Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alderbarn
profiilit
Alderbarn
Alderbarn
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sattuiko+johonkin?+Äidinkieli+Englanti,+ja+jos+oikeinkirjoitus+on+alasi,+vaihda+foorumia,+LOL.
16.11.2016 16:45
Entäs+Radioaalot,+nekään+ei+tarvitse+väliainetta,,+ihmettele+nyt+sitäkin+seuraavat+vuodet.+Tai+opiskele.
13.11.2016 15:11
Ja+sitten+heräsin,+ikuiselle+rakkaudelle,+se+oli+vaan+paha+uni,+juo+lasi+lämmintä+maitoa.....+lapsikulta.
13.11.2016 14:36
Kerrankin+jotain+positiivista,+suomi+alkaa+olla+niin+sisäsiitoista+että+näkee+valkoisia+idioteja+joka+kadunkulmassa+örveltämässä.
13.11.2016 14:31
Ensinäkin+Näkyvä+maailmankaikkeus+on+n.+45+milardia+valovuotta+"joka+suuntaan"+toi+singulariteetti+on+enemän++++matemaattinen+juttu+joka+seuraa+eristä+suhtiken+kaavoista+(mm)+singulariteetin+voi+pitää+paikkana+3D+avaruudessa,++ei+välttämättä+nolla+ulouvaisena+pisteenä,+mikä+on+väärinymmäretty+100++vuotta.+Korkeampaa+matematiikkaa+on+mahdotonta+kääntää+verrbaaliseksi+dialektiikaksi,+joko+se+käänetään+niin+että+itse+"ydin"+jää+pois,+tai+sitten+niin+että+kadunmies+ei+tajua+hevon+häntää.+Joten+jos+Ei+ymmärrä+niin+turhaan+siitä+syyttä+tiedemihiä.+Mene+peilin+eteen+ja+katso+mihi+ryhmään+kuulut+mate.
13.11.2016 12:02
Minä+en+Usko+gravitaatioon,++no+mene+talon+katolle+ja+leijaile+pois+(ylös)+sinulla+onrunsaat+3+sek.++aikaa+vaihtaa+mielipiteesi+jos+aiot+tehdä+se+stadionin+tornista.
05.11.2016 18:41
eksytystä+kirjoitti+ettei+tyhjästä+synny+elämää,+siinä+näkee+miten+vähän+(ei+olloenkaan)+tiedät+evoluutiosta,+evoluutioteoria+nimittäin+ei+ota+kantaa+MITEN+elämä+syntyi,+vaan+miten+se+muuntuu+olosuhteiden+ja+ympäristön+mukaan.+Taas+kerran+nähdään+että+tyhjät+tynnyrit+kolisevat+eniten.
05.11.2016 10:48
Eikös+uskovaiset+muka+kuole,+ja+kompostoidu.........+kuolen+nauruun+😂.
05.11.2016 10:34
Ensin+kaatuu+evoluutioteoria+j+.+ne.+
Kai+se+kirkkokin+kaatuu+evoluutioteorian+kanssa,+kirkko+on+nykyään+hyväksynnyt+evol.+teorian,+joskin+pitkin+hampain.+Samoin+kävi+kuin+kirkon+piti+lopulta+hyväksyä+Kopernikuksen+väite+että+maapallo+pyörii+auringon+ympäri,++eikä+päinvastoin.+Että+jatka+vaan+umpiossa+elämääsi,+ja+pysy+siellä.
03.11.2016 12:36
Miksi+se+tyhjästä+höröttävä+vaihtaa+nimmaria+kokoajan?+Idiootin+tunnistaa+muutenkin.
27.10.2016 19:44
Tiedeuskovainen?+Minun+kännykkä/+TV/läppäri+ja+kaikkea+mitä+nyt+onka+elektroonisia+vehkeitä,+ei+ainakaan+toimi+uskon+voimalla,+ja+mitä+vielä+sekoitat+scientologiaa+tähän,++scientologiahan+on+sci-fi+Kirjailian+hengentuote.+Raamatun+luomiskertomus?+Olen+aina+pitänyt+sitä+Mooseksen+aivopieruna,+sevästi+lukee+(texti+analyysi)+Mooseksen+se+ja+se+kirja.+Jutalaiset+Ovat+fiksuja,++mutta+rajansa+kullakin.+Taidat+olla+niitä+rakakastavaisia+otto+Dick+juutalaisia,+jotka+pitävät+muita+palvelijoinaan.
27.10.2016 19:39
Toi+kelloseppäjuttu+nostelee+aina+välillä+päätään,++mutta+miten+mooses,+ihminen+hänkin,joka+ei+edes+tienyt+aikoinan+että+pääse+raamattuun+noilla+lauseila+,todistaa+yhtään+mitään.
24.10.2016 14:10
Ainoastaan+kaksi+asiaa+on+äärettömiä,+ihmisen+tietämättömys+ja+maailmankaikkeus,+tosin+viimeksi+mainitusta+en+ole+varma.++A.Einstein
24.10.2016 13:58
Albert+Einstein,+sanoi+ettei+usko+selkärangaliseen+kaasu+olentoon,++vaikka+olikin+juutalainen+(?)+tiede+edistyy+tieteelä+eikä+hypoteetisiin+"jumaliin"
03.10.2016 18:07
Ateistit+on+siinä+mielessä+kivaa+porukkaa,+ettei+usko+satuihin,+ja+n.+s+ennustuksiin+(!!)+vain+faktoihin.+Jopa+juutalaiset+pitää+vedenpaisumusta+vitsinä.+Elä+tässä+ja+nyt.
03.10.2016 17:54
Eihän+ne+jotka+kirjoitti,+U.+T+edes+tienneet+että+niistä+tulisi+Jumalan+sana,+siis+raamattu.U.T+Onko+edelleen+omien+aivojen+(käyttö)+täysin++Käyttökelvoton.
03.10.2016 17:24
Onnexi+sinulla+on+se+yksi+ja+
+ainoa+oikea+tieto,+pidä+se+piilossa+ja+älä+puhu+siitä+kenellekään.
27.09.2016 20:06
Sait+minut++nauramaan+😀+!!,kevensit++tunnelmaa.+Siis+sinä+joka++kysyit,+jos+lukee++niitä+viimeisiä+juttuja,+olet+piristäjä++näitten+maanikojen+seassa.😆.
27.09.2016 19:47
Kaikki+luulee,+mutta+sinä+Tidät,+tajuatko+miten+scitsofreni+olet?++Tyypillinen+oire+on,+kukaan+muu++ei+ymmärrä+paitsi+minä,+kaikki+on+minua+vastaan..+mutta+minä+Tiedän+j.+Ne.
27.09.2016 19:22
Ai.....+mutta+minä+olen+scientologi,+ja+uskon+joka+ikiseen+sanaan,+mitä+hän+kirjoitti.+LOL+😁
27.09.2016 19:13
19 / 20