- Sano sille tytölle suoraa, ei millää tekstarilla. Yks tyttö kerto mulle joskus vitosel tekstaril et se tykkäs must, ja se oli tosi lame. Jos luokkalaiset nauraa, nii sano niille et vitun ipanat ootte vaa kaateellisii ku ette ite saa tyttö/poikaystävää
- Ei mikää ihme jos o noi vähä rahaa. Kyl itekki varastaisi jos mulle annettais vaa 5€ kuussa
- Sama mullaki on niitä usein
- Koska sun pukeutuminen on kaikkien ongelma
- Toi o vaa säälittävää. Et tuu koskaa löytää oikeeta tyttöystävää vaa tarjoomalla ittees netis. Että ihmiset o tyhmii
- Puutikku lävisti käteni
- Vitun retut toivotte sotaa XD.
- Sanot vaa kaikille kavereilles sit ku ne eroo että et oo suhtees just sen takii että kuitenki eroisit parin kuukauden päästä
- No ekaks se olis laitonta
- Et selvästikkää älynny mitä toi tarkotti retu
- Aika säälittävä tyyppi toi aloittaja
- Aloittaja oot kyl iha oikeessa
- Jos etit 14 vuotiaana täältä tyttöystävää, oot niin säälittävä että et ansaitsis edes elää saatika
sitten tyttöystävää. Etit söpöö tyttöö joka täyttää noi kaikki vaatimukset mut oikeesti kukaan ei voi olla täydellinen joten sunlaisen täydellisen idiootin ei kannata edes yrittää saada mitää tyttöystävää - Oot kyl aika paska trolli
- Kyllä on
- Ig?
- Et näköjään edes tiedä mikä on ympärysmitta 😂. Koska sulla olis niinku yhtä paksu penis ku pikkurilli
- Teitkö tänne samanlaisen keskustelun niinku kaks viikkoo sitte? Koska tää oon iha samanlaine
- Aikuisetki leikkii legoilla nii miksei nuoremmatki vois?
- Mulla murrosikä alko 10 vuotiaana 😂