Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

190

  1. Toni+on+kuolinilmoituksen+mukaan+haudattu+Saarijärven+hautausmaalle.
  2. Kanavaseudun+siivous+ja+huolto.+Olin+tuolla+kolme+kuukautta+ja+alussa+oli+helppoa,+mutta+sitten+eräs+siivooja+aloitti+jatkuvan+vittuilemisen.+Oli+ilmeisesti+pomojen+jonkinasteinen+perseennuolija+ja+todennäköisesti+valehteli+heille+jossain+vaiheessa,+että+en+ollut+totellut+häntä+kun+olimme+Jyväskylässä+rakennustyömaalla+siivoamassa.+Eräänä+perjantaina+käskettiin+yllättäen+pomon+huoneeseen.-+Olet+kuulemma+ärissyt,+kun+sinulta+on+tultu+kysymään+aurauksista.-+Ei+ole+tullut+kukaan+kysymään+aurauksista,+ainoastaan+hiekoituksesta+kysyttiin+aamukierroksella.+Sitten+käskettiin+totella+tätä+siivoojaa,+jos+hän+jotain+sanoo.+Nimenomaan+hän+käski+mennä+kysymään+rakennustyömaan+pomoilta+hommia,+jos+niitä+ei+ole+ja+menin+kysymään.+Eli+tuo+asia+käännettiin+toisinpäin.+Meinasinkin+sanoa,+että+mulla+on+sellainen+tunne,+että+te+haluatte+päästä+musta+eroon.+Sitten+olin+tekemässä+lumitöitä+erään+kiinteistön+ympäriltä,+niin+tämä+siivooja+ajoi+varmaan+viidesti+ohitse+ja+kyttäsi,+että+olenko+tekemässä+töitä.+Sitten+kun+jakoivat+kaikille+joululahjat+ja+pyysivät+toimistoon,+meinasin+huutaa+takaisin,+että+mistä+mua+nyt+syytetään?+Eli+perättömiä+syyttelyjä+ja+vittuilua.+Kun+pääsin+sieltä+pois,+niin+päätin,+että+en+ikinä+mene+sinne,+mutta+piti+kuitenkin+vielä+kerran+käydä+siellä,+kun+piti+hakea+palkkatodistus+liittoa+varten.+Sieltä+on+sen+jälkeen+ainakin+yksi+siirtynyt+toiseen+firmaan+ja+kaksi+otti+lopputilin.+Lopputilin+ottanut+kertoi+syyksi,+että+rupesi+se+touhu+vituttamaan.
  3. Jep.