Pieris darling, onko sulosuolesi tuotos ehtynyt, kun joudut Varissuon esikaupungeissa jo jakamaan koiranpaskoista varoituksia?
Vanhaan hyvään aikaan olisit täräyttänyt kunnon sonnan kahden puudeliansa ulkoiluttavan vaseliini-neiti-Börjen päälle. Ne olisi pelastettu sieltä palokunnan toimesta, piskit korealaiseen ravintolaan alkusalaatiksi.
Mitään lappuja jakelemaan. Sysipaska turbovauhdilla peliin, Virheät syövät poikasiaan, Tavja saa herttaslaagin, Palefasupala tukehtuu itseensä, ydinasevallatkin kalpenevat.
T: Pettynyt Salis
Kaarinan kakkalaputtaja, IS tänään
9
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
kiitos hauskasta postauksesta. Nämä piristävät päivääni aina nämä teijän jutut!
- Anonyymi00002
Kiitos kommentistasi. Tulisi näitä enemmänkin, mutta poliittisesti vasemmalle suuntautuneet 9€ / päivä työkokeilukeharimodet poistelevat kaikki, mitä eivät vajavaisilla lahjoillaan ymmärrä. Ja niitä on paljon.
Jatketaan.
T: Salis
Rakas Salis, kyseessä oli kannanotto. Lapuissa luki "häpeä". Tämän sanan tarkoituksena oli moittia kakkakasojen pienuutta. Eihän tuollaisella parilla pökäleellä pärjätä missään mittelöissä. Kyllä itseään kunnioittavan koiron/naisen/miehen/humanoidin pitäisi vääntää ämpärillinen yhdellä kertaa. Nämä Kaarinan pökälöitsijät olivat täydellisiä amatöörejä, olkoot sitten ihmisiä tai eläimiä. Odotan jatkossa parempaa suoritusta tai ei ole mitään asiaa Varissuolle. Sentään joku taso pitää olla. Hävetkööt moiset mikrokakkaajat. Nih.
T: Viiden kilon jööti-Pieris- Anonyymi00003
Rakas Pieris
Olet retardi ripuliluiru ja kasvispaska. 5 kiloa on vasta alkusalaatti.
Älä nolaa minua noilla infantiilella aloittelijasuorituksillasi.
Pystyt kyllä parempaankin.
T: Jytkypaska120kg Salis
No sinä oletkin tuollainen jytkyttäjä, en minä tuollaisiin norsun köntsiin pysty. Sinä olet se kakkamestari, mutta toisaalta sinä et kyllä pärjää minulle peräilman määrässä. Kun minä alan tositoimiin, sinä lennät peräseinään ja siitä läpi. Kannattaa soittaa 112 jo valmiiksi kun kuulet minun raottavan takaloosteria.
Näin se yhteistyö toimii. Yhdessä olemme ne, jotka aiheuttavat maailmanlopun.
T: Metaani-pro-Pieris- Anonyymi00004
Pieris hyvä
Älä pelottele minua biologisen sodan uhalla. Heräsin äsken hikisenä ja vapisevana kuset hyvoneissa painajaiseen, jossa jyräät minut neljän (4 ATM) ilmakehän paineella iskevällä pierutornadollasi täältä ikuisuuteen.
Nyt en pysty enää nukkumaan.
T: Syyttävästi katsova Salis
- Anonyymi00006
Juu joka paikka kunnalla näitä koiran paskan keräilijöitä ,liekköhän joskus museo tavaraa ja arvokkaitakin en itse ole lähtenyt siihen hulluuteen .mutta harrastushan se on joku monellakin👍
- Anonyymi00007
Pieris, taas joku itsensä uneen runkkaava yökastelijamode poisti viestini.
Ei haittaa, siitä on kuvakaappaus, ja tiedot modesta, joten asia lähtee poliisitutkintaan muiden aiheettomasti poistettujen viestien ohella. Mopolähetin hommia on tarjolla hyllytetyille modeille, voimia omaisille.
T: Salis NYT SE TULEE, VAROKAAAAAAA!!!!!! PIERU TULEE IHAN KOHTA, SUOJAUTUKAA KAIKKI KEN VOI!! TÄMÄN JÄLKEEN EI OLE ELÄMÄÄ MAAPALLOLLA!!
Viimeinen varoitus, toistan, viimeinen varoitus!! Salis, pidä hatustasi kiinni ja rukoile, SE ON JO MATKALLA ESPOOSEEN!!!
T: Vahingossa karkasi-Pieris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2318977- 695925
- 255522
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni465397Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv395262Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h925164- 624653
- 434327
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on573646- 493305