Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

453

1. Ihan sama vaikka värisuora jäisikin sinne jonnekin. Olen kyllästynyt äitiyden vastuuseen ja nyt aloitan uuden elämän täysin vapaana. Onhan niillä kai jossain isätkin.

Turussa olisi nyt lapseton, kaunis, hoikka ja sivistynyt nainen vapaana. Kuka ehtii ensin? Salis? Romanttinen tapaaminen ravintola Bassossa, ruokana suolapähkinöitä ja keppanaa. Sen jälkeen karaokea, sitten yksiöön lemmiskelemään ja aamulla ovesta ulos. Joko on jonoa oven takana? Pidä kiirettä, jos haluat saalistaa minut.

Mitään mörjäpersettä en huoli, sillä kävin juuri itsekin vuosittaisessa suihkusessiossa.

Mielenterveyteni on tasapainossaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, joten olen kaikinpuolin edustava ihminen.

Tuleeko vastauksia tähän deitti-ilmoitukseen?

P.S. Olette tyhmiä.
  2. Oli miten oli, se sun saatanan Air Pussi ei tule ikinä olemaan mun parkkiruudussa. Kumpi on sulle tärkeämpää, joku eloton peltikasa vai tulevan vaimosi paskahätä ja suolentoiminta? Ihan vain vinkkinä, että mustilaisten työnvälitystoimiston edessä on aika tyhjää, you know.

Ei kai meille tule kriisiä avioliitossamme ennenkuin olemme edes ehtineet naimisiin? Rakkaus on kompromisseja, joten heitä helvettiin se sinun peltivispiläsi.

Kakalle mars.