Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Minun havaintojeni mukaan niissä on paljon ystäviensä kanssa liikkeellä olevia satunnaiskävijöitä"
Näinhän minä sanoinkin....mutta juttu tuleekin siinä, että omat kriteerit ovat mitä ovat.... ja sitten vielä se juttu, että "sellainen" nainen on "sellainen"...jopa siinä ympäristössäkin.... ;P
Varmasti monelle löytyy itselleen sopivia ehdokkaita näistä satunnaiskävijöistä helpommin, kuin taas joillekin....eli heille sopivia persoonia/luonteita sellaisiin suhteisiin ja suhteiluihin mihin itse kukin sitten vastakkaista sukupuolta on kaipaamassa..... ;P
15.05.2016 21:59
En minä ole Sovinismin tai Feminismin aivopesemä.........molemmat sukupuolet ovat samalla viivalla minulle....vain todelliset teot ja käytös ovat niitä jotka merkitsevät.... ;P
Toki sinulla on vähintään yhtä suuret oikeudet mielipiteeseesi, kuin minullakin, eli sovitaan näin, että olen tuota sinun mielestäsi...toki perustelut olisi ollut mukava kuulla, mutta "Ei Oo Pakko Jos ei Haluu".... ;P
15.05.2016 21:48
"Kyllä mä luulin ja luulen yhä, entä sitten?"
Ei mitään saathan sä luulla...ja niin kuin sanoin ihan asiaa se kirjoitus oli, koska pätee moneen naiseen tuo kirjoitus... ;P
Mutta sitten taas se asia mistä olen sanonut...Että minähään en valhettele...jos sanon jotain, niin näin se VAAN on......voin kierrellä ja kaarrella täällä asioista tai jättää sanomatta, mutta sitten kun sanon, niin Näin Se Nyt Vaan On... ;D ....eli ei ollut minu kirjoitus...ja luultavasti olet myös luullut tai luulet jotain sellaisia kommentteja minun kirjoittamaksi, mitkä eivät oikeasti ole... ;P
Tosin näämmä tunnet minut jotenkin, kun osasit yhdistää, että näin minäkin voisin ajatella ja tuntea... ;P
MitN NiiP....Ei mulla ole herne Nenussa..... ;P
Olihan se taidokkaasti väsätty.....se oli paljon hauskempi, kuin sanoilla sanoa "valkoritariksi" tjms..... ;D
Illan jatkoja.....ViuhahdanHäröilemäänLisää... ;D
15.05.2016 21:43
Mulle sanos tässä taannoin yksi lapsuuden ystävä nainen yöelämässä......"ettet sinä sellaisia naisia täältä löydä" (yöelämästä).....meni hetki jos toinen... ennen kuin se Viesti iski TajunTaan Oikein kunnolla....näin se näyttäisi olevan tai ainakin hyvin epätodenäköistä se olisi... ;P
Ainoastaan ehkä joskus, jos joku "sellainen" olisi vahingossa kaveri porukkansa mukana sinne samaan paikkaan eksynyt...silloin harvoin kun on saatu sinne houkuteltua... ;P
Tietämystä kyseisellä naisella varmasti on....olihan hän yksi meistä pojista.....ja sellaiseksi kasvoikin.... ;P
15.05.2016 21:28
No etpä ole sitten paljon puihin kiipeillyt tähystelemään NääMMä... ;P
Eipä siinä kyllähän niitä BetoniViidakon asukkaita on, jotka pelkäävät KaikenMualiman hirviöiden ja VilliEläimein Hyökkivän heti kimppuun, kun ylittää tietyn rajan... ;D
Kyllä se on Notta Nii et näin on Näreet mitä aiemmin sanoin....Usot tai Et... ;P
15.05.2016 21:14
Oikeassa olet.....Ja Kakkua sinullekin... ;P
15.05.2016 21:08
Ei Nii...hyvä, että kelpas... ;P
15.05.2016 21:07
Niin kuin sanoin..."...riippuu paljon yksilöstä....".... ;P
Kaikilla on oma polkunsa ja kohtalonsa.... ;D
15.05.2016 21:06
=DDD...PahanPistit... ;P
15.05.2016 20:56
"jossa mies olisi se päsmäri ja nainen alistettu tossu, tunnetteko te? Rohkenen epäillä."
Tunnen valitettavasti näitäkin.....VanhanLiitonMiehiä ja/tai kylmiä/huonoja persoonia/luonteita.....niillä on omat keinonsa....riippuu hieman tapauksesta ja suhteiden osapuolista...
"Ehkä minä en sitten sovellu parisuhteeseen, kun miehet niin kovasti tuntuu tykkäävän kovatahtoisista naisista."
Luultavasti olet sittenkin erillainen ja mies oli "outoilija", koska jos on antanut luvan päättää ja/tai osoittanut, että se on ihan sama itselle mitä toinen päättää, niin ei sen jälkeen mussuteta ja aleta "outoilemaan"........nimesit sen vaan väärin....ei se ainakaan kiltteyttä ole vaan jotain ihan muuta... ;P
Sovellut luultavasti paljon paremmin, kuin moni muu nainen....niin kuin itsekin sanoit ja olet huomannut miten monissa suhteissa asiat ovat ja miten monet naiset käyttäytyvät......ei hyvä ei....mutta harva nainen jostain syystä "näkee" miten oikeasti toimii ja mitkä ovat ihan AikuistenOikeasti syyt sille käytökselle... ;P
15.05.2016 20:54
Jeps.....niitti333 väittää ja luulee edelleen, että on MiesLuonne/persoona ja NaisLuonne/persoona......kuinka tyhmä ja yksinkertainen ihminen voi olla?... ;P
Tai sitten tämä on taas tahallista manipulaatiota, sumutusta ja valheellista propagandaa.....niin tai näin....OiVoi... ;P
Niitti333 sussa on jotain pahasti vialla tai sitten sä vaan olet PaHa... ;P
15.05.2016 20:42
Se on AmmatinValinta kysymys....ElämäOn... =DDD
15.05.2016 20:34
"Muutama kilometri vastavirtaan menee kevyesti, ominaista kuulemma mulle."
=DDD
15.05.2016 20:08
Luulitko minuksi?... ;P
En ollut vaikka ihan asiaa Jantteri kirjoittikin.....niin kuin mainitsinkin, kun komppasin kirjoitusta.. ;D
15.05.2016 20:05
Toi sinun alkuperäinen tarina kuulosti jo oudolta, mutta en väitä ettei JUURI SINUN kohdalla näin olisi käynyt......epäilisin kuitenkin, että jos olisin ollut kärpäsenä katossa, niin asiat eivät välttämättä olisi olleet juuri niin kuin sanoit....voin olla väärässäkin....mutta en silloinkaan usko, että kokonaan.... ;P
Monella on vaikea katsoa peiliin ja syvälle sisimpäänsä....sitten kun siihen pystyy, niin vasta sitten voi "nähdä"..... ;P
Jos näkee epämiellyttäviä asioita, niin tunnustaa ne itselleen, eikä yritä piilottaa niitä tai uskotella asioita itselleen jotka eivät ole totta....jne..jne..
15.05.2016 20:00
TotuudenSiemeniä tässäkin RoppaKaupalla.... ;P
15.05.2016 19:55
Voi harmi.....no onneksi aina kun käyn parturissa, niin minunkin MA nousee....kun hiukset lyhenee....varsinkin kesällä on monesti parturin jälkeen MA korkeammalla, kuin yleensä vaikka en ihan kaljuksi vedäkään......;P
Jos antaisin kasvaa, niin MA laskisi näämmä kuin LehmänHäntä...... ;P
En tosin tiedä voiko tämä pitää paikkansa, kun TukkaPäässä mulla silloinkin oli, kun IlkeäNainen vei poikuuteni......varmaan ihan piruuttaan....no oli se sen verran Pirullinen tapaus, etten yhtään ihmettelisi.... =DDD
15.05.2016 19:51
Riippuu ihan puun suuruudesta ja sijainnista.....voipi olla, että näkee tai sitten ei... ;P
15.05.2016 19:41
Riippuu ihan yksilöstä.......mutta mikä tahansa läheisyys ei ole se pointti vaan sen juuri itselle sopivan yksilön läheisyys..... ;P
Tämä siis on taas minun juttuni....mutta kuten huomaamme meitä on moneksi....sinulla sinun juttusi ja minulla minun....ja kaikilla muilla omansa.... ;P
15.05.2016 19:38
....riippuu paljon yksilöstä......itsellä on nyt helppoa, kun tietää realiteetit, enkä edes yritä, kun tietää kuinka harvassa itselle sopivia oikeasti on, niin että molemmat saavat juuri sitä mitä tarvitsee... ;P
Turhaa jahdata ja etsiä enkeleitä, kun ei edes tiedä onko heitä.......jos juuri itselle sopiva enkeli jossain olisi, niin se kyllä tupsahtaa samalla todennäköisyydellä itsestään, kuin kääntämällä kiviä ja kantoja..... ;P
Ei voi kaivata ja haluta sellaista mitä ei välttämättä ole tai on ainakin liian vaikeasti löydettävissä.... ;P
PeaceOfCake......OttaKeeKakkua... ;D
15.05.2016 19:36
622 / 651