Vapaa kuvaus

Aloituksia

52

Kommenttia

448

1. Salis,+roiskerikasta+uutta+vuotta+sinulle!+Pieris+on+ollut+taas+johdon+päässä+ja+nyt+koitti+vapaus.+Mun+perseestä+karkasi+myyrä,+sellainen+ruskea+ja+karvainen.+Se+meni+jonnekin+lattialistan+väliin,+nakersi+reitin+sieltä+ulos.+Lisääntyyköhän+sellainen+nopeasti?+Kohta+on+Varissuo+täynnä+Pieriksestä+siinneitä+myyriä.Synnytysterveisin+haisulisi.
  2. Älä+dissaa+mun+kakkaa,+se+on+tyttömäinen+ja+mossahtaa+sievästi.+Pieris+on+taas+luonnon+helmassa+ja+kakka+taas+tussahtelee+perhosparven+ja+taivaan+tiukujen+saattelemana.+Mutta+on+tässä+ongelmiakin,+viime+päivinä+pierut+ovat+haisseet+palaneelta.+Jokohan+mulla+alkaa+olla+mätänemisprosessi+pitkällä.+Mitä+jos+aika+jättää+minusta+kun+home+syö+sisältäpäin?+Pysy+sitten+silti+uskollisena+minulle,+äläkä+sorru+uusiopieriksiin.+Haluan+ruumiarkkuuni+wc-istuimen+mukaan.Salis,+mun+mahassa+velloo+taas.+Mitähän+sieltä+on+tulossa?*pyllistää*RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRR+FFFFFFFFFFFFFFFFFFT+FÄPÄPÄPÄFÄPÄPÄPÄ+ROUHHHHHHHHHH+MUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH+GNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ+ROLLOLLOLLOLLOLLOOO+LÖLLÖN+LÖLLÖN+LÖLLÖN+GRUUUUUUUUUUHH+MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHH+MOUOHOHOUUOHOUHOUUUUUUUUUUUU+RÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ+GRAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH+FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH+RRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS+KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR+HAISTAKAA+VETELÄ+AANUSLIMA+SENKIN+MÖRJÄPERSEET!!!Ah,+helpotti.+Ja+lärveiset+uusille+ylioppilaille!