vaimo olisi ymmärtänyt sen. Minusta suvakkina noloa selittää sellaista huumoria. Heidän ja yhden toisen puoliksi suomalaisen perheen silmissä olisin ollut paita päällä todella noloa. Niin "Voi sitä iloa!" XDSININEN.ENKELI kirjoitti:
Kiitos kommentoinnista "Nainen_28v" ! :)
Minulla oli ystävänä ulkomaalaisia perheitä. Yksi namibialainen mies meni naimisiin suomalaisen naisen kanssa. Heillä vierailulla tälläinen paita päällä olisi ollut lievästi sanottuna noloa. Englanninkielellä en olisi missään nimessä halunnut selittää tekstiä. Sitä paitsi suomalainen ystävä vaimo olisi ymmärtänyt sen. Minusta suvakkina noloa selittää sellaista huumoria. Heidän ja yhden toisen puoliksi suomalaisen perheen silmissä olisin ollut paita päällä todella noloa. Niin "Voi sitä iloa!" XDMulla on jonkun verran englantia äidinkielenään puhuvia sukulaisia ja kerran jos toisenkin olen yrittänyt selittää jotain vaikkapa facebookissa kirjoittamaani suomenkielistä heittoa englanniksi... ei oikein välity se että kyse on nimenomaan huumorista! :P
- Mehukatri
Nainen_28v kirjoitti:
Mulla on jonkun verran englantia äidinkielenään puhuvia sukulaisia ja kerran jos toisenkin olen yrittänyt selittää jotain vaikkapa facebookissa kirjoittamaani suomenkielistä heittoa englanniksi... ei oikein välity se että kyse on nimenomaan huumorista! :P
Eiväthän ulkomaalaiset ymmärrä, miten (heidän mielestään suurestakin) hyveestä voi vääntää haukkumasanan! Suomalainen erikoisuus... Kaiken voi haukkua :P
- Knndllkvh
Britti tai islantilainenkin on mamu. Siksi mamujen nimittely onkin niin naurettavaa - sillä ei ole mitään tekemistä edes ihonvärin kanssa vaikka moista kuinka vieroksuisi! Jösses, minä kulmakarvaton eloveenakin olen ollut mamu Islannissa työskennellessäni!
- Knndllkvh
Knndllkvh kirjoitti:
Britti tai islantilainenkin on mamu. Siksi mamujen nimittely onkin niin naurettavaa - sillä ei ole mitään tekemistä edes ihonvärin kanssa vaikka moista kuinka vieroksuisi! Jösses, minä kulmakarvaton eloveenakin olen ollut mamu Islannissa työskennellessäni!
Jeg heftí sumarstarf á Íslandi ja nyt on nainen pilalla, kun osaa muutakin kuin Karjalaa puhua... :D
- Eräkettu
Knndllkvh kirjoitti:
Britit ja islantilaiset eivät ole mitään laiskoja Islamisti/nee*eri raiskaajia...
Ei niillä ole mitään epätoivottuja kulttuurihelmiä..
Tosin brittituristi naiset on usein aika epäviehättävän näkösiä.
Kun olit mamuna Islannissa niin menitkö kuppaamaan sossuntukia?
Valititko ilmasista ruuista?
Raiskasitko porukkaa?
Rötöstelitkö muuten vaan?
Yrititkö levittää uskontoas Islannin kansalle? - Ikis__M
Knndllkvh kirjoitti:
Nimenomaan ei ole naurettavaa. Kun käytetään sanaa "mamu" kaikki tietää millaista ihmistä sanoja tarkoittaa kun taas britistä tai islantilaisesta ei tarvitse käyttää erikseen mitään kun on oikea ihminen tai jos haluaa niin voi sanoa "britti" tai "islantilainen". Ei täällä suomessa edelleenkään ole rasismia niitä kohtaan jotka eivät sitä ole omalla käytöksellään hakeneet.
Miksi voisit pitää sellaista paitaa?Lähinnä protestina, solidaarisuuden osoituksena ja läppänä. Ihmiset alkavat olla aika sekaisin pelkojensa kanssa.
Mustavalkoinen asetanta, että kaikki, jotka eivät ole vetämässä rajoja kiinni ja potkaisemassa kaikkia erivärisiä ovat sitten suvakkeja.
Normaali isänmaallinen ns tolkun ihminen leimataan suvakkihuoraksi. Ihmiset, jotka auttavat toisia ihmisiä joutuvat salaamaan yhteystietojaan pelätessään häirintää ja jopa väkivaltaa.BEM kirjoitti:
Lähinnä protestina, solidaarisuuden osoituksena ja läppänä. Ihmiset alkavat olla aika sekaisin pelkojensa kanssa.
Mustavalkoinen asetanta, että kaikki, jotka eivät ole vetämässä rajoja kiinni ja potkaisemassa kaikkia erivärisiä ovat sitten suvakkeja.
Normaali isänmaallinen ns tolkun ihminen leimataan suvakkihuoraksi. Ihmiset, jotka auttavat toisia ihmisiä joutuvat salaamaan yhteystietojaan pelätessään häirintää ja jopa väkivaltaa.BEM: "Mustavalkoinen asetanta, että kaikki, jotka eivät ole vetämässä rajoja kiinni ja potkaisemassa kaikkia erivärisiä ovat sitten suvakkeja."
Itse olen vierasmaalaisystävällinen, mutta en ole henkilökohtaisesti tietystikään innostunut siitä, että tänne tulee paljon Irakista ja Syyriasta porukkaa. Voi sanoa, että jossain määrin olen suvakki tai ehkä todellisuudessa en ole. Sen takia en voisi edes vitsinä käyttää kyseistä paitaa. Lisäksi "horo" sana on vähän liikaa. Täällä pari päivää sitten joku "ATM Super" nimitteli täällä minua aivan syyttä "huoraksi" - ei ollut kiva elämys. Sellaiseen paitaan pukeutuvana voisi saada lisää nimettelyä. Jostain syystä ei halua olla "horo", miksi sellaista paitaa ei halua laittaa päälleen edes vitsinä. Jotain suvaitsevaisuutta on sekä minulla on ollut paljon ulkomaalaisia tuttavia, mutta suvakin leimaa en haluasi saada kyseisellä vaatteella itselleni. Ei horoilulle ja suvakin maineelle. Ei hyvä huumoripaita, ainakaan minulle.Nainen_28v kirjoitti:
Mulla on jonkun verran englantia äidinkielenään puhuvia sukulaisia ja kerran jos toisenkin olen yrittänyt selittää jotain vaikkapa facebookissa kirjoittamaani suomenkielistä heittoa englanniksi... ei oikein välity se että kyse on nimenomaan huumorista! :P
Nainen_28v: "Mulla on jonkun verran englantia äidinkielenään puhuvia sukulaisia ja kerran jos toisenkin olen yrittänyt selittää jotain vaikkapa facebookissa kirjoittamaani suomenkielistä heittoa englanniksi... ei oikein välity se että kyse on nimenomaan huumorista! :P "
Itselläni muuten tälläinen "horo"-vitsi jäi saksalaisen Lufthansan tiloissa ymmärtämättä. Kävin naistenvessassa ja ihmettelin, miksi sen nimi on "Reeperbahn". Tiesin sen, että se on ilotyttökatu, horokatu, Hampurissa. Kysyin saksalaisen lentoyhtiön työntekijältä ihmetyksen aihettani. Tämä selitti sen, että Reeperbahnilla käyskentelvät naiset - sen takia se on vitsinä nimetty ilotyttökadun mukaan. Miestenvessan nimi oli "Kuninkaankatu" tai jotain sinne päin saksaksi. Kyseinen katu on toisessa saksalaisessa suurkaupungissa ja siellä käyskentelevät miehet, kuninkaat. Saksalaista huumoria, joka ei välttämättä aukea niin kuin "Horosuvakki" -vitsi muille kuin suomalaisille!
Kiitos näkemyksestäsi, Nainen_28v ! :-P- Mies3210
BEM kirjoitti:
Lähinnä protestina, solidaarisuuden osoituksena ja läppänä. Ihmiset alkavat olla aika sekaisin pelkojensa kanssa.
Normaali isänmaallinen ns tolkun ihminen leimataan suvakkihuoraksi. Ihmiset, jotka auttavat toisia ihmisiä joutuvat salaamaan yhteystietojaan pelätessään häirintää ja jopa väkivaltaa.Ja normaali isänmaallinen leimataan rasistiksi, joka saa pelätä lokakampanjoja ja väkivaltaa. Vielä ei ole suurista puheista (median) huolimatta tietääkseni suvakkihuoria hakattu, mutta "rasisteja" on.
Haiskahtaa siltä, että olet niellyt täysin valemedian propagandan tai sitten joku läheisesi toimii vokkilutkana. SININEN.ENKELI kirjoitti:
Nainen_28v: "Mulla on jonkun verran englantia äidinkielenään puhuvia sukulaisia ja kerran jos toisenkin olen yrittänyt selittää jotain vaikkapa facebookissa kirjoittamaani suomenkielistä heittoa englanniksi... ei oikein välity se että kyse on nimenomaan huumorista! :P "
Itselläni muuten tälläinen "horo"-vitsi jäi saksalaisen Lufthansan tiloissa ymmärtämättä. Kävin naistenvessassa ja ihmettelin, miksi sen nimi on "Reeperbahn". Tiesin sen, että se on ilotyttökatu, horokatu, Hampurissa. Kysyin saksalaisen lentoyhtiön työntekijältä ihmetyksen aihettani. Tämä selitti sen, että Reeperbahnilla käyskentelvät naiset - sen takia se on vitsinä nimetty ilotyttökadun mukaan. Miestenvessan nimi oli "Kuninkaankatu" tai jotain sinne päin saksaksi. Kyseinen katu on toisessa saksalaisessa suurkaupungissa ja siellä käyskentelevät miehet, kuninkaat. Saksalaista huumoria, joka ei välttämättä aukea niin kuin "Horosuvakki" -vitsi muille kuin suomalaisille!
Kiitos näkemyksestäsi, Nainen_28v ! :-PHaha :D
Huumori on yksi vaikeimmista asioista monikulttuurisuudessa. :)- Mies3210
Nainen_28v kirjoitti:
Haha :D
Huumori on yksi vaikeimmista asioista monikulttuurisuudessa. :)Joo, kuten Hebdo opetti. Haha :D
Nainen_28v kirjoitti:
Haha :D
Huumori on yksi vaikeimmista asioista monikulttuurisuudessa. :)Nainen_28v: "Huumori on yksi vaikeimmista asioista monikulttuurisuudessa. :) "
Kulttuurilla on eroja. Tapasin viime vuonna yliopistolla pakistanilaisen naisen. Tulimme hyvin juttuun ja keskustelimme mm. miehistä. Kummastusta herätti se, että pakistanilainen nainen ei tiennyt englannin pääaineopiskelijana sanaa "playboy". Hänelle piti selittää mitä se sana tarkoitti, sillä hänen kulttuurinsa ei sellaista ymmärrä.
Jostain syystä tämän pakistanilaisen kanssa keskustelu miehistä ja intialaisista elokuvista johti siihen, että hymyilemme vaistomaisesti, kun aina näemme toisemme. Ei meistä parhaimpia ystäviä tullut vaan positiivisia tuttavia. Hänen kanssaan varovasti heitän läppää, sillä kulttuuri on eri. Muslimikulttuuri on eri. Tänään juttelin yliopistolla kristityn pakistanilaisen miehen kanssa. Hän ei ole muslimi ja siksi uskaltaa viljellä jotakin huumoria vaikka viskistä. Alkoholi ja playboyt eivät ole muslimikulttuurissa hyväksyttyjä. Huumori on tosissaan vaikea asia monikulttuurisessa ympäristössä.
PS. En ole suvakkihoro, vaikka keskustelen pakistanilaisen kristityn miehen kanssa. Pakistanilainen on varattu ja seurustelee venäläisen naisen kanssa.SININEN.ENKELI kirjoitti:
Nainen_28v: "Huumori on yksi vaikeimmista asioista monikulttuurisuudessa. :) "
Kulttuurilla on eroja. Tapasin viime vuonna yliopistolla pakistanilaisen naisen. Tulimme hyvin juttuun ja keskustelimme mm. miehistä. Kummastusta herätti se, että pakistanilainen nainen ei tiennyt englannin pääaineopiskelijana sanaa "playboy". Hänelle piti selittää mitä se sana tarkoitti, sillä hänen kulttuurinsa ei sellaista ymmärrä.
Jostain syystä tämän pakistanilaisen kanssa keskustelu miehistä ja intialaisista elokuvista johti siihen, että hymyilemme vaistomaisesti, kun aina näemme toisemme. Ei meistä parhaimpia ystäviä tullut vaan positiivisia tuttavia. Hänen kanssaan varovasti heitän läppää, sillä kulttuuri on eri. Muslimikulttuuri on eri. Tänään juttelin yliopistolla kristityn pakistanilaisen miehen kanssa. Hän ei ole muslimi ja siksi uskaltaa viljellä jotakin huumoria vaikka viskistä. Alkoholi ja playboyt eivät ole muslimikulttuurissa hyväksyttyjä. Huumori on tosissaan vaikea asia monikulttuurisessa ympäristössä.
PS. En ole suvakkihoro, vaikka keskustelen pakistanilaisen kristityn miehen kanssa. Pakistanilainen on varattu ja seurustelee venäläisen naisen kanssa.Ei kai juttelu horoa kenestäkään tee! :D
Mullakin on virolaista, venäläistä, korealaista, turkkilaista, amerikkalaista jne. Kaveria. En koe sen kuin hyvänä asiana vaikka ihan kaikesta en menisikään heidän kanssa puhumaan samalla tavalla kuin supisuomalaiselle. Ihan vain siksi etten halua aiheuttaa mielipahaa. Mm. Uskonto ja historia on aika pahoja aiheita.Mies3210 kirjoitti:
Joo, kuten Hebdo opetti. Haha :D
Huumori on vaikeaa vaikka olisi samanlainen kulttuuritaustakin. ;)
Nainen_28v kirjoitti:
Ei kai juttelu horoa kenestäkään tee! :D
Mullakin on virolaista, venäläistä, korealaista, turkkilaista, amerikkalaista jne. Kaveria. En koe sen kuin hyvänä asiana vaikka ihan kaikesta en menisikään heidän kanssa puhumaan samalla tavalla kuin supisuomalaiselle. Ihan vain siksi etten halua aiheuttaa mielipahaa. Mm. Uskonto ja historia on aika pahoja aiheita.Nainen_28v kommentoi: "Ei kai juttelu horoa kenestäkään tee! :D"
Täällä tuntuu tekevän. Kirjoitin tässä seuraa asiallisesti. Siihen yksi mies kaksi kertaa huoritteli. En jaksanut valittaa huorittelusta, sillä se oli ilmeisesti keskenkasvuisen tekemää.
Launantaina SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Kyllä komeudella, rahalla ja statuksella on merkitystä, mutta enemmän merkitsee rakkaus ja todellisen suhteen mahdollisuus (esimerkiksi avioliitto). Nainen haluaa ennen kaikka sen, että häntä kuunnellaan ja miehen kanssa on kiva olla. Miehen kivuus se ratkaisee eniten, ainakin minusta. Itseeni kerran ravintolassa ihastui mies, sillä olin/olen kohtalaisen hyvännäköinen. Tämä mies lähestyi ihastuneena ja sallin hänen tulla seuraani. Hän ei ollut hyvännäköinen, mutta hyvä keskustelija, miksi viihdyin hänen seurassaan kuukausia kaverina; emme seurustelleet..."
Törkimys kysyi minulta täällä: "Tämä täytyy ensin tietää: monenko miehen käyttämä huora olet?"
Nainen_28v: "Mullakin on virolaista, venäläistä, korealaista, turkkilaista, amerikkalaista jne. Kaveria. En koe sen kuin hyvänä asiana vaikka ihan kaikesta en menisikään heidän kanssa puhumaan samalla tavalla kuin supisuomalaiselle. Ihan vain siksi etten halua aiheuttaa mielipahaa. Mm. Uskonto ja historia on aika pahoja aiheita."
Minullakin on ja on ollut vaikka minkämaalaisia tuttuja. Tänäänkin minua morjesti korealainen. Minäkin voisin pitkän listan tehdä. Tosissaan uskonto ja historia on vaikeita juttuja. Esimerkiksi japanilaisten Toisen maailmansodan aikainen käyttäytyminen on vaikea juttu niin kiinalaisille kuin japanilaisille itselleen.
Korealaisen vaihtaritytön kanssa voi esimerkiksi jutella suomalaisesta kulttuurista ja heidän maastaan. Tosissaan en menisi, sille korealaiselle puhumaan sanakaan käsitteestä "suvakkihuora". Antaisi vain huonon kuvan suomalaisesta kulttuurista, sillä sitä huumoria on vaikea selittää englanniksi.SININEN.ENKELI kirjoitti:
Nainen_28v kommentoi: "Ei kai juttelu horoa kenestäkään tee! :D"
Täällä tuntuu tekevän. Kirjoitin tässä seuraa asiallisesti. Siihen yksi mies kaksi kertaa huoritteli. En jaksanut valittaa huorittelusta, sillä se oli ilmeisesti keskenkasvuisen tekemää.
Launantaina SININEN.ENKELI kirjoitti:
"Kyllä komeudella, rahalla ja statuksella on merkitystä, mutta enemmän merkitsee rakkaus ja todellisen suhteen mahdollisuus (esimerkiksi avioliitto). Nainen haluaa ennen kaikka sen, että häntä kuunnellaan ja miehen kanssa on kiva olla. Miehen kivuus se ratkaisee eniten, ainakin minusta. Itseeni kerran ravintolassa ihastui mies, sillä olin/olen kohtalaisen hyvännäköinen. Tämä mies lähestyi ihastuneena ja sallin hänen tulla seuraani. Hän ei ollut hyvännäköinen, mutta hyvä keskustelija, miksi viihdyin hänen seurassaan kuukausia kaverina; emme seurustelleet..."
Törkimys kysyi minulta täällä: "Tämä täytyy ensin tietää: monenko miehen käyttämä huora olet?"
Nainen_28v: "Mullakin on virolaista, venäläistä, korealaista, turkkilaista, amerikkalaista jne. Kaveria. En koe sen kuin hyvänä asiana vaikka ihan kaikesta en menisikään heidän kanssa puhumaan samalla tavalla kuin supisuomalaiselle. Ihan vain siksi etten halua aiheuttaa mielipahaa. Mm. Uskonto ja historia on aika pahoja aiheita."
Minullakin on ja on ollut vaikka minkämaalaisia tuttuja. Tänäänkin minua morjesti korealainen. Minäkin voisin pitkän listan tehdä. Tosissaan uskonto ja historia on vaikeita juttuja. Esimerkiksi japanilaisten Toisen maailmansodan aikainen käyttäytyminen on vaikea juttu niin kiinalaisille kuin japanilaisille itselleen.
Korealaisen vaihtaritytön kanssa voi esimerkiksi jutella suomalaisesta kulttuurista ja heidän maastaan. Tosissaan en menisi, sille korealaiselle puhumaan sanakaan käsitteestä "suvakkihuora". Antaisi vain huonon kuvan suomalaisesta kulttuurista, sillä sitä huumoria on vaikea selittää englanniksi.Tällä palstalla riittää että on nainen ollakseen huora. :)
Myös venäläisillä saattaa olla aika erilainen käsitys viime sotien kulusta kuin miten niitä meillä on opetettu. Mielummin jättää tuollaiset keskustelut kuin menettää ystäviä. ;):)Nainen_28v kirjoitti:
Tällä palstalla riittää että on nainen ollakseen huora. :)
Myös venäläisillä saattaa olla aika erilainen käsitys viime sotien kulusta kuin miten niitä meillä on opetettu. Mielummin jättää tuollaiset keskustelut kuin menettää ystäviä. ;):)Täytyy tunnustaa se, että olen täällä uusi, miksi minulle oli uusi kokemus huorittelu.
Nainen_28v: "Myös venäläisillä saattaa olla aika erilainen käsitys viime sotien kulusta kuin miten niitä meillä on opetettu. Mielummin jättää tuollaiset keskustelut kuin menettää ystäviä. ;):) "
Minäkin olen tuntenut paljon venäläisiä niin naisia kuin miehiä. Ehkä heille ei sodista kannata paljon puhua, mutta olen minä kerran ottanut aiheen esille, kun juttelin venäläisen miehen kanssa. Venäläisiltä naisilta riittää juttua heidän kotikaupungistaan, jos kyseessä on Pietari. Valkeat yöt, Eremitaasi... Ehkä ne on parempia keskusteluaiheita kuin historia ja uskonto.
Meinasin tässä pyytää saunaani tässä kuukausia sitten brasilialaisen naisen. Hänen kanssaan olisi ollut kiva jutella saunassa, sillä hän tulee erilaisesta kulttuurista kuin me. Latinalainen Amerikka on myös oma maailmansa niin Afrikka ja Aasia. Vain Pohjois-Amerikka muistuttaa paljolti amerikkalaisuuden osalta suomalaisia? Ehkä he ymmärtäisivät omine vitsipaitoineen suomalaista "suvakkihuora" t-paitaa. Ehkä me kaksi olemme liian suvaitsevaisia laittamaan kyseisen paidan päälle?SININEN.ENKELI kirjoitti:
Täytyy tunnustaa se, että olen täällä uusi, miksi minulle oli uusi kokemus huorittelu.
Nainen_28v: "Myös venäläisillä saattaa olla aika erilainen käsitys viime sotien kulusta kuin miten niitä meillä on opetettu. Mielummin jättää tuollaiset keskustelut kuin menettää ystäviä. ;):) "
Minäkin olen tuntenut paljon venäläisiä niin naisia kuin miehiä. Ehkä heille ei sodista kannata paljon puhua, mutta olen minä kerran ottanut aiheen esille, kun juttelin venäläisen miehen kanssa. Venäläisiltä naisilta riittää juttua heidän kotikaupungistaan, jos kyseessä on Pietari. Valkeat yöt, Eremitaasi... Ehkä ne on parempia keskusteluaiheita kuin historia ja uskonto.
Meinasin tässä pyytää saunaani tässä kuukausia sitten brasilialaisen naisen. Hänen kanssaan olisi ollut kiva jutella saunassa, sillä hän tulee erilaisesta kulttuurista kuin me. Latinalainen Amerikka on myös oma maailmansa niin Afrikka ja Aasia. Vain Pohjois-Amerikka muistuttaa paljolti amerikkalaisuuden osalta suomalaisia? Ehkä he ymmärtäisivät omine vitsipaitoineen suomalaista "suvakkihuora" t-paitaa. Ehkä me kaksi olemme liian suvaitsevaisia laittamaan kyseisen paidan päälle?Kyl mä olen huomannu että ei amerikkalaisetkaan ehkä ihan kaikkea ymmärrä. En lähtisi ihan kaikkea heidän kanssaankaan keskustelemaan. Esim. Anniskelukulttuuri taitaa olla hieman erilainen. Toki siihenkin vaikuttaa se mistä päin on kotoisin.
Nainen_28v kirjoitti:
Kyl mä olen huomannu että ei amerikkalaisetkaan ehkä ihan kaikkea ymmärrä. En lähtisi ihan kaikkea heidän kanssaankaan keskustelemaan. Esim. Anniskelukulttuuri taitaa olla hieman erilainen. Toki siihenkin vaikuttaa se mistä päin on kotoisin.
En tajua tuota huorittelua minäkään. Ei normaalielämässä ihmiset juokse toisiaan huorittelemassa.
Nainen_28v kirjoitti:
Kyl mä olen huomannu että ei amerikkalaisetkaan ehkä ihan kaikkea ymmärrä. En lähtisi ihan kaikkea heidän kanssaankaan keskustelemaan. Esim. Anniskelukulttuuri taitaa olla hieman erilainen. Toki siihenkin vaikuttaa se mistä päin on kotoisin.
Joo, jenkeillä on vielä kapea historiankuva. Heillä koulussa käsitellään Egypti ja Rooma. Sen jälkeen koko historianopetus on liioitellen Yhdysvaltojen historiaa tai maailmanhistoriaa, jossa Yhdysvallat on kiinteästi mukana. Jenkeille maailma on monelle hyvin paljon Yhdysvallat. Mutta mielestäni he ymmärtävät asioita hyvin, jos heillä on kosketuskohta siihen omassa kulttuurissaan ja elämysmaailmassaan.
Lisäksi amerikkalainen on myös osavaltiokohtainen eli vallat eroavat toisistaan, kuten sanoit.
Mielestäni juuri amerikkalaisen on helpointa ehkä saada ruotsalaisen lisäksi ymmärtämään vitsi tästä aloituksen vaatekappaleesta. Jenkeillä on monipuolinen t-paitakulttuuri ja itselläkin maahan muuttajia. En ole koskaan kylläkään käynyt Yhdysvalloissa, mutta sen verran he ovat tiedotusvälineissä esillä, että täysin tyhjästä mielipidettäni ole ottanut.
Minä joudun lopettamaan tältä osin tänään tähän, mutta on se päivä huomennakin, ainakin illalla. Oli ilo ja nautinto keskustella. Näkemiin maanantain osalta! :(SININEN.ENKELI kirjoitti:
Joo, jenkeillä on vielä kapea historiankuva. Heillä koulussa käsitellään Egypti ja Rooma. Sen jälkeen koko historianopetus on liioitellen Yhdysvaltojen historiaa tai maailmanhistoriaa, jossa Yhdysvallat on kiinteästi mukana. Jenkeille maailma on monelle hyvin paljon Yhdysvallat. Mutta mielestäni he ymmärtävät asioita hyvin, jos heillä on kosketuskohta siihen omassa kulttuurissaan ja elämysmaailmassaan.
Lisäksi amerikkalainen on myös osavaltiokohtainen eli vallat eroavat toisistaan, kuten sanoit.
Mielestäni juuri amerikkalaisen on helpointa ehkä saada ruotsalaisen lisäksi ymmärtämään vitsi tästä aloituksen vaatekappaleesta. Jenkeillä on monipuolinen t-paitakulttuuri ja itselläkin maahan muuttajia. En ole koskaan kylläkään käynyt Yhdysvalloissa, mutta sen verran he ovat tiedotusvälineissä esillä, että täysin tyhjästä mielipidettäni ole ottanut.
Minä joudun lopettamaan tältä osin tänään tähän, mutta on se päivä huomennakin, ainakin illalla. Oli ilo ja nautinto keskustella. Näkemiin maanantain osalta! :(En ole minäkään siellä käynyt vaan sukulaiset käyvät täällä. :)
Heitäkin on useammassa osavaltiossa.
Hyvää päivänjatkoa sitten! :)
- poiseminusta
EN! En halua jakaa kenenkään kanssa omaa.
En pitäisi. En muutenkaan halua mainostaa yhtään mitään aatetta tai brändiä.
- Mitähhäh
Paidan viesti on ristiriitainen. Miten voi suvaita niitä jotka eivät suvaitse naisia. Täytyy olla enemmän jotain naisten biologisiin vaihtelutarpeisiin kuin oikeuksiin liittyvää.
Kun me kukluxklanilaiset haluamme kertoa viestin maailmalle, niin laitamme kokovalkoisen t-paidan.
- scheissesser
On se hienoa, että meillä on tämä ihmisoikeuksien puolesta puhuva Amnesty.
Tosin vähän harmillista, että se ei puhu käynnissä olevaa maailmanhistorian laajinta kansanmurhaa (white genocide) vastaan, mutta ei kai sitä nyt kaikkeen ehdi puuttua.
Onneksi kuitenkin puuttuvat tähän ikävään ja syviä psyykkisiä traumoja aiheuttavaan suvakkien haukkumiseen, joka on kieltämättä koko länsimaisen sivilisaation liitoksia ravisuttava ihmisoikeusongelma. - tekstintarkastaja
Kun tekstiä tutkii tarkemmin, niin sillähän sanotaan että paidan käyttäjä on myynyt mielipiteensä.
Mutta paljonko siitä suvaitsemisesta maksetaan ja kuka on maksaja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244122Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122931Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22900Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39876PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht115743- 36717
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37715- 104657
- 134645