Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
57
Kommenttia
462
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Salis, nyt on ongelma. Tulin nyt sitten työntämään sitä sun rotteloasi käyntiin, mutta sillävälin kun olit nurkan takana kusella niin Pussi lipesi mun kädestä ja lähti valumaan alamäkeä ja on nyt tuhannen p...un päreenä viinakaupan seinässä. Sori nyt kauheasti jos tuli tappiota, mutta mitäs annoit kusihädälle periksi. Olisit pidättänyt kuin mies.
Niin että lähdettäiskö nyysimään niitä Jopoja?
16.02.2025 22:58
Sorry Salis, oon ryypännyt niin ahkerasti etten muistanut häämatkaa. Olen tällä hetkellä jossain ostarilla, en tiedä missä, miksi enkä tiedä kenen kanssa. Voitko tulla hakemaan mut täältä? Tarvis käydä suihkussa ja kakalla (tässä järjestyksessä) ennen häämatkaa. Haetko samalla darrapizzaa mulle, tai kebabkin käy? Nyt on mentävä, oksennus tulee.
09.02.2025 19:25
Ylen ripulineuvottelut päättyivät perjantaina. Neuvotteluiden ulosteena pökälemäärä vähenee 309 tortulla. Ruskeiden kalsareiden määrä vähennyksestä on 156.
Paskalehti kysyi lukijoiltaan, mikä Ylen oksennus pitäisi ehdottomasti säilyttää kaikilta mahdollisilta leikkauksilta. Huutoäänestykseen tuli yli 6600 vastausta.
Äänestyksen ylivoimainen voittaja oli laktoosi-intolerantikkojen suosikkiohjelma Pikku Kakkanen, joka keräsi yli 1050 ääntä.
Äänestäjät saivat myös perustella turauksiaan.
– Jos Pikku Kakkanen lopetetaan, sitten on jo aika muuttaa pois tästä maasta. Mädäntyneen hajuisin ohjelma kaikista, Paska-nimimerkki toteaa.
– Kyllä perseitä pitää olla ihmisillä ja lapsille tarjota hyvää, laadukasta ja kaasumaista hernekeittoa, AP on hinaaja-nimimerkki komppaa.
– Pikku Kakkanen pitää säilyttää. Sillä on jo pitkät ripulivanat ja haluaisin, että omat jälkeläiset vielä monessa sukupolvessa pääsee liukastumaan näihin lantakasoihin, Kirsikka89 kuvailee.
– Paskavaivaisilta ei tarvitse leikata, Böö kun sun kakka haisee-nimimerkki painottaa.
26.01.2025 18:44
Salis, miten voimme jatkaa keskustelujamme kun täällä se ei näköjään enää onnistu?
24.01.2025 19:12
Hienoa, tuosta on hyvä kehittyä. Seuraavaksi sitten kunnon jysäys muiden kuullen. Plus hajuvana perään. Olet manttelinperijäni. Salis myös arvostaa tuota housuunpäästämistä. Sinusta tulee vielä kakkamestari.
19.01.2025 16:20
Kateellisten vikinää. Ei aiheuta toimenpiteitä. Jatketaan, Salis.
19.01.2025 16:18
Salis, haluaisin juhlavuoden kunniaksi keskustella kanssasi suhteemme historiasta ja kirjallisen taiteemme huippukohdista, mutta se ei onnistu. Arvaat ehkä miksi.
13.01.2025 17:53
Tuo on tyypillinen aloittelijan moka. Ensinnäkin et ole tankannut tarpeeksi. Syö/juo hernaria, ruisleipää, kananmunia, bisseä, mämmiä, valkosipulia ym. tarpeellisia, ravitsevia puhtaita luonnontuotteita. Sitten kun tunnet suolenmutkassasi kurlutusta niin lähde lenkille. Tuo mediassa yleisesti esitelty kävelyasento ei ole riittävä, jotta saat aikaiseksi maksimaalisen tehon. Pyllistä kunnolla, kävele melkein 90 asteen kulmassa, jotta saat peräilmallesi sopivan lähtökulman. Sitten vain jalkaa ylös yks-kaks-yks-kaks ja vapautat resoria flatukselle. Tavoitteena on saada aikaan RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS, mutta voit aloittaa ensin pienemmästä *ruiks*-töräytyksestä. Se kehittyy itsestään jyräykseksi kunhan treenaat tarpeeksi.
Kun olet harjoitellut tarpeeksi niin suuntaa peräsimesi v-maisen naapurin suuntaan ja anna tulla. Muuttaa ainakin pois. Tosin riskinä voi olla, että me Saliksen kanssa muutamme siihen, olemmehan edenneet lemmentarinassamme avioliiton portille. Sitten sua ei enää naurata. Meitä Saliksen kanssa vasta naurattaakin.
Niin ja kokonaisvaltainen treenaaminen pierumestariksi on pitkä prosessi, itsekin olen treenannut jo 20 vuotta eri keskustelupalstoilla enkä ole vieläkään ykköstasolla.
Tsemppiä treeneihin ja RRRRRUIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS!!!!!!!
06.01.2025 19:56
Salis, kirjoitin sinulle mitä tapahtuu kun ylä- ja alapään tuotokset menevät sekaisin. Mode poisti tämän rehellisen kuvauksen. Jutellaanko taas vaikka kukkasista ja poutapilvistä niin niitä ei poisteta?
30.12.2024 18:41
Ääh, en mä jaksa lähteä mihinkään kauas. Mennään sinne Paattisille ja otetaan teltta mukaan. Se jos mikä on romanttista. Mutta jätetään varmuudeksi vähän teltan vetoketjua auki. Ja minä haluan istua tandemissa edessä ettei sun jätökset lennä naamalle.
Kakka tulee kohta. Ruiks.
29.12.2024 16:05
Salis, olen kyllä lähettänyt sinulle lemmenviestejä, mutta kaikki ne sensuroidaan täällä. Olen väärinymmärretty nero. Mode on syönyt monta viestiäni. Turhaan täällä kohta mitään edes yrittää. Olisipa joku toinen foorumi, jossa saisi esittää kakkataidetta.
Haisevaa joulua joka tapauksessa kaikille ja ruiks.
08.12.2024 20:56
NAKS KUKKUU NAKS KUKKUU NAKS KUKKUU ETTÄ OSAAKIN VITUTTAA!!!!
28.11.2024 20:33
VOE TOKKIINSA KUN VITUTTAA MENNÄ TÖIHIN. SALIS TULE PASKOMAAN TYÖPAIKKA ATOMEIKSI!!!
28.11.2024 20:32
SALIS ON PARAS!! OLEN SALIS FAN CLUBIN PUHEENJOHTAJA!!!! SAATANA!!!!
28.11.2024 20:30
KYRVÄNSYYLÄ PERKELE!!!
28.11.2024 20:28
OOT VAAN KATEELLINEN MEIDÄN ÄLYLLE!! SENKIN HINAAJA!!!!
28.11.2024 20:27
KAK-KA KAK-KA KAK-KA!!!!!
28.11.2024 20:25
Ei tuu ulos edes makkarannokaretta. Ummessa on taas. Jumaliuta, paskon seuraavaksi varmaan kahdeksan kilon kinkun kun jotain tulee. Nyt Salis, tuhannen taalan vinkit perskanavan aukaisemiseen??
Terveisin Tiukkasuoli-Pieris (Tuskainen)
25.09.2024 21:59
Salis, tuo aloittaja on joku surkea kopio minusta. Minä kirjoitan aina kirjautuneena ja toisekseen en käytä tekoälyä tuotoksissani. Minulla on rohkeutta luoda ihan itse pierutaidetta. Pieris haisee luomuna, siinä jää AI:t toiseksi. Sitten kun AI alkaa luoda hajuja, olen huolissani asemastani pierukuningattarena.
Raks poks ruiks.
23.07.2024 17:30
Kyllä sun pitäisi nyt mennä kunnon tutkimuksiin kun olet tehnyt jo kuukausikaupalla kuolemaa. Toisaalta, te vanhat patut (sinäkin jo 82 v.) olette muutenkin kuoleman kielissä aina. Mutta jätäthän mulle hyvät massit jos kuolet? Minä olen vielä kuitenkin nuori, vasta 75 vuotta. Elämää on paljon jäljellä ja siihen sopisi Salis-vainaan perinnöllä mällääminen. Nuoria poikia Gambian rannoilta, tämä varmasti sopisi sinulle..?
Mikäli olet jo delannut niin olkoon kakkamyrsky ikuinen, valukoon sonta sadekuurojen myötä niskoihimme, suistukoot Skodat ja Audit tieltä myös siellä taivaissa. Amen.
Tuntuu niin yksinäiseltä taivaltaa täällä yksin, olisipa Salis vielä kakkakumppanini. Päästän vetelän pierun muistoksesi. Ruiks klurrr.
03.07.2024 17:24
4 / 24