Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rotestimökinpoika
rotestimökinpoika
rotestimökinpoika
Liittynyt 10v sitten
15
aloitusta ·
663
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastusti+Guggenheimia+ja+ohjeistettu+ja+lupasi+vastustaa+eduskunnassa+kaavailtua+moottoripyöräveroa.
09.12.2016 12:07
Hyvää+Itsenäisyyspäivää+kaikille,+menen+nostamaan+lipun+salkoon.
06.12.2016 07:52
Olipahan+vain+asiaa+yleisön+käyttäytymisestä+konserteissa+ym.+tilaisuuksissa.
Aikuiset+ihmiset+eivät+osaa+olla+hiljaa+ja+kunnioittaa+esiintyjiä.+Pidetään+omia+kokouksia+ja+mölistään.+Vähintään+kännykkä+pirisee+jollain.+Lapsetkin+osaavat+käyttäytyä+paremmin.+Olin+taannoin+erään+kuuluisan+moottoriurheilijan+siunaustilaisuudessa+Etelä-Suomessa.+Kolmesti+saman+henkilön+puhelin+soi+tilaisuuden+aikana,+kyllä+tunsin+myötähäpeää+kun+kaveri+vielä+vastasi+puhelimeen.+On+hyvät+tavat+hävinneet+ihmisiltä+tyystin.
05.12.2016 07:54
Näin+on.+Jos+istut+veneessä+uima-altaassa+tai+nouset+veneestä+kellumaan+veteen+niin+vedenpinta+on+samalla+korkeudella.+Jääpala+kelluu+grogilasissa+osa+pinnan+yläpuolella,+sulaessaan+pinta+ei+laske+paitsi+jos+horaiset+ryypyn.
27.11.2016 19:48
Olisiko+tuossa+elämänviisautta?+https://youtu.be/lLjW6W-AFo4
25.11.2016 21:21
Kaikista+paras+ja+imelin+viisauven+laji+on+jälkiviisaus,+sillä+alalla+saahaan+eniten+aikaan.+Siinä+on+tapaus+mennyttä+aikakautta,+mutta+se+kuvitellaan+esiintulevaksi+ja+sakilla+setvitään,+miten+olisi+parasta+käyttäytyä.+Tässä+lajissa+on+ihminen+viisaimmillaan...Jälkiviisaan+silmä+on+somassa+paikassa,+se+kahtoo+taaksepäin...+(Veikko+Huovinen,+Havukka-Ahon_Ajattelija).
25.11.2016 20:36
Sodassa+eikä+historiassa+ei+jossitella!
25.11.2016 18:29
En+tiijä++rukouskutsusta,+mutta+kerrattain+suntio+ja+kappalainen+oli+äleytyneet+kortinpeluuseen+kellotapuliin.+Kirkkoherra+tämän+huomasi+ja+arveli+että+säikyttelee+vähän.+Vetäisi+suurimman+kellon+narusta+niin+että+teinoo+raikui.+Mitä+tapahtui,+kylän+kauppias+heitti+keppanakorin+pyörän+tarakalle+ja+polki+vimmatusti+kellotapulille,+juoksi+ylös+korin+kanssa+ja+sanoi:+täältä+soitettiin!
25.11.2016 14:24
Enpä+ole+päättänyt+vielä+minne+menen,+totesin+vaan+että+sattuu+päällekkäin+toisen+tapahtuman+kanssa.+Aina+löytyy+joku+vänkääjä+joka+yrittää+kalvaa+tavalla+tai+toisella.+Omat+asiat+kunnossa+vai?+Hanki+elämä+itsellesi!
24.11.2016 12:16
Yksi+merkkikerhotapahtuma+keskisessä+Suomessa.
24.11.2016 11:00
Taitaa+pahimmoilleen+mennä+päällekkäin+toisen+tapahtuman+kanssa.
24.11.2016 09:18
Mikä+lienee+ajankohta?
23.11.2016 21:31
Kyllä+kansaa+on+peloteltu+tarpeeksi+kadotuksella.+Anoppinikin+,kuullessaan+että+olimme+vaimoni+kanssa+eronneet+kirkosta,+sanoi+että+emme+pääse+taivaaseen.
Äitimuori+pollautti+täyden+itkun.+O+tempora,+o+mores!
22.11.2016 11:50
Onkohan+sama+syy+kun+taannoin+kaksi+mummoa+istui+baarissa+juomassa+kahvia.+Joku+laittoi+jukeboxiin+soimaan+Kari+Tapiota.+Kappaleen+nimi+oli:+olen+kuullut+on+kaupunki+tuolla.+Kun+tuli+kohta:+olen+saapunut+jumalan+luo,+sanoi+toinen+mummoista:+tuota+renttua+me+ei+sinne+taivaaseen+oteta!
22.11.2016 09:47
Älä+viitsi+bamlaa+skeidaa,+kyllä+se+on+myöskin+turkiseläin.
21.11.2016 16:11
Nyt+pitää+kysyä+Ryynäsen+Hilipan+sanoilla:+mitenkä+viisas+sitä+pitäisi+olla?
Minä+tiedän+tarkkaan+nuo+rajat+silloin+tällöin+ottamisen+ja+jatkuvan+juopottelun+välillä.+Mutta+niin+kuin+kirjoitin,+enpä+ala+vänkäämään+tämän+enempää+kenenkään+kanssa.+Jokainen+on+oman+onnensa+seppä+ja+minä+olen+löytänyt+omat+polkuni.+(En+ole+hurahtanut+uskoon+vaan+terveys+tuli+tärkeäksi+asiaksi).
16.11.2016 20:39
Näin+on,+ja+mikään+ulkopuolinen+taho+ei+voi+lopettaa+juopon+juomista.
Pakkohoito+ei+onnistu.+Erota+voi+mutta+juoppo+jatkaa+juomistaan,+jne.
Ainoastaan+kuolema+tai+oma+tahto+voi+lopettaa+juoppokierteen!
Puhun+sen+verran+kokemuksesta+että+minun+kanssani+on+turha+ruveta
väittelemään.
15.11.2016 15:51
Ennen+sanottiin+ihmistä+raivoraittiiksi+kun+ei+juo+viinaa,+ei+polta+tupakkaa+eikä+nauti+kahvia.+Minulla+on+tuo+kahvinjuonti+vielä+paheena.
14.11.2016 17:53
Muistaakseni+alle+yhdeksän+senttiä+paksut+halot+aisattiin+niin+että+niistä+kuorittiin+kahta+puolta+kuori+pois.+Halko+kuivuu+silloin.+Myöhemmin+kelpasi+jos+ajoi+moottorisahan+terällä+piirron+halon+kylkeen.+Taisipa+jossain+vaiheessa+yksi+piirto+toiselle+puolelle+riittää.
13.11.2016 07:04
Vielä+aikaisempi+nimi+on+kuulemma+ollut+Saavanlampi.
12.11.2016 09:09
28 / 34