millainen olisi unelma iltasi

kiva.ilta

niin miten haluaisit viettää unelma iltaa oli se sitten mökillä kotona kerros rivi tai omakotitalossa arkena tai viikonloppuna niin millainen se olisi

40

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimullamuuta

Grillausta, saunomista ja naimista.

• eimullamuuta

Mutta niinhän me tehdään joka viikonloppu.

• käy.noinkin
        eimullamuuta kirjoitti:

Mutta niinhän me tehdään joka viikonloppu.

eikö arkisin naida lainkaan lauantai on ainoa nainti päivä

• Luulen että unelma iltani olisi sellainen että kävisin vaikka jossain lenkillä ja sitten tulisin kotiin saunomaan ja juomaan olutta.

• kuulostaa.vähältä

Nyt oli kyse unelmaillasta? Tuohan on sellainen ilta jonka voisit normaalistikin viettää yksin?

• No ei yksinäisenä voi oikein muuta tehdä.

• Ei tekemisellä tai puitteilla ole minulle niin suurta merkitystä, tärkeämpää on kenen kanssa sen illan viettäisi.

• niin.tai.näin

Samaa mieltä.
        Kun asuin vielä kotona niin usein vanhemmat kysyi multa että miksi en käy missään. Yleensä vastasin siihen, että se yksin käyminen tuntuu turhauttavan turhalta, koska en minä käy jossain sen paikan tai tekemisen takia vaan sen seuran eli naisen takia.

• 12121212

Unelmailta = Jännäilta?

• isompilikka

Minä taas käyn paikkojen ja tekemisten takia. Tuskin jaksaisin ihmisiä, joiden ainoa motivaatio on joku ihminen. Meitä on moneksi...

• No kenen kanssa?

• isompilikka kirjoitti:

Minä taas käyn paikkojen ja tekemisten takia. Tuskin jaksaisin ihmisiä, joiden ainoa motivaatio on joku ihminen. Meitä on moneksi...

Kyllähän minua toki paikat ja tekemisetkin kiinnostaa, mutta kyllä nimenomaan seuralla on merkitystä. Voihan sitä näin kesällä yksinkin mökillä paistella makkaraa tai käydä vaikka piknikillä, mutta on kivampaa tehdä se itselle tärkeiden ihmisten, tai ihmisen, seurassa?

• PikkuLikka kirjoitti:

Kyllähän minua toki paikat ja tekemisetkin kiinnostaa, mutta kyllä nimenomaan seuralla on merkitystä. Voihan sitä näin kesällä yksinkin mökillä paistella makkaraa tai käydä vaikka piknikillä, mutta on kivampaa tehdä se itselle tärkeiden ihmisten, tai ihmisen, seurassa?

Mulla sama....taitaa tämäkin olla VAIN persoona/luonne kysymys.... ;P

• HC-ätmel kirjoitti:

No kenen kanssa?

Ei kai täällä nyt ryhdytä sen enempää mitään nimiä nimeämään, julkisella foorumilla.

• PikkuLikka kirjoitti:

Ei kai täällä nyt ryhdytä sen enempää mitään nimiä nimeämään, julkisella foorumilla.

Voihan sitä muuten kuvailla.

• Mulla on tällä hetkellä kaksi eri Unelmaa....toinen on tärkeämpi, kuin toinen.....mutta kelpaisi se toinenkin.....saisi ainakin rakennettua oman PikkuKuplan, jossa voisi unohtaa sen tärkeimmän unelman......ja se unelma taitaa olla realistisempi, kuin se toinen.....molemmat alkaa r:llä.......toinen alkaa pienellä ja toinen isolla.... ;P

Tänään taas yksi mahdollisuus toisen unelman toteutumiseen...Ja eikun Jänskäämään onko tämä unelmien ilta.... ;D

• Joku Reetta ja pätkä rivitaloa?

• Hupakkohämärästäjostain

Minullakin on kaksi r:llä alkavaa unelmaa.. Heh.
        Rakkaus, todellinen sellainen ja molemminpuolinen. Toinen on rikastuminen lottovoitolla ja sitähän jännäillä voi joka lauantai ( perjantai, hih). Raha ei toki onnea tuo mutta voisin toteuttaa niin monia muita pienempiä haaveitani, ettei se rakkauden puute ehtisi vaivata. Maatila elukoineen pitäisi touhukkaana. Voisi silloin etsiä käsiinsä myös parhaimmat lääkärit maailmasta.. Kun vähän muutama sairaus estelee työnteolla vaurastumista.. Terveenä en lottovoittoa kaipaisikaan.

• PikkuLikka kirjoitti:

Joku Reetta ja pätkä rivitaloa?

Oot sitten Sellane...että AiJaiJai sun kanssas...Oikkee VitsiNiekka... ;P

• Hupakkohämärästäjostain kirjoitti:

Minullakin on kaksi r:llä alkavaa unelmaa.. Heh.
        Rakkaus, todellinen sellainen ja molemminpuolinen. Toinen on rikastuminen lottovoitolla ja sitähän jännäillä voi joka lauantai ( perjantai, hih). Raha ei toki onnea tuo mutta voisin toteuttaa niin monia muita pienempiä haaveitani, ettei se rakkauden puute ehtisi vaivata. Maatila elukoineen pitäisi touhukkaana. Voisi silloin etsiä käsiinsä myös parhaimmat lääkärit maailmasta.. Kun vähän muutama sairaus estelee työnteolla vaurastumista.. Terveenä en lottovoittoa kaipaisikaan.

Jeps....Osu&Uppos....Bingo.... ja mitähän vielä.... ;P

No jos sairaudeksi lasketaan persoona/luonne, sekä siitä johtuvat aikaisemmat huonot päätökset ja itselleen huonot valinnat, niin aika lähelle mennään..... ;P

Tosin en persoonaa/luonnetta vaihtaisi kuitenkaan, enkä LoboTomiaan Lääkäreitä kaipaa... ;D

Btw. KeskiViikkonakin Voi Jännäillä jos haluaa.....Laittaa vaikka rivin vain....ei se enempää tarvitse....Se tulee Jos on tullakseen sillä yhdelläkin rivillä... ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Oot sitten Sellane...että AiJaiJai sun kanssas...Oikkee VitsiNiekka... ;P

No höh.. intuitiivisesti tuli ensimmäisenä eetteristä mieleen sana "raviveikkausvoitto". Taisikin olla lähempänä oikeaa vastausta, vaikka en ottanut uskoakseni.. ei kai sentään Nuuskis semmoista. ;)

• PikkuLikka kirjoitti:

No höh.. intuitiivisesti tuli ensimmäisenä eetteristä mieleen sana "raviveikkausvoitto". Taisikin olla lähempänä oikeaa vastausta, vaikka en ottanut uskoakseni.. ei kai sentään Nuuskis semmoista. ;)

Hmmm....sä taidat olla liian ovela tai sitten mulla on taas aivot eri taajuudella....EpäLeiruu.... ;P

Vai tarkoititko, että Nuuskis ei kaipaisi rahaa, jolla rakentaisi oman PikkuKuplan, joka helpottaisi ToivonTappamista?.... ;P

No onnistuu se toki ilman sitäkin....olet ihan oikeassa....se vaatii vain hieman enemmän vaivaa ja mielikuvitusta....ei sen enempää... ;P

Kyllä se siitä.....näin ainakin uskon....ja toivon.. ;D

Hmmm....sä taidat olla liian ovela tai sitten mulla on taas aivot eri taajuudella....EpäLeiruu.... ;P

Vai tarkoititko, että Nuuskis ei kaipaisi rahaa, jolla rakentaisi oman PikkuKuplan, joka helpottaisi ToivonTappamista?.... ;P

No onnistuu se toki ilman sitäkin....olet ihan oikeassa....se vaatii vain hieman enemmän vaivaa ja mielikuvitusta....ei sen enempää... ;P

Kyllä se siitä.....näin ainakin uskon....ja toivon.. ;D

Niin sitä tarkoitin, että Nuuskis ei äkkiseltään vaikuta rahan perässä juoksijalta, mutta tokihan jokainen jonkun verran elääkseen tarvitsee.. Toki raha tuo turvaa ja mahdollisuuksia, mutta.. Mikä sitten on kenellekin tarpeeksi onkin sitten toinen juttu.

• PikkuLikka kirjoitti:

Niin sitä tarkoitin, että Nuuskis ei äkkiseltään vaikuta rahan perässä juoksijalta, mutta tokihan jokainen jonkun verran elääkseen tarvitsee.. Toki raha tuo turvaa ja mahdollisuuksia, mutta.. Mikä sitten on kenellekin tarpeeksi onkin sitten toinen juttu.

Noh....et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää Mun ekaa kommenttiani....enkä ainakaan nyt jaksa avata sitä enempää.... ;P

Ehkä sä oivallat sen vielä joskus tai sitten et... ;D

Noh....et sitten ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää Mun ekaa kommenttiani....enkä ainakaan nyt jaksa avata sitä enempää.... ;P

Ehkä sä oivallat sen vielä joskus tai sitten et... ;D

Kyllä minä jotain tajusin.. kunhan taas aikani kuluksi vähän venkoilen. :)

• Luolasukeltaja

Täydellinen unelma olisi sellainen, että Rooman asunnossani (yksiö parvekkeella) Keira kolkuttaisi ovelle ja avasin sen Monica Belluccina (tai sinne päin).

Tämän jälkeen lähtisimme ulos.

(Ihunaa)

• Luolasukeltaja
        Luolasukeltaja kirjoitti:

Mutta niin ei tapahdu. Monicassa on outoa surumielisyyttä, joka joskus järkyttää herkkää katselijaa.

Vain hän jää.

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://fabfashionfix.com/wp-content/uploads/2014/12/a_06.jpg&imgrefurl=http://fabfashionfix.com/the-new-bond-girl-monica-bellucci-stars-at-the-cover-of-vanity-fair-italy-december-2014/&docid=hhPpb1SkOqkAcM&tbnid=oGR4oUyGL0W6BM:&w=1024&h=734&bih=335&biw=640&ved=0ahUKEwj6-Omi8vzMAhWpCJoKHc5XBMUQMwhjKEEwQQ&iact=mrc&uact=8

Kummallisia huonekaluja ämmällä.

( Hihitystä )

• Luolasukeltaja

Kummallisia huonekaluja ämmällä.

( Hihitystä )

Samaan aikaan Jason Bourne hyppää Monican parvekkeelle, ampuu kaksi laukausta läpi ulko-oven. Porraskäytävästä lkuuluu rojahdin. Monica säpsähdä kaatuneelta sohvalta istumaan ja tuijottaa Bourne jäisin tappajansilmiin.

- Tule, Bourne kähisee.

( Naurua )

• Luolasukeltaja

Samaan aikaan Jason Bourne hyppää Monican parvekkeelle, ampuu kaksi laukausta läpi ulko-oven. Porraskäytävästä lkuuluu rojahdin. Monica säpsähdä kaatuneelta sohvalta istumaan ja tuijottaa Bourne jäisin tappajansilmiin.

- Tule, Bourne kähisee.

( Naurua )

- Oletko sä prkl humalassa? Monica tivaa.

- Kuinkha niin, Bourne vastaa.

- Ja miksi et kulje ovesta vaan ikkunasta? Hullu sinä olet?

- Kuinkha niin? Bourne istahtaa alas varmisti päällä.

- Kuinka tällaisessa huushollissa voi kasvattaa lasta? Monica on lähes suunniltaan.

- Onkho mheillä lasphi?

- Vitun reliikki, Monica huutaa naama punaisena.

( Hihitystä )

• Luolasukeltaja

- Oletko sä prkl humalassa? Monica tivaa.

- Kuinkha niin, Bourne vastaa.

- Ja miksi et kulje ovesta vaan ikkunasta? Hullu sinä olet?

- Kuinkha niin? Bourne istahtaa alas varmisti päällä.

- Kuinka tällaisessa huushollissa voi kasvattaa lasta? Monica on lähes suunniltaan.

- Onkho mheillä lasphi?

- Vitun reliikki, Monica huutaa naama punaisena.

( Hihitystä )

Eli ihan tavallinen ilta sopisi mulle. Kaikki tavallisuudesta poikkeava tuntuu jotenkin... oudolta

(Hihitystä )

• Luolasukeltaja

Eli ihan tavallinen ilta sopisi mulle. Kaikki tavallisuudesta poikkeava tuntuu jotenkin... oudolta

(Hihitystä )

Perhekeskeiset italialaisnaiset eivät voi ymmärtää sitä, että yläkerran homopappa ei salli hänelle lasta ja äitiyttä. Hän tuijottaa usein asuntonsa ikkunasta ulos kaukaisuuteen. Hän ei luultavasti ole ihan ok. Hän on alkanut vältellä lapsia ja äitejä, naisia ylipäätään. Mihinkään yhdistystoimintaan hänellä eivät resurssit riitä.

Sitten vielä tuo yksi idiootti, joka räplää asettaan kuin vastausta kaikkeen. Se mitään vastaa. Se ei elämän alttarilla ole yhtään mitään.

Monican poskella vierii jälleen kyynel. Kädet vapisevat tuskin havaittavasti.

( Naurua )

• Neitsytsetä

Sellainen kun seilaisin kamutyttöimperiumin kanssa omalla kelluvalla saarella merille.

• KammenttiKaisa

Ollaan sit kaikki yli 35.

• Neitsytsetä
        KammenttiKaisa kirjoitti:

Ollaan sit kaikki yli 35.

Kyllä, eikös 35 ollut alaikäraja saarelle? :)

• Järkkaakö jännämiehet naisille unelmien illan. Nyrkki hippaa, verta ja kyyneleitä?

• Kotona. Hierontaa ja porealtaassa löllöttelyä. Kävis ihan vaihtelusta rutiinien sijaan. :)

Ei mitään kiirettä, ei ininää eikä narinaa, hiljaista hetken ja suloinen uni. Avot.

• Luolasukeltaja

Just joo.

Mä vedän täällä kynnet solmussa draamaa ja sä säätelet siellä kuplia.

( Hihitystä )

• Luolasukeltaja kirjoitti:

Just joo.

Mä vedän täällä kynnet solmussa draamaa ja sä säätelet siellä kuplia.

( Hihitystä )

Hetki kuplassa tekee niin eetwarttia. :)

• Eräkettu

Paljussa tissutellessa ja töllöä katellessa...

Semmonen taattu misu olis kans kiva.
      Se sais kokata jotain hyvää monipuolista sapuskaa... Ja sitten se saa antaa persettä oikein antaumuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      31
      3060
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1626
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      129
      1484
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1345
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      90
      1247
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1119
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      54
      1028
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      231
      969
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      950
    Aihe