Onkohan se vielä rajan tällä pualem? Mää oom jo pualix raato kun toinen takajalka ambuteerattiin polvisyävän takii.
Pieris, piretään meirän exit-pileet jossain, ni sit voi lähtee sovinnol näistä bileistä.
Mistähän sais pilhakkaa viel viime metreillä? Tai ees nuolasta pari kertaa? Tai vaix ees katella pilhanderii?
Salis, final leg
Pieris vielä henkissä?
3
160
Vastaukset
Pieris elää ja hengittää. Tein sinusta etsintäkuulutuksen jo aiemmin, kaiva se aloitus tuolta alempaa esiin. Tarttisin taas elatusmaksuja.
En ole kuolemassa todellakaan, sillä pierun ilosanoman levittäminen on missioni. Sitä ei kukaan muu osaa tehdä niin hyvin kuin minä. Maailma ja metaanivoimalat tarvitsevat minua vielä vuosikymmeniä.
Sinä ehkä kuolet, minä en. Pierut soikoon tulevaisuudessakin.
RRRRRRUUUIIIIIIKKKKKSSSSS!!!!PIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NARINARINARI RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ROTLOTLOLOTLOT FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTT GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRR KAKKA KAKKA KAKKA
- Anonyymi
Pieris, muista koordinoida kaasupäästösi kesäaikaan. Kesäasetuksilla pieru kiinteine tuotoksineen housuissa viilentää, ei pääse ruparesori ylikuumenemaan. Varo ampiaisia.
T: Kedon kakka -Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995