Kaarinan kakkalaputtaja, IS tänään

Anonyymi-ap

Pieris darling, onko sulosuolesi tuotos ehtynyt, kun joudut Varissuon esikaupungeissa jo jakamaan koiranpaskoista varoituksia?

Vanhaan hyvään aikaan olisit täräyttänyt kunnon sonnan kahden puudeliansa ulkoiluttavan vaseliini-neiti-Börjen päälle. Ne olisi pelastettu sieltä palokunnan toimesta, piskit korealaiseen ravintolaan alkusalaatiksi.

Mitään lappuja jakelemaan. Sysipaska turbovauhdilla peliin, Virheät syövät poikasiaan, Tavja saa herttaslaagin, Palefasupala tukehtuu itseensä, ydinasevallatkin kalpenevat.

T: Pettynyt Salis

9

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

kiitos hauskasta postauksesta. Nämä piristävät päivääni aina nämä teijän jutut!

• Anonyymi00002

Kiitos kommentistasi. Tulisi näitä enemmänkin, mutta poliittisesti vasemmalle suuntautuneet 9€ / päivä työkokeilukeharimodet poistelevat kaikki, mitä eivät vajavaisilla lahjoillaan ymmärrä. Ja niitä on paljon.

Jatketaan.

T: Salis

• Rakas Salis, kyseessä oli kannanotto. Lapuissa luki "häpeä". Tämän sanan tarkoituksena oli moittia kakkakasojen pienuutta. Eihän tuollaisella parilla pökäleellä pärjätä missään mittelöissä. Kyllä itseään kunnioittavan koiron/naisen/miehen/humanoidin pitäisi vääntää ämpärillinen yhdellä kertaa. Nämä Kaarinan pökälöitsijät olivat täydellisiä amatöörejä, olkoot sitten ihmisiä tai eläimiä. Odotan jatkossa parempaa suoritusta tai ei ole mitään asiaa Varissuolle. Sentään joku taso pitää olla. Hävetkööt moiset mikrokakkaajat. Nih.

T: Viiden kilon jööti-Pieris

• Anonyymi00003

Rakas Pieris

Olet retardi ripuliluiru ja kasvispaska. 5 kiloa on vasta alkusalaatti.
        Älä nolaa minua noilla infantiilella aloittelijasuorituksillasi.
        Pystyt kyllä parempaankin.

T: Jytkypaska120kg Salis

• No sinä oletkin tuollainen jytkyttäjä, en minä tuollaisiin norsun köntsiin pysty. Sinä olet se kakkamestari, mutta toisaalta sinä et kyllä pärjää minulle peräilman määrässä. Kun minä alan tositoimiin, sinä lennät peräseinään ja siitä läpi. Kannattaa soittaa 112 jo valmiiksi kun kuulet minun raottavan takaloosteria.

Näin se yhteistyö toimii. Yhdessä olemme ne, jotka aiheuttavat maailmanlopun.

T: Metaani-pro-Pieris

• Anonyymi00004

Pieris hyvä

Älä pelottele minua biologisen sodan uhalla. Heräsin äsken hikisenä ja vapisevana kuset hyvoneissa painajaiseen, jossa jyräät minut neljän (4 ATM) ilmakehän paineella iskevällä pierutornadollasi täältä ikuisuuteen.
        Nyt en pysty enää nukkumaan.

T: Syyttävästi katsova Salis

• Anonyymi00006

Juu joka paikka kunnalla näitä koiran paskan keräilijöitä ,liekköhän joskus museo tavaraa ja arvokkaitakin en itse ole lähtenyt siihen hulluuteen .mutta harrastushan se on joku monellakin👍

• Anonyymi00007

Pieris, taas joku itsensä uneen runkkaava yökastelijamode poisti viestini.
      Ei haittaa, siitä on kuvakaappaus, ja tiedot modesta, joten asia lähtee poliisitutkintaan muiden aiheettomasti poistettujen viestien ohella. Mopolähetin hommia on tarjolla hyllytetyille modeille, voimia omaisille.

T: Salis

• NYT SE TULEE, VAROKAAAAAAA!!!!!! PIERU TULEE IHAN KOHTA, SUOJAUTUKAA KAIKKI KEN VOI!! TÄMÄN JÄLKEEN EI OLE ELÄMÄÄ MAAPALLOLLA!!

Viimeinen varoitus, toistan, viimeinen varoitus!! Salis, pidä hatustasi kiinni ja rukoile, SE ON JO MATKALLA ESPOOSEEN!!!

T: Vahingossa karkasi-Pieris

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe