Onko käsikkäin kulkeminen joku trendi?

fillaristi2

Onko käsi kädessä käveleviä pareja nyt paljon enemmän, kuin aikaisempina keväinä? Mielestäni lähes joka toinen pari kulkee näin ainakin Helsingin ulkoilu/pyöräreiteillä. Vai olenko vain lopulta tulossa hulluksi naisenpuutteesta?

Haaveena olisi joskus kävellä naisen kanssa Helsingissä käsikkäin. Ei taida toteutua, koska ujous. Ja toisaalta naisia nyt vain ei tapaa missään sallittujen lähestymissääntöjen puitteissa, kun baarit ei ole koskaan kiinnostaneet. Olen keski-ikäinen mies.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle sanos tässä taannoin yksi lapsuuden ystävä nainen yöelämässä......"ettet sinä sellaisia naisia täältä löydä" (yöelämästä).....meni hetki jos toinen... ennen kuin se Viesti iski TajunTaan Oikein kunnolla....näin se näyttäisi olevan tai ainakin hyvin epätodenäköistä se olisi... ;P

Ainoastaan ehkä joskus, jos joku "sellainen" olisi vahingossa kaveri porukkansa mukana sinne samaan paikkaan eksynyt...silloin harvoin kun on saatu sinne houkuteltua... ;P

Tietämystä kyseisellä naisella varmasti on....olihan hän yksi meistä pojista.....ja sellaiseksi kasvoikin.... ;P

• viisas.nainen

ystävä naisesi puhui vähän mutta asiaa noinhan se asia on

• viisas.nainen kirjoitti:

ystävä naisesi puhui vähän mutta asiaa noinhan se asia on

Kovin te meinaatte, ettei ravintoloissa käy kuin pubiruusuja ja sitoutumiskyvyttömiä siideripissiksiä. Minun havaintojeni mukaan niissä on paljon ystäviensä kanssa liikkeellä olevia satunnaiskävijöitä, jotka ovat vallan mainiota parisuhdeainesta.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kovin te meinaatte, ettei ravintoloissa käy kuin pubiruusuja ja sitoutumiskyvyttömiä siideripissiksiä. Minun havaintojeni mukaan niissä on paljon ystäviensä kanssa liikkeellä olevia satunnaiskävijöitä, jotka ovat vallan mainiota parisuhdeainesta.

"Minun havaintojeni mukaan niissä on paljon ystäviensä kanssa liikkeellä olevia satunnaiskävijöitä"

Näinhän minä sanoinkin....mutta juttu tuleekin siinä, että omat kriteerit ovat mitä ovat.... ja sitten vielä se juttu, että "sellainen" nainen on "sellainen"...jopa siinä ympäristössäkin.... ;P

Varmasti monelle löytyy itselleen sopivia ehdokkaita näistä satunnaiskävijöistä helpommin, kuin taas joillekin....eli heille sopivia persoonia/luonteita sellaisiin suhteisiin ja suhteiluihin mihin itse kukin sitten vastakkaista sukupuolta on kaipaamassa..... ;P

• Kuuluu varmaan islamilaisen kulttuuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1167
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      98
      637
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe